Ooma
پرسش (1402/08/28):

توده هست یاکیست درتصویرسونوی سینه ام

باسلام لطفاسونوی سینه که براتون ارسال کردم تفسیرکنیدهرکدوم ازسونوهافاصله ۶ماهه گرفته شده ممنون ازشماخانم دکترمحترم

توده هست یاکیست درتصویرسونوی سینه ام
توده هست یاکیست درتصویرسونوی سینه ام
سلام نازنینم به روی ماهتون
جان دل باتوجه به تغییرات دیده شده طی 6 ماه توصیه مسکن به جراح پستان مراجعه کنید تا معاینه و لمس و در صورت صلاحدید بیوپسی از کیست صورت گیرد اگرچه همچنان خوشبختانه شرایطی به نفع بدخیمی وجود ندارد 💓
سلام خانم دکترعزیزم ممنون که پاسخگوبودید
خواهش میکنم گل من 💓💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.