نمی دونم گفتم شاید کاکائو بد باشه
بد نی ولی ب خودت رحم کن سه چهار تا لیوان😂😂😂
همش ی دفعه ای که نخوردم تو ی روز
میخوری بعد میای میپرسی😄😄😄
حالا ما بگیم اشکال داره چیکار میکنی بالاش میاری😄😄😄
به قولا
شما که دیگه خوردیش
نوش جانت.چیزی نمیشه
من گفتم هر کسی اطلاع داره جواب بده
میگن کاکایو و قهوه زیاد نخورید
همینطور شکرش زیاده..دیگه نخور ..فوقش هفته ای یک بار
من میترسیدم نمیخوردم هزارتا حرف میزدن
ولی کلی میگفتن بچه رو بیش فعال میکنه و آهن بدن رو کم میکنه
دوست داری بخور ولی در حد اعتدال
کاکائو که کننده هست در ماه های اخرم باعث زردی بچه میشه..کم بخور عزیزم زیاده روی نکن
اگه هم هوس میکنی کم بخور مثلا ی لیوان.
من خودمم میخورم هر از گاهی
سه چهارتا یه جا خوردی؟ ماشاللاااا
نه خانم سه چارتا ی جا نخوردم شماها چرا اینجوری هستید اصن کسی از شما جواب نخواست
سلام مصرف شیر کاکائو در بارداری مشکلی ندارد. اما در مصرف هیچ چیز در بارداری زیاده روی نکنید. سه چهار لیوان در روز زیاد بسا