دادن نءوتادین و ازیترومایسین هم زمان دکتر تورو خدا اورژانسی بیا
خانوم دکتر بچم 6 روزه مریضه. 5 روزه 12 ساعتی ازیترومایسین میخوره. آبریزش بینی داشت دوروزه خوب شد. ب جز ازیترو فاموتیدین و اسپری بینی هم استفاده میکنه. اما شب ک میشه بینیش خیلی کیپه از دهن نفس میکشه و ترشح میریزه تو حلقش گاهی سرفه میکنه. ما خودمون تازه گرفتیم ازش، تنگی نفس شدید، آبریزش، بدن درد داشتیم. دیشب همگی دکتر رفتیم. ب هممون دگزا دادن. من ترسیدم ب بچه این آمپول رو بزنم. البته دکترش هم گفت ممکنه با همین دارو خوردن خوب بشه دگزا زودتر خوبش میکنه فقط. دکتر بهش نءوتادین داد هر 12 ساعت 2 و نیم سی سی. من ب دکتر گفته بودم هنور داره ازیترومایسین رو میخوره. دیشب ب فاصله دو ساعت بهش این دوتا شربت رو دادم . ساعت 2 شب پوشکش رو عوض کردم. همیشه صب پوشکش پر بود. اما الان ک اومدم عوض کنم دیدم ذره ای دستشویی نکرده با اینکه آب خیلی خورد. ولی امشب خیلی بهتر بود. دکتر الان تو نت دیدم این دوتا دارو تداخل دارن باهم، حالا چی میشه؟ خیلی نگرانم تو رو خدا بگین
پریودی بعد از زایمان
سلام خانم دکتر عزیزم و دوستان گلم
نزدیک به پنج ماهه که زایمان کردم( ۴ ماه و ۲۷ روز).
دوقلویی و سزارین
حدود ۴۰ روز بعد از زایمان خونریزی و لکه بینی داشتم. بعد از اون دیگه پریود نشدم تا الان.
امروز روز سوم پریودیم بوده و خونریزیم فوقالعاده شدید هستش.
هر وقت میرم سرویس بهداشتی از شدت خونریزی سرگیجه میگیرم و چشمام سیاهی میره .
معذرت میخوام بین خونریزیها لخته های کوچیک هم دفع میشه( اندازه لوبیا).
میخواستم ببینم کاری هست که انجام بدم تا این خونریزی کم بشه؟
چون با این حال و خونریزی زیاد رسیدگی به دوقلوهام برام سخت شده...
(در ضمن بعد از زایمان ازمایش و سونویی هم انجام ندادم )
تزریق واکسن آنفولانز ا
سلام وقت بخیر..
پسر یکی از اقوام اکثر اوقات آنفولانزا میگیره.. بنظرتون تزریق واکسن آنفولانزا براش فایده داره باعث کمتر مریض شدنش میشه یا نه..
و اینکه شش ساله هست
بررسی آزمایش غربالگری اول
سلام.لطفا آزمایش منو تفسیر کنین
تفسیر جواب آزمایش ممنون
سلام خسته نباشید
لطفا جواب آزمایشم رو تفسیر کنید.دست و پا درد دارم خیللللی زیاد خیلی وقته اینجوری هستم اما الان چند روزه بیشتر شده..
Anti tpo بالاس البته همیشه بالاس دارو میخورم و تحت نظر دکتر غدد هستم
کشیدن دندان و شیردهی
سلام دکتر عزیز من امروز باید دندونم بکشم و به دخترم شیر خودمو میدم بعد تزریق امپول بی حسی نباید شیر بدم؟؟چند ساعت شیر خشک بدم کافیه ؟پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون
سلام دوستان ودکترجان علاعم بارداری یاپریود🥴
من دوروزه دستام بادمیکنه خیلی اذیتم سمت چپ دستم بیشتره .غذا میخورم سریع معدم دردمیگیره میزنه ب کمرم زیرکتف سمت چپ خیلی شدید دردمیگیره اینجوری بودم ولی بیشترشده .زیر دلمم دردداره ولی داعمی نیس کمرمم همین طور
حالت تهوع هم کمی دارم درحدی ک جلوی خودمو نگیرم بالامیارم
و اینک این ماه خبری نشه🥺 ماه دیگ روز ۱۰پری امپول اچ سی جی تجویز کردن دکتربااینوفولیک ولنتروزول
استفاده همزمان شیر خشک و شیر مادر
سلام دوستان
من چند روز دیگه بچه ام به دنیا میاد،
میخواستم بدونم کسی تجربه استفاده همزمان از شیر خشک و شیر مادر رو داره؟
انشاالله خودم شیر داشته باشم و بهش بدم ، اما میخوام در کنارش شیر خشک هم بدم. نظرتون چیه؟
خانم دکتر... ترشح ژله مانند قهوه ای در هفته 29 بارداری
سلام خانم دکتر خوب هستین؟ ببخشید دکتر جان اگر منو خاطرتون باشه از ابتدای بارداری لکه بینی بدون دلیل داشتم هفته پیش به تجویز دکترم آمپول ریه زدم دارومم دکتر از دوفاستون به آمپول پروژسترون 250 تغییر داد( طول سرویکس هفته پیش 32 بود)
لکه ها و دردم قطع شده بودتا اینکه دیروز یه ترشح ببخشید کشدار دراز قهوه ای ازم اومد که اولین بار بود این شکلی میدیدم آیا این همون موکوسه؟ آیا زایمانم نزدیکه دکتر؟ خیلی استرس دارم اینبار درد و انقباض اصلا ندارم و حرکات بچه هم از وقتی آمپول ریه زدم خیلی بیشتر و دائم شده
