Ooma

علت سرگیجه و حس نبض توی مغز

سلام مدتیه سرم گیج میره ....کم خونی ندارم....فک میکنم همه چی داره حرکت میکنه ،همین امروز تو ماشین نشسته بودم ماشین خاموش🥴🥺 تریلی کناری حرکت کرد من یهو سرم گیج رف اصن ی جوری حتی حس کردم ماشین ما حرکت کرد ک دستی رو کشیدم فک میکنم داره روز ب روز بیشتر میشه چشمام ک حرکت میکنه فک میکنم اون وسیله ها دارن راه میرن چم شده دارم میترسم☹🙄 من قبلا چرخ و فلک ک سوار میشدم ۵۰۰ دور هم ک میرف سرم گیج نمیرف

18 پاسخ 518 بازدید


تفسیر ازمایش حین بارداری در هفته ۲۹

سلام دکتر عزیزاوما
بنده ۲۹ هفته هستم ..ممنون میشم زحمت بکشید این ازمایشو ببینید و تفسیر کنید🌹

9 پاسخ 321 بازدید


خارش شکم د ربارداری

دکترجان سلام وقتتون بخیر.
من یه مدته شکمم خیلی خارش داره...ازوقتی خارشا شروع شدن شکمم ترک خورد در صورتی ک ترک نداشتم اصلا و جای ترکا حس میکنم ملتهبه و یکم درد میگیره دست ک میکشم.روغن زیتون استفاده میکنم ولی زیاد اثری نداره...شاید در طول روز سه چهار بار ب خارش بیفته زیاد ...چیکارکنم؟طبیعیه؟؟

33 پاسخ 444 بازدید


عفونت در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز
برا عفونت من دو دوره هر سری ۷عدد سیفیکسیم ۴۰۰ خوردم و سری اول پماد کلیندازول استفاده کردم خوب میشه ولی دوباره شروع میشه چیکار کنم هفته ۱۸مم

12 پاسخ 378 بازدید


سلام خانومها ودکتراومادایت دخترم ۳روزه پاهاش دون دون شده شیرخشک هم میخوره غذای ک

دخترم پاهاش دون دون شده ۳روزی میشه شیرخشک میخوره وغذای کمکی هم میدمش نمیدونم چرااینجوری شده لطفا راهنماییم کنیین

10 پاسخ 434 بازدید


دعا کنید زودتر و راحت زایمان کنم لطفا

واقعا دیگه آخراش سخته ...یه روز هم نمیگذره...پسرمم خیلی سنگین شده مدام بغلمه...خیلی داره سخت رد میشه...
لطفأ لطفأ دعا کنید زودتر و راحت زایمان کنم...
ممنون

87 پاسخ 827 بازدید


❌❌زخم عفونی پشت سر نوزاد❌❌

سلام دکتر جان
من دخترم ۳۳ هفته و ۶ روز دنیا اومد اگه خاطرتون باشه چند روز NICU بستری بود بعد که منتقل شد بخش نوزادان بعد از یکی دو روز متوجه شدم پشت سرش یه زخم هست که خشک شده به دکترش نشون دادم یه اصطلاح پزشکی به کار بردن و گفتن چیز خاصی نیست و به مرور زمان کوچیک میشه.
امروز دخترمو بردم حمام زخم خیس شده بود کنده شد و زیرش پر از عفونت بود. بردم بیمارستان معاینه کردن و گفتن از جمجمه جداست و احتمالا موقع زایمان ضربه خورده و پماد موپیروسین دادن ۶ ساعتی یه بار استفاده کنم.
عکسشو میذارم براتون میشه بگید چیه؟؟
دخترم وقتی منتقل شد بخش میخواستن ببرن سونو مغز چون موهاش زیاد بود کوتاه کردن. ممکنه موقع کوتاه کردن موهاش با قیچی پوست سرشو گرفته باشن؟؟ یا اینکه وقتی تو NICU بستری بوده بخاطر تغییر ندادن پوزیشن خوابش زخم بستر باشه؟؟
خیلی نگرانم دکتر جان واقعا میترسم وقتی نگاهم بهش میخوره😭

11 پاسخ 896 بازدید


بریدگی دست با تیغ خردکن

سلام من دستم دو روز پیش با تیغ خردکن بریده شد میخواستم بدونم پمادی هست که از عفونت پیشگیری کنه برای بریدگی های اینجوری ، از دیشب درد گرفته

