دل درد و درد تخمدان
سلام خانوم دکتر جان
من ماه ابان اقدام ب بارداری کردم
با پریودی نامنظم و اخرین روز پریودیم ۲ ابان بوده
الان با شروع ب اقدام زیر دلم درد داره ودردش مثل دل دردهای پریودی هست درحالی ک من پریودیام بی درده و همچنین سر دردم دارم
میتونه اینا چی باشه@؟
البته این هفته رو جدول روزشمار سبز نشون داده واسم....
رسوب کلسیم در گوشه چشم
سلام من روز شانزدهمه انتقالمه چهار پنج روز بعد انتقال داخل گوشه چشمم دونه های سفید اومده ک تو نت خوندم رسوب کلسیم. دلیلش چی میتونه باشه من این مدت کلسیم اصلا استفاده نکردم لبنیات اصلا نخوردمه
تفسیر آزمایش هورمونی زنان
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز میشه آزمایش منو تفسیر کنید کلمه یاسگی نوشته توش یکم استرس گرفتم که نکنه یائسه شدم ولی پرسود میشم من چون پریودیم یک ماه طول کشید دکتر این آزمایش و نوشت هنوز هم سونو ندادم باید بدم 23سالمه اندومتریوزم دارم
اسهال نوزاد ۷۰ روزه
سلام دکترجان
جمعه بعدازظهر دخترمو بردم حمام دو ساعت بعد دخترم خیلی ببخشید اسهال کرد با حجم زیاد (نمیدونم بخاطر حمام بود یعنی کمرش سرما خورده) روز شنبه هم تا ظهر دوبار اسهال کرد که رنگش تیره تر از رنگ معمولی مدفوع بود دیگه از روز شنبه تا دیشب سه شنبه مدفوع نداشت دیشب دوباره اسهال کرد با حجم زیاد و رنگ تیره و بوش هم کمی بد بو بود به نظرتون علتش چیه؟
قرص مولتی ویتامین در شیردهی
سلام دکتر جان
بعد زایمانم مولتی ویتامین میخورم که تموم شد همسرم رفت داروخونه همونو بگیره نداشت مشابهشو داد
پرگنا پرو
من لاموتریژین با اسنترا میخورم توی کارتون برگشو خوندم که داروهای ضد تشنج با احتیاط مصرف شه
میتونم این مولتیو بخورم؟
البته بگم توی کودکی تشنج میکردم
روانشناسم برای استرس بهم داد
احساس سفتی و فشار و تیر کشیدن شکم در هفته اخر
سلام دکتر جان 💕 من هفته ی دیگه چهارشنبه وقت زایمانمه
معذرت میخوام دیشب بعد از چند روز رفتم دستشویی خیلی فشار بهم اومد از صبح ک بلند شدم شکمم سفت شده و احساس کشیدگی دارم و تیر هم میکشه
گفتم شاید بخاطر سرما باشه گرم هم گرفتم اما بهتر نشد
فردا ان اس تی بدم یا نیاز نیس؟
و اینکه حرکات جنین طبیعی و اوکیه
پای بچم چرا پوست پوست شده
؟؟.................
کیپ شدن بینی بچه
سلام دکتر دماغ دخترم ۵روزه کیپ شده تنها شربتی که بهش دادمکتوتیفن بود ولی انگار تاثیری نداره ، نمیدونمچیکارش کنم هفته قبل به خاطر سرفه بردمش دکتر گفت آلرژیه و گوش و گلوش التهاب داره بهش آزیترو و شربت سالبتامول و آمپول بتامتازون فک کنم داد خوب شد سرفا الان کیپ شده نمیدونمپیکار کنم
سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام دکتر جان
پسرم حدود چهارروزه تب میکنه و بی اشتها شده و یکمی سرفه میکنه دکتر بردم شربت کیدی کاف و قطره استامینوفن داده حالا از دیروز اسهال هم شده میخوام ببینم برای اسهالش چه دارویی بدم چون شیر هم خوب نمیخوره غذای کمکی هم یک ماهه شروع کردم ولی الان به اونم میلی نداره
سقط و بارداری سریع
سلام گل بانوهای خوشگل. من حدودا یک ماه و نیم هست که سقط کردم. چند روزیه خلقم به هم ریخته. زیر دلم و کمرم یهو تیر میکشه. گاها تهوع دارم. من جلوگیری داشتم با کاندوم. ممکنه که باردار شده باشم؟
بی بی چک پریشب زدم همون چند دقیقه ی اول چیزی ندیدم. الان رفتم نگاش کردم هاله انداخته بود
سلام شبتون بخیر
دارم دیوونه میشم به دادم برسید 😭😭😭
خارش سینه و بدن در شیردهی
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من از بعد زایمانم سینه هام خیلی میخاره.. توو بارداریم هم میخارید اما الان خیلی بیشتر شده.. موقع شیر دادنم دیگه واقعا غیر قابل تحمل میشه..رووشم انگار کهیر زده که عکسشو میفرستم.. علاوه بر اون، دو رو ه کل بدنم هم میخاره..
