Ooma

سردرد شدید در بارداری

سلام خانم دکتر خسته نباشید
ممنون میشم تا وقت نوبتم میشه که برم پیش متخصص مغز و اعصاب این سوالم رو جواب بدین
مصرف قرص آکسار تو بارداری خطرناکه؟چون سردرد شدید دارم و با استامینوفن هم خوب نمیشه وای اکسار سردردمو زود آروم میکنه
الان هفته20بارداری هستم

8 پاسخ 413 بازدید


خوردن قرص مدروکسی پروژسترون در 34 سیکل ب مدت سه روز درست است یا خیر

سلام خانم دکتر عزیزم رپز پاییزیتون بخیر من دو دوره قبل از 25 سیکل ب مدت سه روز قرص پروژسترون مصرف کردم و چهار روزبعد پریود شدم و خونریزیم عادی نرمال بود من تخمدان پلی کیستیک هستم تنبلی شدید دارم اصلا بدون دارو پریود نمیشم همه راه هارو برای تنظیمش امتحان کردم و بی فایده است الان این ماه قرص نخوردم و چهار روز عقب انداختم بی بی چک منفی هستش واقعا نمیخوام همش امپول بزنم میخواستم بدونم اگر هر دوره بجای 14 سیکل ب مدت ده روز میتونم 24سیکل ب مدت سه روز قرص بخورم سیکلم بشه 30/31 روزه مشکلی پیش نمیاد؟ و اینکه من وقتی از 14سیکل شروع ب مصرف پروژسترون میکنم ب مدت 10 روز اول دوم قاعدگی خیلی ببخشید لک های قهوه ای تیره فقط ترشح میکنم بعدشم خونریزیم کمه بعد سه چهار روز کامل قطع میشه درحالی ک دوماه قبل ک ب مدت سه روز پروژسترون مصرف کردم و پریود شدم اصلا اینطور نبود و لک قهوه ای ندیدم تا هفت روزم خونریزی عادی داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید

15 پاسخ 278 بازدید


آزمایش LP نوزاد نارس ۳۴ هفته

با سلام
پسر من نوزاد نارس هست ۳۴ هفته و کیسه آبم نشتی داشت
الان خداروشکر پسرم ب دنیا اومده و مشکل تنفسی داره یکم
بعداز گذشت ۳ روز شرایطش یکم پایدار تر شده و میگن دکتر گفته آزمایش lp بگیریم ولی نیاز ب رضایت خودتون داره
آیا انجام بدم؟؟
مشکلی ب بچه پیش نمیاد؟
آزمایش هاشم کدخون گرفتن خوبه و گفتن عفونت نداره چیزی ولی رضایت بدید ک LP هم آزمایش بگیریم

31 پاسخ 549 بازدید


قرص برای زردی نوزاد

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من پسرم الان یک هفته اس به دنیا اومده یکم زردی داره دکتر قرص باربیتال تجویز کردن حالا روی قرص نوشته ۱/۴ قرص دو مرتبه
ینی یک چهارم قرص رو باید طی دو مرحله بدم بخوره؟ چند ساعت باید بین دو مرحله فاصله باشه؟

22 پاسخ 334 بازدید


ابریزش بینی و عطسه

سلام پسرم ابریزش بینی و عطسه میزنه از صبح
نئونادین شربت پیدا نکردم
شربت لوراتادین چقد بدمش؟؟

8 پاسخ 915 بازدید


داروی خواب آور برای نوزاد 5 ماهه

سلام مادران عزیز و دکتر جان
پسر من 5 ماهشه و تو طول روز کلا 4 ساعت میخوابه
داروی خواب اور چی مناسب هست بهش بدم
چون واقعا خودم از بیخوابی مریض شدم خودم شاغلم کلا
گیجم تو طول روز
ممنون میشم راهنمایی کنید
یکی از دوستان شربت bay bay night میده به بچش فکرکنم 1 سالشه
اینو میشه داد بهش؟ حداقل شب تا صبح بخوابه ی ذره
تشکر

90 پاسخ 826 بازدید


استفاده روغن آرگان برای مو

سلام دکتر عزیزم خوبین .من باردارم و سئوالم اینه میتونم تو بارداری روغن آرگان براموهام استفاده کنم؟ ضرری برای جنین داره؟

