مامانایی که بچه هاتون شیرخشکی هستن بیاین
لطفا کمک کنید من بچم دوماهو ۱۲ روزشه میخوام بدونم حجم شیرخشک چقدر به بچه میدید روقوطی ۹۰۰ سی سی میشه بچه من کلا فک کنم ۸۰۰ تا بخوره شبم اصلا بیدار نمیشه برا شیر به زور بیدارش میکنم بعضی وقتا ساعت گوشیمم زنگ نمیخوره خواب میمونم
پرسش (1403/02/18):
مقدار مصرف شیرخشک نوزاد دوماهه
235
31
1403/02/18
سوال کننده
0
1403/02/18
fateme 007
رو قوطی همیشه بیشتر از حد مینویسه، نگران نباش، هرچقد ک میخوره بده، بیشتر از حد اگه بدی اذیت میکنه بچه رو
هر دوسه ساعت ۶۰ تا یا ۹۰ تا بدی خوبه
هر دوسه ساعت ۶۰ تا یا ۹۰ تا بدی خوبه
0
1403/02/18
fateme 007
پسر من ک اینجوری بود ، وزنشم خوبه
0
1403/02/18
fateme 007
البته هر بچه متفاوته، ببین چقد میخوره ک سیر بشه
0
1403/02/18
fateme goli
سلام عزیزم من از ۳ ماهگی به پسرم ۹۰ تا میدم اونم با نظر پزشک برای خواب شب هم نگران نباش ۲ ماهگی یه بعد خواب بچه ها تنظیم میشه نیازی نیست برای شیر بیدار کنی خودش هر وقت گشنه بشه بیدارمیشه
0
1403/02/18
سوال کننده
خداخیرت بده ازاسترس نجاتم دادی
چون ادرارش زرد بود گفتن شاید بدنش کم ابه ولی شیرشو میخوره خودش البته الان دیگه زرد نیست ولی یه کم بوی امونیاک میده
برا بچه شمام اینجوری بود ؟؟
چون ادرارش زرد بود گفتن شاید بدنش کم ابه ولی شیرشو میخوره خودش البته الان دیگه زرد نیست ولی یه کم بوی امونیاک میده
برا بچه شمام اینجوری بود ؟؟
0
1403/02/18
سوال کننده
اخه بهش قطره اینفاکول میدم میگم نکنه بخاطر اونه بعد ۴ ساعت بیدارمیشه میخوره ولی خب روزم تا خودش نخواد و گشنه نباشه سه ساعتی یا دوساعتی بهش بدمم نمیخوره
1
1403/02/18
fateme goli
ن عزیزم بخاطر قطره نیست تو حتی استا هم بدی گشنه اش که باشه وسط خواب هفت پادشاهم بلند میشه تو دوتا همسایه هاتم بیدار میکنه نترس🤣🤣
1
1403/02/18
fateme goli
عادیه دیگه الان بزرگ شدن معده هم بزرگ شده توانایی داره شیر نگهداره
0
1403/02/18
سوال کننده
خب خداروشکر مرسی خیالمو راحت کردی
0
1403/02/18
سوال کننده
خب میگم نکنه زردی اردارش بخاطر کمبود اب بدنش باشه البته زیادم زرد نیست یه کوچولو بوی امونیاک میده
0
1403/02/18
Leila 💫
اگ تعریق زیاد داره اب بدنش زود دفع میشه سعی کن لباس کم بپوشونی تا عرق نکنه ک اب بدنش دفع بشه هر وقت شیر میخاد بهش بده ببین با اون درجه ک میدی سیر میشه یانه اگ نه بیشترش کن اگ هم اره مشکلی نیس برا بوی ادرارش وقتی بردی پیش دکترش بهش بگو براش آزمایش ادرار بنویسه یا خودت برو آزمایشگاه بگو میخام ارمایش ادرار برا بچه دوماهه بدم ک خودشون ظرف مخصوصشو میدن و جیششو جمع میکنی میبری ازمایشگاه
0
1403/02/18
سوال کننده
ممنون گلم❤
0
1403/02/18
yas bano
منم نگران کم شیر خوردنم ولی گویا خودشون باید تعیین کنند مقدار شیری که میخورنو
برا هر بچه ای یکی نیس
برا هر بچه ای یکی نیس
0
1403/02/18
سوال کننده
ازمایشگاه تا دکتر ننویسه مگه ازمایش میگیره
1
1403/02/18
سوال کننده
اره تا وقتی خودش گرسنه نشه نمیخوره منم بهش شیربدم گریه میکنه
1
1403/02/18
fateme goli
آره آزاد حساب میشه
0
1403/02/18
faeze k..
والا چیزی ک یادمه دختر من تا ۵ ماهگی ۳ واحد میخورد اما هر دو الی سه ساعت
بعد ۶ ماهگی خیلی بهتر شد هم غذا خورد هم شیر دیگه
الآن نزدیک ۱ سالشه تقریبا ۱۰ کیلو هست
بعد ۶ ماهگی خیلی بهتر شد هم غذا خورد هم شیر دیگه
الآن نزدیک ۱ سالشه تقریبا ۱۰ کیلو هست
0
1403/02/18
سوال کننده
عزیزم خداحفظش کنه ممنون که جواب دادی
0
1403/02/18
آیلین ❤️
خوشبحالت که ساعت کوک میکنی .... و منی که نمیخوابم تا صبح انقد نق نق میکنه🤐
0
1403/02/18
سوال کننده
برامنم اول اینجوری بود قطره اینفاکول گرفتم یه هفته بهش دادم الان دیگه دردنداره میخوابه اگه کولیک داره بهش بده
0
1403/02/18
آیلین ❤️
آره کولیک داره ولی دکترش قطره نمیده میگه برو بسوز و بساز
0
1403/02/19
سوال کننده
والا من دکترش هزارتا قطره داد هیچی مثل اسنفاکول خوب نبود گریه ام واسه بچه خوب نیست هم خودش اذیت میشه هم شما
0
1403/02/19
آیلین ❤️
آره بابا خیلی سخته حالا این هفته دکترشو عوض میکنم
0
1403/02/19
سوال کننده
اونم دردمیکشه که گریه میکنه بالاخره باید داروام بخوره وگرنه شمام که دوس نداری ببینی عذاب میکشه اینام اذیت میشن
بابا بهش قطره بده نفخش زود خوب میشه من همه قطره ای به پسرم دادم هیچی بهش نساخت تا اخر دیدم همه میگن اینفاکول خیلی خوبه گرفتم خوب بود شکر خدا
بابا بهش قطره بده نفخش زود خوب میشه من همه قطره ای به پسرم دادم هیچی بهش نساخت تا اخر دیدم همه میگن اینفاکول خیلی خوبه گرفتم خوب بود شکر خدا
0
1403/02/19
آیلین ❤️
خب بدون نسخه نمیتونم قطره بخرم باید دکتر تجویز کنه
1
1403/02/20
سوال کننده
اره خب با دکترش مشورت کن منم پرسیدم گفت بگیر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




