Ooma

زردی نوزاد ۵ روزه

سلام وقت بخیر دخترم ۵ روزشه زردی داره ۱۵ رو ۹
الان باید چکار کنم زردیش کم بشه

12 پاسخ 500 بازدید


مولتی ویتامین اویفر برای کودک یک ساله

سلام دکتر جان و دوستان.
من به پیشنهاد دکتر برای پسرم مولتی ویتامین اویفر خریدم. حالا دکتر گفت دیگه بهش آهن نده همین مولتی ویتامین بده.
دوستان کسی برای بچش این مولتی ویتامین داده؟؟؟
در کنارش آهن بدم یا همین مولتی ویتامین کافیه؟؟

8 پاسخ 796 بازدید


خس خس سینه و عفونت

سلام دکترجان خداقوت
پسرم گلوش چرکی شده وبودوسرماخوردگی شربت ازیترو100 دادم 7.8 روز خوبدشه الان فقط صدا داره سینه ش خس خس میکمه سرفه خلطی داره ولی خب نمیتونه خلطشو بیاره بیرون ایا طبیعیه باید بگذره تاخوبشه یا بازببرم دکتر هنوز باید انتی بیوتیک بخوره؟
ممنون ازپاسخگوییتون بخورسردم میذارم گاها

1 پاسخ 259 بازدید


لتروزول و فولیکول ۲۳

سلام دکتر عزیز . دیروز که روز ۱۱ سیکلم بود سنو رفتم و تو نتیجه سنو معلوم شد فولیکول ۲۳ دارم. من این ماه لتروزول و استرادیول مصرف کردم . حالا که خوردم به پنجشنبه و جمعه زمان داره از دستم میره و دسترسی به دکتر ندارم خواهش میکنم راه حلی جلو پام بذارید برا آزادسازی تخمک.خیلی میترسم کیست بشه . چیزی هست بخورم که به آزاد سازی تخمک کمک کنه ؟؟ آمپول آزاد سازی رو میشه ازاد تهیه کنم؟؟؟

18 پاسخ 375 بازدید


خونریزی بعد زایمان

سلام خانم دکتر خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه من ۵۰ روز هست ک زایمان کردم اونم سزارین شدم تا ده روز ک خونریزی مث پریود داشتم بعدش لکه بینی قهوه ای تا روزای ۴۰ و بعد کلا ۳ روز پاک بودم ک ترشحاتم سبز و زرد بود مجدد خونریزی مث پریود داشتم باز قط شد دو سه روز الان باز مث پریود خونریزی دارم چیکار کنم کلافه شدم این حالت طبیعیه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
دخترمو خودم هم شیر میدم و ویتامین‌های آهن و کلسیم و مولتی و امگا ۳ و وینامین د ۳ هم مصرف میکنم برای افزایش شیر دهی هم رازیانه مصرف میکردم ک قط کردم

34 پاسخ 378 بازدید


پریودنشدن بعد از حدود ۵۰روز

سلام روزتون بخیر دکتر عزیز من مهرماه به مدت یک هفته قرص ال دی مصرف کردم تا پریود نشم بعد که قرص را قطع کردم چند روز بعد پریود شدم یعنی ۱۵مهر به مدت ۷ روز پریود بودم و پاک شدم بعد دوباره ۱۰روز بعد در تاریخ ۱آبان به مدت ۴ روز لکه بینی خیلی کم داشتم و از اون تاریخ پریود نشدم. چندبار هم تست گذاشتم منفی بوده. دوره پریودی هام ۳۰الی۳۲روزه بوده

6 پاسخ 257 بازدید


دادن قطره آهن موقع سرماخوردگی کودک

سلام وقت بخیر
دختر من ۹ ماهشه سرماخوردگی داشت بعد یک هفته مصرف دارو دو روز هست که آبریزش و سرفه قطع شده میخواستم بدونم قطره آهن رو میتونم بدم یا دوره ی خاصی باید صبر کنم؟؟
یا کلا اشکالی نداره موقع سرماخوردگی قطره آهن استفاده کنه ؟

7 پاسخ 351 بازدید


خشکی کف پای کودک

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
کف یکی از پاهای دخترم یک مقدار خشک شده
زیاد نیست ولی میخوام‌ پیشگیری کنم از بیشتر شدنش
چه پمادی میتونم براش استفاده کنم ؟

15 پاسخ 314 بازدید


سوختگی پای کودک ۲۰ ماهه بعلت اسهال

سلام خانم دکتر و مامانای گل
پسر من چند روزه تب و اسهال داده بخاطر دندونش، دندونای قبل هم همینطور بود البته نه به این شدت ، الان دندون نیش درمیاره، که گویا سختتره،
حالا اسهال داره تند تند میشورم ک عوضش میکنم ولی از دیروز به خاطر اسهال پاش سوخته،
سوالم اینه که اولا چیکار کنم که خوب بشه،
و بعدم دیگه اینطوری نشه، خیلی بیقراری میکنه.
ممنونم