6 پاسخ 361 بازدید


خوردن سیاهدانه در دوران قبل از پریود و احتمال بارداری

سلام دکتر. من الان اینترنت خوندم سیاهدانه باعث میشه اگر بارداری باشی باعث سقط بشه . من علائم بارداری داشتم علائمی که پیش از قائدگی نداشتم. نمیدونم سیاهدانه برای بارداری ضرر داره ؟ و اینکه برای تیروئید هم اگر ضرر داره لطفا بگید

23 پاسخ 526 بازدید


مصرف یک دوم قرص لتروزول

سلام خانم دکتر
من تخمدانمو بخاطر مصرف اشتباه لتروزول از دست دادم
با یک سال و نیم اقدام به بارداری نتیجه نگرفتم میخوام دوباره مصرف کنم ولی میترسم بخاطر همین دکتر نصف قرص رو تجویز کرد .(شبی یک دوم تا ۵شب)
بنظر شما با این دستور مصرف نتیجه میگیرم؟

34 پاسخ 501 بازدید


غذای کمکی مجاز آلرژیک 8ماهه

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
پسرم به پروتئین گاوی و هیستامین الرژی داره دکترش شربت لوراتادین داد گفت به دونه زدن توجه نکن چون خیلی سفیده و الرژی داره دونه میزنه شربت بده و همه چی بده
من 6ماهگی سیب زمینی و بلغورگندم و دادم سیب زمینی ابریزش بینی گرفت و بلغور شب بی قرار شد بهش ندادم دبگه
الان گوشت و هویج و قلم و جودوسر و سیب و موز و گلابی و هندونه میدم که مشکلی نداره
الان 8ماهشه چه چیزایی الرژی کمتر داره تست کنم؟
واینک برنج و بلغور و سب زمینی مجدد کی تست کنم؟
واینک نئوکیت میخوره و وزن گیریش از وقتی نئوکیت میخوره کمتر شده دکتر گفت غذا خورش کن بهتر بشه
اد میخوره و اهن لیپوزوفر دادم یکم دونه زد و سیدرال گرفتم ولی سیدرال خورد شب نخوابید همش بیدار شد هردو قطع کردم بنظرتون همون لیپوزوفر بدم؟ یا برند دیگ خوبه؟
زینک میتونم بهش بدم؟
دیشب مرغ دادم تست کنم تا صبح خارش داشت و صورتش کند بنظرتون ادامه بدم؟
زرده تخم مرغ میشه تست کنم؟
الان 8ماهشه و 8کیلو
ممنونم ببخشید طولانی شد

9 پاسخ 267 بازدید


سوالم درباره توده ی پستانه

سلام خانم دکتر عزیزز
مامانم سینش وقتی فشار میده ترشح قهوه ای بیرون میاد و این ک دکتر گفتن توده هس وچیز خطر ناکی نیس فقط قرص ویتامین د۳ ۵۰۰۰ دادن
۳ ماه پیش رف پیش متخصص بهش گفته بود اگ ترشح قهوه ای اومد ماماگرافی بره و بره پیشش من تا بخوام نوبت بگیرم خیلی طول میکشه و این ک ب این راحتی نوبت نمیده دکترش هم ی شهر دیگس
زمان میبره
میشه لطف کنید راهنمایی کنید ک دلیلش چی میتونه باشه نگرانیم

ببخشید زیاد شد
پیشاپیش ممنون از پاسخ گوییتون ❤

41 پاسخ 491 بازدید


شیرخوردن شبانه نوزاد

سلام پزشک اوما خسته نباشید
دخترم شبا اصولا بعداز اینکه شامشو میدم و شیرشم میخوره(شیرخوکشی هست کامل) ساعتای ۱۱ میخوابه. و به محض خوابیدن ساعت یک شب بیدارمیشه با ناراحتی و بی قراری تاچند دقیقه با پستونک ارووم میشه و میخوابه ولی دوباره بیدارمیشه بغلش میکنم پستونک ولی ارووم نمیشه و گریه هاش بیشترمیشه تاشیرش میدم. دوباره میخوابه ساعت ۵ صبح همینجوری بیدارمیشه و دادوبیداد.... حتی امتحان کردم اب دادم بهش ولی وسطاش متوجه شد شیرنیست و گریه هاش بیشترشد.
بعد ساعتای ۱۰ ، ۱۱ صبح ک بیدارمیشه صبونشو میدم دیگه یادش از شیرنمیاد صبونشو میدم بازی میکنیم تاظهرمیشه خودم بهش شیرمیدم.
بنظرشما این روال درسته؟!
و اینکه قد و وزن دخترم عالیه خداروشکر مشکلی نداره

