Ooma

مدفوع نوزاد و قطره آهن

سلام دکتر جان و دوستان اومایی
پسرم فقط شیر خودم رو میخوره
قطره آد کامویت و یک هفته ای هست قطره آهن سیدرال بهش میدم مدفوعش قبلا خردلی رنگ بود الان مدتی مدفوعش ب رنگ سبز خیلی خیلی تیره از قطره آهن هستش یا مشکلی هست ؟؟؟

8 پاسخ 289 بازدید


رفلاکس و طریقه مصرف نکسیوم(در شیر یا آب)

سلام دکتر جان
قبلا سوال رو پرسیدم گفتین ک گزینه تخصصی رو بزنم
دکتر برای پسرم قرص نکسیوم نوشته یک سوم توی آب حل کنم وقتی ک قرص رو میدم عوق میزنه بخاطرش تلخیش
میتونم توی شیر خشک یا شیر خودم حل کنم

4 پاسخ 367 بازدید


کم شدن تکان جنین

سلام خدمت پزشک‌محترم و دوستان ، دو‌روزه نسبت به روزای قبل تکونای بچم کمتر شده ،مثلا ۳-۴ بار در روز توی ده دقیقه تکونای خوبی داره ولی هر ۵-۶ ساعت یکبار تکوناشو حس میکنم ، چیز شیرین خوردم به پهلو چپ خابیدم تو کمتر از نیم ساعت ۵ تا تکون داره , سکسکه هم میکنه روزی چند بار ،ولی نسبت به روزای قبل خیلی تنبل شده ،پریشب حدود ۲۰ دقیقه یه جوری تکون میخورد شکمم جابه جا میشد ، یعنی جای نگرانی نداره؟

15 پاسخ 379 بازدید


سردرد و‌ چشم درد ویروسی ، دارم دیونه میشم

سلام خانم دکتر و دوستان گل
سه روزه سردرد و چشم درد شدید دارم پشت چشمام طوری درد میکنه که کلافه شدم‌ دیروز رفتم دکتر گفت احتمالا ویروسه چون تک سرفه هم دارم، سرم و آمپول دادم، اصلا انگار نه انگار ، استا هم خوردم هر ۴ ساعت هیچ فایده ای نداشت.
روز اول چشمام باز نمیشد بخاطر گل مژه (قی). قطره زدم الان خوب شده.
حتی نمیتونم بایستم تعادل ندارم.
لطفا جواب بدید.

9 پاسخ 399 بازدید


تفسیر سونو لگن نوزاد ۴۰ روزه و معده واسه رفلاکس

سوونو لگن و معده بچمو تفسیر کنین

11 پاسخ 619 بازدید


تفسیر جواب آزمایش غربالگری

سلام میشه این آزمایش رو تفسیر کنید

6 پاسخ 370 بازدید


تفسیر سونو رحم و تخمدان جهت اقدام به بارداری

سلام و عرض ادب خانم دکتر گرامی
پیرو توصیه شما مبنی بر انجام سونو گرافی تخمک گذاری در روز شانزدهم سیکل . امروز روز شانزدهم سونو انجان شد که تصویرش رو براتون میفرستم ملاحظه بفرمایید و راهنمایی بفرمایید .
جهت یادآوری شرح حالم رو دوباره برای شما در کامنت می‌نویسم :

50 پاسخ 570 بازدید


اختلاف در اعضا جنین

سلام وقت بخیر
سونو سی هفته کمی اختلاف اعضا جنین وجود داشت که دکتر گفتن مشکلی نیست در سی و پنج هفته دوباره سونو رفتم ولی این اختلاف ها بیشتر شده و من خیلی نگرانم و صدک fl ۴٫۵
باید چیکار کنم؟

45 پاسخ 767 بازدید


خانم دکتر قطره پلارژین بوی الکل میده؟؟؟

قطره پلارژین بوی الکل میده؟؟؟
خیلی هم گاز داشت مث نوشابه

43 پاسخ 877 بازدید


مایع استریل بیبی کوکول

سلام .کسی میدونه برای استریل شیشه شیر و پستونک چطور میشه از مایع استریل استفاده کرد؟با اب باید مخلوط کرد؟باید توی اب جوش ریخت؟طرز استفاده شو میگید لطفا🙏

7 پاسخ 319 بازدید


دکتر بعد ۱۸روز زایمان هنوز خیلی درد دارم

سلام دکتر جان خسته نباشید
من الان۱۸روز زایمان کردم...زایمان طبیعی و واقعأ سختی بود ...بند ناف دور بچه پیچیده بود وزنش هم بالا بود ۴۲۰۰وزن و ۵۵قد بود...کاملا بدون درد رفتم بیمارستان هفته ۴۱ تمام بودم رفتم...با آمپول فشار زایمان کردم طول زایمان سخت نبود ولی لحظه زایمان بینهایت سخت بود...بعد اون هی درد میاد و میره...پسرمو رو پام داشتم میخوابوندم با پا زد به دلم و دردم شدیدتر شد...باید برم دکتر یا راهی هست بهتر شم؟درد شدید یهو میاد و میره...انقدر شدید که انگار میخوام زایمان کنم باز...
ببخشید طولانی شد ممنون از پاسخگوییتون

