Ooma

تفسیر آزمایش کودک ۲ ساله

سلام پزشک اوما
میشه این آزمایشو تفسیر کنید برام ..برا پسرم هست دو سالشه ممنون

17 پاسخ 272 بازدید


تفسیر آزمایش تخصصی

سلام
جواب آزمایش رو می‌فرستم ببینید مشکل چیه
ممنون

9 پاسخ 274 بازدید


کرم قوی و خوب برای چین و چروک پیشانی

سلام میشه یه کرم برای رفع چین و چروک بهم معرفی کنید ممنونم.

14 پاسخ 351 بازدید


عفونت باکتریایی واژن و سوزش واژن

سلام پزشک عزیز من چند ماهه سوزش واژن و احساس داغی واژن دارم رفتم پاپ اسمیر انجام دادم گفتند التهاب واژن و دهانه رحم دارم مجدد رفتم دکتر دوباره معاینه شدم گفتند عفونت باکتریایی هست
من همسرم مدتی هست عفونت معده دارند دکتر این عفونت از همسرم گرفتم گفتند ۲ ماه جلوگیری داشته باشم تا خوب بشه حالا من یک هفته هست دارو میخورم اما نهایت ۱۲ ساعت سوزش ندارم بعد دوباره سوزش برمیگرده داروهایی که استفاده میکنم
شیاف واژینال واژی کلین باریج ۱۰۰ میلی
قرص مترونیدازول ۵۰۰ ۱۲ ساعتی ۱ عدد
قرص فلوکونازول سه روزی ۱ عدد

30 پاسخ 401 بازدید


خوردن پیلای برای دیابت بارداری

سلام ماه هشتم بارداریمه دیابت بارداری دارم آیا خوردن پفیلا باعث کاهش قند خون میشه؟ خوردن چه چیز ایی باعث کاهش قند میشه و میتونم بخورم

13 پاسخ 486 بازدید


شیردهی ک تبخال بزنه باید چکارکنه؟خیلی میترسم

چ مراقبت هایی باید بشه درصورت تبخال زدن؟شرخودمو میدم میترسم منتقل شه بچم😭

20 پاسخ 839 بازدید


سرماخوردگی در ماه نهم بارداری

سلام وقتتون بخیر
من هفته ی سی و هفت بارداریمه هفته ی بعد وقت سزارین دارم چهار روزه بدجوری سرماخوردم دیشب دکتر رفتم سرم و آمپول استامینوفن و نوروبیون زدم ولی بازم حالم خوب نشده علایمی که دارم بدن درد ،سردرد،سوزش بینی ،عطسه گاهی اوقات ،گرفتگی بینی خیلی اذیتم می‌کنه داروهایی که الان میخورم استامینوفن هر هشت ساعت دو تا ،شربت دیفن هیدرامین هر هشت ساعت و شربت سیم پرگناکلد

12 پاسخ 1,802 بازدید


علائم خراب شدن دندان کودک !!

سلام دکتر عزیز و دوستان اومایی
من خیلی مواظب دندونای دخترم هستم ،بعد دادن قطره آهن سریع آب میدم و هر شب دندوناشو مسواک میزنم ،اما امروز متوجه شدم که روی دندوناش رگه های سفید مانندی هست و جرم گرفته .خیلی ناراحتم من که این همه رعایت میکنم چرا باید اینطوری بشه .. آیا میشه برای شیر شب باشه ،شبا یکی دو بار شیر میخوره ،هر کاری میکنم نمیتونم از شیر شب بگیرمش ،لطفا عکس دندونشو میبینید ممنون

57 پاسخ 652 بازدید


درمان اگزما نوزاد 55 روزه

سلام من دخترم 55 روزشه شیر خشکیه. صورت و گردنش اگزما زده بردمش دکتر بهش پماد ثمین داد که استفاده کردم بهتر شد اما تا زمانی که استفاده میکنم خوبه اما به محض قطع کردن پماد دوباره اگزما میزنه. پیش یک دکتر دیگه بردمش با توجه به اینکه بینیشم همش کیپه بهم گفت حساسیت به پروتئین گاوی داره شیر خشک پپتی 1 بهش بدم. اما شیر خشک پپتی اصلا گیرم نمیاد دکترم بهم گفت اگه پپتی رو شروع کردم دیگه فقط پپتی بهش بدم. پماد اگزاسین برای اگزماش بهم داد. چیزی که هست الان دور چشم دخترم اگزما زده همش اذیته. من میترسم اطراف چشمش پماد بزنم میگم خدایی نکرده نره تو چشمش. چون بخاطر خارشی که داره همش دستش به صورتشه. چکار کنم؟

