Ooma

دل درد و درد تخمدان

سلام خانوم دکتر جان
من ماه ابان اقدام ب بارداری کردم

با پریودی نامنظم و اخرین روز پریودیم ۲ ابان بوده

الان با شروع ب اقدام زیر دلم درد داره ودردش مثل دل دردهای پریودی هست درحالی ک من پریودیام بی درده و همچنین سر دردم دارم
میتونه اینا چی باشه@؟
البته این هفته رو جدول روزشمار سبز نشون داده واسم....

9 پاسخ 268 بازدید


رسوب کلسیم در گوشه چشم

سلام من روز شانزدهمه انتقالمه چهار پنج روز بعد انتقال داخل گوشه چشمم دونه های سفید اومده ک تو نت خوندم رسوب کلسیم. دلیلش چی میتونه باشه من این مدت کلسیم اصلا استفاده نکردم لبنیات اصلا نخوردمه

19 پاسخ 817 بازدید


تفسیر آزمایش هورمونی زنان

سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز میشه آزمایش منو تفسیر کنید کلمه یاسگی نوشته توش یکم استرس گرفتم که نکنه یائسه‌‌ شدم ولی پرسود میشم من چون پریودیم یک ماه طول کشید دکتر این آزمایش و نوشت هنوز هم سونو ندادم باید بدم 23سالمه اندومتریوزم دارم

14 پاسخ 351 بازدید


اسهال نوزاد ۷۰ روزه

سلام دکترجان
جمعه بعدازظهر دخترمو بردم حمام دو ساعت بعد دخترم خیلی ببخشید اسهال کرد با حجم زیاد (نمیدونم بخاطر حمام بود یعنی کمرش سرما خورده) روز شنبه هم تا ظهر دوبار اسهال کرد که رنگش تیره تر از رنگ معمولی مدفوع بود دیگه از روز شنبه تا دیشب سه شنبه مدفوع نداشت دیشب دوباره اسهال کرد با حجم زیاد و رنگ تیره و بوش هم کمی بد بو بود به نظرتون علتش چیه؟

32 پاسخ 425 بازدید


قرص مولتی ویتامین در شیردهی

سلام دکتر جان
بعد زایمانم مولتی ویتامین میخورم که تموم شد همسرم رفت داروخونه همونو بگیره نداشت مشابهشو داد
پرگنا پرو
من لاموتریژین با اسنترا میخورم توی کارتون برگشو خوندم که داروهای ضد تشنج با احتیاط مصرف شه
میتونم این مولتیو بخورم؟
البته بگم توی کودکی تشنج میکردم
روانشناسم برای استرس بهم داد

8 پاسخ 266 بازدید


احساس سفتی و فشار و تیر کشیدن شکم در هفته اخر

سلام دکتر جان 💕 من هفته ی دیگه چهارشنبه وقت زایمانمه
معذرت میخوام دیشب بعد از چند روز رفتم دستشویی خیلی فشار بهم اومد از صبح ک بلند شدم شکمم سفت شده و احساس کشیدگی دارم و تیر هم میکشه
گفتم شاید بخاطر سرما باشه گرم هم گرفتم اما بهتر نشد
فردا ان اس تی بدم یا نیاز نیس؟
و اینکه حرکات جنین طبیعی و اوکیه

7 پاسخ 392 بازدید


پای بچم چرا پوست پوست شده

؟؟.................

26 پاسخ 594 بازدید


کیپ شدن بینی بچه

سلام دکتر دماغ دخترم ۵روزه کیپ شده تنها شربتی که بهش دادم‌کتوتیفن بود ولی انگار تاثیری نداره ، نمیدونم‌چیکارش کنم هفته قبل به خاطر سرفه بردمش دکتر گفت آلرژیه و گوش و گلوش التهاب داره بهش آزیترو و شربت سالبتامول و آمپول بتامتازون فک کنم داد خوب شد سرفا الان کیپ شده نمیدونم‌پیکار کنم

4 پاسخ 216 بازدید


سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه

سلام دکتر جان
پسرم حدود چهارروزه تب میکنه و بی اشتها شده و یکمی سرفه میکنه دکتر بردم شربت کیدی کاف و قطره استامینوفن داده حالا از دیروز اسهال هم شده میخوام ببینم برای اسهالش چه دارویی بدم چون شیر هم خوب نمیخوره غذای کمکی هم یک ماهه شروع کردم ولی الان به اونم میلی نداره

17 پاسخ 274 بازدید


سقط و بارداری سریع

سلام گل بانوهای خوشگل. من حدودا یک ماه و نیم هست که سقط کردم. چند روزیه خلقم به هم ریخته. زیر دلم و کمرم یهو تیر میکشه. گاها تهوع دارم. من جلوگیری داشتم با کاندوم. ممکنه که باردار شده باشم؟
بی بی چک پریشب زدم همون چند دقیقه ی اول چیزی ندیدم. الان رفتم نگاش کردم هاله انداخته بود

