آزمایش بتا و بارداری
سلام خانم دکتر عزیز
امیداورم در این وضعیت جنگی صحیح و سالم باشید کنار خانواده
من تحت نظر دکتر متخصص زنان بودم که قرار شد دو ماه اصلا به بارداری فکر نکنم و فقط وزنم را کاهش بدم ماه اول برای تزریق دوز سوم امپول در روز 26 دوره برای اطمینان بی بی چک زدم و هاله انداخت برای همین دیگر تزریق امپول لاغری انجام ندادم امروز روز موعد پریودیم که 32 روز هست ازمایش تیتر بتا انجام دادم و 296 شد این عدد کم نیست؟ من این ماه ازمایش چکاپ هم انجام دادم هاشیمیتو دارم که قرص لووتیروکسین نیم روزهای زوج نصف قرص مصرف میکنم با قرص سلنیوم و ساشه فمی بست پلاس برای تنبلی تخمدان الان ادامه بدم این قرص ها رو یا فمی بست رو؟
برای روگام کی اقدام کنم؟
کی برم سنو؟
روز سوم موعدمه و هنوز پریود نشدم روز ۳۱ ام پریود محسوب میشه
سلام من چند روزه ترشحات صورتی کمرنگ دارم از روز پریودم درد پریودی نداشتم تا دیشب که دل درد و کمردرد شدید گرفتم خیلی کار کرده بودم و یه جا رفته بودم که داشتن سم پاشی میکردن کل شبو درد شکم و کمر عین پریودی داشتم که وقتی گرم میشد کمر و شکمم خوب میشدم و صبح بعد استراحت کامل پاشدم دیدم نه از پریود خبریه نه از درد یه سقط چند ماه پیش داشتم اصلا نمیخوام خودمو امیدوار کنم که باردارم دلیلش چی میتونه باشه چیکار کنم اصلا نمیخوام سونوبرم یا ازمایش بدم حالمو خیلی بد میکنه
دکتر جان ناف پسرم ورم داره؟
سلام ناف پسرم امروز افتاد ولی حس میکنم ورم داره ، خطرناکه؟
خوردن قرص فرتیل سی
سلام خانم دکتر، من تو پروسه ivf هستم دکتر کپسول فرتیل سی برام نوشته ۱۲ ساعته دو تا، ولی هزینه این قرص بالاس یا جایگزین دارویی هست من بخورم، کارهایش مثل همین باشه، ممنون میشم راهنماییم کنی
وسیله برای سرگرم کردن بچه داخل مسافرت
مادرا برای سفر چه چیزی همراهم ببرم که بچه رو سرگرم کنه داخل ماشین حوصلش سر نره و اذیت نکنه؟
۴سالشه
شما چی همراهتون میبرید
چیزی هست که مشغولش کنه باهاش سرگرم بشه؟
حدود ۸ ساعت تو راهیم
مشکل مجدد معده درد و آروغ بدبو
سلام خانم دکتر من مجدد دچار معده درد شدید شدم از دیشب و همش معده و روده هام صدای حباب میده.آروغ های شدید بد بو دارم که حالمو بدکرده
چون یبوست هستم اکثرا ودیشب به شدت سمت راست شکمم قفل کرده بود با شیاف گلیسیرین مدفوع شل داشتم .الانم یبار اسهال رفتم.
خانم دکترازین وضعیت متنفرم.اونسری هم چندروز طول کشید.چیکار کنم
قرص دایمیتیکون ظهر خوردم بهتر شدم آروغ میزدم اما بوش رفته بود اما از ظهر دوباره گرفته و الان ۳ صبه دازه میکشه منو .شب بعد شام هم یدونه خوردم اما انگار نه انگار هیچ اثری نداشت
نوشابه هم خوردم اونم اثر نداشت.
