Ooma

تلویزیون نوزاد۴ماهک۱۲روزک شده ۵ ماهش بابالشت میشینه

س دکترعزیزمن تااول۵ماهگی خون مامانم بودم اززایمانم باباشم میومدمیرفت سرکار

بدگ الان اومدم خونه بی طاقتی بچم طبیعیه ک داره بهترمیشه میخاسم بدونم
توکالسکه چون طاقتش نمیادمیذارم سرگرم شه کاراموبکنم
مشکلی نیست؟
بدبازوانمیسته توکالسکه فاصله دورتلویزیون میذارم ببینه ک سرگرم شه باباشم سرکارشب میادمشکلی نداره؟تلویزیون میبینه یاکالسکه میذارم بشینه پشتم بالشته خیلی دوس داره ببینه
از۴ماهگی هی میخاست بشینه ک بابالشت میذاشتم اینا
وقتاییم ک باباش هست پیشش وایمیسته بیشتربمن میچسبه این طبیعیه؟
ازکی خوب باباشومیشناسه میدونه باباشه میخنده بازی میکنن ولی اونطوری ک همش پیشم باش نبودباباش سرکاربود

راهنماییم کنید

17 پاسخ 455 بازدید


سرماخوردم بدن درد آبریزش بینی

من هشت هفتم و بد سرماخوردم
چیکار کنم بدن درد آبریزش بینی و گلو درد دار م

8 پاسخ 325 بازدید


قارچ یا زخم بین انگشتان پا

سلام وقت بخیر
خانم دکتر و دوستان. بین دو تا انگشت آخری ینی کوچیکه و کنارش. پای شوهرم اینجوری پوسته شده. آیا قارچه؟

15 پاسخ 2,340 بازدید


دختر۲سالم تب داره چقدر پروفن بدم بهش؟

شربت پروفن خریدم
چقدر و چندساعت یه بار بدم بهم بگید
ممنونم

8 پاسخ 232 بازدید


راهنمایی برای ختنه نوزاد ۳ ماهه

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز
به امید خدا چند روز دیگه میخوام پسرم و ختنه کنم
چه کارهایی باید انجام بدم
چه روشی بهتره
لطفا از تجربیاتتون بگین

25 پاسخ 469 بازدید


دکتر هفته ۴۰هستم سونوگرافی رفتم یه نگاه میکنید لطفأ

سلام درد زایمان اصلا ندارم...انگار نه انگار...یه نگاه میکنید ببینید همه چیز خوبه؟چیکار کنم زودتر زایمان کنم...کپسول گل مغربی میزارم،رابطه ی بدون کاندوم و کامل دارم،ورزش میکنم هم با توپ هم اسکات میزنم،پیاده روی دارم،پله نوردی هم دارم

9 پاسخ 636 بازدید


تیر کشیدن سمت چپ پایین شکم

سلام.
من دو روزه سمت چپ پایین شکمم، تیر میکشه چند ثانیه بعد ول می‌کنه.
دیروز با تغییر حالت بهتر میشد. اما امروز دوباره بعد از تغییر حالت، تیر می‌کشه.
نگرانم . آیا این مورد طبیعی هست؟
هفته آینده سونوی ان تی دارم، صبر کنم تا سونو یا مراجعه کنم؟ مشکلی هست؟

39 پاسخ 368 بازدید


آزمایش و‌سونوگرافی غربالگری دوم

سلام خانم دکتر.روزتون بخیر.
ممنون میشم آزمایش غربالگری و سونو آنومالی من رو بررسی کنید

22 پاسخ 470 بازدید


سقط جنین ۲هفته و ۳روز

سلام وقتتون بخیر دکتر اومای و خانمای عزیز،
سوالم اینه که اگه حامله شدم و اونو نخوام باید چجوری سقط کرد😄
یعنی باید چه شرایطی داشته باشی که دکتر قبول کنه که سقط کنی،چجوری بعضیا سقط میکنن؟

42 پاسخ 1,097 بازدید


شیر ماجان برای فرنی

سلام دکتر جان
من از ۵ ماهگی غذای کمکی رو برای بچم شروع کردم
الان یک ماهه فرنی رو با شیر ماجان براش درست میکنم
تازه امروز خوندم که روی شیر نوشته بالای یکسال
خیلی استرس گرفتم ، ینی تا الان ضرر داشته بهش دادم؟
و اینکه یک بار هم بیسکوییت مادر با شیر ماجان دادم خورده
از این ب بعد شیر پاستوریزه معمولی بخرم؟

17 پاسخ 2,519 بازدید


حساسیت نوزاد پنج ماهه به شامپو

سلام دکتر جان
فکر میگنم. دخترم به شامپویی که به سرش میزدم حساسیت داشته(شامپو سریتا میزنم طبق تجویز پزشکش)
مدتی بود چشم و گوششو میخاروند و دون دون میشد
ازدو روز پیش که بردمش حمام شامپوزدم به سرش بدترشده پشت گوشو‌پس سرش کامل قرمزشده و خیلی میخارونه صورت و اطراف پلکشم یه دونه هایی میزنه و میخارونه
با کرم اگزاسین موقت خارش و قرمزی و دونه ها برطرف میشه ولی دوباره برمیگرده چیکار کنم کنم حساسیتش برطرف بشه خیلی اذیت میشه دخترم؟
نه لبنیات میخورم نه تخم مرغووخوراکی حساسیت زاحدس خودم اینه که از شامپوش بوده
ممنون از پاسخ گویی🌹

