سلام خانم دکتر عزیز
هامین ۲۰روز دیگه تولد یکسالیگشه ۱۱شب ۲۴۰میل شیرمیخوره میخوابه تا ساعت ۹صبح.
میخواستم ببینم ایرادی نداره ۱۰ساعت میخوابه و چیزی نمیخوره؟
وسوال بعدیم اینه ک کودک یکساله حجم شیرش تو ۲۴ساعت حداقل و حداکثرش چقدر باشه؟!؟؟
پرسش (1402/08/13):
حجم شیر خشک کودک یکساله
945
108
1402/08/13
سوال کننده
1
1402/08/13
نسترن موسوی
سلام. فقط اومدم ازت تشکر کنم بابت طرح سوالت.🥰
اتفاقا سوال منم بود.
اعلان روشن میکنم
اتفاقا سوال منم بود.
اعلان روشن میکنم
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
به به پریسا خانوممم♥️
اول ک تولد هامین مبارک پیشاپیشش🍭🎂💫❤
بعدم نه ایراد نداره بیدار ک شد بهش ی صبحونه تپل بده 🤗
شیرم تو ۲۴ ساعت فکر میکنم کمه کم باید ۸۰۰ تا ۱ لیتر رو بخوره تا دوسال 💫
اول غذاشو بخوره بعد شیر کنار اون بخوره با فاصله ها
مثلا کارن بیشتر موقع خواب شیر و میخواست
یبار ۱۰ شب ک میخوابید . یبار ظهر ک میخوابید . یبار از خواب ک بیدار میشد صبحا قبل صبحانه
یبارم اون وسطا یهو ویرش میگرفت میگفت اوما🥰
الانم ۲ بار میخوره حجم ۹۰ تا شیر . ی دورم ابمیوه بهش میدم 🚶♀️🚶♀️🚶♀️
اول ک تولد هامین مبارک پیشاپیشش🍭🎂💫❤
بعدم نه ایراد نداره بیدار ک شد بهش ی صبحونه تپل بده 🤗
شیرم تو ۲۴ ساعت فکر میکنم کمه کم باید ۸۰۰ تا ۱ لیتر رو بخوره تا دوسال 💫
اول غذاشو بخوره بعد شیر کنار اون بخوره با فاصله ها
مثلا کارن بیشتر موقع خواب شیر و میخواست
یبار ۱۰ شب ک میخوابید . یبار ظهر ک میخوابید . یبار از خواب ک بیدار میشد صبحا قبل صبحانه
یبارم اون وسطا یهو ویرش میگرفت میگفت اوما🥰
الانم ۲ بار میخوره حجم ۹۰ تا شیر . ی دورم ابمیوه بهش میدم 🚶♀️🚶♀️🚶♀️
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
الان دیدم فقط گفتی دکتر .
دیدم تاپیک باز جواب دادم باباخشید🤪👩🦯♥️
دیدم تاپیک باز جواب دادم باباخشید🤪👩🦯♥️
3
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
پریسا من از دکتر مقدادی وقت گرفتم ویزیت کرد گف از ۱۰ شب تا صبح هیچی نباید بدی کل شیری که باید ۵۰۰تا ۷۰۰ بیشتر ممنوعه تو این سن
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
مگه تولدشه؟هنوز مونده
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
باید بخوره
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
عه منم الان دیدم😂ببخشید گلم
0
1402/08/13
تارا محمدی
سلام آرزو جان ببخشید میپرسم کدوم دکتر مقدادی منظورم اسم کوچیکشه
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
بهروز عزیزم
0
1402/08/13
تارا محمدی
آرزو جان میتونم چن تا سوال در موردش ازت بپرسم؟
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره عزیزم
0
1402/08/13
تارا محمدی
من پیشش ویزیت آنلاین گرفتم برا دخترم بعد ی سری دارو و آزمایش داد دکتر خوبیه؟
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
ببین منم انلاین گرفتم چون مشهدم ولی با کلی تحقیق داخل گوگل گهواره و نی نی پلاس متوجه شدم عالیه مخصوصا حوزه گوارش و رفلاکس
0
1402/08/13
تارا محمدی
مثلا بهم گف رفلاکس پنهان داره یا حساسیت ب لاکتوز شیرت دارو هم نکسیوم و موتلیوم داده شیر خشکشم عوض کرده ازمایش مدفوعم نوشته
0
1402/08/13
تارا محمدی
عه خب خیالم راحت شد
0
1402/08/13
تارا محمدی
انقد دو دل بودم ۲۰ تا دکتر بردم هیچکدوم اصن قبول نداشتن رفلاکسو
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
برا نیکان کپسول نوشته که هر ماه واکسینه بشه روده هاش گف رفلاکس و اینکه به شیر واکنش داره حساسیته روده هاش باید تمیزشه
0
1402/08/13
تارا محمدی
خوب بوده تا حالا برا پسرت؟
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
نکسیوم به نیکان نیفتاده امپرازول جواب داد ولی نکسیوم اکه بیفته عالیع
0
1402/08/13
تارا محمدی
چطور متوجه شدی نیفتاده ؟ حالش بهم خورد؟
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
