سلام خانم دکتر جان
دختر من از شنبه با علائم سرفه و ابریزش مبتلا شد
دو روز پیش بود که اسهال استفراغ و تبش شروع شد
بردم پیش دکترش گلو گوش ها رو چک کرد تب و ضربان قلب رو چک کرد .
برای اسهال و استفراغش دارو داد ،آنتی بیوتیک نیاز نداشت.
گفت مراقب تب و کم آب شدن بدنش باشم
الان استفراغ و اسهالش کنترل شده
ولی تبش همچنان ادامه داره (الان یک روز و نیم هست تب داره)
پاشویه هم میکنم
درجه حرارت بدنش بعد از مصرف تب بر رو ۳۷و نیم تا ۳۸ هست
استامینوفن اثر نمیکرد
ایبوپروفن رو شروع کردم
کمی بعد از مصرف خنک تر میشه و مجددا بالا میره
🚫چیکار کنم منتظر باشم ؟؟
🚫تبش چند بود مراجعه کنم مجددا؟؟
🚫ایبوپروفن رو چند ساعت یک بار و چه مقدار بدم؟؟
پرسش (1402/07/27):
ویروس جدید و تب ادامه دار
411
29
1402/07/27
سوال کننده
0
1402/07/27
سوال کننده
خانم دکتر جان دقیقا همین دیروز ۲۶ بود که دکتر گلو و گوش های دخترمو معاینه کرد
انتی بیوتیک تجویز نکرد و گفت عفونت ویروسی هست باکتریایی نیست..
انتی بیوتیک تجویز نکرد و گفت عفونت ویروسی هست باکتریایی نیست..
0
1402/07/27
سوال کننده
پس اگر انتی بیوتیک فقط برای عفونت باکتریایی هست عفونت وایرال رو با چی باید درمان کرد .
وقتی بچه تب داره یعنی درگیر عفونته هست الان دیگه
وقتی بچه تب داره یعنی درگیر عفونته هست الان دیگه
0
1402/07/28
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم ایبوپروفن را باید برای تب بالا استفاده کنید چون ایبوپروفن در طولانی مدت ممکن است باعث خونریزی گوارشی شود، باتوجه به تداوم تب من توصیه میکنم مجددا مراجعه کنید ممکن است آنتی بیوتیک واقعا نیاز باشد
عزیزم ایبوپروفن را باید برای تب بالا استفاده کنید چون ایبوپروفن در طولانی مدت ممکن است باعث خونریزی گوارشی شود، باتوجه به تداوم تب من توصیه میکنم مجددا مراجعه کنید ممکن است آنتی بیوتیک واقعا نیاز باشد
0
1402/07/28
سوال کننده
اسهالش برگشته مجددا خانم دکتر
امروز تب نداره خداروشکر
ولی اسهال آب آب در تایم های خیلی کوتاه
امروز تب نداره خداروشکر
ولی اسهال آب آب در تایم های خیلی کوتاه
0
1402/07/28
پزشک اوما
عزیزم برای اسهال کیدی لاکت زینک بدهيد و فردا مراجعه کنید
0
1402/07/29
سوال کننده
باشه عزیزم امروز نوبت داره
اسهالش دیشب ۷ عصر
امروز ۷ صبح
نیم ساعت پیش دو بار به فاصله ۱۵ دقیقه از هم باز رفت
اسهالش دیشب ۷ عصر
امروز ۷ صبح
نیم ساعت پیش دو بار به فاصله ۱۵ دقیقه از هم باز رفت
0
1402/07/29
سوال کننده
خانم دکتر بت فحش های آبجی هام که نثار خودم و دکتر دخترم شد بخاطر تجویز نکردن انتی بیوتیک بخاطر اسهال شدید و بد بوی دخترم
مترونیدازول شروع کردم براش
مترونیدازول شروع کردم براش
0
1402/07/29
سوال کننده
آخه من چیکار کنم بزارم از بدنش خارج بشه مگه چقدر حال و توان داره دیگه نا نداره آب شد تمام بچم
انتی بیوتیک میام بدم میگن باید از بدن خارج بشه
انتی بیوتیک میام بدم میگن باید از بدن خارج بشه
0
1402/07/29
سوال کننده
دیگه عقلم قد نمیده ..