25 پاسخ 590 بازدید


دادن حریره بادام ب نوزادی ک حساسیت داره

سلام دکتر عزیر خسته نباشید پسر من به پروتین گاوی حساسیت داره الان ۵ روزه بهش فرنی ارد برنج میدم الان نمیدونم باید چی بهش بدم بنظرتون میتونم حریره بدم امتحانش کنم یا اصلا بهش ندم و اینک اگه حریره ندم چی میتونم بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

15 پاسخ 1,053 بازدید


گذشتن از تاریخ پریودی و دیدن خونابه و پریودنشدن

سلام دوستان و دکترجان من بعداز ۴۰روز زایمانم پریودشدم فردای ۴۰روز دقیقا پریودشدم بعد این ماه هنوز پریودنشدم‌از وقتشم‌گذشته جلوگیری هم داشتم تا اینکه دیروز توسرویس بهداشتی چند قطره خون آمد و من‌فکرکردم قرار پریودبشم ولی نشدم همون دو وسه تا قطره خون ک دیروز توی سرویس بهداشتی ازم آمد همون بود این قطره خون چی بود اگه مال پریودی بود چرا نشدم پس؟؟؟قبل از باردادیم پریودم نامنظم بود اصلا الان چیکارکنم پریود بشم ؟؟؟

12 پاسخ 399 بازدید


درد واژن هفته ۱۴ بارداری

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز
هفته ۱۴ هستم واژنم درد داره موقع حرکت طبیعی هست تو این هفته و اوایل بارداری؟
من توی بارداری اولم اخرای بارداری اینجوری بودم اما الان نگرانم ...
با توجه ب این دوتا سقط داشتم و هفته پیشم ب خاطر هماتوم خونریزی داشتم .
الان کامل قطع شده اما واژنم درد داره و امروز ب نسبت روزای قبل بیشتر شده ..
ممنون میشم راهنمایی کنید.
شیاف هم ۱۲ ساعتی استفاده میکنم .
طول سرویکس در سونو ان تی ۳۸ بوود

19 پاسخ 1,800 بازدید


بهترین شیرخشک برا ریفلاکس

سلام وقت بخیر.
میخواستم بدونم بهترین شیر خشک برا ریفلاکس چیه ؟و اگه بچه با شیرخشک آنتی ریفلاکس یبوست گرفت میشه قطره پدی لاکت‌ بدم ؟

7 پاسخ 327 بازدید


جواب آز مایش .

سلام دکتر عزیزوقت بخیر. ممکنه جواب این ازمایش رو بگید بیزحمت

3 پاسخ 419 بازدید


دادن قطره ویتامین دی

سلام خدمت دکتر جان ودوستان
من به دخترم هم مولتی میدم هم چون دندون درنیاورده از این دی سه میخوام بدم الان ددتاشونو باهم بدم مشکلی داره

5 پاسخ 280 بازدید


علت نصف شب بیدار شدن کودک

سلام خدمت پزشک اوما پسرم یک سال و نیمش هست و شیر خودم میخوره بعداظهر ها ۲ساعتی میخوابه صبح هم بیشتر وقت ها تا ۱۰ یا ۱۱ خوابه شب زود تر از یک نمیخوابونمش که قشنگ خسته شه ولی بیشتر وقت ها ساعت یک شب میخوابه یه دفعه نصف شب بیدار میشه دیگه نمیخوابه چی کار کنم ؟؟

6 پاسخ 422 بازدید


جواب آزمایش پاپ اسمیر

سلام خانم دکتر این جواب آزمایش منه خود دکترم گفته یه گرفتی خفیف داره من گه متوجه نشدم چی شد.
ولی من بعد از زایمان نگه داشتن ادرارم کمی سخت شده آیا ربطی داره؟

4 پاسخ 509 بازدید