پماد کولتریمازول واژینال در ۳ ماه اول بارداری
سلام پزشک محترم
وقت بخیر
من حدود۲ هفته پیش ۵ شب پماد کولتریمازول ۲ درصد رو با اپلیکاتور استفاده کردم
امروز پیش دکترم بودم که گفت نباید ۳ماه اول استفاده میشد .دکتر شاکی شد نتونستم ازشون بپرسم
نگران شدم چه عارضه ای میتونه داشته باشه ؟
تفسیر آزمایش اسپرم و سونوگرافی بیضه
سلام خدمت خانم دکتر محترم و خانوم های اومایی
ازتون درخواست دارم ک ازمایش اسپرم و سونوگرافی همسرمو برام تفسیر کنید.
ممنونم
شربت ستادین_دی سی چند سی سی مجازه؟🙏🙏🙏
سلام دکتر جان
چند روزیه درگیر سرماخوردگیم پسرم امشب ابریزش بینی گرفته یهو
اول مهرماه مریض شد بردم دکتر دارو داد
یه شربتش ک بالا گفتم اسمشو اصلا باز نکردم عکسشو میزارم بفرمایید میتونم بدم بهش
اگر بله چندساعت چند سیسی
نوشته روش پاک شده متاسفانه
ممنونم
ازمایشاتی ک دکتر برام نوشته مربوط ب چی هست
سلام ب دکتر وظیفه شناس اوما
من ب دکتر گفتم این مدت وزن کم کردم( البته تو این چند ماه اخیر متحمل استرس خیلی زیادی شدم و از طرفی بخاطر قندم تو رژیم سفت و سخت بودم کلا شیرینی نمیخوردم)
ایشونم برا من این ازمایشاتو نوشتن و گفتن بررسی بشه بهتره
میشه لطفا بگید این ازمایشات چی هستن و ایا خطرناکن یا ن؟
من خیلی ترسیدم اخه اولین باره همچین آزمایشاتی میبینم
دیابت بارداری دارم انسولین مصرف میکنم
سلام خانم دکتر مهربون و خانمای عزیز
من برا اینکه قند ناشتام و ۲ساعت بعد ناشتام بالا بود دکتر غدد بهم انسولین داد
الان با اینکه ۱۶دوز انسولین از دو نمونه استفاده میکنم قند ناشتام بین ۱۰۵تا ۱۳۵در نوسان هس و قند دوساعت بعد ناشتام بین ۱۸۰تا ۲۰۰هس
الان واقعا نمیدونم باید چیکار کنم خسته شدم از بارداری و مکافاتش .وزن نی نی هم تو این هفته ۱۶۰۰بود میگن بالاعه نمیدونم چیکار کنم میترسم دیابت ب اونم سرایت کنه اگر کسی تجربه داره راهنماییم کنه
برآمدگی سیاه رنگ در زیر زبان نزدیک لثه
سلام وقت بخیر دکتر عزیز من در دهان نوزادم متوجه ی برامدگی سیاه در زیر زبان به سمت پایین لثه چپ شدم بنظرتونه چیه ؟نگران شدم الان نه ماهشه وفقط ی دندونش بیرون اومده خیلیم بیقراره همش لثه هاش میخاره همه چیزو گاز میگیره
تفسیرجواب آزمایش پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر خسته نباشید
ببخشید این آزمایش پاپ اسمیر بنده رو تفسیر میکنید
عوارض قرص سیبل
سلام خانوم دکتر عزیز و اومایی های عزیز
من برا خاطر نامنظمی پریود و تنبلی خفیف و داشتن کیست ، این ماه شروع کردم به خوردن قرص سیبل به دستور پزشکم . و چن سال پیش هم دو سری استفاده کرده بودم و مشکلی نداشت برام اصلا . ساعت ۱۱ شب میخورم قرص رو .
ولی این سری هم سینه هام سنگین میشن و درد میگیرن قشنگ . و عصر به بعد هم عصبی میشم شدید . بدون هیچ دلیلی .
میخواستم بپرسم از عوارض قرص ممکنه باشه ؟ و اگر از عورض قرص هست میتونم قطع کنم و پریود بشم و دوره ی بعد یه قرص دیگه استفاده کنم
دل پیچه نوزاد ۴ روزه
سلام به دکتر عزیز ودوستان
بچه ام از وقتی به دنیا اومد شیر خشک خورد امروز شیر خودمو دوشیدم دادم بهش دل درد شده دلش میپیچه
چیکار کنم ؟نمیتونه بخابه
سرماخوردگی یا علت سوزش گلو؟؟
با سلام خانم دکتر عزیز اوما
من از صبح ساعتای چهار صبح موقعی که آب دهنمو قورت میدم گلوم درد میکنه
سردرد هم دارم .
پسرم هشت ماه و ده روزه س.شیر خودمم و شیر خشک میخوره.
