Ooma
پرسش (1402/08/12):

خواب رفتن باسن سمت چپ😐

۱۷روزه زایمان کردم طبیعی و از بی حسی استفاده نکردم
این سه روز باسن چپم و نصف رانم خواب رفته
چه دکتری باید برم و کسی اینجور بوده؟چرا خوب نمیشم😐

احتمالا رگ سیاتیکت گرفته عزیزم منم اینجوری بودم
چون بیشتر از قبل داری میشینی و شیر میدی
منم اینجوریم
منم از اول تا الان که بچم شش ماهه هست همچنان همینجورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه