Ooma

مولتی ویتامین بچه ۱۴ماهه

سلام خدمت دکتر
دکتر جان بچه من۱۴ماهه اش هست و چند وقتی هست بی اشتها شده غذا اصلا درست نمیخوره

میتونه به خاطر مولتی ویتامینش باشه
و باید مولتی ویتامینشو عوض کنم؟

14 پاسخ 327 بازدید


تفسیر سونوی رحم و آزمایش خون

سلام خانم دکتر
من چند ماه پیش دوبار پریودم خیلی کم بود
رفتم دکتر برام سونو نوشت و آزمایش خون
نوبت گرفتم شد ۱۸ آذر
شما میتونین لطف کنین تفسیر کنین برام ؟

35 پاسخ 373 بازدید


کیسه زرده و جنین در هفته ۵

سلام دکتر وقت بخیر. من امروز با ۵ هفته و ۳ روز بتام ۶۹۰۰ بود. تو سونوگرافی شکمی مطب دکتر ساک جنینی رو دید و داخل رحم هم بود، اما کیسه زرده و جنین هنوز نه. تو ۵ هفته طبیعیه؟

58 پاسخ 1,170 بازدید


سلام ازمایش قند بارداری و میشه تفسیر کنید ممنون

بالا گفتم دیگه

12 پاسخ 347 بازدید


خانم دکتر برای عفونت دکتر برام کلوتریمازول با اپلیکاتور داده

۳ روز استفاده میکنم احساس میکنم دارم پریود میشم همونجوری ادامه بدم یا نه بمونم بعد از پریودی؟

11 پاسخ 279 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز بعداز قطع شیردهی سینه هام دردناکه و پرشیر

سنگینی میکنه و درد داره چند بار هم دوشیدم ولی باز سنگین میشه خیلی اذیتم بخاطر کیست هایی که تو سینه م دارم سنگینی بیشتری داره فکر کنم
چه راه حلی دارید زودتر خشک بشه

14 پاسخ 301 بازدید


عفونت بعد زایمان قط نشدن

سلام دکترجان
من۳۸روز که زایمان کردم و خونریزی قط شد موقعی که۱۵روز بود واسم الان مایع زرد رنگ ازم میاد بوی بدی داره و الانا یکم سوزش دارم پما کلوتریمازول واژینال 1 درصد استفاده کردم۷روز کامل بازم قط نشد واقعا کلافه شدم دیگ

4 پاسخ 281 بازدید


شیرخشک مناسب کودک 6 ماهه

سلام خانم دکتر عزیزم و دوستان اوما.
دخترم 6ماه و 7 روزشه. تا الان بهش شیرخشک ندادم. یعنی چند بار شیرخشک های شماره 1 امتحان کردیم نخورد. امروز میخوام دوباره برم بگیرم. شیرخشک شماره یک باید بگیرم یا دو؟

22 پاسخ 292 بازدید


تفسیر سونو گرافی بیو فیزیکال

سلام خدمت دکتر عزیز و خانم های محترم لطفا سونو منو تفسیر میکنید منظور از محل جفت انتروال راست یعنی چی تو هفته من وزنش خوبه یا سفالیکه یعنی چی ممنون لطفا توضیح بدید مرسی ازتون

14 پاسخ 411 بازدید


بعدزایمانمم لگن درد وسوزش نقطه کمر!عادیه؟

سلام.
اراول بارداری من کمردرد بودم
اخرای بارداری لگنم شدیددرد میکرد انگاروسط لگن ترک داشت .
الان بعدزایمانمم مثلا وقتی درازکشده هستم میخوام ازپهلوچپ برم به پهلوراست انگاربازم ترک داره.عادیه؟خوب میشه؟
مال تزریق ایپیدورال نیس؟

4 پاسخ 304 بازدید


عفونت اوایل بارداری و درمان آن

سلام خانم دکتر و دوستان عزیزم

از وقتی فهمیدم باردارم خیلی خیلی عذرخواهی میکنم همش لباس زیرم زرد میشه قبلش اصلا اینطور نمیشد...همش زود زود لباس زیرمو عوض میکنم و با صابون لباس میشورم و تو افتاب میذارم یا گاهی رو شوفاژ ...خیلی کم اونم گاهی خارش دارم....نمیدونم باید چیکار کنم مشکل ایجاد میکنه ینی برای جنین؟؟

