پزشک اوما و دوستان سلام لطفاً جواب آزمایش منو تفسیرکنید به نظرتون همه چیزخوبه؟ازمایشات اولیه اس
0
1402/07/29
سوال کننده

0
1402/07/29
سوال کننده

0
1402/07/29
🌺میترا 🍃
من فکرکنم یه مقدار خفیف عفونت ادراری دارین و هورمون تیروئیدتونم بهتره زیر ۲/۵باشه برای بارداری
1
1402/07/29
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/07/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. کم کاری تیروئید دارید حتما به متخصص غدد همین فردا مراجعه کنید درمان آغاز گردد یک روز هم به تاخیر نیندازید نتوانستید مشاوره آنلاین بگیرید.
2. سطح هموگلوبین بالا است با پزشکتان درمورد دریافت آسپرین مشورت کنید.
3. ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. کم کاری تیروئید دارید حتما به متخصص غدد همین فردا مراجعه کنید درمان آغاز گردد یک روز هم به تاخیر نیندازید نتوانستید مشاوره آنلاین بگیرید.
2. سطح هموگلوبین بالا است با پزشکتان درمورد دریافت آسپرین مشورت کنید.
3. ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
0
1402/07/30
سوال کننده
سلام بله ترشحات دارم سفیدرنگ مثل کرم مرطوب کننده است بوی بد داره
0
1402/07/30
سوال کننده
خانم دکتر من الان ۳روزه علایم تهوعم ازبین رفته این طبیعیه ؟شایدخوب شدم دیگه قرار نیس تهوع داشته باشم یانه
1
1402/07/30
پزشک اوما
عزیزم قرار نیست علامت های بارداری تا همیشه ادامه داشته باشند طبیعی است که قطع شود.
خارش هم دارید؟
خارش هم دارید؟
0
1402/07/30
سوال کننده
زیادنیست خارشم فقط بعضی وقتا قسمت واژنم تیرمیکشه میسوزه ترشحاتم خیلی زیاده بوش زیاده قبل بارداری عفونت قارچی داشتم و عفونت ادرارکه آمپول جنتامایسین زدم خوب شدم
0
1402/07/30
سوال کننده
ترشحاتم روی لباس زیرکه میمونه زرد میشه
0
1402/08/01
سوال کننده
خانم دکتر جواب ندادین
0
1402/08/02
پزشک اوما
عزیزم بنابراین باید مترونیدازول آغاز گردد ولی چون سن بارداری کم است حتما با مجوز پزشکتان مصرف کنید من بلامانع میدانم اما چون نظرات پزشکان متفاوت هستند ممکن است پزشکتان بابت این مساله بعده ها ناراحت شوند
0
1402/08/02
سوال کننده
خانم دکتر عفونت ادراری تو آزمایش نشون داده
0
1402/08/02
پزشک اوما
بله عزیزم عفونت مشخص شده و ترشحات هم تایید کننده هستند عفونت بیشتر بنظر واژینال هست و درمان قطعا الزامی است
0
1402/08/02
سوال کننده
خانم دکتر به من دیروقت دادن یک هفته دیگه تا یک هفته مشکلی پیش نمیاد برای جنین خدایی نکرده بخاطر غلظت خونم سقط شه به نظر خودتون شماپزشکید من خودم بخورم آ اس آ رو
0
1402/08/02
سوال کننده
خانم دکتر به من دیروقت دادن یک هفته دیگه تا یک هفته مشکلی پیش نمیاد برای جنین خدایی نکرده بخاطر غلظت خونم سقط شه به نظر خودتون شماپزشکید من خودم بخورم آ اس آ رو
0
1402/08/03
پزشک اوما
عزیزم سابقه مشکلی یا سقط ندارید؟
0
1402/08/04
سوال کننده
سابقه سقط دارم بدلیل تشکیل نشدن قلب
0
1402/08/04
سوال کننده
الآنم شیاف پروژسترون استفاده میکنم برای لک بینی
0
1402/08/04
پزشک اوما
سونوگرافی دادید ؟ هماتوم ندارید؟
0
1402/08/05
سوال کننده
سونو هفته ششم دادم هماتوم نداشتم قلبشم تشکیل شده بود همه چیز خوب بود الان که هفته ۱۱هستم لکه بینیم قطع شده ولی مصرف شیاف دارم تا غربالگری
0
1402/08/05
سوال کننده
ندارم
0
1402/08/05
پزشک اوما
خب بسیار هم عالی ، اگر الان لکه بینی ندارید آسپرین 80 روزی یک عدد استفاده کنید ولی زودتر به پزشکتان مراجعه کنید مهم نظر ایشان هست
1
1402/08/06
سوال کننده
خیلی ممنونم خانم دکترعزیز
0
1402/08/06
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
0
1402/08/28
سوال کننده
خانم دکتر من آزمایشم رو مرکز معتبر تکرار کردم امکانش هست تفسیرکنید ببینید مثل همون دفعه تیروئید و غلظت خون دارم یانه
0
1402/08/28
سوال کننده

تیروئید
0
1402/08/28
سوال کننده

0
1402/08/28
پزشک اوما
سلام نازنینم
خداروشکر الان نتیجه خوب است فقط سطح ویتامین ب 12 کمتر از حد طبیعی است
خداروشکر الان نتیجه خوب است فقط سطح ویتامین ب 12 کمتر از حد طبیعی است
0
1402/08/28
سوال کننده
چه قرصی باید استفاده شود میشه تجویزکنیدلطفا
0
1402/08/28
سوال کننده
اگر شربتش باشه بهتره چون مشکل بلع قرص دارم
0
1402/08/28
پزشک اوما
الان چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1402/08/29
سوال کننده
الان فولیک اسید
ویتامین د
همین دوتا
اگه مکملی نیازهست بگین بهم
اگر کلسیم هم نیازه شربتشوتجویزکنین تابخرم چون من شیر نمیتونم بخورم
فولیک اسیدویتامین د تا هفته چندم مصرف کنم؟
سطح آهن خوب بود؟
ویتامین د
همین دوتا
اگه مکملی نیازهست بگین بهم
اگر کلسیم هم نیازه شربتشوتجویزکنین تابخرم چون من شیر نمیتونم بخورم
فولیک اسیدویتامین د تا هفته چندم مصرف کنم؟
سطح آهن خوب بود؟
0
1402/08/29
سوال کننده
الان فولیک اسید
ویتامین د
همین دوتا
اگه مکملی نیازهست بگین بهم
اگر کلسیم هم نیازه شربتشوتجویزکنین تابخرم چون من شیر نمیتونم بخورم
فولیک اسیدویتامین د تا هفته چندم مصرف کنم؟
سطح آهن خوب بود؟
ویتامین د
همین دوتا
اگه مکملی نیازهست بگین بهم
اگر کلسیم هم نیازه شربتشوتجویزکنین تابخرم چون من شیر نمیتونم بخورم
فولیک اسیدویتامین د تا هفته چندم مصرف کنم؟
سطح آهن خوب بود؟
0
1402/08/30
پزشک اوما
همین موارد کفایت دارد، ویتامین ب 12 در صورت موافقت پزشکتان تزریق گردد
کلسیم از هفته 16 به بعد ، به صورت مکمل تجویز میشود الان سایر منابع حاوی کلسیم را مصرف کنید
کلسیم از هفته 16 به بعد ، به صورت مکمل تجویز میشود الان سایر منابع حاوی کلسیم را مصرف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350

