Ooma

درد زیر شکم هفته ۱۸

سلام
من ۱۸ هفته و ۵ روز هستم

امروز زیر شکمم درد میکرد الان یه مقدار بهترم وای یه درد خفیفی دارم هنوز
استراحت مطلق هستم
آیا این دردا طبیعیه ؟

12 پاسخ 313 بازدید


آزمایش ادرار و مدفوع پسرم

سلام . خسته نباشید من کشت مدفوع از پسرم گرفتم اینم نتیجه. به نظرتون مشکلی داره

7 پاسخ 192 بازدید


انواع غذاها برای هشت ماهگی به بعد

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز اوما
خسته نباشید
پسر من هشت ماه و بیست روزشه
تا الان فرنی و حریره بادوم (به مقدار کم )و انواع سوپ که محتویاتش شامل جودوسر .هویج.سیب زمینی. مرغ.پای مرغ.اب قلم .لوبیا سبز.نخود فرنگی کلم بروکلی کدو سبز و کدو حلوایی.گشنیز و جعفری
و
آبگوشت مانند که شامل گوشت گوسفند یا ماهیچش .سیب زمینی .پیاز یا جو
و
میوه ها یا به صورت خام یا کمپوت ((سیب.گلابی .موز شلیل)
و زرده تخم مرغ
و ادویه هم فقط زردچوبه به مقدار کم
و که گداری نبات به مقدار خیلی کم
اینارو دادم تا الان .
میخواستم راهنماییم بفرمایید از این به بعد چه چیزهایی میتونم اضافه و شروع کنم

48 پاسخ 367 بازدید


سونوگرافی کالر داپلر .

سلام خانم دکتر
من ۴ روز پیش رفتم سونوگرافی که اب دور جنین رو ۸ تشخیص دادن و صدک رشد ۱۱ درصد
باز امروز مجدد رفتم سونو
سونو‌رو براتون میفرستم
لطفا نظرتون بهم بگین
ممنون از وقتی که میذارین❤️❤️

14 پاسخ 446 بازدید


ویتامین های دیگر رادر کنار این ویتامین های جدیدم ادامه بدم یا نه؟

سلام خدمت خانم دکتر و خانومای محترم اوما
من یکساله ک اقدام ب بارداری دارم از پارسال تقریبا ب طور منظم هرشب فولیک اسید ۱میخوردم تا ده روز پیش ک تغییر دادم به فولیک اسید۵.
و سه ماهی هست ک یک روز در میون ویتامین ای و ویتامین سی میخوردم و ده روزه سلن پلاس هم هر روز میخورم بعد از باردار نشدنم دیروز رفتم دکتر برام کلومیفن و کوکیوتن و IP6 نوشت حالا سوالم اینه من میتونم در کنار این ویتامین هایی ک دکتر نوشته ویتامین ای و سی و سلن پلاس رو هم مصرف کنم؟؟

18 پاسخ 361 بازدید


طرز استفاده قطره اینفاکول

سلام خدمت دکتر عزیز اوما.طرز استفاده قطره اینفاکول رو میخواستم بدونم ک ب چ صورت ب دخترم بدم؟

8 پاسخ 476 بازدید


پسرم استامینوفن نمیخوره چیکار کنم

توروخدا بیاین راه حل بگین، امروز واکسن ۴ ماهگیشو زدم، به هیچ عنوان استامینوفن نمیخوره، سه مدل گرفتم، حتی پاراکیدم نمیخوره همه رو پس میاره. چیکار کنم؟؟؟؟

29 پاسخ 582 بازدید


کسی بلده جواب پاتولوژی بخونه؟؟؟لطفا بیاین

دکتر اوما ممنون میشم جواب پاتولوژی معده رو بهم بگید

14 پاسخ 451 بازدید


گروه خونی کودک کجا نوشته میشه

سلام پزشک اوما میخواستم ببینم نوزاد که دنیا میاد بیمارستان گروه خونیشو کجا مینویسه یه کارت واکسن به ما دادن گوشه ی بالا نوشتن میخواستم ببینم همونه

28 پاسخ 7,888 بازدید


گرفتگی بینی در نوزاد

از صبح بینی پسرم گرفته
شیرش رو میخوره
ولی با دهان بیشتر نفس میکشه
دکترهم انقدر شلوغ و مریض زیاد هست نبردم
غیر قطره سدیم کلراید کاردیگه ای هست؟

10 پاسخ 298 بازدید


تیر کشیدن زیر شکم

سلام زیر شکمم تیر میکشه و یه ترشح کم داشتم دلیلش چیه؟

14 پاسخ 475 بازدید


ازمایش منو تفسیر کنین ...