13 پاسخ 424 بازدید


وزن نوزاد در زایمان طبیعی

سلام خدمت دکتر عزیز .دکتر جان
میخواستم‌ببینم وزن نوزاد توی زایمان طبیعی چقدر باید باشه .اگ وزن نوزاد چقد ب پایین باشه باید حتما سزارین کنی؟ممنون میشم کسی اطلاعی داره بگه بهم

29 پاسخ 1,123 بازدید


این ازمایش خون در منفی تفسیرکنید

مرحله اول ضعیف نشون داده
یعنی چی

19 پاسخ 463 بازدید


« آمپول ناندرولون »

سلام خانم دکتر عزیز،وقت بخیر
چند وقت بود که قسمت شانه و کتفم دردمیکرد،رفتم دکتر گفتن بخاطر شیردهیه،آمپول ناندرولون و ویتامین دی(۴عدد ماهی یکی) تجویز کردن که دیشب تزریق کردم.
۷ماه از زایمانم میگذره که پریود نشدم ولی امروز پریودم شروع شد.
میخواستم بپرسم که بخاطر آمپولایی که زدم؟
پسرم شیرخودمو میخوره،مشکلی براش پیش نمیاد چون آمپولش هورمونیه؟

13 پاسخ 306 بازدید


علت قرمزی جای ختنه نوزاد

سلام وقتتون بخیر..نوزاد چهل روزه یک هم روزه ختنه شده ب روش سنتی آیا این قرمزی طبیعیه؟؟

3 پاسخ 368 بازدید


سوال در مورد بند ناف و نحوه خوابیدن

سلام دکتر جان
من دیگه برام سخت شده خوابیدن وقتی به پهلو میخوابم بعد مدت کوتاهی پهلو و پاهام درد میگیره و جهتمو عوض می کنم و دوباره بعد یه تایم کوتاهی این یکی پهلو و پام درد می گیره و جهتمو تغییر میدهم این پهلو به پهلو شدنا باعث نمیشه بند ناف دور گردن بچه بپیچه؟؟

33 پاسخ 473 بازدید


تفسیر سونوگرافی آنومالی

سلام لطف میکنید سونوگرافی آنومالی بنده تفسیر کنید ممنونم

12 پاسخ 492 بازدید


❓️❓️❓️تب بالای پسر ۳ساله

خانم دکتر سلام پسرم ساعت ۱ تبش ۳۹.۳بود پاراکید دادم شد ۳۸.۵ الان دوباره تبش رفته بالاش شیاف دیکلوفناک بزنم براش؟

7 پاسخ 315 بازدید


قرص ویتامین eبا قرص پرانول

تداخل دارن یا ندارن ممنون میشم دکتر بهم بگین ؟

1 پاسخ 232 بازدید


پودر اسومراز 5

سلام خانم دکتر خسته نباشید

پسرم رفلاکس داره دکتر اول براش کیموبلاک5تجویز کرد حالا اسومراز5براش نوشته، فرقشون چیه؟ جفتش یکیه؟ کیموبلاک رو روزی 2بار میدادم، اسومراز هم روزی2بار بدم؟

6 پاسخ 1,098 بازدید


بوی رنگ برای کودک ۴ ماهه بد است ؟

بچم ۴ ماهش هست یه اتاق خونه داریم نقاشی میکنیم البته رنگ اکرولیک گفت نقاش پوش کمه و حقیقتا از رنگ روغن بوش کمتر هست پنجره هم بازه کامل توی همون اتاق که نقاشی میشه
چیکار بکنم بو کمتر بشه لطفا راهنمایی کنید

9 پاسخ 1,543 بازدید


تنبلی تخمدان شدید

سلام خانم دکتر من آزمايش دادم متوجه شدم که تنبلی تخمدان شدید دارم دکتر گفتن که خودم بدون دارو نمیتونم حامله بشم البته من دخترم رو طبیعی باردار شدم اون موقع هم تنبلی داشتم ولی وزنم 4 کیلو کمتر از الان بودم یه ماه هم هست باشگاه میرم ولی اضافه وزن دارم رژیم هم گرفتم الان که دکتر گفت تنبلیت خیلی شدیده حالم خیلی بد شد دوست نداشتم فاصله سنی دخترم زیاد بشه با بچه بعدی لطفا شما هم یه نگاه به جواب آزمایش ام بندازید و نظرتون رو بگید

18 پاسخ 962 بازدید


عمل هیستروسکوپی برای پولیپ

چه روزی از سیکل انجام میشه ؟؟بعد از عملش نیاز به استراحت هست ؟ پنج سال پیش عمل کردم اما چون دوتا عمل هیسترو و لاپاراسکوپی باهم بود یادم نیست چه شرایطی باید رعایت کنم

6 پاسخ 330 بازدید