Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

گریه مداوم نوزاد ۳ روزه

سلام سمانه هستم نوزاد ۳ روزه دارم دیروز واکسن و قطره فلج اطفال دادن بهش از دیروز همش دلش میخاد مک بزنه شیر بخوره و گریه میکنه نمیدونم چیکار کنم وزنش ۳ کیلو هست غربالگری فقط نشده فردا انجام میشه اما در تمامی مراحل قبل دکترا گفتن خوبه همه چی شیر خشک نان میدادم چون شیر نداشتم امروز شیر اومده سینه هام هم شیر خودم دادم هم شیر خشک دادم اما از دیروز گریه میکنه

15 پاسخ 22 بازدید


سلام خانوم های گل شیر خشک الان چه قیمت هست

و اینکه در ماه چند تا شیر خشک میدن؟
راحت گیر میاد ؟

17 پاسخ 279 بازدید


عمل لیزیک و لازک

خانمای عزیز سلام کسی این عمل انجام داده؟ نمره چشمتون چند بوده و اینکه آستیکمات بودید یا ن؛ و اینکه کدوم بهتره و هرچی اطلاعات دارید لطفا ب اشتراک بزارید یکی از دوستام میخاد انجام بده اطلاعات میخاست تشکر از همه

16 پاسخ 199 بازدید


سلام دکتر جان ایا این ها زگیل هست ؟نیاز به بررسی هست؟

عکس میفرستم ببینید شوهرم خارش هم داره خودمم درگیر عفونتم هرکار میکنم خارش و سوزش دارم،تست پاپ اسمیر هم دادم 4 ماه پیش خوب بود ،من نگرانم hpv باشه

16 پاسخ 811 بازدید


درمان انگل در بچه ۴ساله و مادر شیرده

سلام خانم دکتر
پسرم یک ماه پیش با تجویز شما قرص مبندازول ۱۰۰ مصرف کرد و درمان شد.
۳تا این هفته نصف قرص هر ۱۲ ساعت
هفته بعد همین دستور بهش دادم
من بخاطر شیردهی و اختلال تیرویید پسر کوچیکم قرص رو نخوردم.از دکتر غدد گفتین بپرسم ولی منشی گفت حضوری باید بیای که نمیشد برم.
الان متوجه شدم که خودمم مبتلا شدم.الان تو اینستا از دکتر غددش پرسیدم خوشبختانه جواب داد و گفت مشکلی نداره میتونی بخوری خطری نداره
الان سوالم اینه که پسر بزرگم مجدد باید بخوره،خطر نداره برای کبدش؟ کوچیکه چی؟

16 پاسخ 199 بازدید


کودک ۱۵ ماهه من پاهایش را روی زمین نمیگزارد

سلام خانم دکتر عزیز من دختر ۱۵ ماهه داره که ده روز دیگر ۱۵ ماهش کامل میشود خیلی خوب میشینه و غلط میزنه و سینه خیز به عقب میره وخودش راحت درازکشیده که هست بلند میشه و میشینه . حالت نشسته پاهاش رو بالا میاره و انگشت شصت پاش رو میخوره و به شکم دراز میکشه حرکات دیگش خیلی خوبه و‌زنش هم ۱۲ کیلو هست سونو لگن و عکس از مفاصل گرفتیم عالیه اما چهار دست و پا نمیره حالتشو میگیره اما جلو نمیاد و فوری خودشو روی زمین میندازه و صدا میزنه که برش داریم با کمک دیوار و مبل بلند نمیشه و راه نمیره وقتی هم ما دستاشو میگیریم بلندش کنیم فوری جفت پاهاشو بلند میکنه که به زمین نخوره بزور یکم سرانگشتاش میرسه نق نق میکنه که دیگه انجام نده من باید جکار کنم دوتا متخصص و فوق تخصص بردیم میگن یکم تنبله و تپل براهمون انجام نمیده و بعضی ها میگن کاردرمانی ببر موندم باید چکار کنم راهنماییم کنید چه ورزش هایی باهاش انجام بدم

16 پاسخ 265 بازدید


سلام جواب آزمایش و سونو خاستم

ممنون میشم جواب آزمایش و یونو رو برام تفسیر کنین

16 پاسخ 90 بازدید


سوزش معده در بارداری

سلام
من هفته 32 بارداری هستم
چند روزی هست با خوردن هر غذایی سر معده ام سوزش دارم و واقعا اذیت کننده است
چه دارویی بخورم که مجاز باشه و موردی برای بچه ام پیش نیاد؟

16 پاسخ 129 بازدید


انجام عکس رنگی رحم

آیا کسی عکس رنگی رحم انجام داده؟ مراحل ش به چه صورت هست، آیا درد داره؟

15 پاسخ 181 بازدید


شروع غذای کمکی نوزاد

سلام دکتر جانم وقت بخیر
پسرم ۴ ماهش تموم شد رفت تو ۵ ماه
شیر خودمو میخوره اما سیر نمیشه با قطره چکون بهش شیر خشک کمکی هم میدم چون شیشه شیر نمیگیره خیلی سخته
دکتر می‌تونم براش غذای کمکی شروع کنم ؟
با چه چیزهایی شروع کنم کمکی رو ؟
و اینکه طرز تهیه فرنی با شیر مادر و شیر خشک رو بهم یاد بدید لطفا
خیلی ممنونم 🥰