17 پاسخ 687 بازدید


سلام شبتون بخیر

دارم دیوونه میشم به دادم برسید 😭😭😭

168 پاسخ 1,409 بازدید


خارش سینه و بدن در شیردهی

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من از بعد زایمانم سینه هام خیلی میخاره.. توو بارداریم هم میخارید اما الان خیلی بیشتر شده.. موقع شیر دادنم دیگه واقعا غیر قابل تحمل میشه..رووشم انگار کهیر زده که عکسشو میفرستم.. علاوه بر اون، دو رو ه کل بدنم هم میخاره..
خیلی حس بدیه.. واقعا از شیر دادنم پشیمون میشم.. میشه لطفا راهنماییم کنید..🥲

12 پاسخ 461 بازدید


تفسیر ام آر ای

سلام میشه لطفاً بگید جوابش چیه؟و چکارهایی لازمه انجام بدم؟

8 پاسخ 251 بازدید


سرماخوردگی در بارداری

سلام دکتر عزیز من ۲۵ هفته باردار هستم ؛؛ سرما خوردم از دیشب گلو درد شدید و کیپی بینی و بی حالی دارم اما سرفه ندارم میتونم دمنوش پونه و آویشن بخورم یا چه دمنوشهای برای خشک شدن چرک گلو میتونم استفاده کنم ممنونم🙏

100 پاسخ 451 بازدید


بطن جانبی مغز در آنومالی

سلام من امروز رفتم انومالی ۱۸ هفته و یک روزم
گفت بطن جانبی چپ مغزش ۹/۵ میلیه گفته ۲۴ هفته دوباره برم چک کنه
دارم از استرسش دیوونه میشم
تا ۲۴ هفته از ۹/۵ میاد پایین ؟
😭😭😭😥😥😥

46 پاسخ 1,193 بازدید


دیر دندان آوردن کودک یکساله

سلام خانم دکتر عزیز
وقتتون بخیر و شادی
پسر من یکسالشه هنوز دندون در نیاورده
چکاپ یکسالگی میزان ویتامین دی و کلسیم نرمال بود
با توجه به اینکه نارس و ۲۹ هفته بدنیا اومده این تاخیرش نیاز به پیگیری داره؟؟ و اینکه میتونم از مکمل کلسیم دیگه ای مثل شربت استئوکر استفاده کنم؟؟ البته قطره آد و آهنشو مرتب بهش میدم
پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون

12 پاسخ 474 بازدید


انقباضات خطرناک رحمی چه علائمی دارند ؟

سلام خانوم دکتر و دوستان اومایی وقتتون بخیر لطفا نشونه ها و علائم انقباضات خطرناک رحمی رو میشه معرفی کنید میخوام بدونم به چه صورت هست و چه کاری در موقع وقوعش باید انجام داد ؟

16 پاسخ 558 بازدید


عوق زدن نوزاد ۴۸ روزه

سلام دکتر جان و مامانا.
من نوزادم نارس دنیا اومد الان ۴۸ روزشه چند شبه که همش درخواست شیر داره انگار سیر نمیشه پریشب هم شیر خودمو دادم هم شیرخشک تا آخرش خوابید. دیشب هم اینجوری شد همش شیر میخواست گریه میکرد. شیر دادم هم شیر خودم هم شیرخشک. آروغ زد ولی بعد حس کردم عوق داره آخرش استفراغ کرد که جهشی بود و بعدم زد تو گلوش مردم و زنده شدم تا نفسش اومد. بعد دوباره شیر میخواست.
الآنم شیر خورده ولی همش دهنشو مزه مزه می‌کنه زبونشو میاره بیرون احساس میکنم عوق داره میترسم بخوابونمش دوباره بزنه تو گلوش.
در کل خیلی زور میزنه همش درحال زور زدنه گاهی آروغ ک میزنه شیر میاد بالا میزنه تو گلوش یا حتی همینطور ک حالت نشسته هست آب دهنش میزنه تو گلوش. خیلی میترسم نمی‌دونم اون لحظه چیکار کنم. دکترش گفت رفلاکس داره ولی دارو نداد. وقتی شیر خودمو میخوره این حالت ها بیشتره با شیرخشک راحت تره

63 پاسخ 490 بازدید


درد زیر شکم در بارداری

سلام دکتر جان. من امروز درد زیر شکم دارم تو هفته ۹ ام بارداریم و اینکه چن روزه ترشح هم دارم. اینا طبیعیه؟

20 پاسخ 339 بازدید


این سونو نشانه چی هس

سلام دکترجان من سونو رفتم طبق اوما وارد۸ هفته و۳ روز شدم امروز سونو رفتم و این جوابی که ب من دادن.. ن لکه بینی دارم نه دردی.. ولی خب به همه چیز حساس شدم و معده درد شدید و حالت تهوع دارم

41 پاسخ 631 بازدید