۴سی سی مترونیدازول دادم تا ۸ ساعت آینده
۴سی سی مترونیدازول دادم تا ۸ ساعت آینده
0
1402/07/29
سوال کننده
😔😔😔
0
1402/07/29
پزشک اوما
عزیزم الان با مترونیدازول شرایط چطور پیش می رود ؟ چه کسی گفته باید از بدن خارج شود؟
0
1402/07/30
سوال کننده
سلام
0
1402/07/30
سوال کننده
از دیروز ظهر که مترونیدازول میخوره
یک بار ساعت ۳ ظهر دیروز اسهالش رفت
یک بار ساعت ۱۰ امروز البته امروز قوامش اسهالی نبود کمی سفت تر بود
یک بار ساعت ۳ ظهر دیروز اسهالش رفت
یک بار ساعت ۱۰ امروز البته امروز قوامش اسهالی نبود کمی سفت تر بود
0
1402/07/30
سوال کننده
دکتر داروخونه گفت ولی من مترو رو شروع کردم
جالبه دیروز با دکترش تلفنی صحبت کردم همچنان تاکید داشت انتی بیوتیک نمیخاد
و بین ۷ تا۱۰ روز اسهالش ادامه خاهد داشت
ولی من کار خودمو کردم🙄دیگه چیزی از بچم نمونده که اجازه بدم ۷تا۱۰ روز اسهالش بره
جالبه دیروز با دکترش تلفنی صحبت کردم همچنان تاکید داشت انتی بیوتیک نمیخاد
و بین ۷ تا۱۰ روز اسهالش ادامه خاهد داشت
ولی من کار خودمو کردم🙄دیگه چیزی از بچم نمونده که اجازه بدم ۷تا۱۰ روز اسهالش بره
0
1402/07/30
سوال کننده
خانم دکتر چه تفاوتی داره بخاد خارج بشه یا با آنتی بیوتیک داخل بدن خشک بشه ؟
0
1402/07/30
پزشک اوما
عزیزم کار درستی کردید وقتی میگویند اسهال نباید قطع شود که اولا مدت کوتاه باشد دوما ناشی از مسمومیت غذایی باشد نه الان، درمان را کامل کنید جانم
0
1402/08/03
سوال کننده
سلام عزیزم بله همین کارو کردم
بخدا بچم فقط استخوانش موند بود دیگه 😔
عصبیم چرا زودتر انتی بیوتیک شروع نکردم🥺
خانم دکتر جانم
میشه یه مکمل مولتی ویتامین قوی معرفی کنید یکم وزن بگیره🥺🙏🏼
بخدا بچم فقط استخوانش موند بود دیگه 😔
عصبیم چرا زودتر انتی بیوتیک شروع نکردم🥺
خانم دکتر جانم
میشه یه مکمل مولتی ویتامین قوی معرفی کنید یکم وزن بگیره🥺🙏🏼
0
1402/08/03
پزشک اوما
عزیزدلم الان کاملا گل دختر ما خوب شده؟
0
1402/08/06
سوال کننده
بله عزیزم خداروشکر تمام علائم تمام شد
0
1402/08/07
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ❤️
0
1402/08/07
پزشک اوما
الان چه آهنی به دلبندتان میدهید؟
0
1402/08/09
سوال کننده
قربون شما
0
1402/08/09
سوال کننده
لیپوزوفر فورت آبی
روزی ۱cc
گاهی اوقات اگر یک روز فراموش کنم
روز بعد ۲cc میدم
روزی ۱cc
گاهی اوقات اگر یک روز فراموش کنم
روز بعد ۲cc میدم
0
1402/08/10
پزشک اوما
عزیزم چنین کاری نکنید، بیشتر از نیاز روزانه که نباید بدهید همیشه نوتیفیکیشن بگذارید که فراموش نکنید.
مولتی ویتامین میتوانید سانستول پلاس زینک بدهيد یا پدیابست بدهید و. در کنار آن روزی 3 سی سی نئوزینک بدهید
مولتی ویتامین میتوانید سانستول پلاس زینک بدهيد یا پدیابست بدهید و. در کنار آن روزی 3 سی سی نئوزینک بدهید
0
1402/08/17
سوال کننده
اهان
چشم عزیزم
ممنون و مچکرم
چشم عزیزم
ممنون و مچکرم
0
1402/08/17
سوال کننده
مولتی چقدر باشه دوز مصرفی روزانه اش؟
0
1402/08/17
سوال کننده
پدیا بست رو یک سری دادم فوق العاده بدش میومد و مقاومت میکرد با مبارزه میریختم دهنش یعنی..
همون سانستول رو تهیه میکنم
همون سانستول رو تهیه میکنم
0
1402/08/17
سوال کننده
ساعت استفاده ی مولتی رو هم بهم بفرمایید لطفا خانم دکتر جان
قبل از غذا باشه یا بعد از غذا
قبل از غذا باشه یا بعد از غذا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




