Ooma

هایلایت کردن مو در ماه آخر بارداری

سلام
اگر من در ماه آخر بارداری موهامو هایلایت کنم ممکنه برای نوزادم مشکلی پیش بیاد آخه شنیدم موادش سریع جذب خون میشه و تا ۶ ماه هم اثر بدی می گذاره

6 پاسخ 533 بازدید


تفسیر جواب سونوگرافی آنومالی

سلام و احترام.خانم دکتر عزیز در خصوص این سونو که خدمتتون ارسال می کنم نگرانم..هم در خصوص وزن بچه هم در خصوص وضعیت کلیه هاش..ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

10 پاسخ 1,254 بازدید


قطره اهن رو کی شروع کنم؟

اوماجان سلام
پسرم امروز سه ماه و ده روز سن داره
از یک ماهگی که قطره آ.د بهش دادن فقط یک دوز من بهش دادم
دیگه دکترش مولتی ویتامین رو براش تجویز کرد روزی ده قطره
تا چند وقت من همون ده قطره رو بدم بهش؟
بعدا قطره اهن از کی باید شروع بشه؟

12 پاسخ 302 بازدید


مولتی ویتامین و آهن رو تا کی باید بدیم؟ بعد ازون چه قطره ایی؟

سلام وقت بخیر تا چند سالگی باید قطره آهن و مولتی‌ویتامین داد؟ بعد ازون چه قطره ایی باید داد و تا چند سالگی؟

4 پاسخ 373 بازدید


سونوگرافی که دکتر برام نوشته فقط سونو وزن هست ؟

سلام خانوم دکتر ممکنه ببینید غیر از سونو وزن دکتر چه چیز دیگه ای نوشته که کنترل بشه و چک بشه در سونوگرافی ؟

7 پاسخ 499 بازدید


واکسن ۴ ماهگی

سلام دکتر عزیز و خانما...در صورت نداشتن تب روز اول واکسن حتما حتما باید هر ۴ ساعت استا داد؟الان با تب سنج دیجیتال زیر بغل ۳۵/۵بود

17 پاسخ 354 بازدید


تزریق واکسن پنوموکوک برای کودک

سلام خانم دکتر عزیزم خسته نباشی
دختر من ۱ سال و۹ ماه داره پارسال تمام زمستون سرماخورده بود و مداوم دارو مصرف کرد امسال هم هنوز زمستون وسرما نیومده دوبار سرما خورده
دیشب یه پزشک عمومی بهم گفتن که چرا واکسن پنوموکوک نمیرمی براش؟
و من مردد شدم چون پارسال دکترش میگفت من ضروری نمیبینم اما واقعا سیستم ایمنیش خیلی ضعیفه
نظر شما در این باره چیه اگز لازمه بزنم پرونار ۱۳ بهتره یا ۲۳؟؟
چن دز باید بزنم واینکه به فاصله چند ماه
ممنون ار پاسخگویی به موقعتون

22 پاسخ 426 بازدید


آبریزش بینی و سرفه کودک۱ساله

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز چند روز مسافرت رفته بودم یکی از فامیلامون مریض بود آلان پسرم مریض شده دیروز سرفه داشت که امروز بهتره نداره ولی آبریزش بینی داره دماغش همش پره گلو دردم فک کنم داره انگاری یه خلطی هست اشتهام اصن نداره چی بهش بدم بهتربشه
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دارم وشربت سرماخوردگی و دیفن هیدرامین و سیتریزین
ممنون ازپاسخ گوییتون

4 پاسخ 199 بازدید


هماتوم بارداری ونداشتن لکه بینی یاخونریزی

سلام وخسته نباشید..من ۶هفته ک رفته بودم واسه تشکیل قلب همه چی خوب بود قلب تشکیل شده بود وضربان داشت ولی یه هماتوم کوچیک ۱۲میلی داشتم ولی اصلا ن لکه بینی ن خونریزی دارم شیاف وقرصامم خوردم الان هفته ۱۲هستم ایا ممکنه جذب شده باشه؟ن اون موقع لکه وخونریزی داشتم ن الان دارم هیچی .لطفا راهنمایی کنید😚