20 پاسخ 507 بازدید


یبوست نوزاد یک ماهه

سلام دکتر جان
مامانا پسرم سه روزه پی پی نکرده
شکمشو با روغن بچه میمالم .پاهاشم جم‌ میکنم پی پیشو میبینم انقدر زور میزنه بچم‌گریه میکنه چی کار کنم
میاد جلو پی پیش خسته میشه دوباره بر میگرده گناه داره بچم😭
هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک بیومیل

30 پاسخ 340 بازدید


سلام تفسیر جواب آزمایش

سلام خانم دکتر عزیز. آزمایش برادرم رو تفسیر میکنید ۳۰ سالشه. و شب ازمایش ساعت۹شب چیزای شیرین هم زیاد خورده بوده
اگه کم خونی هم داره یه قرص خوب خارجی که یبوست نیاره برامون معرفی کن. باتشکر خانم دکتر مهربون

6 پاسخ 162 بازدید


تو شیر دهی ویتامین دی ۵۰هزار مجازه؟

میتونم بخورم؟ماهی یدونه؟

19 پاسخ 273 بازدید


استفاده از مکمل های غذایی

سلام دکترجان خداقوت
میخوام واسه پسرم سرلاک و سویق مکمل غذایی بگیرم. سوالی داشتم که اینا مشکلی نداره واسه بچه؟
سویق سنجد میخوام بگیرم واسه رشدش. ولی از طرفی پسرم یکم یبوست هم داره.
تو سرلاک چهارمغزشون نوشتن بادام هندی و فندق داره. میشه تو ۱۰ ماهگی به بچه داد؟
مکمل گرانولا توش نارگیل و کشمش و هل و مویز اشکالی نداره؟

۵شیره هم میتونم بدم؟ چون توش شیره توت سفید داره و انگور و انجیر.

ویه سوال دیگه که ماهی رو ازچند ماهگی میشه داد؟ چه نوع ماهی باشه بهتره؟
ممنونم

4 پاسخ 298 بازدید


جواب آزمایش قند و تیروئید.

سلام دکتر اوما لطفا جواب آزمایش تیروئیدم و قندم رو میگید باتشکر

7 پاسخ 345 بازدید


قطره آهن بچه رفلاکسی

پسرم رفلاکس و آلرژی داره من چه قطره آهن و مولتی ویتامینی میتونم بهش بدم؟و یه سوال دیگه تو سوپش میتونم پیاز بریزم
فعلا فرنی با آب میدم و تو سوپش فقط مرغ و برنج میریزم،میتونم کدو و پیاز و هویج اضافه کنم؟
قطره آهنی که تهیه کردم عکسشو میفرستم،روش نوشته اسانس شیر داره،میتونم به بچم که آلرژی داره بدم؟

27 پاسخ 1,828 بازدید


پریود نشدن بعداستفاده از قرص مدروکسی پروژسترون

سلام ودرودخدمت پزشک محترم دوستم تنبلی تخمدان داره وبا قرص مدروکسی پروژسترون فقط پریود میشه وهر بار بعد استفاده نهایت دوهفته طول میکشه که دوره پریودش شروع بشه اینبار ۲۴ روز هست که گذشته وبی بی هم استفاده کرده منفیه باردار بودنش خواستم بپرسم مجدد با چه روش ودستوری از قرص استفاده کنه پریود بشه؟

5 پاسخ 298 بازدید


تیرویید و لکه بینی در زمان موعد پریودی

سلام خانم دکتر.من ۱۰ماه پیش تیروییدم خیلی بالا عدد۶ بود و خونریزی شدید روز ۱۴پریودیم داشتم.با مدروکسی پروژسترون کنترل شد و بعدش رفتم دکتر غدد قرص لووکسین خوردم خونریزیم کامل قطع شد. الان تیرویبدم خیلی اومده پایین.دوهفته دیگه با ازمایشم باید برم دکتر غدد.
این ماه باید نهایت ۵ ابان پریود میشدم.حالتاشو دارم ولی نمیشم. سه ماه اخیر خیلی زود به زود پریود میشدم.ولی معمولا هر ۳۴ نهایت ۳۵ روزه پریود میشدم.الان یک هفته اس که خیلی کم لکه بینی دارم.جوری که وقتی خودم دستمو تو واژنم بزارم میبینم .حتی رو دستمالم کثیف نمیشه. امروز لکه بینیم داره شدیدتر میشه.ممکنه دارم پریود میشم؟ ایا تیروییدم رو پریودیم تاثیر گذاشته؟
میخواستم اگر بیبی چکم منفی بود هفته بعد قرص مدروکسی رو شروع کنم

3 پاسخ 213 بازدید


سلام دکتر اوما و دوستان اومایی.ام آر آی مغز با بیهوشی برای بچه خطرناکه؟

دکتر جان به دلیل تاخیر درتکامل برا بچم ام ار آی با تزریق بیهوشی تجویز شده میشه بفرمایید انجام بدم یا نه؟ خیلی میترسم بیهوشی برا بچه با این سن عوارض نداره؟ مراقبتای بعدش چیه؟ دوستان کسی تجربه داره؟سخته؟

167 پاسخ 3,475 بازدید