Ooma

دلم درد میکنه😭😭😭😭توروخدا بیاید

سلام دکتر عزیز و خانوم های گل
از دیروز معده ام و دلم درد میکنه چند ساعت درد میگیره یکم خوب میشه و دوباره درد میگیره الانم درد میکنه جوری که نمیتونم خم بشم یا بشینم خیلی بد درد میکنه روز ۶ پریودی هم هستم اویشن و نبات داغ ایناهم خوردم خوب نشد چیکار کنم امونم و بریده دردش

110 پاسخ 717 بازدید


خلط پشت گلو و استفراغ دخترم 🚫🚫🚫

سلام خانم دکتر دخترم سه شب تب کرد از فرداش همینجور خلط پشت گلو داره و سرفه میکنه هیچیم نمیخوره ی ذره شیر همونم وسط سرفه میاره بالا
دیروز بردم دکتر گفت ب آنتی بیوتیک نیاز نداره فقط شربت پلارژین داد با سرماخوردگی
من چیکار کنم داروشم بالا میاره سوزنی چیزی هست ببرم دکتر بگم بنویسه بزنه براش آخه شربت‌ها رو بالا میاره شبم تا صبح ناله میکنه گلوش اینا خیلی درده

28 پاسخ 575 بازدید


انجام سونو 32 هفته

سلام سونو 32هفته انجام دادم خوبه؟

12 پاسخ 369 بازدید


تفسیر و آزمایش بگید

سلام
آزمایش های زیرو جوابشو بگید
ممنونم ازتون

10 پاسخ 433 بازدید


فضا نگهدارنده دندون برای کودک ۳ ساله

سلام. سال گذشته دوتا از دندونهای پسرم رو کشیدیم. الان پیش یه دکتر دیگه بردم برای چکاپ گفت که فضا نگهدارنده باید بذاریم منم قبول کردم اندازه هم گرفتن. الان شنیدم که میگن مراقبتش خیلی سخته و دردسر داره. کسی تجربه داره توی این مورد؟
نصب و گذاشتنش چطور؟ درد داره؟

11 پاسخ 582 بازدید


کیت تخمک گذاری روزی تخمک گذاری

سلام من کیت تخمک گذاری گرفتم دوبار زدم سومی دو رنگ شد یعنی تخمک ازاد شده یعنی باید رابطه داشته باشم؟

29 پاسخ 340 بازدید


غلت نزدن نوزاد ۵ماهه خانوما میشه لطفا نظر بدین نگرانم

سلام خانوم دکتر جان و مامانای عزیز
من دخترم ۵ماه و ۶روزه و اصلا غلت نمیزنه
این موضوع خیلی نگرانم کرده
دخترم با بچه فامیلمون تقریبا فاصلشون ۱ماهه و وزنشون یکیه ولی دختر من ظاهری تپل تره و اون قدبلندتره و لاغره
اما بچه اش قشنگ غلت میزنه راحت
میگم امکان داره بخاطر تپل بودنش باشه؟
ب شکم میزارمش خیلی وقتا بازیش میدم ولی اصلا دوست نداره برگرده
خودمم ب بغل میزارمش ولی اصلا نمیچرخه

50 پاسخ 1,357 بازدید


واکسن شش ماهگی و بالا اوردن

با سلام من دیروز برا دخترم واکسن زدم با 17روز تاخیر چونکه سرماخورده بود
اول اینکه قطره پاراکید هرچی دادم نخورد فقط بالا اورد دیشبم ک تب داشت کلا شیاف گذاشتم براش
امروز ب شدت بی قراری میکرد ک دکتر بردم معاینه کردو گفت گریش ب خاطره درده و کمی هم گوشش عفونت داره اموسی کلاو داد ک بهش دادم دوساعت پیش
حالشم خوب بود بعد الان. یهو ب شدت بالا اورد یعنی اون حجم شیر. ک بالا اورد اصلا ترسیدم.
خانوما الان چکار کنم ایا نیازه ببرم دکتر

7 پاسخ 316 بازدید


سلام دکترجان دوستان جواب ازمایش مادرشوهرم لطفا تفسیرکنید

بالا گفتم بی زحمت اگ میشه هرکی میدونه سریع تفسیرکنید

6 پاسخ 305 بازدید


قد و وزن نوزاد سه ماهه

سلام قد وزن نوزاد سه ماهه حدودا چقدر باید باشه؟؟

18 پاسخ 363 بازدید


زور زدن دختر چهارماهه

سلام به همگی
دختر من چند روز دیگه پنج ماهه میشه
چند وقتی هست متوجه میشم بدون دفع زور میزنه شک کردم به مشکلات ادراری اما دقیقا قبل از اینکه اینطوری بشه ما ازمایش خون داده بودیم (۲۰روز قبل)
عفونت و wbc نرمال بوده
رنگ مقدار ادرارطبیعی هست و بویی هم نداره

