ن تا دو هفته طبیعیه نگران نباش
وزنشم نرماله ولی راه داره بیشتر بیشتر بشه
کباب،حلیم،بستنی،شیرموز،مغزیجات اینا خوبه بخوری،حواست ب قند فشارت باشه،اگه اوکیه اینارو بخور راحت
الان یک هفته اس لیدی میل میخورم
روزی دوبار
با وجود لیدی میل اینقد شده😵😵
نمیدونم چرا وزن نمیگیره و اینقد مقاومت میکنه سراین موضوع😄
سلام به روی ماهتون مامان جان
خداروشکر مامان گل وزن دلبندتان نسبت به سن خیلی هم کم نیست ولی خب همچنان جای بهتر شدن دارد ، در هر وعده یک سیخ جوجه کباب در کنار غذا بخورید، به لیدی میل ادامه دهید، روزی حداقل یک تخم مرغ، قارچ کبابی و یک پیاله آجیل خام بخورید ، مایعات بیشتر بخورید به پهلوی چپ دراز بکشید و درهفته 34 سونوگرافی را تکرار کنید ، در هفته 34 داپلر هم درکنار سونوگرافی انجام گردد ، بابت اختلاف سن بارداری هم نگران نباشید تا دو هفته اختلاف در سن بارداری اهمیتی ندارد ❤️