من استراحت مطلق هستم انوکسا میخوام
من چون سرکلاژ شدم استراحت مطلق هستم میخواستم برام انوکساپارین ۴۰۰۰ ثبت کنین
دل درد و کمردرد پریودی
سلام ب دکتر اوما و دوستان اومایی من دل درد و کمردرد پریودی میگیرم توی روز چند باری بیشتر موقع دستشویی رفتن و نشستن آیا عادیه تو هفته من ؟ بچه هم سفالیکه قشنگ راه هم میرم دسشوییم میاد و خودشو سفت میکنه چکار کنم؟ لطفا راهنماهیم کنین ممنون.
قرص یا ژل ماشین ظرفشویی
سلام خوشگلا من حدود دوساله از ژل پریل استفاده میکردم هم ارزون بود هم تمیز میکرد الان خاستم بگیرم شده ۹۸۰ ب نظرم قرص بصرفه تره نظر شما چیه ....
شما چی استفاده میکنید قرص؟ یا ژل ؟
چ مارکی و چ قیمتی؟
یه سوال از مامانا!
بچههای ۶ تا ۷ ماههتون رو چطور سرگرم میکنید؟
چه بازیها و فعالیتهایی باهاشون انجام میدید که هم خوششون بیاد و هم به رشدشون کمک کنه؟
دنبال بازیهای جدید و جذابم. 🤗
دالی بازی میکنم باهاش. جلو آینه میبرمش.جغجغه هاشو بهش نشون میدم
خانم دکتر در مورد قرص لتروزول سوال داشتم
سلام روز بخیر. خانم دکتر من این ماه قرار بود سوم پریودی برم دکتر. برا پسر میخواستم اقدام کنم.
امروز سومین روز پریودیم هست که متاسفانه دکتر نیست.
ردز اول و دوم حجم خونریزیم عادی بود. امروز دیگه خونریزی ندارم.
مخواستم قرص لتروزول مصرف کنم شنبه برم دکترم یعنی روز ششم پریودیم.
الان که روز دومم خون ریزی ندارم میتونم لتروزول رو مصرف کنم یا؟
💢خانوم های گلی که امروز بچه های خوشگلتون رو میبرید شیرخوارگان
لطفا امروز برای همه چشم انتظارها دعا کنید 😘
ان شاالله خدا پشت وپناه خودتون و بچه هاتون باشه 🤲به حق حضرت علی اصغر🌹
تب کردن کودک دو و نیم ساله
سلام خانم دکتر من دخترم تقریبا ده روز پیش سرما خورده بود فقط اولین روز تب کرد بعد هم آبریزش بینی و عطسه داشت که بهش پلارژین و سبتریزن دادم بعد سه روز گرفتگی بینی داشت بردمش دکتر گفت چون تب نداره بهش شربت کوریزان و شربت برم هگزین داد که اونا هم چنان تاثیری نکردن بینی باز هم گرفتگی داشت بعد ده روز دوباره از دیروز دو بار تب کرده الان میخوام ببرمش دکتر باز بنظرتون از عفونت هست درست نمیشه؟دخترم به اموکسی کلاو هم حساسیت داره حالا نمیدونم دکتر چی میخواد بنویسه
تاخیر در پریود بدون اقدام برای بارداری
سلام وقتتون بخیر.
در حال آمادگی و آزمایش های اولیه برای بارداری هستم و دکتر برای افزایش احتمال باروری، روزی ۲عدد دوفامد از روز ۱۱ دوره قاعدگی به مدت دو هفته رو توصیه کردن اما از این دوره پریود تا امروز ۳۶ روز گذشته و پریود نشدم. چه راهی هست که پریود بشم. با توجه به اینکه باردار نیستم. دوره دوم مصرف دوفامد هستم.
