سلام من امروز ۱۲ انتقالم رفتم ازمایش دوباره ۱۴ هم باید برم میگن دوبار باید بریم ک روند تیتر ببینیم چطوریه
دعا کنید مثبت باشه
بی بی دیروز و امروزم مثبت شد
نگرانم برهلاف بی بی ها منفی شم
پرسش (1401/06/03):
بی بی چک و ازمایش روز ۱۲ انتقال
37006
95
1401/06/03
سوال کننده
2
1401/06/03
سوال کننده

0
1401/06/03
Maryam pormehr
مبارکه مثبته😍
1
1401/06/03
سوال کننده
دعاکنید جواب ازمایشمم مثبت شه
0
1401/06/03
فاطمه ~
عزیزم مثبته تبریک
1
1401/06/03
سوال کننده
دعاکنید ازمایشمم مثبت شه پارسال سقط داشتم نگرانم اینم از دست بدم
میگنivf ها بچها خیلبا سقط میشن بخاطر قلب
میگنivf ها بچها خیلبا سقط میشن بخاطر قلب
0
1401/06/03
دينا سادات 💚
خیلی مثبته مبارکههههه💚💚💚💚💚
0
1401/06/03
دينا سادات 💚
اصلا نگران نباش خیالت راحت همون خدایی که برات مثبت کرد نگهشم میداره
0
1401/06/03
Fateme akbari
بی بی چکت ج مارکی بود،
0
1401/06/03
🌼 maryam 🌼
مبارکه عزیزم
0
1401/06/03
سوال کننده
انشاا دعام کنید بخاطر تجربه تلخم همش نگرانی دارم
0
1401/06/03
سوال کننده

0
1401/06/03
سوال کننده
این
0
1401/06/03
سوال کننده
دعاکنید مثبت شم جواب آز مثبت شه
0
1401/06/03
🥰mrym🥰 .
مبارکه مثبته و از روز قبل پررنگتر شده😍
0
1401/06/03
bahareh s
عزیزم خداروشکر که مثبت ان شاالله آزمایشم یه عددخوشگل ومثبت باشه خیلی توفکرت بودم منتظر بودم خبری بشه ازت الهی که سالم بغلش کنی
0
1401/06/03
Shima 💞💜💞
مبارکه عزیزم
وقتی بیبی چک داره پررنگ میشه دیگه کاذب نیست
خیالت راحت
امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی و نی نی رو هشت ماه دیگه بغل کنی
وقتی بیبی چک داره پررنگ میشه دیگه کاذب نیست
خیالت راحت
امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی و نی نی رو هشت ماه دیگه بغل کنی
0
1401/06/03
سلما 💞💞
شماهمونی گفتی منفی شدی رفتی دنبال کاربانکی
0
1401/06/03
bahareh s
بله
0
1401/06/03
سلما 💞💞
خوش به سعادتت مبارکت باشه
0
1401/06/03
سوال کننده
اخه ی سقط داشتم استرس دارم دوباره پیش بیا
0
1401/06/03
سوال کننده
انشاا دعاکنید خدا نگهش داره برام
1
1401/06/03
سوال کننده
انشاا عزیزم
1
1401/06/03
zahra75 B
عزیزم مثبته مبارکه اون مارک خارجیه دقیقه انشاالله نینی تو صحیح وسالم بغل بگیریش
1
1401/06/03
zahra75 B
اصلا بهش فکر نکن استرس نداشته باش
0
1401/06/03
الناز مامان نيکان❤
مبارک باشه رها جون بسلامتی
0
1401/06/03
سوال کننده

