Ooma

سونو ان تی وتشخیص جنسیت

سلام ممنون میشم سونو ان تی منو تفسیر کنید

25 پاسخ 583 بازدید


تفسیر سونو و ازمایش ان تی

سلام ممنون میشم سونو وازمایش ان تی منو تفسیر کنید سپاس از لطفتون🌹🌹

14 پاسخ 385 بازدید


دعای شما عزیزان برای انتقال جنین فردا

سلام خانما. من فردا قراره برم برای انتقال. اگه میشه برام دعا کنید که هر چی خدا صلاح میدونه بشه. کلا دو تا جنین دارم که نمیدونم یکیش بعد از فریز زنده مونده یا دوتاش.

75 پاسخ 5,205 بازدید


سوالم در مورد آزمایش کشت ترشحات واژن هست

کسی هست تا حالا این آزمایش رو داده باشه؟
من عفونت داشتم چند بار دکتر رفتم و دارو خوردم ولی هنوز خوب نشدم
به نظرتون چیکار میشه کرد که بفهمم عفونتم چیه و چه جوری درمان میشه
از دکتر زنان و معاینه خسته شدم

3 پاسخ 346 بازدید


بالا بودن آنزیم های کبدی و لجن صفرا

سلام خدمت دکتر عزیز اوما
ببخشید خانم دکتر من الان ۱۰ هفته فردا وارد هفته ۱۱ میشم
به خاطر حالت تهوع و استفراغ شدید چند روز بستری بودم چندبار ازم ازمایش گرفتن که گفتن انزیم کبدیم بالا سنوگرافی کبد و صفرا ازم گرفتنم که گفتن کبد چرب گرید ۱ و لجن صفرا دارید مجدد چند شب پیش حالم بد بود رفتم بیمارستان ازم ازمایش گرفتن جواب هاشون میزارم لطفا میشه برام تفسیر کنید
خانم دکتر انزیم هام خیلی بالاس ؟؟ایا خطرناک ؟؟و اینکه باید برم تحت نظر چه دکتری ؟ایا تو این سن بارداری من دارو برای کنترل انزیم بهم میدم و اینکه من دوقلو باردارم
خانم دکتر قبل بارداری سنو کبد داده بودم خدارو شکر هیچ مشکلی نداشتم نمیدونم چرا یه دفعه تو بارداری این مشکل برام پیش اومد ایا رژیم غذایی خاصی داره
لطفا بگین چیکار کنم خیلی استرس دارم ناراحتم 😔😔

16 پاسخ 354 بازدید


وجود ساک حاملگی وفاقد کیسه زرده

سلام خانم دکتر عزیز ودوستان گل
خانم دکتر و عزیزان اومایی باتوجه ب بالا رفتن عدد بتا بیش از حد طبیعی طبق گفتتتون سونو انجام شد عکسشو میفرسم ببینین مشکلی نیس؟
داخل رحمه؟هنوز جا داره واسه تشکیل قلب؟

37 پاسخ 981 بازدید


سرفه های خشک در هفته ۳۳

سلام دوستان و متخصص عزیز
من ۳۲ هفته ۳ روز ام
الان دو روزه سرفه های خشک شدید دارم راه حل درمانش چیه؟؟

11 پاسخ 378 بازدید


قرمزی زیر گردن دخترم

خانم دکتر و مادران عزیزسلام و روزتون بخیر
خانم دکتر دختر من دو روزه زیر گردنش دونه های قرمز زده فقط همون یه قسمت.شب خوابید بیدار شد پر رنگ تر بود صبح کم رنگ تر شد
ماده غذایی جدیدی هم نخورده
ممکن هست از رطوبت هوا باشه؟چون موقع شیر خوردن خیلی عرق میکنه....
عکس هم میفرستم براتون
ممنون میشم راهنمایی کنید

25 پاسخ 374 بازدید


بارداری آزمایش ذخیره تخمدان

سلام دکتر این آزمایش چکاب من هست
تنبلی دارم ۲۱سالمه
ممنون میشم جواب بدید

17 پاسخ 588 بازدید


کشیدن دندان عقل و گرفتن عکس opgاز دندان

سلام خانم دکتر .من دندونم ب شدن درد میکنه میخواستم بدونم مسکن چه چیزی میتونم بخورم ؟؟میتونم دندونم را بکشم ؟؟یا میتونم عکس از دندونام بگیرم ؟

9 پاسخ 317 بازدید


مصرف قرص بعد از کروتاژ

سلام دکتر جان ۷روز پیش به دلیل باقی مانده بعد از زایمانم کروتاژ شدم قرصی که بهم دادن یکیش داکسی سایکلین هست امروز متوجه شدم که دوران شیردهی خوب نیس مصرف کنم به دکترمم دسترسی ندارم چون نوبت داده برای دو هفته دیگه بنظرتون الان چیکار کنم

