سلام ب اومایی ها و خانوم دکتر عزیز
تقریبا ۱هفته ای میشه حالت تهوع دارم ولی در شب موقع خواب بیشتره و الان هم احساس میکنم گلوم سنگینه. تا موعد پریود هم چند روز مونده
علتش چی میتونه باشه
پرسش (1402/08/11):
علت سنگین بودن گلو و حالت تهوع
392
15
1402/08/11
سوال کننده
1
1402/08/11
لیلی 🙋🏻♀️
والا ما این علائم و داشتیم ، ویروس بود
شبیه دوران بارداریه حتی بوی غذا هم حالتو بد میکنه 🤦🏻♀️
شبیه دوران بارداریه حتی بوی غذا هم حالتو بد میکنه 🤦🏻♀️
0
1402/08/11
سوال کننده
ن بوی غذا حالمو بد نمیکنه .
چند روزه حالت تهوع داشتم الانم احساس میکنم گلوم سنگینه
چند روزه حالت تهوع داشتم الانم احساس میکنم گلوم سنگینه
1
1402/08/11
sahar s
شاید تول شدی عزیزم، یا شاید علائم تیرویید باشه
0
1402/08/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
اگر حالتان خیلی بد نیست تا موعدتان صبوری کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود و اگر باردار نبودید به متخصص گوارش مراجعه کنید البته اگر حالتان خیلی بد است هم بهتر است مراجعه کنید
اگر حالتان خیلی بد نیست تا موعدتان صبوری کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود و اگر باردار نبودید به متخصص گوارش مراجعه کنید البته اگر حالتان خیلی بد است هم بهتر است مراجعه کنید
0
1402/08/12
سوال کننده
ن زیاد شدید نیس میتونمباهاش کنار بیام.چشم 🌹
0
1402/08/12
سوال کننده
تول ؟
تا ب حال نشنیده بودم
تا ب حال نشنیده بودم
0
1402/08/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️
0
1402/08/12
sahar s
نشنیدی میگن غذا تو گلو گیر میکنه یا استخون و... اینا، توی گلو جا میکنه ، و باعث سنگینی گلو و حالت تهوع میشه، اگه زیاد مونده باشه عفونت میکنه، بوی بد دهن و این چیزا رو داره
0
1402/08/12
sahar s
گردنت رو صاف بگیر، انگشت شصت و اشارت رو بکش روی گلوت، اگه حالت تهوع بگیری، یا تول شدی، یا تیروییده
0
1402/08/16
سوال کننده
خانوم دکتر امروز صبح لک دیدم فکر کنم واسه ماهیانس ،پس علت حالت تهوع از چی میتونه باشه شب بیشتره
0
1402/08/16
سوال کننده
تقریبا احساس حالت تهوع دست داد انگار
0
1402/08/16
پزشک اوما
سلام نازنینم
اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع شده به متخصص گوارش مراجعه کنید ولی اگر نشده صبر کنید
اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع شده به متخصص گوارش مراجعه کنید ولی اگر نشده صبر کنید
0
1402/08/17
sahar s
بپرس ببین کسی تو اطرافت تول گیر میشناسه، با نهایت برو همون دکتر غدد ، من از تجربم گفتم، باز ببین صلاح خودتون چیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




