Ooma

عمل هیستروسکوپی برای پولیپ

چه روزی از سیکل انجام میشه ؟؟بعد از عملش نیاز به استراحت هست ؟ پنج سال پیش عمل کردم اما چون دوتا عمل هیسترو و لاپاراسکوپی باهم بود یادم نیست چه شرایطی باید رعایت کنم

6 پاسخ 330 بازدید


ختنه نوزاد،بعد گذشت پنج ماه

سلام خانوم دکتر من پسرمو پنج ماه پیش ختنه کردم ،خونریزی اینا داشت که تا یکماه بعدش مراقبت ایناکردم‌ دکتر هم می‌بردم چک کنه و بعد خود دکتر گفت چند ماه دیگه بیار ببینم ،دیروز بردم گفت چسبندگی داره ،خیلی نگرانم ،با دست پوست آلتشو کشید گفت چسبندگی داره ،یکمش باز شد گفت اگه فشار بدم خونریزی می‌کنه ،ببر چند روز دیگه بیار گفت تو تشت آبگرم بزارم روزی سه بار ولی من از فردا تا شنبه می‌خوام برم جای و امکان این کارم ندارم،الان خیلی نگرانم چکار کنم و اینکه همش حس میکنم شکل آلتش طبیعی نیس،موردی ندارع که فقط پمادو بزنم آبگرم چند روز نزارم اتفاقی میوفته؟

29 پاسخ 581 بازدید


دندان دردم شدیده بچم شیرخودمومیخوره

سلام خانوم دکترومامانای گل دندونم دردمیکنه چه دارویی در دوران شیردهی میتونم بخورم استامینوفن میخورم فایده نداره

19 پاسخ 426 بازدید


مصرف مولتی ویتامین در شیردهی

سلام وقت بخیر
۶ماه پیش زایمان کردم و کاهش وزن شدید داشتم
وزن قبل بارداریم ۵۳ کیلو بود
موقع زایمان ۷۰ کیلو
وزن فعلی ۵۰ کیلو
به دستور پزشک لبنیات گاوی مصرف نمیکنم چون پسرم رفلاکس داره
و روزی دوتا قرص لاکتاول و سه عدد قرص کلسیم بدون رسوب
osteo quinone مصرف میکنم. میتونم برای افزایش اشتها مولتی ویتامین یا ... مصرف کنم؟ با توجه به اینکه قرص های لاکتاول و کلسیم میخورم

8 پاسخ 304 بازدید


دندون در نیاوردن دخترم ۱۴ ماه رو تموم کرد

با سلام خدمت خانم دکتر ودوستان
دخترم ۱۴ ماه و۱ روزشه هنوز دندون درنیاورده اثری هم نیست چیکار کنم

76 پاسخ 469 بازدید


هفته پنج بارداری ام و چند روزه معده درد شدید و زیر دلم خیلی میگیره

سلام خانم دکتر و خانمای گل
معده درد وسوزش سردل دارم چیکار کنم دارو میتونم استفاده کنم یا چیزای گیاهی مثل عرق نعناع و بارهنگ؟
زیر دلمم تا یه حرکت سریع میکنم خیلی میگیره چیکار کنم؟
لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

40 پاسخ 430 بازدید


قطره مولتی و قطره آ د

سلام بر پزشک اوما
نوزادم ۱۰ام آبان ۳ماهش تموم میشه،میخواستم بدونم میتونم بجای قطره آد قطره مولتی بدم؟
باتوجه به شیوع ویروس جدید ،واینکه در این ماه یکبار هم خودم هم نوزادم مبتلا شدیم،شروع کنم؟

9 پاسخ 335 بازدید


چسبندگی آلت نوزاد وقرمز شدن بیضه

سلام پزشک محترم خسته نباشید
من پسرمو ۳ مهر ختنه به روش حلقه کردم
بعداز افتادن حلقه که پیش پزشک مراجعه کردم گفتن چسبندگی داره مدام چربش کنم و وقتی بزرگ بشه درست میشه؟
آیا نیازی به جداکردن نداره از نظر شما

16 پاسخ 2,735 بازدید


آبریزش از دهان و خوردن دست نوزاد دو ماهه

سلام وقت بخیر دکتر اومای عزیز

من نوزاد دو ماهه دارم جدیدا به شدت آب ریزش از دهان داره و دستشو میخوره در حالی که گرسنه هم نیست میخواستم دلیلشو بدونم آیا طبیعیه؟

16 پاسخ 2,622 بازدید


عوارض تب بعد زدن واکسن ۱ سالگی

سلام خدمت دکتر محترم پسرم واکسن ۱ سالگی شو تزریق کردیم بعد ۲ روز علائم تب داره ازتون راهنمایی میخوام ... شربت استامینوفن استفاده کردیم زیاد تاثیر گذار نبوده .. تبش زیاد نیس .. نگرانم.