8 پاسخ 227 بازدید


سرماخوردگی کودک یکسال و نیم

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
دخترم دوشبه نیمه شب ها تب میکنه و البته با استامینوفن کنترل میکنم و نزاشتم ب ۳۸برسه روز ها اصلا تب نداره و فقط نصفه شب ها
از امروز کمی سرفه و ابریزش البته ابریزشش خیلی کمه شروع شده چون دسترسی ب پزشکش رو نداشتم همسرم از پزشک داروخونه ک شرایط رو بهشون گفته شربت سفیکسیم و شربت پلارژین خریدن چقدر بهش بدم خوبه این داروها


البته اینم بگم دندون نیش فک پایین داره درمیاد و دوهفته پیش هم واکسن -۱۸ماهگی تزریق شده

9 پاسخ 8,793 بازدید


کف کردن و خفگی نوزاد

سلام خانم دکتر و امایی های عزیز من نوزاد ۳۲ ماه ۱۱ روزم چند وقته از دهان و بینی بالا میاره و بعد دهنش کف می کنه راحت نفس نمی‌کشه و به حالت خفگی سرشو عقب پرت می کنه و گلوش انگار یه خلط اجازه نفس کشیدن نمیده متخصص بردم تشخیص رفلاکس و دارو داده ولی بازم امروز خیلی کمتر از قبل اینجوری شد خیلی نگرانم لطفا مامانا از تجربیاتشون بگید و چقدر طول میکشه تا خوب بشه

38 پاسخ 639 بازدید


سلام وقت بخیر من ۱۵ روز پیش آمپول hcg زدم و ۳۵ ساعت بعد اقدام به بارداری کردم

سلام وقت بخیر من ۱۵ روز پیش آمپول hcg زدم و ۳۵ ساعت بعد اقدام به بارداری کردم چند روز بعد بیبی نشون میده آخه من الان زدم منفی بود 🥺😞

807 پاسخ 2,699 بازدید


سلام تفسیر سونوگرافی سینه

سلام خانم دکتر عزیز. سونوگرافیم رو برام تفسیر میکنید؟یه جوش قرمز ۶ماهه رو سینه سمت راستم بود بهم گفت این مشکلی نداره سطحیه. ۲۶سالمه

5 پاسخ 221 بازدید


دندان کودک یک سال و سه ماهه

سلام خدمت دکتر اوما
من الان متوجه شدم که دندان های دخترم حالت رنگ سفید روش افتاده
این مشکل میتونه از شیر خوردنش باشه یا از قطره آهن( قطره آهن هم سیدرال بهش میدم )

15 پاسخ 337 بازدید


مارک قرص آهن.

سلام دکتر اوما
همسرم قرص آهن برام خریده گفت خارجیشو خریدم. خواسم بگم این مارک خوبه و توبارداری میتونم مصرف کنم یا اشکالی دارد؟

37 پاسخ 419 بازدید


شربت peg برای یبوست

سلام خانم دکتر پسرم چهار روزه شکمش کار نکرده
الانم ک دفع کرد سفت بود
میتونم شربت peg بگیرم و بهش بدم؟!

4 پاسخ 254 بازدید


دفع ۴ تا ۵ مرتبه در روز به منزله اسهاله؟

سلام خدمت پزشک محترم و مامانای گل 🌻
پسر من ۹ ماه و ۱۲ روزشه، دو سه روزه دفعش از روزی یک بار، رسیده به روزی ۴ تا ۵ بار. قوامش کمی شل شده ولی اصلا آبکی نیست. و اینکه داره ۴ تا دندون در میاره. بی اشتها هم نیست. تب هم نداره فقط سرش گرمه.
میخواستم بدونم نیاز به پیگیری داره یا نه؟
سپاسگزارم از همتون
خیلی عشقید ❤️

17 پاسخ 290 بازدید


غذا نخوردن کودک دو ساله

سلام
من یه دختر دو ساله و یه پسر سه ماهه دارم. دخترم اصلا غذا نمی خوره کلافه ام کرده باز قبلا بهتر بود الان فقط شیر می خوره نمی دونم چیکار کنم با بازی گوشی تلویزیون هم نمی خوره اصلا دیگه نمیدونم چی دوست داره که همونو بپزم. وزن الانش خوبه ولی می ترسم عادت غذایی بدی پیدا کنه یا سیستم ایمنی بدنش بیاد پایین. تو رو خدا کمکم کنید و اینکه چه مکملی بدم تا شاید اشتها بیاد؟

13 پاسخ 359 بازدید