Ooma

تفسیر ازمایش های باردادی

سلام خانم دکتر عریز میشه ازمایش منو ببینین

92 پاسخ 397 بازدید


حس کردن حرکات جنین در پایین در ۲۶ هفته

سلام وقتتون بخیر دکتر اومایی عزیز من هفته ۲۶ بارداری هستم دوروز هست حرکتهای جنین رو خیلی پایین روی مثانه احساس میکنم وگاهی نبض در شرمگاه نگران هستم جنین پایین اومده باشه حرکات رو به شکل انقباض موجی احساس میکنم تورو خدا راهنمایی کنید قبل از این دوروز حرکات موجی رو توی شکمم بالا حس میکردم جفتم قدامی

23 پاسخ 529 بازدید


ازمایش بارداری دادم منفی شد

سلام دکتر عزیز اوما امروز روز13 انتقال جنینم بود ازمایش بارداری دادم البته3 روز زود ازمایش دادم عددش شد 0.8 ایا امیدی هست ک توی تکرار ازمایشم مثبت بشم یا نه داروهامو قطع کنم کمردرد و دل درد دارم حس و حال پریود شدن دارم دوروز دیگه وقت پریودمه
بهترنبود تیتر بتا میدادم یا فرقی نمیکنه؟
ممکنه دیر لانه گزینی کرده باشه چون دیروزو امروز علایم لانه گزینی رو داشتم چند روز بعد لانه گزینیازمایشبارداری مثبت میشه؟
ممنون میشم جواب بدید

14 پاسخ 1,022 بازدید


تیتر بتا تو هفته ۵

سلام خانم دکتر و دوستان 😍
من امروز ۴ هفته ۴ روزمه دیروز تیتر بتا دادم عدد بتام ۲۲۸۸هست
برای هفته ی من بتام طبیعیه ؟
میگن عدد بتا بزرگ باشه یعنی دوقلو بارداری ،درسته یا نه ؟

57 پاسخ 968 بازدید


سر دخترم میلرزه چیکار کنم 😭

سلام خانم دکتر عزیزم و مامانها ببخشید دخترم یدفعه سرش میلرزه مثل اینکه لرزش بشه ها اینطوری یا اینکه مثلاً دیدید خودمون یه نخی چیزی بگیریم جلوی دماغمون حالتمون چطوری میشه دخترم اونطوری میشه
خدایی نکرده نکنه تشنجه؟😭😭😭دارم میمیرم از استرس
از روز دوم واکسن اینطوری می‌کنه الان چهار روز که واکسن ۶ ماهگی زده
تب واکسنشم زیاد بالا نبود بالا ترین تبش ۳۷.۷ با تب سنج زیر بغل

21 پاسخ 789 بازدید


اگزما یا خشکی دست

سلام خانم دکتر
دست دختر خاله (۴ ساله) من حدود یه ماهه خارش داره و به قدری می خوارونه که خون میفته میشه لطفا راهنمایی کنید که چه پمادی بزنه

22 پاسخ 443 بازدید


اگزما دست یا ضایعه پوستی

سلام خانم دکتر آیا این دستم اگزما زده ؟یا ی بیماری دیگع هس ممنون از پاسخ شما .خارش و سوزش ام دارم برا درمان کدوم پماد رو بزنم خوب بشه

48 پاسخ 2,520 بازدید


آمپول بتا در بارداری

سلام وقتتون بخیر
من ۳۶هفته و ۶روزم دیشب بخاطر دفع پروتئین بستری بودم ولی امرزو صب مرخص شدم
فشارم نرمال بود
دیشب بهم بتا زدن
گفتن امشبم بزنم
نیازه واقعا؟
من ۲۸ام نوبت عمل دارم

3 پاسخ 588 بازدید


تنگی نفس در بارداری

دکتر و اومایی های عزیز سلام من تنگی نفس شدید دارم میشه لطفا راهنمایی کنید؟به سختی نفس میکشم اینقدر که حس میکنم اکسیژن ریه هام کم شده...با توحه به سن بارداری طبیعیه؟یا باید پیگیری کرد؟

16 پاسخ 593 بازدید


تفسیر جواب پاپ اسمیر

سلام خانم دکتر عزیزم جواب تست پاپ اسمیر من رو بررسی میکنین و بگین؟ ممنونم

7 پاسخ 218 بازدید


با توجه به ازمایش چه ویتامین یا مکمل هایی استفاده کنم؟؟

سلام خانوم دکتر عزیز

11 پاسخ 285 بازدید


آمپول آنفولانزا برای کودک ۱۶ماهه

سلام وقت بخیر
دکتر عزیز پارسال پسرم کلا مریض بود با اینکه مراعات میکردم از نظر شلوغی نرفتن و اینا کلا ریه هاش درگیر میشن و ....
الان شهریور ماه ک هوا ی باری سرد شد مریض شد و ریه درگیر
میخام براش آمپول آنفولانزا بزنم تو این سن میزنن؟موقعش الانه؟و چی بزنم براش؟
پسرم ۱۶ماهشه