دیگه کم اورم بخدا😭
حساسیت به شیر خشک
سلام پزشک محترم اوما
وقتتون بخیر عزیزم امیدوارم خوب باشید
میشه این عکس صورت دخترم ببینید
این برای حساسیت به شیرخشک اینطوری میشه؟
فقط رو همین یه لپشه
تا یه هفته پیش شیر خشک نان دادم بهش گفتم شاید واسه اونه
الان یه هفته س آپتامیل ساده میدم بازم هست
یه چند ساعت در روز پاک میشه بعدش ظاهر میشه
شیر خشک رو هم مکمل در کنار شیر مادر میخوره
آیا این حساسیته ؟
دادن این قطره استامینوفن به بچه موردی نداره؟
سلام خانم دکتر من خودم یه مقدار سرماخوردم بچه شیر میدم با خودم فکر کردم اگر بچه بگیره چکار کنم؟
من خودم استخوان درد داشتم که الان بهتر شدم
ولی برای بچه م نگران بودم گفتم یه شربت استامینوفن تو خونه داشته باشم که دور از جون دخترم براش یه موردی پیش اومد و نتونستم ببرمش دکتر چند قطره بهش بدم.
از اسنپ دکتر گرفتم اینو فرستادن. موردی نداره بهش بدم؟
روی کارتنش نوشته بود از یکسال به بالا
شناختن پدر و مادر
خانما نوزادا از کی مامان باباشونو میشناسن و پیش بقیه نمیمونن یل بغلشون نمیرن
دختر من یه هفته دیگه ۵ ماهش تموم میشه ولی انگار منو نمیشناسه
سوال راجب کار در لاین آرایشی
خانما یه سوال داشتم
میخواستم یه لاین آرایشی رو شروع به کار کنم
میخواستم بپرسم برای مژه باید حتما از دو تا دستمون استفاده کنیم؟
میشه مثلا فقط از دست راست استفاده کنیم؟؟آخه دست چپم آسیب دیدست
بعد اینکه کدوم لاین بهتره؟پاکسازی خوبه ولی انگار خیلی وسیله لازم داره
مامان ماهور و ماهک میشه لطفا بیای
ببخشید شما این تاپیک پیام نوشتید ببینید این کاربر رو میشناسید؟ شاید نام کاربری رو عوض کرده من نمیدونم. یا اگر ارتباط باهاش دارید ممنون میشه بهم کمک کنید باهاشون ارتباط بگیرم
خانم دکتر لطف میکنید جواب آزمایش خون منو چک کنید
rdv یکم بالاست نگران شدم مربوط به چی میشه ؟لطفا راهنمایم کنید
آزمایش و پزشک زنان نوشته بودن ولی چک نکردن بهم نگفت باید چیکار کنم
قطره کولیک پدی لاکت رایگان
سلام مامانا
من این قطره رو ۲۶ خرداد واسه دخترم خریدم میخوره
چند بار خورده انگار
دل دردش بدتر میشه اگه به بچه هاتون سازگاره رایگان بیاین ببرید
من شیراز هستم سمت درب دوم پایگاه
تزریق بیوتین زمان پریودی
سلام خدمت خانم دکتر و مامانای عزیز
من ماه قبلی، با درد زیاد پریود شدم ک لخته خیلی کم دفع میشد و با خوردن گرمی حجمش زیاد میشد، این ماه با 5 روز تاخیر پریود شدم،ولی درد زیادی داشتم البته اینو بگم تایم 5 روزه تاخیر،شبا درد پریود میگرفت و و روز کلا دردی نداشتم..
بعد زایمانم، ب این شدت درد نداشتم، از ماه قبل من مکمل امگا 3 و پریوریم و تزریق بیوتین بپانتن داشتم
بنظر شما این مکمل ها در تاخیر پریودی و این درد زیاد تاثیر میتونن بذارن؟
و اینکه من تایم پریودی میتونم تزریق انجام بدم.؟
چون دکتر گفته هفته ای ی نوبت با هم تزریق کنم..
پاپ اسمیر هم چند ماه پیش گرفتم، خدمتتون میفرستم ک راهنمایی کنید ❤️
اسهال نوزاد ۸ ماهه با عکس
سلام خانم دکتر عزیز و دوستانی ک تجربه دارن
پسرم هشت ماه و پنج روزه دندون درنیاورده هنوز .شش روزی هست اسهاله اولش زیاد بود. دو سه روزی از حالت شل بودن درآمده اما تعداد دفع زیاده تو روز ۶ یا ۷ بار بی حال نیس اشتها داره تب هم نداره
از دیروز پدی لاکت دادم دفعش شده پنج بار امروز ک دفع چهارم دفع داشت سفید رنگ بود ببخشید عکس میفرستم
چند روز اول خلطی هم بود اما الان خلط کم داره غذای جدیدی هم تست نکردم ممکنه از دندون باشه
حساسیت در نوزاد، پوشک یا غذا؟
سلام خانم دکتر وقت بخیر عذر میخوام خانم دکتر پسر من الان نزدیک ۹ ماهشه تقریباً ۶ ماه و نیمش که بود براش گوجه فرنگی رو تست کردم که بهش حساسیت نشون داد ازتون پرسیدم گفتین فعلاً برای گوجه فرنگی زوده. برای چکاپ که پیش دکترش بردم گفت میتونم دو سه هفته بعدش با مقدار خیلی کمتر دوباره تست کنم من این کارو کردم ولی بازم حساسیت نشون داد روی سینهاش پشت کمر روی خط پوشکش و روی رون پا روی خط پوشکش بازم یه مقدار کمی جوش زد.
