Ooma

این سونو نشانه چی هس

سلام دکترجان من سونو رفتم طبق اوما وارد۸ هفته و۳ روز شدم امروز سونو رفتم و این جوابی که ب من دادن.. ن لکه بینی دارم نه دردی.. ولی خب به همه چیز حساس شدم و معده درد شدید و حالت تهوع دارم

41 پاسخ 631 بازدید


سلام دختر ۱۴ماه ازمایش یه سالگی

میشه برام‌تفسیر کنین ازمایش ۱۴ ناهگی تا دکتر ببرم شنبه

47 پاسخ 351 بازدید


تفسیر ازمایش خون و ادارار و قند هفته 24

سلام خانم دکتر جان لطف میکنید آزمایش های منو تفسیر کنید

18 پاسخ 283 بازدید


تغییر شیر خشک کودک

سلام دکتر جان روزتون بخیر دکتر دختر من شیر خشک آپتامیل دو میخوره الان باید آپتامیل سه بهش بدم البته خب باید زودتر میدادم ولی دو تو خونه داشتم گفتم تمام بشه بعد برم سه من از قبل دو تا شیر ببلاک دو هم دارم میتونم اول ببلاک بهش بدم بعد دوباره اپتامیل سه؟ یعنی مارکش هی تغییر کنه یا بهتره اینکارو نکنم؟ ممنون

10 پاسخ 204 بازدید


جواب آزمایش و تست پاپ اسمیر

سلام دکتر جان،لطفا جواب آزمایش منو نگاه کنین،بهم بگین جوابش چیه؟

7 پاسخ 339 بازدید


سوزش و ترشح واژن

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر💕
من ۲روز هستش که ترشح زرد رنگ همراه با سوزش دارم به نظرتون چه دارویی استفاده کنم ممنون میشم‌ راهنماییم کنید

10 پاسخ 322 بازدید


زمان آغاز قطره آهن

سلام پزشک محترم
پسرم سه ماهشه و وزنش هم حدودا هشت کیلو خواستم بدونم دقیقا از کی باید بهش قطره آهن بدم؟

6 پاسخ 300 بازدید


کمک لطفابندبودن دماغ نوزاد.نمیتونه درست نفس بکشه خواهشا کمک کنین

دوروزه دماع بچم اذیته.نمیتونه درست نفس بکشه .فیش فیش میکنه .اسپری ازدیشب داخل دماغش میزنم فایده نداشته.خونه هم شلغم روبخاریه .دیگه چکارکنم بچم راحت بشه.شیرنمیتونه بخوره باسینه خیلی اذیته

35 پاسخ 525 بازدید


لکه بینی در دوران بارداری

سلام دکتر جان خسته نباشید
من هفته قبل چند قطره لکه بینی داشتم و دیگه تکرار نشد که الان ده روزه دارم شیاف پروژسترون ۴۰۰ استفاده میکنم ، و حالا می‌خوام یک مسافت 1 ساعته رو سوار ماشین بشم و برم خونه مادرم ، آیا ضرری داره برام یا نه ؟؟؟

2 پاسخ 301 بازدید


سونو ۶ هفتگی و فیبروم

سلام میشه لطفا راهنمایی بفرمایید تو سونو ۶ هفتگی گفتن که فیبروم هست میشه بفرمایید چه خطراتی رو میتونه به وجود بیاره

10 پاسخ 337 بازدید


❌️فوری،گزیدگی با زنبور در بارداری❌️

سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیزم
نیم ساعت پیش انگشت کوچیکه دست چپم توسط یه زنبور معمولی گزیده شد،سریع فشارش دادم و نیش رو بیرون کشیدیم و زیر دو دقیقه روش عسل گذاشتم به مدت یه ربع بیست دقیقه
ورم نکرده و یه سوزش ریزی داره
دمای بدنم بالا نرفته
و علائم دیگه ای ندارم،داروی خاصی باید مصرف کنم یا کار خاصی بکنم؟

18 پاسخ 394 بازدید


زیاد بالا آوردن نوزاد 2 ماهه

سلام دخترم 2 ماهشه. روزی 2،3 بار بالا میاره و حجمش هم زیاده
جوری که پتو و لباس و صورتشو پر میکنه. بیشتر حالت پنیری داره. بعضی وقت ها آخر بالا آوردنش رنگش کمی زرده باید چیکار کنم؟ طبیعیه؟