خیلی حس بدیه.. واقعا از شیر دادنم پشیمون میشم.. میشه لطفا راهنماییم کنید..🥲
تفسیر ام آر ای
سلام میشه لطفاً بگید جوابش چیه؟و چکارهایی لازمه انجام بدم؟
سرماخوردگی در بارداری
سلام دکتر عزیز من ۲۵ هفته باردار هستم ؛؛ سرما خوردم از دیشب گلو درد شدید و کیپی بینی و بی حالی دارم اما سرفه ندارم میتونم دمنوش پونه و آویشن بخورم یا چه دمنوشهای برای خشک شدن چرک گلو میتونم استفاده کنم ممنونم🙏
بطن جانبی مغز در آنومالی
سلام من امروز رفتم انومالی ۱۸ هفته و یک روزم
گفت بطن جانبی چپ مغزش ۹/۵ میلیه گفته ۲۴ هفته دوباره برم چک کنه
دارم از استرسش دیوونه میشم
تا ۲۴ هفته از ۹/۵ میاد پایین ؟
😭😭😭😥😥😥
دیر دندان آوردن کودک یکساله
سلام خانم دکتر عزیز
وقتتون بخیر و شادی
پسر من یکسالشه هنوز دندون در نیاورده
چکاپ یکسالگی میزان ویتامین دی و کلسیم نرمال بود
با توجه به اینکه نارس و ۲۹ هفته بدنیا اومده این تاخیرش نیاز به پیگیری داره؟؟ و اینکه میتونم از مکمل کلسیم دیگه ای مثل شربت استئوکر استفاده کنم؟؟ البته قطره آد و آهنشو مرتب بهش میدم
پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون
انقباضات خطرناک رحمی چه علائمی دارند ؟
سلام خانوم دکتر و دوستان اومایی وقتتون بخیر لطفا نشونه ها و علائم انقباضات خطرناک رحمی رو میشه معرفی کنید میخوام بدونم به چه صورت هست و چه کاری در موقع وقوعش باید انجام داد ؟
عوق زدن نوزاد ۴۸ روزه
سلام دکتر جان و مامانا.
من نوزادم نارس دنیا اومد الان ۴۸ روزشه چند شبه که همش درخواست شیر داره انگار سیر نمیشه پریشب هم شیر خودمو دادم هم شیرخشک تا آخرش خوابید. دیشب هم اینجوری شد همش شیر میخواست گریه میکرد. شیر دادم هم شیر خودم هم شیرخشک. آروغ زد ولی بعد حس کردم عوق داره آخرش استفراغ کرد که جهشی بود و بعدم زد تو گلوش مردم و زنده شدم تا نفسش اومد. بعد دوباره شیر میخواست.
الآنم شیر خورده ولی همش دهنشو مزه مزه میکنه زبونشو میاره بیرون احساس میکنم عوق داره میترسم بخوابونمش دوباره بزنه تو گلوش.
در کل خیلی زور میزنه همش درحال زور زدنه گاهی آروغ ک میزنه شیر میاد بالا میزنه تو گلوش یا حتی همینطور ک حالت نشسته هست آب دهنش میزنه تو گلوش. خیلی میترسم نمیدونم اون لحظه چیکار کنم. دکترش گفت رفلاکس داره ولی دارو نداد. وقتی شیر خودمو میخوره این حالت ها بیشتره با شیرخشک راحت تره
درد زیر شکم در بارداری
سلام دکتر جان. من امروز درد زیر شکم دارم تو هفته ۹ ام بارداریم و اینکه چن روزه ترشح هم دارم. اینا طبیعیه؟
این سونو نشانه چی هس
سلام دکترجان من سونو رفتم طبق اوما وارد۸ هفته و۳ روز شدم امروز سونو رفتم و این جوابی که ب من دادن.. ن لکه بینی دارم نه دردی.. ولی خب به همه چیز حساس شدم و معده درد شدید و حالت تهوع دارم