14 پاسخ 465 بازدید


خشک و پوسته شدن لب نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز لب نوزادم پوسته شده و آب دهنش حالت کششی و خلطی داره،احساس میکنم خیلی با صدا نفس میکشه،ولی علایم سرماخوردگی نداره آبریزش بینی نداره سرفه نمیکنه و عطسه نداده،و اینکه رفلاکس داره شیر خشک ar بهش میدم،دائم زور میزنه و صورتش قرمز میشه،و اینکه ادرارش هم خوبه هر دوساعت که بخوام بهش شیر بدم پوشکش خیسه و ادرار داره خانم دکتر این موارد به نظرتون طبیعی هستش؟من نوزاد اولم هست و هیچ تجربه ای ندارم،به نظر شما موضوع نگران کننده ای وجود داره که احتیاج به چک کردن داشته باشه؟

11 پاسخ 214 بازدید


بالتروزول و hcg تخمک چه روزی آزاد میشه؟

سلام دکتر اگه قرص از روز۵ شروع کنم و روز ۱۲ برم سونو همون روز باید آمپول بزنم و آزاد میشه؟ اگه نزنم آزاد میشن دیرتر خودشون روز ۱۴؟
برام مهم هست روزش به خاطر شرایطم

33 پاسخ 451 بازدید


خانم دکتر لطفا در مورد iud راهنمایی میکنید

سلام خانم دکتر من قصد دارم iud بزارم ولی چون شوهرم اجازه نمیده دوست ندارم متوجه بشه لطفا بگین که بصورتی هست که متوجه بشه اخه شنیدم نخ داره و اینکه درد و عوارضش هم میگید لطفا

1 پاسخ 359 بازدید


مصرف گرمیجات در بارداری

سلام دکترجان خسته نباشید
درسته که میگن مصرف گرمیجات در بارداری مثل موز نارگیل گردو...... پوست بچه رو سبزه میکنه؟؟؟

4 پاسخ 663 بازدید


طرز مصرف شربت پلارژین

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر❤
دخترم از دیشب تب کرد و امروز عصر بردمش مطب و دکتر بهش گفت که گلوش التهاب داره و چرک کرده. یه امپول پنی سیلین و امپول هیدروکورتیزول فکر میکنم بهش زد و شربت پلارژین رو هم داده فقط طرز مصرفش رو فراموش کردن بنویسن چقدر باید بدم بهش

19 پاسخ 348 بازدید


تزریق واکسن آنفولانزا برای بچه ۸ ماه به بالا

سلام خانم دکتر امروز پسرم رو بردم پیش دکترش و به من گفتن که می‌تونم براش واکسن آنفولانزا تزریق کنم پسرم ۸ ماه و ۱۲ روزشه می‌خواستم بدونم داروخانه گفته برای بچه‌های زیر ۲ سال تزریق واکسن آنفولانزا خوب نیست نظر شما چیه

20 پاسخ 315 بازدید


سوختگی پای نوزاد دختر

سلام
سوختگی پای نوزاد۶ماهه غذاهم برنج وماش بش میدم باسینه مرغ
شیرخشک وشیرخودمم میخوره این کرماهم زدم فایده نداره اصلا
میشه لطفا راهنمایی کنید

22 پاسخ 809 بازدید


خوردن یک تار مو در شیر

سلام، ببخشید خوردن یک تار مو نسبتا بلند در شیشه شیر نوزاد 5 ماهه آیا دفع می‌شود؟ من فکر کردم مو از پستانک رد نمی‌شود و در آخر شیر خوردنش میگیرمش ولی مو رد شده بود و متاسفانه مکیده بوده.

59 پاسخ 952 بازدید


رفتن به ییلاق در بارداری

سلام. وقتتون بخیر
من ساکن تهرانم و خانواده ام ساکن شمال. چند هفته ست که میایم شمال خانواده ام خیلی دلشون میخواد با هم بریم ییلاق که ارتفاعش 2500 متره. با ماشین میریم اونجاهم خونه داریم. راهشم آسفالته. من تو هشت هفتگی رفته بودم دکتر و سونو گفتن مشکلی نداری. ولی هنوز 12 هفته نشدم که برم و از دکتر بپرسم
میخواستم نظر شمارو بدونم. من روزای اول بارداریم چون نمیدونستم دو دفعه کوهنوردی رفتم تا ارتفاع 3700 و خداروشکر اتفاقی نیفتاد
ولی الان ذهنم مشغوله.

7 پاسخ 639 بازدید


طول سرویکس در هفته ۳۱

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز من توی هفته ۳۱ بارداری طول سرویکسم ۳۳ هست نیاز به استراحت مطلق دارم ؟؟ آیا میتونم فعالیت های روزمره ام رو انجام بدم و بدون استرس از پله رفت و آمد کنم کسی شرایط من و داشته آیا

18 پاسخ 627 بازدید


تفسیر سنو و راهنمایی درباره قرص کلومیفن

سلام پزشک محترم و خانم های عزیز .
خواهرم چند ساله اقدام به بارداری کرده سنو داده بهش گفتن تخمک آزاد نکرده. هرماه هم قرص دوفامد میخوره تا سیکلش منظم بشه.ایا میتونه با اینکه قرص دوفامد میخوره قرص کلومیفن هم بخوره؟؟
و اینکه سنوش هم تفسیر کنید ممنونم از راهنماییتون

28 پاسخ 559 بازدید