ممنون میشم راهنماییم کنید چکار بکنم و چه دارویی بخورم سریع که پسرم نگیره از من
بخدا تازه خوب شده همینجوری ضعیف هستش.
ممنونم ازتون.
مصرف مولتی ویتامین در شش ماهگی
سلام خسته نباشید پسر من شش ماه و دوازدهروزه است تو شش ماه وزنش 11/600 کیلو بود ،از پنج ماهگی تحت نظر دکتر اسید فولیک یک میلی و اهن لیپوفروز قرمز یک سیسی می خوره قطره آد هم می خورد از قبل ،می خواستم سوال کنم الان لازم قطره مولتی مصرف کنه اگر بله تداخلی نداره با داروهاش ،و چه مارکی و چه دوزی مصرف کنه،ممنون
راهی هست ک دهانه رحم برای زایمان زودتر باز شه؟
سلام خانوما من دیگه خسته شدم کلی دارم اذیت میشم همین الان از شدت کلافگی دارم با گریه تایپ میکنم،
دکتر گفته بود چون طبیعی انتخاب کردم باید تا سوم چهارم آذر صبر کنم بعد اگنیومد آمپول فشار بزنن، اما من دوسندارم تااونروز طول بکشه ن میتونم بشینم با هزار مکافات ازین پهلو ب اون پهلو میشم چون بچه اومده پایین
شوهرمم میگه طبیعی بهتره منم همین عقیده رو داشتم اما از زمان طولانی مدتش خسته شدم نمیتونم این ۱۲-۱۳روز رو طاقت بیارم
راهی نیست دهانه رحم زودتر بازشه ک امروز فردا بیاد؟
چون دکترگفته بود از پونزدهم منتظرش باشم
هرروز دارم پیاده روی میرم، رابطه بدون جلوگیری هم شوهرم میترسه اسیبی ب بچه برسه قبول نمیکنه الانم نمیدونه ک من عجله دارم اون خیلی ریلکس میگه صبر کن اما شرایطمو درک نمیکنه
میخام کاری کنم زودتر بشه بهشم نگم
توروخدا اگه راهی هست بم بگید تا خلاص شم زودتر ازین وضعیت دردناک
تفسیرسونوnt و تعیین جنسیت
پزشک اوما و دوستان سلام لطفاسونو منو تفسیرکنید و بگین سالمه خوبه همه چیزش؟ هنوز پیش دکترمتخصص نرفتم و اگه میشه حدس بزنید جنسیتش چیه
ختم بارداری در هفته ۳۸
سلام خانم دکتر طبق سونویی که امشب دکترم برام انجام دادن بخاطر کوچیک بودن دور شکم ختم بارداری دادن گفتن یخورده کوچیک هست الان نگرانم یعنی دور شکمش خیلی کوچیکه ؟؟مشکی پیش نمیاد ناراحتم چون وزنشم زیاد نیست
دکتر زنان خوب تو آمل
سلام عزیزان. کسی دکتر خوب متخصص زنان و زایمان تو آمل میشناسه معرفی کنه؟ممنون میشم واینکه تادحالا کسی رفته پیش دکتر باطبی؟ یا خادم؟
درد واژن در هشت ماهگی
سلام دکتر عزیز خسته نباشید من ۳۱هفته باردار هستم ۲روزه جنین رفته قسمت زیر شکم انگار تو مثانم قرار گرفته و مدام ضربه میزنه و فشارهای یهویی به واژن میاره که بعضی از این فشارها دردناک هست گاهی و استرس زایمان زودرس گرفتم چکار کنم بره بالا الان انقدر زیر شکمم قرار گرفته میترسم راه برم یا تکون بخورم حرکتی هست انجام بدم برگرده بالا ممنونم که راهنمایی میکنید 🙏🙏❤️❤️
تفسیرآزمایش متابولیک کف پا
سلام خانم دکترجان.خانم دکتر این جواب آزمایش کف پای بچمه که تو ۶روزگی بود.جوابش مشکلی نداره ؟من متوجه نشدم
اوق زدن و تهوع داشتن کودک ۱ ساله
بچه ها دخترم ۱ سالشه بالا نمیار فقط اوق میزنه مخصوصا یه لقمه بزارم دهنش شربت انداسترون هم بهش دادم ؟
سرماخوردگی در بارداری و هفته 13
سلام دوستان
سرماخورده و حسابی گلو درد و آبریزش بینی دارم... هفته 13 بارداری ام و ویار هم دارم.
چه توصیه ای دارید برام؟
چگونگی استفاده از وارنیش
سلام خانم دکتر. وقت بخر
پسر من سه سالو 3ماهشه. رفتم بهداشت بهش وارنیش داد. گفت بزن تا 2 ساعت چیزی نخوره. ولی توی نت سرچ کردم دیدم نوشته شب بزنید که تا صبح چیزی نخوره
میشه لطف کنید نحوه زدن وقبل و بعدش رو کامل واسم توضیح بدین
هفته دیگه عصب کشی دندون داره. اشکال نداره؟