0
1401/06/03
سوال کننده
این بتام
چرا پایین الان دوروزه بی بی هاله میندازه
چرا پایین الان دوروزه بی بی هاله میندازه
0
1401/06/03
سلما 💞💞
میره بالا استذس نداشته باش
0
1401/06/03
سلما 💞💞
روز چند بی بی منف یبود چه علائم داشتی
1
1401/06/03
سلما 💞💞
تازه روز 12 هستش
0
1401/06/03
پزشک اوما
سلام جان دلم
توکل به خدا نگران نباشید، بی بی چک در این زمان تحت تاثیر داروها مثبت نمیشود، بتا هم که مثبت است فقط تکرار کنید تا روند آن سنجیده شود 🌹
توکل به خدا نگران نباشید، بی بی چک در این زمان تحت تاثیر داروها مثبت نمیشود، بتا هم که مثبت است فقط تکرار کنید تا روند آن سنجیده شود 🌹
0
1401/06/03
سوال کننده
من روز ۸ و ۹ منفی
۱۰ انتقال هاله خیلی کمرنگ
۱۱ انتقال پررنگتر شد
امروز نسبت ب دیروز پررنگتر شد ک ۱۲انتقالم
۱۰ انتقال هاله خیلی کمرنگ
۱۱ انتقال پررنگتر شد
امروز نسبت ب دیروز پررنگتر شد ک ۱۲انتقالم
0
1401/06/03
سلما 💞💞
خداروشکر تبریک میگم علایمتون چی بود
0
1401/06/03
سوال کننده
من سینه هام درد دارن تپش قلب
پارسالم باردار شدم سقط شد اما اوایلش تپش قلب شدید داشتم ک فشار میومد ت سرم
پا دردم
گرسنه ام شدید اما نمیتونم بخورم چیزی حالت تهوع هم ندارم ها اما یک قاشق ک بخورم انگار سید میشم
پارسالم باردار شدم سقط شد اما اوایلش تپش قلب شدید داشتم ک فشار میومد ت سرم
پا دردم
گرسنه ام شدید اما نمیتونم بخورم چیزی حالت تهوع هم ندارم ها اما یک قاشق ک بخورم انگار سید میشم
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
مثبته عزیزم مبارک باشه ایشالله به سلامتی بغلش کنی
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
برا منم از روز ۶ هاله داشت🤣🤣
0
1401/06/03
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
من جنینام ۳روزه بودن انتقال دادن
روز ۹ و ۸ انتقال بی بی زدم منفی شد اما از دیروز ۱۱ انتقالم میشد هاله انداخته امروزم زدم نسبت ب دیروز پررنگتر بود
مگه میشه روز ۸ یا۹ لانه گزینی کنه جنین ک از روز ۱۱ بی بی مثبت شه؟
چرااینقد دیر اخه؟
من جنینام ۳روزه بودن انتقال دادن
روز ۹ و ۸ انتقال بی بی زدم منفی شد اما از دیروز ۱۱ انتقالم میشد هاله انداخته امروزم زدم نسبت ب دیروز پررنگتر بود
مگه میشه روز ۸ یا۹ لانه گزینی کنه جنین ک از روز ۱۱ بی بی مثبت شه؟
چرااینقد دیر اخه؟
0
1401/06/03
سوال کننده

اینم عکس بی یی خانم دکتر
0
1401/06/03
سوال کننده
بتات چند بود عزیزم؟
0
1401/06/03
ایپک خانوم
مبارکه عزیزم
دیدی دیروز بهت گفتم😍😍😍
دیدی دیروز بهت گفتم😍😍😍
0
1401/06/03
سوال کننده
بتام پایین😓
0
1401/06/03
سوال کننده
ازمایشگاه گف مثبت نشون دکترت بده احتمالا بگه دوباره انجام بدی
0
1401/06/03
سلما 💞💞
یکشنبه دوباره تکرار کن
0
1401/06/03
سوال کننده
دعاکن بیشتر شده باشه
0
1401/06/03
سلین حسینی
مثبتی دیگه چرا خودتو اذیت میکنی
0
1401/06/03
سلین حسینی
هزارتا تو همین اوما دیدم بتاشون کم بوده ولی خیلی عالی بیشتر شده
0
1401/06/03
سلین حسینی
بسپار به خدا خودش نگه میداره
1
1401/06/03
سوال کننده
دعاکن عزیزم منم بره بالا
0
1401/06/03
bahareh s
ان شاالله خداداده تا اخرم هواتوداشته باشه گلم
0
1401/06/03
مامان امیرمهدی
ان شاءالله بیشتر میشه، نگران نباش. توکلت بخدا باشه .میدونم شرایط سختی گذروندی ولی امیدوار باش. به خودت استرس و نا امیدی راه نده. مبارکت باشه عزیزم.
0
1401/06/03
سوال کننده
ممنون عزی
0
1401/06/03
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/06/03
Shima 💞💜💞
رها جان جنین هات سه روزه بودن ، من جنین هام ۵روزه بود روز ده مثبت شد بیبی چکم
انشاا.. شنبه تکرار کن دوبرابر شده مطمئن باش همه چی خوب پیش میره
انشاا.. شنبه تکرار کن دوبرابر شده مطمئن باش همه چی خوب پیش میره
0
1401/06/03
سوال کننده
ممنون عزیزم چند قلو شد از شما
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
رو پروف گذاشتم
اولی ۶۹۵ دومی ۱۶۵۰
اولی ۶۹۵ دومی ۱۶۵۰
0
1401/06/03
مامان محمد حسین