17 پاسخ 491 بازدید


اولین پریود بعد از کورتاژ

سلام پزشک اوما و اومایی های عزیز وقت شمابخیر.
من ۲۷ آبان کورتاژ شدم(تشخیصی) بخاطر خونریزی یکماه ونیمه بدون قطعی که اول با دارو پیش رفتیم جواب نداد تصمیم ب کورتاژ گرفتیم. سوالم اینه : من ۲۷ آبان کورتاژ شدم ، ۴ آذر وقت پریودیم بود. که با لکه خیلی کم شروع شد کم کم زیاد شد الان امروز که روز پنجمه زیاد شده خونریزیم. میخواستم بدونم عادیه؟ اینکه سرتایم همیشگیم پریود شدم ، پریوده یا خونریزیه دوباره؟ و اینکه تا چندروز صبرکنم قطع بشه؟ اگه نشه چیکارکنم؟
اینم بگم ک مفنامیک و داکسی سایکلین مصرف میکردم از روز کورتاژم که تاریخ پریودیم رسید و دیدم لکه دارم ادامه ندادم

17 پاسخ 2,857 بازدید


سوزش ادارار و شستشو با بتادین

سلامب خانوم دکتر اوما و بچها خوبین بچها من دوسه روز بود ادارار بو میداد تا اینکه متوجه شدم عفونت دارم ی مدت خیلی تند تند عفونت میگرفتم ولی نزدیک ۳ ماه بود خوب شده بود ک باز فهمیدم عفونت دارم الان شروع کردم خودمو اب و بتادین شستم ولی پهلو درد شدم یککککم و سوزش گرفتم عادیه؟؟؟ پهلو درد هرزگاهی داشتم ک ازهمون شک کردم عفونته

15 پاسخ 429 بازدید


شرمنده عکس ترشح یا لکه بینی

سلام من هفته ۷ بارداری هستم از طریق ای وی اف چند روز هی ترشح دارم ولی امروز اینطوری شد قبلا کمتر بود خیلی کم رنگ شیری رنگ سوزش و خارش ندارم فقط ی کوچولو بیرون واژنم خارش داره ب دکتر دسترسی ندارم میشه بگید لکه یا ترشح .زیر دلم گاهی میگیره و ول میکنه نگرانم بعد از چند سال باردار شدم چیزی نشه خدایی نکرده

41 پاسخ 656 بازدید


دیرپریود شدن و آزمایش بتا منفی

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من چهار تا سقط کردم ویک حاملگی خارج رحم داشتم برج ۵ پریودیم منظم بوده ۲۴ /۸باید پریود میشدم پریود نشدم تست بی بی چک هم زدم شب زدم دو خط شد صبح انجام دادم منفی شد ۹/۴آزمایش بتا دادم منفی بود میشه لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم

18 پاسخ 552 بازدید


کدوم قرص رو بخورم؟

سلام خانم دکتر عزیز رفتم دکتر زنان این دوتا قرص رو برام نوشته برای قبل از بارداری. یعنی الان باید این دوتا قرصو باهم بخورم؟

14 پاسخ 472 بازدید


تشخیص آزمایش تیروئید پسر یک ساله

سلام دکتر جان پسرم آزمایش تیروئید داده میشه چک کنید اگه موردی داره که ببرم پیش دکترش.ممنون

8 پاسخ 272 بازدید


دونه ریز در بالای بن‌مژه کودک

سلام خسته نباشید الان سه روزه اینجوری چشم بچم یکم قرمزیش بیستر شده با چایی هم براش شستم تاثیری نداره چیکار کنم

8 پاسخ 307 بازدید


برای خوشگل شدن و هوش بچه چی بخورم؟

با سلام
برای خوشگل شدن و هوش بچه چی بیشتر بخورم؟

126 پاسخ 1,010 بازدید


قرص زاکسیم یا سفکسیم ۴۰۰

سلام
وقت بخیر
من پیرسینگ انجام دادم و بهم گفتن که باید قرص سفکسیم ۴۰۰ تا شش روز هر شب ی دونه بخورم
برای شیردهی مشکلی نیست؟

3 پاسخ 490 بازدید


امکان سونو اشتباه وجود داره؟

سلام عزیزای من میشه لطفا کمکم کنید خیلی احتیاج دارم
من بیست و چهارم ماه پیش رفتم اولین سونو رو دادم که گفت هیچی دیده نمیشه یولک ساک دیده نشد پنج هفته و دوروز
من دیروز دوباره رفتم سونو که به حساب اولین سونو میشد هفت هفته دوروز اما خانم دکتر سونو گفت مایع زرد دیده نشد جنین هم نیست بارداری پوچ
من تحمل نکردم شب رفتم بیمارستان نیکان هم سونو شکم هم واژینال انجام دادم
اقای دکتر گفتن مایع زرد رو میبینم یه چیز خیلی کوچیکم داخلش هست و گفتن به احتمال زیاد پنج هفته است و هفته بعد بیا
سوالم اینه یعنی سونو اول اشتباه گفتن ؟طبق سونو گرافی اول این اقای دکتر گفت رشد نسبی هم داشته.
ولی من میترسم بارداری پوچ باشه.دکتر خودمم نیست که برم پیشش

32 پاسخ 691 بازدید


سرماخوردگی نوزاد۵ماهونیم پسرچیکارکنم پیشگیری شه

س دکترعزیرپسرم دوروزه ایناعطسه میزنه یکمم موقع خواب سینش حزخزداره
دماغشم یکم خشک میشه فک کنم میخادتازه سرمابخوره بنظرتون چیکارکنم پیشگیری بشه پدی لاکت بدم یارامنفلور
تبم نداره یکم داغ میشه علاعم دیگ نیست ولی تازه میخاددرگیرشه انگارخیلی میترسم
شربت پلارژین بدم؟
تازه دکتربردم برادندونش نمیخام دوباره ببرم بیرون الودس ترخدابگیدبراپیشگیری چیکارکنم
دندونشم شروع شده

31 پاسخ 318 بازدید