Ooma

قرص جلوگیری مورد اطمینان

سلام میشه ی قرص جلوگیری مورد اطمینان معرفی کنین ک واقعا جواب بده
و هم اینکه شیرم خشک نشع

8 پاسخ 530 بازدید


عفونت ادراری نوزاد ۵ ماهه

سلام خانوم دکترعزیز و دوستان
دخترم ۵ ماهشه احساس میکنم عفونت ادراری گرفته پوشکش ک عوض میکنم جیشش بوی تندی میده رنگش زرده دیشب پوشکش نکردم شلوار سفید پوشوندن بهش ک ببینم رنگ ادرارش واقعا زرده صبحی دیرم شلوارش و تشکر کلا زرد شده خیلی هم بیقراری میکنه گریه و نق زدن. ولی تب نداره ممکنه عفونت باشه. طول شبانه روز ۳ تا پوشک کثیف میکنه. ۳ تا پوشکش هم اصلا پر نیس وقتی عوض میکنم سبکه سبک هستن. ی بارم پی پی میکنه. درضمن قطره مولتی پدیابست و زیتوکید بهش میدم. ممکنه رنگ زرد ادرارش بخاطر رنگ قطره ها باشه

25 پاسخ 488 بازدید


درمان زخم با فریز کردن

سلام خانم دکتر خسته نباشید
ببخشید من موقع رابطه درد دارم برای معاینه رفتم دکتر گفت زخم دارم دارو و پماد داد استفاده کردم آزمایش پاپ اسمیر دادم مشکلی نداشت ولی هنوز زخم خوب نشده و همچنان درد و دارم گفتن برم برای فریز کردن به نظر شما مشکلی نداره؟؟

21 پاسخ 388 بازدید


انجام عکس سی تی و شیردهی

سلام دکتر اوماعزیز و دوستان این نسخه دوستم .نیازه عکس سی تی از کلیه هاش بگیره و بچه شیر خوار دار تا چقدر بعد عکس نباید شیر بده و نزدیک بچه باشه؟
کلا چه نکاتی باید رعایت کنه بعد عکس

7 پاسخ 295 بازدید


سونوی منو تفسیر میکنید

سونوی آنومالی رو روز دوم از هفته هفدهم انجام دادم،دکتر گفت استخوناش ضعیف هست،این ینی چی؟
عکس جواب سونو رو میذارم پایین

12 پاسخ 489 بازدید


مصرف مسکن در شیر دهی

سلام پزشک محترم .من یک هفته اس زایمان کردم و شیر می دهم دو روز هست سر درد شدید دارم که با استامینوفن ۵۰۰ خوب نمیشه .میتونم کدرولاک تزریق کنم ؟؟

11 پاسخ 258 بازدید


قرص ال دی و کیست

سلام خانم دکتر عزیز
من بعد از زایمان زودرسم خونریزیم قطع نمی‌شد که رفتم سونو گفتن کیست داری که هفت روز خونریزیش شدید بود که فکر کنم خونریزی پریودی بود
دکتر بهم قرص ال داد که 5 روز بعد از پریودم شروع کردم و الان 5 تا از ی ورق قرصم مونده لکه بینی پیدا کردم
قرصو دیگه نخورم که پریود شم چون الان سر موعدمه
ایرادی ندارد 5 تا از قرصام مونده و قطعش کنم؟

17 پاسخ 370 بازدید


واکسن ۱۸ ماهگی و پایین نیومدن تب با تب بر

سلام دکتر جان و دوستان عزیزم ساعت ده امروز واکسن دخترمو زدم و هر چهار ساعت بهش استامینوفن میدم ولی تبش برا یکی دوساعت پایینه بعد دوباره بالا میره چیکار کنم خیلیم پاش درد داره تکون نمیده نمیزاره دست بزنم یا حوله گرم و سرد بزارم دست میزنم جیغ میزنه تازه تا میاد خابش ببره با ترس میپره از خاب بگید من چیکار کنم