روز ۶ انتقالم این بود
0
1401/06/03
مامان محمد حسین

0
1401/06/03
مامان محمد حسین
رفته رفته پر رنگ تر شد
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
تا روز ۱۸ بی بی زدم من😐😐😐
0
1401/06/03
مامان محمد حسین

اینم روز ۱۸ خط چپی از خط اصلی بی بی پر رنگ تر شده بود دیه😐😐😐🤣🤣🤣🤣
1
1401/06/03
سوال کننده
اولبن بتا ۱۴ انتقال رفتید؟
0
1401/06/03
سوال کننده
قشنگ هبجانت تخلیه کردی با دیدن بی بی روز ۱۸
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
آره فک کنم ۱۴ روز بعدش بود
۶ ام انتقال دادم
۲۰ ام رفتم از
۶ ام انتقال دادم
۲۰ ام رفتم از
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
آخراش از بی بی زدن خسته شده بودم
سر ساعت اول صب بیدار میشم بی بی به دست😐😐😐😐
سر ساعت اول صب بیدار میشم بی بی به دست😐😐😐😐
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
از روز ۴ من بی بی زدم
۴ منفی شد
۵ منفی شد
۶ هاله شد
من از روز اول هم hcg میزدم🤣🤣🤣
همhcg میزدم هم بی بی
روز ۴ و ۵ با وجود hcg نمیدونم چطوری منفی میزد😐😐😐
۴ منفی شد
۵ منفی شد
۶ هاله شد
من از روز اول هم hcg میزدم🤣🤣🤣
همhcg میزدم هم بی بی
روز ۴ و ۵ با وجود hcg نمیدونم چطوری منفی میزد😐😐😐
0
1401/06/03
مامان محمد حسین

روز ۱۴ که رفتم از این بی بی بود
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
یه سه روزه بود جنین هام یه ۵ روزه
حالا نمیدونم کدومش گرفت
یکی گرفت برا من
حالا نمیدونم کدومش گرفت
یکی گرفت برا من
0
1401/06/03
سوال کننده
بسلامتی عزیزم ب دل خوش زایمان کنی بغلش کنی برای منم دعا کن بره بالا تا شنبه
0
1401/06/03
Shima 💞💜💞
ی دونه نی نی دارم عزیزم
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
مرسی عزیزم❤️ایشاللههههههه که میره بالا و با یه عدد بتای خوشگل میای😃
0
1401/06/03
پزشک اوما
بله جانم، بی بی چک در برخی حتی اصلا مثبت نمیشود، اصولا بی بی چک معیار تشخیصی محکمی نیست و مهم نتیجه آزمایش خون است جانم🌹🌹
0
1401/06/03
ایپک خانوم
عددش ک مهم نیس
0
1401/06/03
مامان محمد حسین
دقیقا خیلیا ت ی این تایم لک لانه میبینن و این تایم لانه گزینی میشه۷،۸،۹
0
1401/06/04
سوال کننده
طبیعی جنین ۳روزه روز ۸ ۹ لانه گزینی کنه؟
0
1401/06/04
پزشک اوما
شما از کجا میدانید روز 8 یا 9 لانه گزینی کرده؟ کدام قاعده و قانون میگوید بی بی چک بعد لانه گزینی بلافاصله مثبت میشود؟ عزیزم بی بی چک ممکن است حتی تا بیشتر از ده روز بعد لانه گزینی هم مثبت نشود این قاعده ذهنی شما است که اشتباه است جان دل
0
1401/06/04
سوال کننده
چون بتام پایین بود روز ۱۲
۶۰.۲۶ بود
و بی بی روز ۸ ۹ منفی بود
۶۰.۲۶ بود
و بی بی روز ۸ ۹ منفی بود
2
1401/06/04
پزشک اوما
خب چه ارتباطی به اینکه لانه گزینی روز 8 یا 9 انجام شده باشد دارد؟ من درک نمیکنم کجا خوانده اید و طبق چه منبعی میگویید؟! ممکن است لانه گزینی روز 6 انجام شده باشد مگر باید بی بی چک حتما روز 8 مثبت شود؟ طبق کدام قانون؟
1
1401/06/04
پزشک اوما
شما اصلا چرا خودتان را درگیر این افکار میکنید رها جان؟ لطفا بتا را تکرار کرده و منتظر روند تغییرات بتا باشید همین و بس، گکار دیگری واقعا لازم نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