28 پاسخ 865 بازدید


عفونت و سوزش واژن ورحم

سلام خانم دکتر
من دائم سوزش و عفونت دارم
کلی امپور و دارو استفاده کردم یه مدت خوب میشه باز دوباره
کلافه شدم
عفونت برای جنین ضرر داره ؟
استفاده از داروهای ضد عفونت ضرر نداره ؟

14 پاسخ 480 بازدید


پرهیز شیر دهی

سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم که الان ک شیر میدیم ب بچه چه خوراکی هایی میتونیم بخوریم و چه چیزایی نمیتونیم

12 پاسخ 413 بازدید


طرز درست کردن فرنی برا نوزاد

سلام خانم دکتر به دخترم چه جوری فرنی و حریره درست کنم چه شیرخشکی میتونم بریزم توش دخترم کلا شیرخودمو میخوره

22 پاسخ 436 بازدید


بی قراری شدید بعد ازواکسن

سلام خدمت دکتر عزیز و مادرا
ما واکسن چهارماهگی رو شنبه ی گذشته زدیم از یکشنبه بی قراری های شدید پسر من شروع شد باید دائم سرپا باشیم بعد واکسن تا امروز یکن سرفه داره فقط
و موقع خواب مصیبت راه میندازه
چند روز قبل ازواکسن شیر خشکش از ببلاک پی دی اف به آپتامیل تغییر کرده رفلاکس پنهان داره و تا دوماهگی بی قراری های شدید داشت
الان ما موندیم مشکل این بچه چیه
واکسن؟
شیر خشک؟
دندون؟
سرناخوردگی؟
واقعا عاجز شدیم

9 پاسخ 229 بازدید


تب نوزاد و استفاده از استامینوفن

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
دخترم از بعد از ظهر کف دست و پاش داغ بود
ولی حالت عمومی بدی نداشت
الان با تب سنج تبشو گرفتم ۳۷.۵ هست
نیاز هست استامینوفن بهش بدم؟
اگه رفت بالا چیکار کنم

18 پاسخ 272 بازدید


مدفوع سفید و اسهال و استفراغ و بی اشتهایی نوزاد با عکس

سلام دکتر جان من دخترم دیروز 3 بار بالا آورد و گفتم شاید سردیش شده چون شب قبلش سردی خورد همش
بعدم همش مدفوع میکنه بعضی وقتاش سفت و بعضی وقتاش آبکی روی شکم و پهلوش و چند جا از پاهاشم دونه زده مثل اینکه پشه نیش زده باشه مشکلش چیه؟
اشتها ام نداره اصلا

17 پاسخ 760 بازدید


تب کردن دخترم فقط شبها

سلام خانم دکتر...دخترم ی چند روزی میشه سرماخورده...و فقط شبا تب می‌کنه...من همون شب فقط که تب می‌کنه بهش یبار استامینوقن بدم کافیه ؟یا باید دقیق هر هشت ساعت بدم؟چون روز. تب ندارع...من فقط شب استامینوفن میدم چون تبش نزدیک ۳۸میرسه

5 پاسخ 348 بازدید


تاخیر پریودی با قرص کلومیفن

سلام ب دوستان و دکتر عزیز 🌷🥰😍 این ماه از ۵ پریودی تا ۹ پریودی قرص کلومیفن خوردم .
بعد دیروز قرار بود پریود بشم ک هنوز نشدم و هیچ علائمی هم از پری ندارم . میخواستم ببینم ممکنه ب خاطر قرص کلومیفن پریودی عقب بیفته ؟؟؟؟
بعد اینک من ۵ روز مونده ب پری بی بی زدم منفی بودش .

18 پاسخ 395 بازدید


آخرین پریودی ۲۴ شهریور

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ،ببخشید من آخرین پریودم ۲۴ شهریور بوده کی باید برم تشکیل قلب؟قبلا سقط داشتم بخاطر تشکیل نشدن قلب،الان اسپرین،کوالی فول ،د۳ ۱۰۰۰ و فم استایل ۱ میخورم

23 پاسخ 446 بازدید


سیکل کوتاه پریود بعد از زایمان

سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ دکتر جان من سیکل قاعدگی ام ۲۶ روز یکبار بود . وقتی زایمان کردم تا ۶ ماه پریود نشدم . بعد اول مهر پریود شدم . ۱۹ مهر دوباره پریود شدم . و دیروز ۶ الان هم پریود شدم . یعنی سیکل شده ۱۹ و ۱۶ روزه. به نظر شما مشکلی هست ؟؟؟

4 پاسخ 282 بازدید