مصرف دارو یا داروهای عطاری رو توصیه می کنید؟
لکه بینی هفته ۲۰ بارداری
سلام من دو روز پیش یکم کار سنگین انجام دادم بعد ی لکه قهوه ای دیدم و بعد از اون دیگه چیزی نبود
امکان داره خطرناک باشه
سلام خانم دکتر عزیر شیر اومدن از سینه مادرم غیر طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز و ماداری مهربون
مادرم ۵۵ سالش هنوز از سینش خیلی کم ترشح شیر داره آخرین زایمانش ۲۵ سال پیش بود خطر ناک فعلا دکتر نرفته ممنون میشم راهنماییم کنید
کم شدن اشتها و گشنگی
سلام وقتتون بخیر ❤️
من از وقتی بارداریم شروع شده کلا نمیتونم غذا بخورم اصن میلی ندارم چه غذا باشه چه میوه باشه چه خوراکی باشه اصن هیچییییی واقعا حالم بهم میخوره خودمم گشنمه ولی نمیتونم بخورم چیکار کنم؟ 🥺💔 شمام اینطوری شدید؟ از صبحه هیچی نخوردم ولی بازم میلی به غذا ندارم
و ی سوال دیگ برای اینک قلب بچه تشکیل بشه چیا باید بخورم؟
سونوگرافی آنومالی در هفته چندم باید رفت؟
با سلام و احترام خانوم دکتر عزیز
من دیروز پیش دکتر بودم نمیدونم دقیقا کی گفت برم برای سونو آنومالی میشه لطفا با توجه به سونو قبلیم بفرمایید من چه روزی باید برم ؟
خارش واژن و سوزش هنگام رابطه
سلام خانم دکتر عزیز من دو روزی هست در قسمت داخلی واژن خارش دارم و هنگام رابطه سوزش دارم و خیلی اذیت میشم چه دارویی مصرف کنم ؟
خانم دکتر در حال شیردهی هم هستم ترشح پنیری شکل هم ندارم
تفسیر آزمایش تیروئید ویتامین د
سلام خانم دکتر من ۵هفته ودو روز هستم رفتم سونو گفتم ساک وکیسه زرده تشکیل شده دوهفته دیگه بیا براقلب
ی آزمایش برام نوشت اگه میشه برام تفسیر کنین
ب نظرتون تیروئیدم کم کار؟؟چی مصرف کنم؟؟روی تشکیل قلب اثر داره
واینکه من قبل بارداری نرمال بود
عرق زیاد در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید من چند وقتیه که خیلی عرق میکنم یعنی به حدی که بعضا چند بار لباس عوض میکنم سرو صورت و دور گردن و شانه هام
عفونت ادراری داشتم برام سیفکسیم نوشتن ولی کامل مصرف نکردم چون بهش حساسم قرص سیفکسیم میخورم معدهم تا مدتها یجوریه که اشتها ندارم چیزی بخورم
الان میخام بدونم این عرق طبیعی هست یا ممکنه به خاطر عفونت باشه یکم بعضی مواقع خیلی کم احساس خارش داخل واژن دارم و خیلی کمتر از قبل هرچه قدر آبم بخوارم دسشویی میرم و حجم ادرارم هم خیلی کم شده ممنون میشم راهنمایی کنید که چکار کنم
تفسیر آزمایش هفته ۲۵ بارداری
سلام دکتر عزیز و مامانای مهربون لطفاً میشه نتیجه آزمایش من رو بررسی کنید
تفسیر سونو رشد جنین
سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان
ممنون میشم سونومو تفسیر کنید
همه چی خوبه؟ شرایط جفت وزن ؟
پستونک بدم یا نه
سلام دکتر
دخترم بعد از ۶ ماهگی دیگه پستونک نگرفت
گاهی تو خواب مک میزنه الان دیدم مک میزنه بهش پستونک دادم گرفت .
چندتا نگرانی دارم اول اینکه فرم دندوناشو خراب نکنه پستونک چون الان دوتا دندون داره و دوم اینکه بعدا از پستونک گرفتن سخت بشه. چیکار کنم الان بهش پستونک بدم تو خواب یا قبل خواب یا نه؟
+دخترم شیرخشک میخوره
+قبل خواب نیاز داره شیشه بخوره یا تو دهنش باشه یا اینکه دستشو میخوره البته نه خیلی طولانی ولی خب گاهی نیاز داره قبل خواب .
ژل شستشوی صورت ویتالایر بهتره؟؟ یا فوم شستشوش؟؟
خانوما یه سوال دارم
ژل شستشوی صورت ویتالایر بهتره؟؟ یا فوم شستشوش؟؟
سلام.هوش مصنوعی برای طراحی دکوراسیون میشناسید؟
کدوم هوش مصنوعی هست که برای دکوراسیون خونه کمک میکنه ؟
عکس خونه رو بهش بدیم خودش طراحی کنه ؟
رایگان باشه لطفا🙂 اگه دارید اسکرین از نمایه ش بفرستید
تفسیر جواب آزمایش پسرم
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
لطفاً جواب آزمایش پسرم رو تفسیر میکنید
این آزمایش رو یه هفته بعد اینکه سرماخورده بود دادیم