یادم رفته بود اینو به دکترم بگم دیگه هم تا یکماه دیگه نمیرم پیشش

26 پاسخ 413 بازدید


بوی دهان نوزاد ۹ماهه

سلام پزشک اوما شب شمابخیر.
دهان دخترم یه بویی میده ( بوی دندان خراب ) دومین باره این بو رو حس میکنیم. کاملا واضح هست.
دخترم دوتادندون پایین داره ,دوتا بالا تازه دراومدن.
یکهفتس سرماخورده .
اولین بار از دکترش پرسیدم گفت بخاطر غذاهایی هست که توی معدش میمونه مدتی. ولی دوباره این بو رو حس کردم و چندروزه نرفته. دائم هست. بنظرشما دلیلش چی میتونه باشه؟

8 پاسخ 579 بازدید


سوختگی باسن نوزاد

سلام ' دکتر جان من از روزی که سوپ دادن به پسرم رو شروع کرد ' باسنش همش قرمزه ' و مدفوعش هم به تعداد زیاد شده و روزی ۷ یا ۸ بار هست ' کلی مقدار کم . تو سوپش فقط مرغ و جو پرک دو سر و سیب زمینی و پیاز و هویج می ریزم. ممکنه حساسیت باشه ؟ و اینکه هویج حساسیت زاست ؟

6 پاسخ 504 بازدید


احساس سختی و سنگینی در لگن

سلام
من تقریبا هفته ۳۳ هستم
یکی دوروزه احساس سنگینی و سختی توی لگن دارم ، اصلا حس خوبی نیست ، بخوام توصیف کنم ، مثل اینکه سر بچه تو لگن هست و خیلی پایین ، نشستن و بلند شدن برام سخت شده ،وقتی رو صندلی نشستم ، یکم به جلو خم میشم اذیت میشم .علاوه بر سفت شدن رحم این موضوع هم اذیتم میکنه .
دکتر جان عادیه ؟ یا نه؟
بچه ها شما هم تجربشو داشتین؟

2 پاسخ 341 بازدید


سفیده تخم مرغ برای افزایش وزن جنین

سلام‌خانوم دکتر عزیز
خسته نباشید
میخواستم بپرسم روزی دوتا سفیده تخم مرغ بخورم ضرر نداره ؟
چون پروتئین داره برای افزایش وزنش بخورم

1 پاسخ 598 بازدید


خانم دکتر برای جوش های صورتم رفتم دکتر برام سونو نوشت که کیست دارم

میشه توی همون سونو گرافی بگم که مثانه ام اذیت میکنه همش تکرار ادار دارم ورزش میکنم سریع دستشویی کوچیک منو میکیره یا برم دکتر بگم برام دوباره بنویسه سونو .احساس میکنم همش دستشویی کوچیک دارم

7 پاسخ 514 بازدید


علت آروغ نزدن شیرخوار

سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیز، دختر من اصلا آروغ نمیزنه، بیست دقیقه الی نیم ساعت میزنم پشتش اصلا انگار نه انگار، دیگه خودم خسته میشم میزارمش بخوابه، انواع روشهارو هم انجام دادم ولی اصلا نمیزنه، شیر خودمو میدوشم بهش میدم. خطرناک نیست که آروغ نمیزنه؟ بعد اینکه بعضی وقتا احساس میکنم داره زور میزنه، چکارش کنم؟

14 پاسخ 353 بازدید


خانم دکتر عزیز بی زحمت جواب میدین

سلام خانم دکتر
من قبل بارداری دندونامو عصب کشی کردم الان عفونت کردن نمیدونم چیکار کنم اب نمک قرقره میکنم خوب نمیشه به دکتر خودمم دسترسی ندارم

1 پاسخ 412 بازدید


افت دمای بدن نوزاد ❌️⁉️❌️⁉️ کسی بیداره؟!

سلام
من شنبه واکسن دوماهگی کوچولورو زدم. الان شب دومه که میگذرونیم. دوساعت پیش دنیز کمی دمای بدنش داشت بالا میرفت بهش پاراکید دادم. الان دمای بدنش 35.3 و 35.5 هست این حدود. نگرانم چیزیش نشه خدای ناکرده؟ چیکار کنم؟ طبیعیه بنظرتون؟

50 پاسخ 426 بازدید


سونو ان تی وتشخیص جنسیت

سلام ممنون میشم سونو ان تی منو تفسیر کنید

25 پاسخ 583 بازدید