این سونو نشانه چی هس
سلام دکترجان من سونو رفتم طبق اوما وارد۸ هفته و۳ روز شدم امروز سونو رفتم و این جوابی که ب من دادن.. ن لکه بینی دارم نه دردی.. ولی خب به همه چیز حساس شدم و معده درد شدید و حالت تهوع دارم
سلام دختر ۱۴ماه ازمایش یه سالگی
میشه برامتفسیر کنین ازمایش ۱۴ ناهگی تا دکتر ببرم شنبه
تفسیر ازمایش خون و ادارار و قند هفته 24
سلام خانم دکتر جان لطف میکنید آزمایش های منو تفسیر کنید
تغییر شیر خشک کودک
سلام دکتر جان روزتون بخیر دکتر دختر من شیر خشک آپتامیل دو میخوره الان باید آپتامیل سه بهش بدم البته خب باید زودتر میدادم ولی دو تو خونه داشتم گفتم تمام بشه بعد برم سه من از قبل دو تا شیر ببلاک دو هم دارم میتونم اول ببلاک بهش بدم بعد دوباره اپتامیل سه؟ یعنی مارکش هی تغییر کنه یا بهتره اینکارو نکنم؟ ممنون
جواب آزمایش و تست پاپ اسمیر
سلام دکتر جان،لطفا جواب آزمایش منو نگاه کنین،بهم بگین جوابش چیه؟
سوزش و ترشح واژن
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر💕
من ۲روز هستش که ترشح زرد رنگ همراه با سوزش دارم به نظرتون چه دارویی استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
زمان آغاز قطره آهن
سلام پزشک محترم
پسرم سه ماهشه و وزنش هم حدودا هشت کیلو خواستم بدونم دقیقا از کی باید بهش قطره آهن بدم؟
کمک لطفابندبودن دماغ نوزاد.نمیتونه درست نفس بکشه خواهشا کمک کنین
دوروزه دماع بچم اذیته.نمیتونه درست نفس بکشه .فیش فیش میکنه .اسپری ازدیشب داخل دماغش میزنم فایده نداشته.خونه هم شلغم روبخاریه .دیگه چکارکنم بچم راحت بشه.شیرنمیتونه بخوره باسینه خیلی اذیته
لکه بینی در دوران بارداری
سلام دکتر جان خسته نباشید
من هفته قبل چند قطره لکه بینی داشتم و دیگه تکرار نشد که الان ده روزه دارم شیاف پروژسترون ۴۰۰ استفاده میکنم ، و حالا میخوام یک مسافت 1 ساعته رو سوار ماشین بشم و برم خونه مادرم ، آیا ضرری داره برام یا نه ؟؟؟
سونو ۶ هفتگی و فیبروم
سلام میشه لطفا راهنمایی بفرمایید تو سونو ۶ هفتگی گفتن که فیبروم هست میشه بفرمایید چه خطراتی رو میتونه به وجود بیاره
❌️فوری،گزیدگی با زنبور در بارداری❌️
سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیزم
نیم ساعت پیش انگشت کوچیکه دست چپم توسط یه زنبور معمولی گزیده شد،سریع فشارش دادم و نیش رو بیرون کشیدیم و زیر دو دقیقه روش عسل گذاشتم به مدت یه ربع بیست دقیقه
ورم نکرده و یه سوزش ریزی داره
دمای بدنم بالا نرفته
و علائم دیگه ای ندارم،داروی خاصی باید مصرف کنم یا کار خاصی بکنم؟
زیاد بالا آوردن نوزاد 2 ماهه
سلام دخترم 2 ماهشه. روزی 2،3 بار بالا میاره و حجمش هم زیاده
جوری که پتو و لباس و صورتشو پر میکنه. بیشتر حالت پنیری داره. بعضی وقت ها آخر بالا آوردنش رنگش کمی زرده باید چیکار کنم؟ طبیعیه؟
سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام . روز بخیر. من علائم سرماخوردگی مثل آبریزش بینی و گرفتگی صدا و سر درد دارم. چه داروهایی مجازه توی دوران شیردهی تا مصرف کنم؟ چکار کنم تا پسرم از من سرماخوردگی نگیره. شیر خودم رو میخوره. غذا کمکی میدم ولی باز هم به شیر خودم وابسته است. ممنونم از راهنمایی و کمکتون
دفعات زیاد کار کردن شکم کودک 11 ماهه
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر خسته نباشید
من به توصیه پزشک پسرم حدود 3 روزی هست که بخاطر ریفلاکسش بهش شربت فاموتیدین میدم
از اون روز شکمش روزی 3 بار کار میکنه که البته شل نیست
اما تا قبل از شروع این دارو روزی یک بار شکمش کار میکرد
میخواستم ببینم این شربت ارتباطی به این مسئله داره و اگر داره چه باید کنم؟
زخم لب دخترم و گلو درد خودم
سلام خانوم دکتر وفتتون بخیر و خوشی
دو هفته پیش تقریبا دخترم مخملک گرفت بعد کهیر ها و دونه های دستش و بدن و صورت یه حالت خشک و پوسته پوسته شد و کنار لباش بر اثر خشکی زخم شد ولی هنوز خوب نشده واسش چیکار کنم پماد ویتامین آ چشمی میزنم خوب نمیشه اصلا شکایتی نداره برای دردش میترسم بدجور زخم شده جاش بمونه
و اینکه یکی دوروز بعدش خودم تب و لرز و بدن درد و گلو درد شدید گرفتم هنوز گلو دردم خوب نشده گلوم کاملا ملتهبه و قرمز حتی نقطه های سفید هم داره به حدی ک آب دهنمو به سختی قورت میدم دیفین هیدرامینم میخورم اصلا خوب نمیشم کلا از غذا خوردن موندم هیچی نمیتونم بخورم الان ۱۰ روزی میشه ک گلو دردم خیلی هم شدید
البته دکتر رفتم که ب کمپلکس و امپی سیلین و سرم گرفتم همون شبی که تب کردم و قرص کلد استاپ و سفکسیم هم دادن واسم و یه شربت گیاهی برونکو باریج که بینهایت تند و تیز بود که یکی دوبار خوردم بدتر شدم
برای گلوم چه پیشنهادی دارین
سرلاک برنج وقطره اهن
س دکترعزیزپسرموبردم دکترباتشخیصش گفت میتونی سرلاک برنج بدی
میخاسم بدونم چن پیمانه بدم چطوری درستش کنم
بدقطره اهن نوشت لیپوفیزمن سیدرال گوچه خریدم قبل ازخواب بدم خوبه؟
بدچن قطره بدم نوشته ۷ میلی گرم اهن
۵ماهو۲روزشه غذاهم گفت نه پایان ۶ماهگی
فقط سرلاک بدم
بارداری سوم با بچه 5ماهه
سلام، دختر عمه ی من 36سالشه بچه اولش 8سالشه دوم 5ماهشه الان فهمیده بارداره، الان میخاد بدونه سزارین با فاصله کم چ عواقبی براش داره، دوتای قبلی هم سزارین بوده
کسی بوده سزارین سومش به این فاصله باشه؟ خیلی ترسیده
هفته ۳۰ام بارداری
خانما آزمایشی ک تو این هفته هاباید بدیم چی هس ؟؟؟
ازمایش خون انزیم کبدی
سلام دکتر عزیز و مامان ها
من دوروزه به تجویز پزشک در حال مصرف سفالکسین ( آنتی بیوتیک) هستم و فردا قراره ازمایش تیروئید و قند و انزیم کبدی بدم . میخواستم بدونم مصرف انتی بیوتیک روی جواب ازمایش ، خصوصا انزیم های کبدی تاثیری داره ؟ و ممکنه ببشتر یا کمتر کنه مقدارش رو ؟
تفسیر ام آر آی ستون فقرات
سلام وقت بخیر
کسی میتونه ام آر آی منو تفسیر کنه دوستان ؟ ممنون میشم




