سلام خانم دکتر عزیز و اومایی های عزیز وقت بخیر من ۱۹ شهریور زایمان سزارین داشتم و بخیه هام هیچ مشکلی نداشت به موقع هم کشیدم و کاملا جوش خورده بود ولی دیشب متوجه شدم وسط بخیه ها باز شده و خیلی کم ترشح داره ولی بخیه درد ناک یا داغ یا قرمز نیست و بوی بدی هم نمی ده خونریزیمم تبدیل به لکه بینی شده و ترشح بدون بو سفید و یه وقت هم کرم رنگ دارم
از دوستان کسی تجربه داشته راهنمایی کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



623
1402/07/24



