سلام وقتتون بخیر من امروز وقت کولوپوسکوپی دارم برای زیگیل تناسلی ک دارم
نمیدونم باید چیکار قبلش انجام بدم و خیلی استرس دارم؟
اگ کسی رفته و میدونه میشه لطفا راهنماییم کنه😥
پرسش (1402/08/16):
کولوپوسکوپی چه جوری انجام میشه؟
514
38
1402/08/16
سوال کننده
0
1402/08/16
مهسا ❣
قبل از شروع بهت یه مسکن میدن
میری رو تخت معاینه زنان
یه دوربین و یه وسیله بلند وارد واژنت میکنن
سعی کن شل باشی تو کل پروسه ، خودت رو سفت نکن
با دوربین ، تو مانیتور دهانه رحمت رو میبینه خودتم میبینی ، و با اون وسیله بلند یه ذره خیلی کوچیک از دهانه رحمت نمونه برمیداره میفرسته پاتولوژی .
خونریزی خواهی داشت ، با خودت نوار بهداشتی ببر ،و یه خوراکی شیرین همراهت باشه .
برای من اصلا درد خاصی نداشت و کاملا قابل تحمل بود . همراهم نداشتم یعنی اصلا نمیدونستم باید همراه داشته باشم . پیشت یکی باشه بهتره چون آستانه درد افراد متفاوته .
0
1402/08/16
سوال کننده
اخ خدااا😥😥😥
0
1402/08/16
سوال کننده
میخواستم مثلا اقدام ب بارداری کنم این اتفاق افتاد😥
0
1402/08/16
مهسا ❣
چک کردن دهانه رحمت خیلی مهم تر از اقدامه . اول باید به سلامتی خودت فک کنی . بعد به بچه . اصلا ام نترس واقعا درد خاصی نداره .
0
1402/08/16
هانیه ✨
دقیقا منم مثل تو بودم
خاستم اقدام کنم برا بارداری زگیل زدم
خاستم اقدام کنم برا بارداری زگیل زدم
0
1402/08/16
سوال کننده
مرسی گلم
0
1402/08/16
سوال کننده
چ بدبختی ها
0
1402/08/16
هانیه ✨
ینی از کل زندگی عقبم انداخت
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
عزیزم پاپ اسمیرت مشکل داشت که دکتر گفت کولپوسکوپی؟؟
0
1402/08/16
سحر بانو
سلام عزیزم منم میخوام برم انجام بدم همش امروز فردا میکنم
انجام دادی بیا بگو چطور بود
هزینش چقد شد
انجام دادی بیا بگو چطور بود
هزینش چقد شد
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
بچه ها کیا باید برن کولپوسکوپی؟
منم قبلا زگیل داشتم ولی پاپ اسمیر خوب بود ولیزر کردم
منم نیازه کولپو بشم ؟
منم قبلا زگیل داشتم ولی پاپ اسمیر خوب بود ولیزر کردم
منم نیازه کولپو بشم ؟
0
1402/08/16
سوال کننده
اره دقیقا .لعنتی انقد مخارجشم سنگینه ک نگو
0
1402/08/16
سوال کننده
پاپ اسمیر دادم با زیگیل تناسلی باهم نمونه برداری میشن اونجا متوجه شدم زیگیل دارم و ازمایشم مثبت بود
0
1402/08/16
سوال کننده
دکترم گف باید سه بار dbd پلاسما بشی و بعدش کولوپوسکوپی ک ببینیم زیگیل ب دهانه رحمت اسیب زده یا ن
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
یعنی تو آزمایش زگیل رو فهمیدی یا تو معاینه با چشم دیده میشد
0
1402/08/16
سوال کننده
هزینه ک دکتر میگیره ۵ میلیون هست بقیشو فعلا نمیدونم
خدا کنه برم ب سلامت اومدم بهت میگم
خدا کنه برم ب سلامت اومدم بهت میگم
0
1402/08/16
سوال کننده
نه من اصلا سطح پوستم زیگیل نداره خداروشکر
ولی پاپ اسمیر ک دادم دکترم همون موقع نمونه برداری hpv هم کرد گف باید انجام بدی
ک بعدش برم ازمایشگاه گف
مثبته hpv و دو نوع هست
ولی پاپ اسمیر ک دادم دکترم همون موقع نمونه برداری hpv هم کرد گف باید انجام بدی
ک بعدش برم ازمایشگاه گف
مثبته hpv و دو نوع هست
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
آها
نوع کم خطر داری یا پرخطر
نوع کم خطر داری یا پرخطر
0
1402/08/16
سوال کننده
دو نوع پرخطر و کم خطر 🥲
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
ان شاالله بسلامت بری و برگردی گلم
0
1402/08/16
سوال کننده
مرسی عزیزم توروخدا دعا کن برام
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
واکسن زدی ؟
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
چند سالته گلم
0
1402/08/16
سوال کننده
یه دوز رو اره ماه بعد دوز دوم رو باید بزنم
0
1402/08/16
سوال کننده
۲۸ سال
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
منم زدم وقتی ۲۶سالم بود
0
1402/08/16
سوال کننده
همه دوز رو زدی؟
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
اره سه دوز رو زدم
0
1402/08/16
سوال کننده
ان شالله ک دیگ نداری
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
یکسال پیش رفتم معاینه و هم پاپ اسمیر نداشتم خداروشکر
دیگه هردوسال میرم پاپ اسمیر
دیگه هردوسال میرم پاپ اسمیر
0
1402/08/16
❤️سلین❤️ .
ترسم دارم .هربار میرم معاینه تموم تن بدنم میلرزه
0
1402/08/16
سحر بانو
وای چخبره مگه همچین پولایم ندارم فعلا که خاک توسرم شد
منم زگیل ندارم ولی تست و پاپ اسمیرباهم که دادم مثبت بود دونوع کم خطر داشتم ولی همون ماه حامله شدم و نتونستم واکسن بزنمو بری پی کاراش موند برابعد زایمان میخواستم این ماه برم که اونم هزینش خیلیه
منم زگیل ندارم ولی تست و پاپ اسمیرباهم که دادم مثبت بود دونوع کم خطر داشتم ولی همون ماه حامله شدم و نتونستم واکسن بزنمو بری پی کاراش موند برابعد زایمان میخواستم این ماه برم که اونم هزینش خیلیه
0
1402/08/16
سحر بانو
واکسن چند بود قیمتش؟؟
0
1402/08/16
سوال کننده
خیلی خوب کاری میکنی
0
1402/08/16
سوال کننده
نه دکتر من پولکیه خیلی گرون میگیره .
ان شالله بری رفع شده باشه اصلا نیاز ب کولوپوسکوپی نباشه.
ان شالله بری رفع شده باشه اصلا نیاز ب کولوپوسکوپی نباشه.
0
1402/08/16
سوال کننده
۲۸۰۰ دوز اول رو زدم
0
1402/08/16
Hanie ...
کسی که داشته باشه ولی روی بدنش و ناحیه تناسلی چیزی نباشه باید سزارین بشه؟
0
1402/08/17
سوال کننده
اره سزارین میکنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