وای برا نیکانم قبول نداشتن دارو ندادن بچم مریش زخم شد،دکتر متخصص کودکان اصلا رفلاکس قبول ندارن میگن طبیعیه باید ببری متخصص گوارش
0
1402/08/13
تارا محمدی
خاک بر سرشون پس ب موقه فهمیدم بچم خفه شد از خس خس سینه
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
بهترین کارو می کنی دارو میدی
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
کدوم شهری؟
0
1402/08/13
سوال کننده
خیلی ممنون از راهنماییات لطف کردی جواب دادی❤️🥰
0
1402/08/13
سوال کننده
رفلاکس یا کلا ارزو
0
1402/08/13
سوال کننده
عالیه مقدادی
0
1402/08/13
سوال کننده
ن اتفاقا خوب کردی
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
کلا گف پریسا گف این سن باید کلا ۴بار در روز شیر بدی بقیش غذا اصلی و کمکی
1
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
گف شیر تو این سن دیگه وزندهی نداره فقط بخاطر کلسیمشه که میدیم
0
1402/08/13
سوال کننده
هامین ۵بار میخوره در روز
0
1402/08/13
سوال کننده
تو الان چندوعده غذا میدی
0
1402/08/13
سوال کننده
و اینکه بینشون چقدر زمان
1
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
من الان تقریبا ۷۰۰تا شیر میدم ۳ وعده اصلی و میان وعده،پریسا حساب نکردم دقیقا بینش چقد فاصله ولب بیشتر از یکی دو ساعته
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
گاهی اوقات خودش نق میزنه که بدم
1
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
به من گف بخاطر رفلاکس حجم کمکی کم کن تعدادش زیاد،مثلا یه پیاله میدادی نصف بهش بده باز دوباره
0
1402/08/13
سوال کننده
مرسی آرزو
0
1402/08/13
پ
با اجازه صاحب تاپیک .آرزو جان من هنوز جوابمو درست نگرفتم.دختر من الان شش ماه ونیم هستش طوی بیست وچهارساعت چند سی سی بخوره کافیه؟نیکان توی شش ماه چقدرشیر میخورد؟
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
گفتم پیشاپیش😶🤔
0
1402/08/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
❤بازم ببخشید ک دخالت کردم
یک نوع مریضی هست ک تاپیک میبینم سواله اگر بدونم جواب میدم . من بعد بیشتر دقت میکنم 🙂🫂🌹
یک نوع مریضی هست ک تاپیک میبینم سواله اگر بدونم جواب میدم . من بعد بیشتر دقت میکنم 🙂🫂🌹
1
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
نیکان ۵۰۰تا ۶۰۰ تا می خورد بیشتر ن
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
ببخشید من متوجه نشدم😂😘
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
فدات عشقم
0
1402/08/13
سوال کننده
کارخوبی کردی و یادم رفت مامانای عزیزم بگم
3
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
کلا بچه رفلاکسی شیر خوردنش با بقیه فرق داره شاید بقیه بچه ها ۸۰۰یا ۹۰۰تام بخورن
0
1402/08/13
سوال کننده
هامین ۶ماهگی شیر نمیخورد در طول ۲۴ساعت نهایتا ۶۰تا🙃🙃
0
1402/08/13
سوال کننده
یادته ارزو چقدر عرررر میزدم😍
1
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
وای چه روزایی بود
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
دقیقا😂😂بجاش الان عالیه ماشاالله بهش
0
1402/08/13
سوال کننده
نخند بیشور😂😂😂🤌🏻🤌🏻🤌🏻😑😑😑🦥🦥
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
والا منم که هر چن وقت یکبار خودزنی می کنم😂
0
1402/08/13
سوال کننده
در جریانم
چقدر ک ما شبا باهم درددل کردی سر این گودزیلاها😂🤌🏻
چقدر ک ما شبا باهم درددل کردی سر این گودزیلاها😂🤌🏻
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
😂😂پریسا بی زحمت کمکی برا الرژیا دارا بزار
0
1402/08/13
سوال کننده
ارزو آرزو😂😂
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
جرررر🤣
0
1402/08/13
تارا محمدی
اگ شوهرم بزاره 🥲 بیرجندم
0
1402/08/13
تارا محمدی
خب خداروشکر
0
1402/08/13
تارا محمدی
معذرت صاحب تاپیک اینجا سوال پرسیدم
0
1402/08/13
سوال کننده
ایرادی نیست
0
1402/08/13
الی🌟 🧑🍼
نه عزیزم اتفاقا روز به روز این تایم بیشتر هم میشه نگران نباش