48 پاسخ 731 بازدید


پریودی کم و خونریزی کم شده

سلام دوستان من قبلا پریودی 5روزه بود مدتیه تعداد روزا وخون پریودی کم شده الان چند ماهه دیگه شده2روزه بامقدار خون کم ....خواستم ببینم کسی هم اینجوری هس مثل من یعنی عادیه یا مشکلی هس؟

9 پاسخ 265 بازدید


در رفتگی لگن نوزاد

سلام وقت بخیر خانم دکتر میشه لطفا جواب بدین ایا دخترم لگنش در رفته ؟

9 پاسخ 558 بازدید


زخم پای نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز دختر خواهرم پاش بین رونش زخم شده میگه پودر بچه زده بودم با دستمال کاغذی پاک کردم فورا زخم شد جالب اینکه فقط یه پاش اینطوری شده چی بزنه خوب بشه؟

19 پاسخ 527 بازدید


خیس شدن و ترشحات سفید ابکی

دوستان من امشب یهو احساس خیسی کردن تا رون پا اومد نگاه ک کردم دیدم آبکی سفید رنگه ترشحاتمه یا خدایی نکرده کیسه آبه نگران شدم

32 پاسخ 593 بازدید


درد شدید شکمی یکطرفه در هفته یازده

سلام وقت بخیر دکتر عزیز
از پریشب دل درد دارم بصورت یک طرفه و سمت چپ که بعد از استفراغ های شدید که داشتم شروع شد شبا معمولا دچار معده درد و استفراغ شدید میشم شربت معده و قرص فاموتیدن معده هم تاثیری در بهبودی نداره بخاطر همین خیلی ضعیف شدم و حتی بهداشت گفت کمبود وزن داری قدم ۱۶۰ وزنم ۴۸
امروز درد زیر دلم و سمت چپ شکمم بیشتر شده تا کشاله ران پاهام میکشه و لگن و احساس فشار در مقعد
معده ام درد و سوزش داره خیلی بی جون و بی حالم البته نزدیک تاریخ پریود سیکل های قبلم هست الانم دردهام شبیه پریود
استراحت هم زیاد هست
دیروز هم واکسن آنفولانزا زدم
با توجه به درد شکمم نیاز به مراجعه به بیمارستان هست؟
یا اینکه شیاف استفاده کنم؟

27 پاسخ 394 بازدید


طول کشیدن پریودی و طبیعی نبودن خونریزی

سلام وقت بخیر خانم دکتر 💐
خانم دکتر من دوماه قبل بعد از پریودیم افتادم به لکه بینی که بند نیومد رفتم دکتر بهم مجسترول ۴۰داد با قرص استرادیول والرات داد که گفت ۲۰روز بخورم بعد از اون قطع کنم که پریود بشم بعد از قطع قرص ۵۰روز حدوداً طول کشید که پریود بشم وقتی هم شدم با لکه بینی شروع شد چند روز بعد یک روز خونریزی کردم بعد باز شد چند روز لکه بینی الان دوهفته هست که همینجوری داره پیش میره قطع هم نمیشه باید چیکار کنم خانم دکتر قرصای قبل رو تکرار کنم یا نه آخه پلی کیستیک هم هستم دیگه خسته شدم از این وضعیت راهی بهم بدید که از این وضعیت لکه بینی خلاص بشم 🤕🤕

5 پاسخ 637 بازدید


نگرانی راجع به بتای پایین در روز ۳۰ ام دوره

با سلام. من دوره قاعدگیم ۲۴-۲۸ روزه است. روز ۳۰ ام بی بی چک گذاشتم، هاله کمرنگ افتاد. رفتم آز بتا تیتر دادم، عددش ۶۴.۵ هست. الان نگران شدم.بتام پایینه. چون تو آزمایش زده بود هفته دوم، در حالیکه روز ۳۰ ام رفتم آزمایش دادم.

122 پاسخ 2,414 بازدید


جواب آزمایش رو بهم می گید.

سلام دکتر جونم و اومایی های عزیز
می تونید اینو برام تفسیر کنید....
آیا آزمایش تیروئید هم داره؟

29 پاسخ 348 بازدید


شیر خشک ببلاک کامفورت برای نفخ و کولیک

با سلام و وقت بخیر دکتر اومای عزیز و مادران گرامی
آیا برای نفخ و کولیک نوزاد شیر خشک ببلاک کامفورت مناسبه ؟من تا الان بیومیل وان میدادم ولی چون بچم کولیک و نفخ خیلی شدید داره میخواستم این شیر خشکو بدم بهش آیا میتونم اینکارو بکنم؟ممنونم

8 پاسخ 1,722 بازدید