سلام پزشک اوما 🌹
توی سیکل انتقال جنین هستم
داروهام: کوالی فول(فولات فعال) ، ال آرژنین ، استرادیول والرات ۲ روزی سه عدد ، قرص آ اس آ ۸۰
کوالی فول و ال آرژنین و آ اس آ. دکتر گفته شبی یک عدد ، با فاصله یک ساعت بخورم مشکلی نداره؟؟
بخاطر معده پنتوپرازول ۴۰ میخورم توی سیکل انتقال تداخلی نداره؟اگه خوب نیست که قطع کنم این دارو رو ؟؟
بین داروهام چقد فاصله بدم ؟
مینور هستم ولی دکتر بهم نگفت فولیک اسید بخور؟ در ضمن آهن خونم اوکی بود کلا آزمایشاتم کامل نرمال بود
قرص کوالی فول همون فولیک اسیده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



487
1402/08/08






