Ooma

دکتر اوما لطفا سریع کمک کنید کرونا و تزریق دگزا در بارداری

سلام دکتر عزیز من از روز 4شنبه مبتلا به کرونا شدید شدم اوایل بهم فقط بخاطر تب 40 درجه سرم و آپتامیل تزریق شد بخاطر آسم که دارم و سرفه های شدید به پزشک عفونی مراجعه کردم ایشون 5 تا دگزا تجویز کردن که با سرم تزریق بشه از عوارض تزریق دگزا به شدت نگرانم و میخوام بدونم برای جنین مشکلی پیش نیاد؟
5 تا آمپول زیر جلدی هم تجویز کردن که به ناف باید بزنم
التهاب ریه ام خیلی بالاست و ضربان قلب هم بالاست

20 پاسخ 584 بازدید


واکسن یک سالگی پسرم

سلام دکتر جان وقت بخیر
بابت واکسن یکسالگی ک بردم پسرمو گفتن نیاز نیس مسکن بدین چون تب نداره. صحت داره؟ تروخدا جوابمو بدین

13 پاسخ 367 بازدید


تفسیر سونو ۳۰ هفته

سلام دکتر جان
این سونو دوستم هست
امرور ب حساب ان تی ۳۱ هفته و ۱ روزشه
ب حساب پریودی ۳۰ هفته و ۵ روز
میشه لطفا تفسیر کنین

16 پاسخ 645 بازدید


سرما خوردگی نوزاد ۷ ماهه

سلام خانم دکتر من چند روزه پیش خودم سرما خوردم الان علائمم رفع شده امروز متوجه شدم که دخترم سرما خورده یکم عطسه میکنه وگرنه علائم دیگع ای نداره میشه لطفا بگین چه دارویی بهش بدم
فاویسم هم داره

1 پاسخ 250 بازدید


بالا بودن انزیم های کبدی کودک یکسالونیم

سلام دکتر جان خسته نباشید
جواب چکاب دختر یکسالو نیمم زده ک انزیم کبدیش بالاس.فعلا دسترسی ب دکترش ندارم خطرناکه آیا؟ب چ دلیل اصلا.
البته چکاب ۹ماهگیش انزیم کبدیشم همین عدد بود ولی رنج ازمایشگاه فرق داشت اونبار .اینبار زدع بالاس ی مقدار

47 پاسخ 536 بازدید


مدت انقضای پلارژین کیدز بد از باز شدن

سلام خانم دکتر . دخترم سرماخورده و من چند روز بهش پلارژین دادم اما الان دیدم توی یه تایپیک که نباید بیش از یک ماه از باز شدن استفاده بشه . شربت رو من حدود ۷ ۸ ماه پیش خریده بودم و فکر کنم باز شده بود یعنی الان خطری داشته برای دخترم؟

22 پاسخ 5,996 بازدید


دراز ونشست چندوقت بعداز سزارین؟

باسلام خدمت دکتراومای عزیز
من دوماهه زایمان کردم سزارین شدم ازکی میتونم درازنشست تمرین کنم برای اینکه شکمم جمع تربشه؟سوال دیگمم اینه که رد بخیه بعضی ها دیدم کمرنگه،سیاه هم نیست مال من رد بخیم سیاهه رنگش بابقیه ی قسمت های بدنم فرق داره هرچی پماد میزنم فایده نداره ردش نه میره نه کمرنگ میشه یعنی به مرور زمان بهترمیشه امیدی هست؟یا اخرش بایدلیزر کنیم اگه برای لیزر باشه چندوقت بعد میتونیم انجام بدیم؟

16 پاسخ 443 بازدید


مکمل پرپشت و قوی شدن مو آقایان

سلام و وقت بخیر پزشک عزیز و دوستای گلم.
شوهرم موهاش یکم کم شده و ضعیف و ریزشش زیاد شده. میشه یه مکمل خوب و یا هر چیز دیگه که لازمه معرفی کنید لطفا🌹

10 پاسخ 432 بازدید


عفونت خون کودک دوسال و نیم

سلام خسته نباشین پسر من دوسالو نیم سن داره تقریبا یه ماه میشه بردمش دکتر کلا آزمایش چکاب نوشت تو آزمایشش عفونت خون بود دارو داد یه هفته دارو هاشو دادم بعدش بهش چند مدل ویتامین داد گفت اینارو بده بیار دوباره آزمایش خون بده امروز بردم بعد سه هفته ازمایش خون داد الان آزمایش میگه بازم عفونت داره منم دارم از غصه دغ میکنم تروخدا جواب بدین جواب ازمایش میفرستم یه نگا بکنین ببینین فقط عفونت هست چیز دیگه نیست اخه یه بار ازمایش دادیم دوباره فرستاد سه آزمایشگاه دیگه آزمایش دادیم

18 پاسخ 517 بازدید


استفاده از بیبی چک

سلام خانومای قشنگم، کسی که اقدام برای بارداری داره، چند روز بعد از پریود نشدن بیبی چک بزنه به نظرتون درست نشون میده؟ آزمایش خون چی؟