15 پاسخ 87 بازدید


غذام ۱۲ ساعت بیرون یخچال بوده ،خراب شده؟

قیمه داشتیم دیشب،گفتم دخترم رو می خوابونم ، میام خورش رو می ذارم یخچال ،خوابم برده بود ،حدود ۱۲ ساعت بیرون بوده، ما شبا کولر نمی زنیم ، ولی در تراس بازه همیشه و تراس در آشپزخانه س؟ منظورم اینه به خاطر گرما فاسد نشده که؟ بوش کردم بوی خاصی نمی داد و گوشتش رو هم خوردم طعمش برنگشته بود ؟

15 پاسخ 397 بازدید


حس حرکت جنین در واژن

سلام خانم دکتر
تقریبا تو ۲۴ ساعت گذشته حرکت جنین رو تو واژن حس میکنم و خیلی هم کم شده نسبت به قبل، قبلا اکثرا دور ناف حرکت داشت و بندرت داخل قسمت پایین حس میکردم، نگرانم کرده این مسئله.
و اینکه جدیدا در مورد نشت مایع جفت یه چیزی دیدم و الان هم نمیدونم ترشحاتی که من دارم هر از گاهی طبیعیه یا نه.
آخرین سونو رو هم خدمتتون میفرستم

14 پاسخ 220 بازدید


خانم دکتر لطفا تفسیر آزمایشهای سی بی سی

سلام وقتتون بخیر این آزمایشهارو میشه تفسیر کنید ممنونم

14 پاسخ 79 بازدید


محصولات ماجان خوب هستن؟

سلام عزیزان، میخواستم بپرسم کسی از محصولات ماجان مخصوص کودکان استفاده کرده؟ مثل ماست، شیر و پنیر ماجان، آیا کلسیم بیشتری نسبت به ماست و شیرهای عادی داره؟ و ایا کسی نتیجه گرفته از این محصولات یا خیر

14 پاسخ 282 بازدید


پارگی لب کودک و مراقبت های بعد از بخیه

سلام خدمت دکتر عزیز و بقیه خانوم ها
امشب پسرم خورد زمین و دندونش رفت تو لبش پاره شد
بردم دکتر و براش ۳ تا بخیه زدن
و بهش شربت بروفن و سفلیکسیم و دهان شویه دادن
من نمی‌دونم چیکار کنم که هی با ادامه ی نخ بخیه ای که یه کوچولو میاد تو دهنش بازی نکنه
میترسم بکشتش خون بیاد
الان هنوز به نظرم بی حسه
وقتی بی حسی رفت چیکار کنم
و اینکه حس میکنم بخیه اش یه جوریه و میترسم گوشت اضافه بیاره
اگه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

14 پاسخ 359 بازدید


چرا دردم شروع نمیشه🥲

سلام خانم دکتر ۳۸ هفته و ۵ روزمه ۳ روز پیش دکتر معاینم کرد گفت ۲ سانت باز هسی ورزش زیاد بکن اگه کیسه ابت پارهدشد و دردت گرفت بیا واسه زایمان
اگرم نشد ۲ تیر که میشه ۳ شنبه اینده🫣 بیا بیمارستان برای زایمان،
بعد از معاینه ترشحات قهوای یا خونی دارم
روزی یک ساعت هم پیاده روی میکنم ورزشایی هم که داده دو سه روزه انجام میدم اما دردی ندارم
زایمان اولم دردم گرفت و کیسه ابم پارشد ولی این بکی هنوز درد ندارم و ۴ روز دیگه بیمارستان باید برم برای زایمان
چکار کنم درد طبیعی بگیرم میترسم امپپول فشار بزنن

14 پاسخ 349 بازدید


عفونت دندان در هفته ۱۰ بارداری

سلام وقت بخیر من در هفته ۱۰بارداری هستم و یکی از دندان هام ک قبلا عصب کشی شده ولی کمی عصب مونده عفونت کرده و ورم کرده و کمی درد دارد چه راهکاری پیشنهاد میکنید قرص هم نمیتونم بخورم یعنی نمیدونم چی باید بخورم

14 پاسخ 98 بازدید


پوسته پوسته شدن کف پا و دست 🙌🏻🦶🏻👣

سلام خانم دکتر مهربون و اومایی های عزیز
مدتیه دست پاهای پسرم پوسته پوسته شدن
از کمبود ویتامینه یا حساسیته ؟؟؟؟؟؟؟؟

14 پاسخ 188 بازدید


میشه اگه کسی تجربشو داره بگه

خانما من حدود ۲۰ روزه پریودم قطع نمیشه دو تا دکترم رفتم دارو هاشون تاثیری نداشته میشه اونایی که تجربشو داشتن بگن چیکار کردن قطع شده

14 پاسخ 153 بازدید


شیر گرم رو میتونم تو فلاسک برای چند ساعت نگه دارم ؟

سلام دوستان من بالاخره برای شیر شب موفق شدم 😍
پسرم دیشب تو شیشه شیرپاستوریزه خورد و خوابید میخوام از تو یخچال سرد بهش ندم گرم کنم تو فلاسک ۱۱ ۱۲ شب بریزم تا صبح ساعت ۶ خراب میشه ؟ یا تو فلاسک خراب نمیشه؟

14 پاسخ 223 بازدید


خانمایی ک اردبیل زندگی میکنید میشه بیایید؟🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

سلام وقتتون بخیر،میگم الان اردبیل هوا چطوره؟ما چند روز دیگه میخوایم بیاییم شهرتون لباس چجوری بردارم؟یبار پارسال اومدیم از شانس کلا لباس گرم برداشته بودم رسیدیم اردبیلم برعکسِ همیشه گرم بود🥲البته سرعین میخوایم بریم هوای اونجارو بگید چطوره ممنون میشم😘

14 پاسخ 302 بازدید