6 پاسخ 841 بازدید


گریه شیرخوار ۵ ماهه

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز.بچه من ۴ماه و ۲۵ روزشه.چند روزه مدام گریه میکنه نق میزنه با گریه شدید از خواب پامیشه ساکتم نمیشه شیر نمیخوره مگه تو خواب.وقت خواب هم کلی اذیت میکنه.یک هفته س اینجوری شده.قبلا کولیک داشت که بهتر شده از اونه؟
برا دندونش هم قبلا که درد داشت آب از دهنش میومد و...
الان واقعا نمیدونم چشه؟
عصرا و شبا بیشتره.صبحا اینطوری نمیکنه

12 پاسخ 462 بازدید


دلپیچه در ماه نهم

سلام به همه و دکتر اوما... من طبق سونو ان تی داخل هفته ۳۵ هستم اما طبق اخرین سونو یک هفته عقبم و اینکه من از دیشب دلپیچه دارم و گاهی وقتا هم انقباض دارم یه چند روزم هست که حالت تهوع هم دارم اینا ممکنه نشونه زایمان باشه؟ چه اقداماتی لازمه که انجام بدم؟ امپول بتا هم هنوز تزریق نکردم...

16 پاسخ 514 بازدید


شکستگی ناخن . .

سلام
خوبین
من الان میخاستم برم دسشویی
سرم گیج رفت خوردم زمین افتادم روی دستم

حالا ناخنم خیلی درد میکنه
بنطرتون شکسته؟

27 پاسخ 910 بازدید


مدفوع خوردن نوزاد و زمان ماندن در دستگاه

سلام خانم دکتر و خانمایی ک تجربه دارید ،بچه ای ک مدفوع بخوره و تو دستگاه بمونه ،اصولا چند وقت تو دستگاه نگه میدارن کمترین زمان تا بیشترین زمان رو میشه بگید؟؟

23 پاسخ 647 بازدید


خواب آلودگی و خستگی کودکم

سلام خدمت دوستان عزیز و دکتر مهربان
من‌پسرم دوروز تب بالا داشت و خداروشکر قطع شد علتش هم دکتر انفولانزا یا ویروس شایع تشخیص داداز چهار شنبه هفته پیش شروع شد
در حال حاضر اریترومایسین ۲.۵ سی سی میخوره و سفیکسیم ۱۰۰ ۲.۵ سی سی
البته حیییییلی بد میخوره شیره میخوره و لی غذا نه تمایل به خوابش زیاد شده نگرانم .
مشکلی هست؟ دوباره مراجعه کنم پزشک؟

10 پاسخ 221 بازدید


خوردن جگر گوسفند در بارداری

سلام و درود خدمت دکتر عزیز
من ۴ماه و ۲۵روزم هست آیا خوردن جگر گوسفند در بارداری برای جنین مضر است؟

72 پاسخ 614 بازدید


زمین خوردن در باردار

سلام اوما بانو من امروز زمین خوردم .بیشتر لگنم ضربه خورد .حرکت بچه خوب خون ریزی اینا ندارم .بهداشت رفتم کسی نبود متاسفانه . احتیاج هست برم معاینه پیش دکتر تخصصی .

15 پاسخ 1,049 بازدید


پودر مکمل سیف وبارداری

سلام خسته نباشید میشه در مورد پودر های مکمل سیف در بارداری هم استوری بزارید

5 پاسخ 257 بازدید


ازمایش اسپرم باید ناشتا باشد

سلام خانم دکتر عزیز . برای ازمایش اسپرم همسرم حتما باید از ۲ تا ۵ روز به انزال نرسد الان ۷ روزه رابطه نداشتیم بازم میشه ازمایش اسپرم بده یا نه فقط باید ۲ تا ۵ روز باشه ممنون

10 پاسخ 435 بازدید


خشکی واژن و کاهش میل جنسی

سلام من هفت ماهه ک زایمان کردم و الان چند ماهه ک دچار کاهش میل جنسی وخشکی واژن شدم و اصلا از رابطه هیچ لذتی نمی‌برم چکار کنم

13 پاسخ 770 بازدید


درد زیر دنده هفت ۳۷

سلام وقتتون بخیر
۳۷ هفتم زیر سینه سمت راستم(پایین دندم) خیلی درد میکنه و سفته جوری ک دیشب اصلا نخوابیدم و کمر درد خفیف دارم دلیلش چیه بنظرتون واژنمم خیلی درد میکنه
همش احساس میکنم مثانم پره

14 پاسخ 415 بازدید