1
1402/08/13
الی🌟 🧑🍼
سوال دوم بچه یکساله باید سه وعده شیر بخوره صبح وقتی بیدار میشه شب قبل خواب یکی هم در طول روز
0
1402/08/13
الی🌟 🧑🍼

0
1402/08/13
خانوم میم
آرزوجون آناشید الان ده ماه و نیمشه اونم باید بین ۵۰۰ تا ۷۰۰تا شیر بخوره یا بیشتر؟
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن همینقد دکتر گف کافیه الان باید وعده اصلی بخورن و میان وعده
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
دقیقا عین همینی که دکتر مقدادی گف
0
1402/08/13
سوال کننده
ممنون الی جان
یک سوال
میانوعده میتونه فرنی یا دنت خونکی و...اینجور چیزا باشه؟
میوه رو جز میانوعده حساب کنم یا نه
یک سوال
میانوعده میتونه فرنی یا دنت خونکی و...اینجور چیزا باشه؟
میوه رو جز میانوعده حساب کنم یا نه
0
1402/08/13
خانوم میم
آناشید الان که مولتی زینک دار بهش میدم مقدارشیرش شده روزی پونزده تا پیمونه نهایتا(از دیشب تا حالا فعلا پنج پیمونه شیر خورده)اصلا نمیدونم دیگه باید چیکارش کنم که شیر بخوره حجم شیرش از ۵۰۰سی سی کمتره
0
1402/08/13
سوال کننده
غذا چی؟
0
1402/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
من زینک یا مولتی میدم شیر و غذا نمی خوره قطع می کنم خوب میشه نیکان کلا برعکسه
0
1402/08/13
خانوم میم
غذا سه وعده میدم ولی حجمش کمه
میانوعده هم میوه میدمش
میانوعده هم میوه میدمش
0
1402/08/13
سوال کننده
وزنگیریش خوبه؟
0
1402/08/13
خانوم میم
چندروز پیش که بردمش دکتر۲۰۰گرم کم کرده بوده
0
1402/08/13
خانوم میم
من حاضرم غذا کم بخوره و حتی وزنش ثابت بمونه ولی شیر واسم مهمه که بخوره چون بچه با شیر جون میگیره
0
1402/08/13
سوال کننده
میفهممت
0
1402/08/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
باتوجه به سن دلبندتان مشکلی ندارد ، در مورد حجم شیر الان شما طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید ؟
باتوجه به سن دلبندتان مشکلی ندارد ، در مورد حجم شیر الان شما طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید ؟
0
1402/08/13
سوال کننده
۹۰۰سی سی
0
1402/08/13
سوال کننده
بعد خانم دکتر من بعد یک سال که میتونم شسر پاستوریزه رو به عنوان نوشیدنی بدم،لطف میکنید اونم بگین در روز چقدر مجازه
0
1402/08/13
سوال کننده
شیر*
0
1402/08/14
پزشک اوما
عزیزدلم وضعیت خوردن غذا چطور است؟
0
1402/08/14
سوال کننده
سه وعده غذا
هروعده یک پیاله کامل
میانوعده هم میوه یا دنت خانگی یا آبمیوه طبیعی یک یا دوبار
هروعده یک پیاله کامل
میانوعده هم میوه یا دنت خانگی یا آبمیوه طبیعی یک یا دوبار
0
1402/08/14
پزشک اوما
عزیزم حجم شیری که میدهید خوب است، میتوان گفت حتی عالی تر از حد انتظار هم هست ولی خب دیگر شب را مانند روال فعلی جلو برده شیر ندهید، عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/08/14
سوال کننده
سلام بله چشم
فقط میشه لطفا راجب شیر پاستوریزه هم که پرسیدم کمکم کنید
فقط میشه لطفا راجب شیر پاستوریزه هم که پرسیدم کمکم کنید
0
1402/08/14
سوال کننده

0
1402/08/14
سوال کننده
وزن اخر برای تقریبا ۲۰ روز پیشه
0
1402/08/17
پزشک اوما
جان دلم سلام مجدد و. ممنونم که در تاپیک پشتیبانی اعلام کردید چون گاهی نوتیفیکیشن پیام ها خاموش میشود من متوجه جواب شما نشده بودم و شرمنده روی ماهتون شدم ❤️
0
1402/08/17
پزشک اوما
عزیزم بنظر من ار حجم شیر روزانه کم کنید چون دلبندتان خداروشکر وزنگیری عالی دارد خوب هم غذا میخورد، شیر پاستوریزه آنگاه میتوانید روزی یک تا یک ونیم فنجان بدهید ولی حجم شیر خشک کمتر شود
1
1402/08/17
سوال کننده
سلام خانم دکتر خیلی ممنون از پاسخگوییتون
1
1402/08/17
سوال کننده
کامل و جامع توضیح دادین تشکر♥
1
1402/08/17
سوال کننده
stk: |~|11|~|27_col
0
1402/08/17
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️😘❤️😘❤️
0
1402/08/17
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




