با سلام
خانم دکتر عزیز ۲روزی میشه که پسرم فقط تب میکنه و اشتهای خیلی کمی داره من هم با قطره استامینوفن و شربت ایبوپروفن تبش رو پایین آوردم اما زمان خوردن شربت که میشه دوباره تبش میره بالا .لطفا راهنماییم کنید چه کاری باید انجام بدم. با تشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



258
1402/08/12