21 پاسخ 313 بازدید


دل درد شدید بعد از خوردن ساندویچ

سلام خسته نباشید، من دیشب ساندویچ خوردم ودقیقا از همون لحظه دچار دل دردوگرفتگی شکم وپهلو شدم خیلی هم دردش زیاده هر چند دقیقه یکبار درد میگیره وول میکنه خیلی معده ام اذیته چی می تونم بخورم تا دل دردم بهتر بشه باتوجه به بارداربودنم؟

29 پاسخ 1,290 بازدید


زخم نوک سینه ها

سلام پزشک عزیز و مهربون
من نوک سینه هام شدید زخم شده و خیلی درد داره
نمیتونم اصن دست بزنم بهشون
نزدیک پریودمم نیست بگم بخاطر اونه
سوتین می‌پوشم هم اذیت میشم🥲
میخواستم بدونم پمادی چیزی هست بزنم دردشون بهتر بشه؟

3 پاسخ 774 بازدید


نخوردن تخم مرغ کودک

باسلام و خداقوت دکتر عزیز
پسرم هر وقت که بهش زرده تخم مرغ میدم حالت تهوع میگیره و میخواد بالا بیاره.
این ینی حساسیت داره؟ بهش ندم؟
معمولا زرده رو با کره یا روغن زیتون و اب یا شیرخشک مخلوط میکنم و بهش میدم

18 پاسخ 1,163 بازدید


اسهال نوزاد ۲ ماه و ۲۲ روز

سلام خانوم دکتر بچه م دو روزه ک اسهاله تعداد دفعش بیش از هفت باره . ب خوبی نمیتونه شیر بخوره بالا میاره چیکار کنم حالت تهوع هم داره ؟امشب قطره رامنوفر دادم و روز هم قطره بی بی کر دادم

11 پاسخ 482 بازدید


مصرف کلسیم و ویتامین د

سلام خانم دکتر من قبلا ویتامن د ۱۰۰۰ مصرف میکنم و الان مصرف کلسیم رو هم شروع کردم .‌مکمل کلسیمم هم ویتامین د ۴۰۰ هم داره .
با این حساب من روزی ۱۴۰۰ واحد ویتامن د مصرف میکنم‌ .‌زیاد نیست؟

6 پاسخ 306 بازدید


دفع اسهالی نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشین
دقیقا 1ماهه تعداد دفع آیهان خیلی زیاد شده قبلاً روزی یه بار دفع داشت رفته رفته خیلی زیاد شد برایش روزی 8قطره پدی لاکت دادم 4روزه دفعش اسهالی شده بردمش دکتر شیر خشک بیومیل lf و هر 12ساعت 2,5سی سی زینک سولفات داد یه قوطی تموم شد و دوباره شیر خشک خودشو دادم ولی همچنان اسهال ادامه داره هر چی میخوره دفع آبکی داره
با دکترش تماس گرفتم گفتن تا وقتی وزنگیری داره عیب ندارد
ولی آخه مگه میشه ؟ خیلی نگرانم دیگه نمیدونم چیکار کنم خانم دکتر خودم احساس میکنم دفعش خونییه ولی دکتر چیز خاصی نگفتن؟ حساسیت به پروتیین گاوی میشه بعداً بروز کنه الان 4ماهه که شیر خشک تروویتال میخوره؟

35 پاسخ 351 بازدید


لکه بینی در بارداری

سلام مجدد خانم دکتر عزیز ... دکتر جان چند روز پیش آزمایشمو براتون فرستادم همه چی خوب بود بهتون گفتم که خیلی کم احساس سوزش میکنم در واژنم البته فقط بیرونی بهم پماد کلوتریمازول دادین که اگر علائم تکرار شد روزی دوبار موضعی استفاده کنم و لباس زیر هم نمی پوشم مایعاتم روزی ۸ تا ۹ لیوان میخورم ..البته از بیست روز پیش تقریبا لکه بینی هم داشتم به مقدار کم که وقتی شیاف پروژسترون شبی یکی استفاده کردم خیلی کم شد وتقریبا قطع شده بود ولی از دیشب پمادو استفاده کردم لکه بینیم دوباره یکم بیشتر شده وخیلی کم هم بعضی مواقع درد پریودی دارم ... از دیشب پروژسترون هر ۱۲ ساعت استفاده میکنم ... الان نگرانم مشکلی ایجاد شده من تقریبا از اون موقع که گفتین هم استراحت مطلقم برای ۲۰ شهریورم برام سونو ان تی و آزمایش داده دکترم.... میشه لطف کنید راهنماییم کنید

27 پاسخ 432 بازدید


استشمام بوی جوهر نمک

تروخدا خانم دکتر بچه ها فقط بگید چکار کنم؟
ی ساعت پیش خواستم حموم رو بشورم با جوهر نمک با اینکه ماسک زدم ولی خفه شدم دیگه نشستم مستقیم اومدم بیرون،
اما خیلی حس خفگی دارم ریه هام درد میکنن، تنفس تند تند شده و احساس میکنم قلبم درد میکنه،
اصلا نمیتونم برم بیمارستان چون شوهرم میکشتم اگ بفهمه
همش تو حیاط نشستم کلی اب و شیر هم خوردم
خلط گلوم یکم بهتر شده قلبم هم همینطور ولی تنفسم عادی نیس انگار سنگینه تنفسم
من بدرک حقمه فقط تروخدا بهم بگین بچم چیزیش میشه؟؟؟
خدایا غلط کردم😭😭😭😭

40 پاسخ 1,029 بازدید


تفسیر سنو رحم و تخمدان

سلام خانم دکتر . من تقریبا ۳۰ ساله هستم و سیکلهای من کوتاه و معمولا بین ۲۱ تا ۲۴ روز متغیر هست . برای چکاپ از وضعیت رحمم در روز ۱۲ سیکلم سنو انجام دادم .. به نظرتون برای این روز وضعیت رحمم خوبه؟ این فولیکول هایی که سایزشون ۹ و ۱۰ هست نشونه تنبلی تخمدان هست؟ این فولیکولها امکان بزرگ شدن ندارن تا آخر سیکل؟!
من الان قصد بارداری ندارم اما اگه بخوام از ۵ ، ۶ ماهه دیگه اقدام کنم وجود این فولیکولها میتونه این خطر رو برسونه که در ماه های آینده من همین یک فولیکول ۲۰ هم نداشته باشم و تخمدانم رو به تنبلی هست؟؟!!

11 پاسخ 343 بازدید


تفسیر آزمایش آنالیز اسپرم

سلام خانم دکتر وقت بخیر..ازمایش اسپرم همسرمو خدمتتون ارسال کردم بیزحمت برام تفسیر کنین..برای بچه دوم در حال اقدامیم و همسرمم ۴۲ ساله هستن.

7 پاسخ 562 بازدید


درد کمر و زیر شکم بعد از پساری

سلام دکتر جان من دوروز هست که پساری گذاشتم روز اول کمی احساس سنگینی توی شکمم داشتم که برطرف شده اما درد کمرم تقریبا از دیشب ادامه داره و توی حالت دراز کش بیشتر هست به حالت انقباض نیست و بیشتر مثل گرفتگی هست گاهی بالای کمرم و بیشتر پایین کمرم هست
درد زیر شکم هم گاهی دارم و گاهی درد توی پهلوهام
ترشحات روی لباس زیرم ندیدم ولی بعد از دستشویی رفتن موقع خشک کردن روی دستمال دوبار ترشحات مخاطی و سفید دیدم.
نگرانم بابت دردها لطفا راهنماییم کنید

33 پاسخ 1,536 بازدید


کپسول گل مغربی و کاهش عوارض pms

با سلام خانم دکتر عزیز من قبل پریودم خیلی خلق و خوم بد میشه و دچار میگرن هم میشم. میخاستم بدون خوردن کپسول گل مغربی کمکی بهم میکنه؟ و طریقه مصرفش چه طوریه؟
در ضمن من ی کوچولوی ۸ ماهه دارم و شیردهی ندارم و قصد بارداری هم ندارم

14 پاسخ 353 بازدید