64 پاسخ 892 بازدید


گلودرد شدید در بارداری

سلام و خداقوت خانم دکتر عزیز
من از امروز صبح که بیدار شدم حس گلودردشدید، کمی خلط و آبریزش بینی داشتم، امروز میخواستم آزمایش سل فری بدم ولی بخاطر سرماخوردگی هم‌حال نداشتم،هم ترسیدم نکنه خطایی بزنه، آیا اگه سرماخوردگی م‌ بیشتر بشه و چند روز دیگه برم دیر نمیشه؟ یا با حال بد آزمایش بدم تاثیری روی جواب آزمایش نداره؟من چی بخورم که حالم بهتر بشه، آیا خوردن عسل آبلیمو مجازه؟ دمنوش نعناع پونه میشه خورد؟ و ببخشید من کم کاری تیروئید دارم آیا خوردن شلغم و چغندر مجازم؟

10 پاسخ 373 بازدید


دفع نوازد پنجاه روزه

سلام و وقت بخیر دکتر عزیز دخترم 53روزشه قبل هر هفت روز شکمش کار میداد ک شما گفتین بیبی کر رو بدم از روزی ک دادم شد سه روزی دفعش الان امروز دوبار دفع داشته با عرض معذرت دفع الانش شل و کف الوده ینی اسهاله؟ یا مشکل دیگ ایه؟ ب کولیک میشه ربط داشته باشه نفخ خیلی داره

21 پاسخ 485 بازدید


تزریق واکسن گارداسیل و اقدام ب بارداری

سلام دکتر جان
من دوز دوم واکسن گارداسیل(ایرانی البته ) رو باید چند روز دیگه تزریق کنم و درست فرداش روز تخمک گذاریم هست و میخوام اقدام کنم به بارداری
آیا مشکلی نداره؟

17 پاسخ 557 بازدید


نخورد قرص دوفامد به موقع

سلام دکتر جان و دوستان با تجربه من برای تنظیم پریودم دکترم برای چهار ماه برام قرص دوفامد ده از روز هیجده سیکل به مدت ده روز تجویز کرده، این ماه دومین ماهیه که قرار بود قرص بخورم شب هجدهم سیکلم قرص رو خوردم ولی دو روز نتونستم قرص رو بخورم یعنی نوزده و بیستم سیلکم که امروز هست به قرصم دسترسی نداشتم نتونستم بخورم
الان تکلیف من چیه؟

6 پاسخ 297 بازدید


بررسی تست پاپ اسمیر

سلام وقت بخیر لطفا نتیجه تست پاپ اسمیر بنده رو بررسی بفرمایید ممنون

5 پاسخ 360 بازدید


هفته مناسب برای سونو ان تی

سلام دخترا چند هفته برا سونو ان تی برم خوبه ؟ازمایش همون روز باید باشه ؟برا آزمایش باید ناشتا بود ؟

11 پاسخ 298 بازدید


تفسیر جواب ازمایش غربالگری اول

سلام به پزشک اوما و دوستان اومایی
میشه جواب ازمایشمو برام تفسیر کنید ممنون

17 پاسخ 448 بازدید


چند سیسی پلارژین بدم

سلام دکتر خسته نباشید دخترم سرما خورده پلارژین کیدز براش گرفتم چند سیسی باید بدم بهش و هر چند ساعت یکبار ؟؟ تا چند روز ادامه بدم
ممنون

17 پاسخ 335 بازدید


درد نوک سینه هنگام شیردهی

سلام پزشک عزیز وقتتون بخیر
ممنون از راهنمایی های دلسوزانه همیشگی تون

خانم دکتر من سه روز هست که نوک سینه چپم موقع مک زدن پسرم درد شدیدی دارم، قبلا فقط لحظه اول که سینه رو میگرفت، درد داشت و با ادامه شیردهی کم میشد

اما اخیرا شدتش زیاد شده و ادامه داره...

ظاهرش رو که چک کردم اثری از زخمای شقاقم نیست دیگه.
داخل دهن پسرم هم نگاه کردم برفک ندیدم.

امتحان کردم وقتی با شیردوش میدوشم این درد رو ندارم، فقط موقع مکیدن نوزادم به این شدت هست.

ممنون‌میشم راهنماییم کنین

1 پاسخ 343 بازدید


سرماخوردگی نوزاد و خس خس سینه

سلام وقتتون بخیر خانم دکتر پسرم از دیروز سینه اش خس خس میکنه و صداش تغییر کرده،تب نداره و بینی اش هم کیپه که با پوآر تخلیه کردم،میشه لطفا راهنمایی کنید چه دارویی بگیرم سرما خوردگیش خوب بشه،ضمن اینکه رفلاکس هم داره و شیرخشک ar بیومیل میخوره و قطره بی بی کر و آد و کولیکز هم بهش میدم

2 پاسخ 284 بازدید