سلام خانم دکتر عزیز من عفونت قارچی دارم و روز سوم پریودی این ازمایشو انجام دادم mpv خونم بالاس ینی پلاکت خونم این ینی چی و اینکه از نظر پرولاکتین و تیروئید و ذخیره تخمدان وضعیت متو چک کنین ایا ذخیره تخمدانم کمه یا ن؟
با این شرایط من میتونم برم ای یو ای ؟
ایا پلاکت بالای خون بیماری خطرناکیه یا ن ؟
ممنون

12 پاسخ 228 بازدید


تب و استفراغ خلطی کودک ۱۴ ماه

سلام دکترجان وقت بخیر
دکترجان پسرم ۱۴ ماهش از دیروز یکم سرفه میکن،دیروز یبار استفراع کرد خلط بالااورد،امشب هم یبارانگاری زردآب بالااورد.امروز بی اشتهابودفقط شیرخودمو خورداب هم خ کم میخوره ببخشید جیششم زرد و بوداره از بس اب نمیخوره.الانم تب کرد ۳۸/۵که با استا و پاشویه اومد پایین شد ۳۷/۴ .
دکتر جان بردمش دکتر گفتن انفولانزاس.ممکن چیزی خورده باش اشغالی چیزی مریضش کرده باش یا همون انفولانزاست؟

9 پاسخ 597 بازدید


خوردن قرص سفالکسین ۵۰۰

سلام خانم دکتر چندروزه زایمان کردم و بخیه هم ندارم ولی دکتر قرص سفالکسین ۵۰۰ تجویز کردن الان نیازه بخورم یا نه؟؟
و اینکه پسرم خداروشکر زردی نداشت طبق ازمایش دیروز ۷ بود زردی که دکتر گفتن مشکلی نیس ولی من همچنان گرمی جات نمیخورم الان سوالم اینه گرمیجاتو میتونم بخورم یا نه؟؟

9 پاسخ 266 بازدید


آمپول hcg و عکس دندان حین اقدام

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من دیروز که روز ۱۳ سیکلم بود آمپول hcg 5000 تزریق کردم ولی چون دندونم درد مختصری داره اقدام نکردم خواستم بپرسم میشه در حین اقدام در این دو سه شب من عکس دندونم و بگیرم و درستش کنم؟ یا ضرر داره؟

5 پاسخ 384 بازدید


سلام دخترم ۴ماه و ۲ روزش سرماخورده

سلام دخترم ۴ماه و ۲ روزش سرماخورده
آبریزش بینی هم داره ک سدیم کلرید میزنم
برا سرفه ش چی بدم؟
می‌کن زیر ۶ماه دارو نداره

27 پاسخ 218 بازدید


سلام من سونو رفتم ساک بارداری و کیسه زرد دیده شد ولی جنین نیست یعنی چی

من براساس آخرین پروییدم الان هشت هفته هست ولی تو سونوو پنج هفته و چهار روز زده آخرین روز پرویید من ۱۵ مهر بود

59 پاسخ 776 بازدید


سلام پزشک جان جمله نگفتن کودک دوسال و ده ماهه

پزشک جان پسرم کلمه میگه ولی فقط یک جمله میگه آیا شربت امگا سه پلاس ب صحبت کردنش کمک میکنه
تقریبا 15کیلو هست چند سی سی بهش بدم؟

5 پاسخ 505 بازدید


حساسیت به پروتیین گاوی و رفلاکس و استپ وزنی

سلام خانم دکتر و خانم ها لطفا هرکس تجربه داره جواب بده
پسر من الان یک ماهونیمه که بدنش اگزما میزد و وزنش استپ کرده
درنهایت دکتر گفت که پروتیین گاوی و تخم مرغ نخورم
یه دکتر دیگه قبلاً به خاطر وزنش گفت فرارو شروع کنم با سرلاک برنج
دیشب نگاه کردم اونم شیرخشک داره توش
آرد برنج میگن رفلاکسو تشدید میکنه و نمیتونم خودم فرنی درست کنم

من پس الان چی میتونم درست کنم برای پسرم و شروع کنم غذاشو؟

خیلی فکرم‌درگیر وزنشه
لطفا‌بگید‌خودم‌هم چیا نباید بخورم به جز پروتیین گاوی و تخم مرغ
برای صبحونه ها چی بخورم؟
خلاصه هر تجربه ای دارین بگین ممنون میشم

95 پاسخ 442 بازدید


تفسیر آزمایش کشت ترشحات واژن

سلام خانم دکتر وقت بخیر. من به دلیل عفونت های مکرر و مقاوم به درمان کشت ترشحات دادم. میشه تفسیرش بکنین و اینکه چیکار بکنم و آیا دارویی لازمه یا نه؟

6 پاسخ 1,923 بازدید