34 پاسخ 305 بازدید


خون همراه با مدفوع از مقعد

سلام دکتر جان
من ی ماهه زایمان کردم این پنج روزه اسهال دارم در حد ابکی وهمراهش خون میاد ناحیه مقعدمم خیلی میسوزه

5 پاسخ 426 بازدید


سلام‌خانم‌دکتر عزیز ودوستان گل درمان سریع تبخال چیه

پشت لبم‌تبخال زده تازه س میخوام برم‌مسافرت میخوام زودتر خوب بشه چی بزنم هم بزرگ تر نشه هم خوب بشه زودتر
تجربه هاتون رو بگید بی زحمت

36 پاسخ 402 بازدید


خواب منقطع نوزاد در شب

دکتر مهربان و مادران عزیز سلام
دخترک من شش ماه و پنج روز داره
تا حدودا چهار ماهگی با دستمال نخی دخترم رو برای خواب قنداق شل می‌بستم و تقریبا چهار الی پنج ساعت میخوابید و بیدار میشد.
از چهار ماهگی تا الان هیچ شبی بیش از دو ساعت و نیم نخوابیده سر راس دو تا دو ساعت و نیم گریه میکنه البته بیشتر با چشمان بسته و بشدت سر و روش رو می‌مالد و صرفا سينه منو طلب میکنه و هیچ جوره آروم نمیشه و نمیخوابه دخترم رفلاکس داره و الرژی به پروتئین گاوی فاموتیدین و ستیریزن رو تقریبا یک دوره یک ماهه س شروع کردم اما حتی سیتریزین که خواب آلودگی داره بیش از دو ساعت تو خواب نگهش نمی داره.
با توجه به اینکه باید شیر شب رو تقریبا قطع کنم و دخترم صرفا با سینه آروم میشه و خواب کم و منقطع داره چه پیشنهادی برای خواب عمیق تر دارید.
پیشتر از راهنمایی و نظرات دلسوزانه تشکر میکنم و عذرخواهی منو بابت طول و تفصیل پیامم بپذیرید.

8 پاسخ 421 بازدید


علت سبز شدن مدفوع نوزاد دو ماهه

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
دخترم سه روز یک بار مدفوع می‌کنه بعد همیشه رنگ مدفوعش خردلیه و یبوستم داره امروز ک مدفوع کرد اولش سبز بود بعد تقریبا خردلی شد کامل خردلی نشد ولی رو به خردلی رفت رنگش ولی اولش سبز بود شیر خودمو کم میخوره چون شیرم در حال قط شدنه خیلی خیلی کمه 95درصد شیر خشک میخوره بعد سبزی و اینا هم نخوردم فقط قرص آهن میخورم با قرص ویتامین د3 دخترم هم دارو قطره آد‌‌ میخوره با قطره کولیکید و قطره پرو کید پویا
میشه بگید خطری داره ؟ مشکلش چیه چرا امروز سبز شده مدفوعش

22 پاسخ 582 بازدید


پریود شدن مجدد بعد از ۸ روز

سلام خانم دکتر و دوستان گرامی
این سوال درمورد خواهرشومه
همیشه پریودیش منظم بوده تقریبا
تازه عقد کرده یکم تحت فشاره و استرس و اضطراب زیادی داره
۷ شهریور پریود شده و ۱۴ ام تموم شده. حالا که ۲۲ شهریور هستیم دوباره خونریزی در حد و اندازه پریود داره. تکلیفش چیه؟
این پریوده یا نه؟ و چیکار کنه که برطرف بشه؟

14 پاسخ 393 بازدید


حساسیت غذایی به سوپ

سلام خسته نباشید ،۳روزه سوپ رو که شامل مرغ و هویج و برنج هستش برا دخترم شروع کردم که از دیروز مدفوع اش آبکی شده، میشه گفت اسهال شده ( روزی ۲ بار بیرون روی داره اونم اسهالی)آلان یعنی به سوپ حساسیت داره و نباید بهش بدم ؟؟؟؟

23 پاسخ 245 بازدید


تفسیر جواب ازمایش

سلام خانم دکتر عزیزمیشه ازمایش من رو تفسیرکنید🌹🙏

12 پاسخ 267 بازدید


سرماخوردگی خواهر زادم فورریی فوری

سلام خانم دکتر جان خواهرزادم ۴ سالشه ۳ هفته پیش سرماخورده با سرفه شدید داروهای پلارژین وآموکسی ۵۰۰ بعد یکهفته خوب نشده آزیترومایسین ۲۰۰ قرص مونته لوکاست شربت اکی ناکید باز چند روز خوب بود دیگه امروز باز شروع کرره استفراغ خلطی سرفه شدید آبریزش از استفراغ خلطیش میترسیم چیکار کنیم خانم دکتر همه جا تعطیله بیمارستانا کاری میتونن انجام بدن

3 پاسخ 349 بازدید