سلام دوستان.من این ماه ۱۱ سیکل سونو دادم فولیکول ۲۲ و ۱۵ سمت چپ داشتم و ی کیست ریز سمت راست که دکتر گف مانعی نداره برای بارداری.با صخامت ۵ میلی ک ۱۲ تا دونه قرص استرادیول استفاده کردم
ماه قبل روز ۲۷ سیکل پریود شدم
امروز روز ۳۱ امه
از روز ۲۳ سیکل هرروز یک تا ۲ بار درد پریودی دارم.مخصوصا چن روز اول نصف شبا با درد شدید بیدار میشدم ک پریود شدم ولی خبری نبود
ترشحاتم این دو روز خیلی زیاد شده.گاهی تخمدان راستم درد میگیره
خستم.یکم زیاد میخورم معدم بهم میریزه.و گاهی احساس سنگینی یا سبکی سر دارم
خیلی میترسم بی بی استفاده کنم و منفی شه🥺🥺
گاهی هم درد داخل واژن دارم.خیلی از درد پریودی میترسم ک نکنه الان بشم
پرسش (1402/07/18):
دوستان بنظرتون باردارم یا امیدی نداشته باشم؟
773
44
1402/07/18
سوال کننده
0
1402/07/18
فرزانه مامان شازده والا
من از همهی ای علائمی که گفتی پرخوری رو داشتم، یعنی انقدر میخوردم تا معدم درد میگرفت بازم سیر نمیشدم
0
1402/07/18
nazi ❄️
چند روز بیشتر صبر کن بعد یهو برو آزمایش بده
0
1402/07/18
فرزانه مامان شازده والا
بنظر من ۸روزه علائم داری ،اگه پری بود تا الان اومده بود
0
1402/07/18
مریم حسینی
میشه بیای تایپیک من؟؟
0
1402/07/18
فرزانه مامان شازده والا
آدرس بده ☺️
0
1402/07/18
😻Zahra😻 🌹🌹
منم درد پری دارم یهو هم تنگی نفس میگیرم
سینه هام درد میکنه
این ماه تخمدانم تیر میکشه نمیدونم حامله هسم یانه
سینه هام درد میکنه
این ماه تخمدانم تیر میکشه نمیدونم حامله هسم یانه
0
1402/07/18
مریم حسینی
قبل تایپیک ایشون
0
1402/07/18
مریم حسینی
نوشتم اسمتون رو
1
1402/07/18
سوال کننده
آره میخوام تا آخر هفته بمونم بعد برم آز بدم یا بی بی بزنم
خیلی سخته بیخیال باشم
خیلی سخته بیخیال باشم
0
1402/07/18
فرزانه مامان شازده والا
دیدم
0
1402/07/18
مریم حسینی
خب
1
1402/07/18
سوال کننده
از روز ۲۳ درد نوک سینه هم دارم
ولی دو روزه درد کناره هام شروع شده و گاهی در حد ۲۰ ثانیه گرگرفتگی دارم
ولی دو روزه درد کناره هام شروع شده و گاهی در حد ۲۰ ثانیه گرگرفتگی دارم
0
1402/07/18
سوال کننده
امیدوارم باردار باشم
0
1402/07/18
nazi ❄️
یهو برو از بده
بی بی ممکنه گمراهت کنه
بی بی ممکنه گمراهت کنه
0
1402/07/18
سوال کننده
باشه اینکارو میکنم تا شنبه میشه روز ۳۵ سیکلم خوبه دیگ اونروز بدم؟
1
1402/07/18
سوال کننده
از روز ۲۵ نفخم دارم🤦♀️
1
1402/07/18
فرزانه مامان شازده والا
انشاا..
2
1402/07/18
محب الحسین(ع) 💚
بی بی چک بزن
خیلی هم شرایطت خوب بوده براضخامتم قرص خوردی اوکی شده حتما
خیلی هم شرایطت خوب بوده براضخامتم قرص خوردی اوکی شده حتما
0
1402/07/18
سوال کننده
خیلی میترسم بی بی بزنم
انقد ک زدم منفی شده
یبارم هاله زد پریود شدم🥺🥺
انقد ک زدم منفی شده
یبارم هاله زد پریود شدم🥺🥺
0
1402/07/18
سوال کننده
فردا وقتمو پر کردم برم سرکار ک بیخیال باشم این چن روزم بگذزه
0
1402/07/18
محب الحسین(ع) 💚
میفهممت🥺💖
1
1402/07/18
محب الحسین(ع) 💚
خیلی خوبه ولی به نظرم چندروز گذشته نشون میده بی بی چک هالش صورتی بود برو آزمایش.
چه فرقی داره بی بی باشه یا ازمایش
خیالت راحت میشه لاقل
چه فرقی داره بی بی باشه یا ازمایش
خیالت راحت میشه لاقل
0
1402/07/18
سوال کننده
چی بگم
این دو روز میزنم
فعلا ک از استرس سرگیجه و حالت تهوع گرفتم🤦♀️
این دو روز میزنم
فعلا ک از استرس سرگیجه و حالت تهوع گرفتم🤦♀️
0
1402/07/18
محب الحسین(ع) 💚
عزیزمم ان شاءالله که نی نیه😍
0
1402/07/18
yase zahra
سلام عزیزم علائمت برا بارداریه
درد پریودی هم که داشتی و ول میکرده بخاطر لانه گزینی بوده
درد پریودی هم که داشتی و ول میکرده بخاطر لانه گزینی بوده
0
1402/07/18
yase zahra
درد نوک سینه هم از علائم قویه بارداریه
همینالان بی بی بزن نشون میده
استرست کمتر میشه و خیالت راحت میشه
همینالان بی بی بزن نشون میده
استرست کمتر میشه و خیالت راحت میشه
0
1402/07/18
mary zz
روز ۳۱
معمولا بی بی نشون میده
معمولا بی بی نشون میده
0
1402/07/18
mary zz
استرست رفع میشه دیگه یا هستی یا نیستی
تکلیفت معلوم میشه
تکلیفت معلوم میشه
0
1402/07/18
شهبانو mmm
منم این علامتو داشتم هر لحظع فکر میکردم الانه ک پریود شم
0
1402/07/18
yase zahra
آره دقیقا منم همینطور بودم
1
1402/07/18
سوال کننده
امیدوار شدم ک😍
0
1402/07/18
سوال کننده
امشب ک همسرم نیست
فردا باید بگیرم
فردا باید بگیرم
1
1402/07/18
سوال کننده
هنوزم درد پریودی دارم
طبیعیه؟؟
طبیعیه؟؟
0
1402/07/18
yase zahra
اره عزیزم طبیعیه
اکه شدتش زیاد نیست نگران نباش
اکه شدتش زیاد نیست نگران نباش
0
1402/07/18
💫 Fatima💫
عزیزم برای مطمئن شدن بی بی نزن آزمایش بده منم این علائمو داشتم ولی پریود شدم آزمایش بده بنظرم تا خیالت راحت بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