آمپول پرولوتون خرم آباد
سلام خانوما
آمپول پرولوتون خرم آباد کجا میتونم گیر بیارم؟
فوق تخصص غدد کودکان تهران
سلام خانوما کسی فوق تخصص غدد کودکان خوب تو تهران سراغ داره اسم و آدرسی دارین بگین ؟پسرم کم کاری تیروئید داره و قدش هم رشد خوبی نداره میخوام ببرمش دکتر
خانم دکتر جان آزمایشمو تفسیر میکنید
سلام خانم دکتر جان روزتون بخیر، من بیشتر از سه ماهه پریود نشدم تو سونوگرافی کیستم دارم بهم گفتید آزمایش بدم آزمایشارو براتون میفرستم میشه تفسیر کنید؟
💉واکسن گارداسیل در شیردهی💉
سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر
قصد دارم واکسن گارداسیل تزریق کنم و تو دوران شیردهی هستم منعی نداره تزریق؟
از اول سال ۹۹ تو دوران بارداری و شیردهی هستم 😄ب همین خاطر فرصت نشده بزنم
و اینکه درسته ک میگن بهترین زمان تزریق تا ۲۶ سال هس من الان ۲۶ سالمه
شربت سفکسیم۱۰۰ به نوزاد مجازه؟
سلام خانم دکتر خسته نباشین دختدم بعد تب و سرماخوردگیش که بهتر شد حس کردم تو گلوش خلط داره چون چه وقت شیردهی چه وقتی که بازی میکنه به سرفه میفته طوری که انگار اون خلط خفه ش میکنه عق میزنه.دیشبم انقدر گوشش رو چنگ زد کشبد دادو بیداد کرد که اصلا خوب نخوابید
امروز بردم دکتر معاینه ش کرد گف گوش و گلوش عفونت کرده سفیکسیم 100 واسش تجویز کرده. آیا این شربت ضرر نداره؟ گفت هر۱۲ ساعت ۲ سی سی بده تا ده روز
بعد خانم دکتر یکشنبه دخترم واکسن ۶ ماهگی داره یعنی به تعویق باید بندازم؟
اون وقت تا چه مدت میتونم واکسنش رو عقب بندازم؟
خانم دکتر خطرناک نیس اگر سر تایمش واکسن نزنه نوزاد؟یا چیزی نمیشه؟
خانم دکتر لطفا جواب بدید درمورد روز دوم پریود و فولیکول۱۳ و ۱۲
سلام خانم دکتر وقت بخیر
من روز دوم پریودم سونو انجام دادم و سایز فولیکولم ۱۳ و ۱۲ بود و دکترم گفت واسه روز دوم خیلی بزرگه و برای روز ۹ پریودم سونو نوشته که بازم سایزشو بررسی کنه و الان داروی تحریک تخمدان و اینوفولیک و متفورمین... مصرف میکنم برای اینکه سایز فولیکولم بیشتر نشه میتونم داروهامو قطع کنم؟
استفاده از قرص های قبل بارداری و سینه درد
سلام دکتر جان و دوستان محترم
من یه دختر ۲۲ ماهه دارم تصمیم داشتم ای یو ای تعیین جنسیت کنم برای پسر دار شدن
رفتم دکتر گفت خودت و آقات باید دوماه قرص بخورین بعد ازمایش بدین تصمیم بگیریم برای ای یو ای
من سه شبه قرص هارو شروع کردم قرص ها دوفامد، گلای وانس، کوالی فول، بایو بیسیکس
درضمن به دخترمم شیر میدم
الان از دیشب سینه چپم به شدت درد میکنه نمیدونم اثر این داروهاست یا چی
من وقتی دخترم رو باردار بودم ۸ روز مونده به پریودم سینه هم درد میکرد و باد کرده بودن، الان جلوگیری طبیعی دارم ۲۰ موعودمه ممکنه باردار باشم؟
خلط گلوی کودک وسرماخوردگی
سلام دکتر عزیز،پسرم ۸ روزی هست سرمای شدیدی خورده،شنبه هفته پیش یردمش دکتر ک اونقدر تنفسش تند شده بود و ریه ش خس خس داشت ک تا بستری هم پیش رفتیم،دکتر آنتی بیوتیک کواموکسی کلاو داده هنوزم داره میخوره,حالش بهتره خیلی تنفسش خوبه،اشتهاشم خوبه،ولی این خلط کلوش خیییلی شدیده و هنوزم سرفه داره ،کلافه شده،شبا مصف شبا ب خاطر خلط گلو میپره اژ خواب گریه میکنه,چی بهش بدم؟دکتر فقط همین انتی بیوتیک ستیریزینو داد هفته قبل،واقعا موندم چی کنمخوب بشه...
تب بالای دخترم و دس وپای شدیدا داغش
سلام دکتروخانما دخترم متاسفانه الان شدیدا تب کرده بطوریکه دس وپاهاش داق مث ابجوش شده استامینوفن بدم ؟چیکارکنم؟
نحوه از شیرگرفتن کودک
سلام عزیزان
امیدوارم حال دلتون عالی باشه
من دخترم رو میخام این روزها ازشیر بگیرمش اماخیلی استرس دارم چون به شدت وابستس . ۱۴مهر دوسالش میشه . هرکی هرراهنمایی میتونه بکنه ممنون میشم تااین پروسه رو بتونم بگذرونم.مچکرم
دکتر افسون زارعی(متخصص زنان و زایمان)شیراز
سلام اومایی های عزیز
نظرتون در مورد خانم دکتر زارعی چیه؟
کسی هست زیر نظر دکتر افسون زارعی
بوده و زایمان انجام داده باشه؟