1 پاسخ 247 بازدید


تیروئید پرکار در بارداری

سلام دوستان کسی بوده قبل بارداری و تو بارداری تیروئید پرکار داشته باشه
قرص چی مصرف میکردین تو بارداری
مشکلی برای نی نی پیش نیومد

37 پاسخ 364 بازدید


کیپ شدن بینی شیرخوار

سلام خانم دکتر عزیز و سلام خدمت دوستان عزیز
دخترم چهار ماهشه از اول بینیش کیپ بود که از قطره و اسپری و پوآر استفاده میکردم و شب ها روی بالشتش قطره منتول میریختم ولی خیلی هم فایده نداشت
الان چند وقته که خیلی بیشتر شده این کیپ شدنش،،، آیا پیشنهاد دیگه ای دارید ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🌹

34 پاسخ 371 بازدید


شیر خشک مناسب نوزاد ۳روزه

سلام خانم دکترمن بارداری ۲قلویی بودم ک خدارو شکر ۲قلوهام بدون هیچ مشکلی به دنیا آمدن وبدون نیاز به دستگاه باخودم مرخص شدن
داخل بیمارستان دکتر گفت ک شیرت خوبه ومیتونی به هر دو ازشیر خودت بدی
ولی امشب متوجه شدم شیرم براشون‌کمه چون زود به زود بیدارمیشن وگرسنه ان وسیر نمیشن
میخواستم بدونم برای شیر خشک دادن به نوزاد باید به متخصص اطفال برای تعیین شیرخشک بروم ویا نه میتونم خودم بنا به سن نوزاد شیر خشک انتخاب کنم وچه شیر خشکی مناسبه این سن نوزاد هست

18 پاسخ 642 بازدید


رفلاکس نوزاد ۲ ماهه

سلام خانوم دکتر خسته نباشید نوزاد من ۲ ماهشه و رفلاکس پنهان دکترش گفت داره که فاموتیدین تجویز کرد بعد سه هفته وزیت که شد امپرازول تجویز کرد براش من تو گوگل که جست وجو کردم اصلا برای نوزاد تجویز نمیشه این دارو که پودر هست
علایم دخترم اینه که تو دهنش خیلی کم در طول روز انگار ادامس داره میخوره و خیلی کم پنیرک در بعضی روز ها میده بیرون
فقطم شربط دایمتیکون و اد میخوره فاموتیدینم خورد سه هفته خیلی کمتر شد علایمش الان دکترش قطع کرد امپرازول داده
به نظرتون تشخصش خوبه یا دکترشو عوض کنم امپرازول بدم یا ن
ممنون میشم جواب بدید

34 پاسخ 650 بازدید


بند ناف نوزاد ۱۱ روزه

سلام
بند نافش تازه امروز افتاد بچم
یه چکه خون داده
اصلا کاری باید کنم.؟
اگ بعد خونریزی کرد چی؟
این که پنبه رو بتادینی کنیم بزنیم و بعدش چسب ضد حساسیت بده؟

18 پاسخ 307 بازدید


کرم شقاق سینه هیدرودرم

سلام
کرم
شقاق سینه هیدرودرم رو میزنم ب سینم بخاطر زخمش
ی دوبار یادم رفته بشورم و بچه شیر خورده
چی میشه ینی
کلن این سینه راست هم نمیگیره درست
ممکنه مزش بخاطر کرما تغییر کرده باشه؟

8 پاسخ 324 بازدید


خوردن مفنامیک اسید و آزمایش ذخیره تخمدان

سلام دکتر عزیزم من امروز روز دوم پریودم بود یه دونه قرص مفنامیک اسید خوردم خونریزیم کم شد فردا واسه آزمایش ذخیره تخمدان برم مشکلی پیش نمیاد به خاطر مصرف قرص و اینکه ناشتا باشم یا نیاز نیس

13 پاسخ 505 بازدید


دادن آوکادو به نوزاد

سلام دکتر جان خسته نباشید، دخترم ۸ ماهشه میتونم بهش آوکادو بدم؟؟ اگه اره چجوری بهش بدم ؟؟؟ تو سوپ میشه ریخت ؟؟

35 پاسخ 1,211 بازدید


قطره A.Dخارجی و ایرانی

سلام دکترجان و اومایی های عزیز
بهداشت قطره آ+د ایرانی داد روزی۲۵قطره
الان واسه بچم خارجی گرفتم چند قطره بدم عکسشو میفرستم

16 پاسخ 326 بازدید