الان ۵ روزه که گوجه فرنگی رو قطع کردم و چیز جدید دیگهای هم تست نکردم جوشهای روی سینهاش کاملاً از بین رفتن ولی یک کمی پشت کمرش و روی رون پاش هنوز جوش باقی مونده. دیشب که حمام بردمش بدنش رو نگاه کردم دیدم انگار جوش کمرش و روی رون پاش که هر دو روی خط پوشکش هستند یکم بیشتر شده ولی روی قفسه سینهاش دیگه جوشی نبود یکی دو تا جوشم روی شکمش بود. امروز صبح که نگاه کردم دیدم جوشهای روی شکمش دیگه نیستن جوشهای روی کمر و رون پاش هم کمتر شدن.
نمیدونم این جوشها به خاطر گوجه فرنگیه یا نه چون الان ۵ روزه که گوجه فرنگی ندادم و هیچ چیز جدید دیگهای هم تست نکردم. یه مقدار هم احتمال دادم شاید به خاطر پوشک باشه و به این برند پوشک حساسیت نشون داده باشه ولی امروز صبح که دیدم جوشها کمتر شدن دوباره سردرگم شدم.
در ضمن چند روزه که یه مقدار موقع دفع کردن زور میزنه ولی روزی یک بار دفع رو داره. مثلاً دو سه روز پیش چند بار در طول روز زور میزد ولی دفعی نداشت ولی یک بار دفع به مقدار زیاد داشت.البته اینم بگم که بهش روغن زیتون هویج و کدو داده بودم که شکمش روان بشه.
دیروز با اینکه دو سه بار زور زد ولی اصلاً دفع نداشت.
الان من نمیدونم اون جوشها به خاطر چی هستند حساسیت به ماده غذایی یا حساسیت به پوشک چون هی احساس میکنم کم و زیاد میشن.
یکی به من کمک کنه🤣🤣🤣
دنبه پختم که روغنشو بگیرم داخلش هل ریختم حالا انگاری زیاد ریختم انگار دارم حلوا میپزم🤣🤣🤣 روغنم بوی هل گرفته چکارش کنم؟🥲🥲🥲 کسی راه حلی بلده؟
ممکنه چند روز مونده به موعد پریود بارداری صورت بگیره؟
من یه رابطه محافظت نشده داشتم
قرص اورژانسی هم نخوردم
چون باخودم گفتم یه ۵روز دیگه پریود میشم .
الان پراز استرس هستم
این چیه پشت گوش پسرم
سلام خانم دکتر این لکه چیه پشت گوش پسرم
تفسیر جواب آزمایش نوزاد
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
لطف میکنید جواب ازمایش دخترمو تفسیر کنید
ممنونم🩵
قطع کردن شیر شب
سلام خانم دکتر
وقتتون بخیر
دخترم ۱۶ ماهشه چند ماهه میخوام از شیر شب بگیرمش اما موفق نشدم
شیرخودمو میخوره
پستونک و شیشه شیر هم نمیخوره
تو طول شب تا اذان صبح سه بار شیر میخوره
دیگه از ساعت ۵ تا ۸و۹ یه سره سینه دهنشه
واقعا دیگه نمیکشم
پدرش بغلش میکنه تو شب برای دو سری موفق میشه
بقیه اش رو گریه های شدید میکنه و مجبورم شیر بدم
با فاصله هم ازش میخوابم اما فایده نداره
غذا هم خودش میخوره
ممکنه یه شب خوب بخوره
یه شب نه
اما چه بخوره چه نخوره شب بیدار میشه
داروی خواب آور چی میتونم بهش بدم که خوب باشه؟