20 پاسخ 256 بازدید


سرماخوردگی در دوران شیردهی

سلام . روز بخیر. من علائم سرماخوردگی مثل آبریزش بینی و گرفتگی صدا و سر درد دارم. چه داروهایی مجازه توی دوران شیردهی تا مصرف کنم؟ چکار کنم تا پسرم از من سرماخوردگی نگیره. شیر خودم رو میخوره. غذا کمکی میدم ولی باز هم به شیر خودم وابسته است. ممنونم از راهنمایی و کمکتون

9 پاسخ 240 بازدید


دفعات زیاد کار کردن شکم کودک 11 ماهه

سلام خانوم دکتر روزتون بخیر خسته نباشید
من به توصیه پزشک پسرم حدود 3 روزی هست که بخاطر ریفلاکسش بهش شربت فاموتیدین میدم
از اون روز شکمش روزی 3 بار کار میکنه که البته شل نیست
اما تا قبل از شروع این دارو روزی یک بار شکمش کار میکرد
میخواستم ببینم این شربت ارتباطی به این مسئله داره و اگر داره چه باید کنم؟

2 پاسخ 220 بازدید


زخم لب دخترم و گلو درد خودم

سلام خانوم دکتر وفتتون بخیر و خوشی
دو هفته پیش تقریبا دخترم مخملک گرفت بعد کهیر ها و دونه های دستش و بدن و صورت یه حالت خشک و پوسته پوسته شد و کنار لباش بر اثر خشکی زخم شد ولی هنوز خوب نشده واسش چیکار کنم پماد ویتامین آ چشمی میزنم خوب نمیشه اصلا شکایتی نداره برای دردش میترسم بدجور زخم شده جاش بمونه
و اینکه یکی دوروز بعدش خودم تب و لرز و بدن درد و گلو درد شدید گرفتم هنوز گلو دردم خوب نشده گلوم کاملا ملتهبه و قرمز حتی نقطه های سفید هم داره به حدی ک آب دهنمو به سختی قورت میدم دیفین هیدرامینم میخورم اصلا خوب نمیشم کلا از غذا خوردن موندم هیچی نمیتونم بخورم الان ۱۰ روزی میشه ک گلو دردم خیلی هم شدید
البته دکتر رفتم که ب کمپلکس و امپی سیلین و سرم گرفتم همون شبی که تب کردم و قرص کلد استاپ و سفکسیم هم دادن واسم و یه شربت گیاهی برونکو باریج که بینهایت تند و تیز بود که یکی دوبار خوردم بدتر شدم
برای گلوم چه پیشنهادی دارین

12 پاسخ 477 بازدید


سرلاک برنج وقطره اهن

س دکترعزیزپسرموبردم دکترباتشخیصش گفت میتونی سرلاک برنج بدی
میخاسم بدونم چن پیمانه بدم چطوری درستش کنم

بدقطره اهن نوشت لیپوفیزمن سیدرال گوچه خریدم قبل ازخواب بدم خوبه؟
بدچن قطره بدم نوشته ۷ میلی گرم اهن

۵ماهو۲روزشه غذاهم گفت نه پایان ۶ماهگی
فقط سرلاک بدم

41 پاسخ 384 بازدید


بارداری سوم با بچه 5ماهه

سلام، دختر عمه ی من 36سالشه بچه اولش 8سالشه دوم 5ماهشه الان فهمیده بارداره، الان میخاد بدونه سزارین با فاصله کم چ عواقبی براش داره، دوتای قبلی هم سزارین بوده
کسی بوده سزارین سومش به این فاصله باشه؟ خیلی ترسیده

21 پاسخ 774 بازدید


هفته ۳۰ام‌ بارداری

خانما آزمایشی ک تو این هفته هاباید بدیم چی هس ؟؟؟

5 پاسخ 269 بازدید


ازمایش خون انزیم کبدی

سلام دکتر عزیز و مامان ها
من دوروزه به تجویز پزشک در حال مصرف سفالکسین ( آنتی بیوتیک) هستم و فردا قراره ازمایش تیروئید و قند و انزیم کبدی بدم . میخواستم بدونم مصرف انتی بیوتیک روی جواب ازمایش ، خصوصا انزیم های کبدی تاثیری داره ؟ و ممکنه ببشتر یا کمتر کنه مقدارش رو ؟

2 پاسخ 252 بازدید


تفسیر ام آر آی ستون فقرات

سلام وقت بخیر
کسی میتونه ام آر آی منو تفسیر کنه دوستان ؟ ممنون میشم

16 پاسخ 749 بازدید