علائم حساسیت به پروتیین گاوی
سلام و عرض ادب
خانم دکترعزیزم،دخترمن دقیقا 50 روزه هستش.
شیرخشک آپتامیل استفاده میکنه ( شیر من رو تقریبا 20 روز اول، همراه با کمک شیر خشک خورد و دیگه الان فقط داره شیر خشک میخوره )
چند روزی هست پوست صورتش خیلی بدجور ریخته بیرون و پر از جوش شده، پوست صورتش خشک هم شده ( تقریبا ده روزه)
شک کردم شاید حساسیت به پروتین گاوی داشته باشه،بردمش دکتر و ایشون چک کردن و گفتن اگزماست و صورتش خشک شده و باید شامپو و کرم و لوسیونش عوض بشه!
قبلا شامپو هیدروم و لوسیون فیروز استفاده میکردم
الان 3 روزه که از کرم الوینا طبق دستور دکتر استفاده میکنم
حالا با وجود چکاپ حضوری دکتر،من میترسم که همچنان دخترم حساست به شیرخشک داشته باشه. کرمشو استفاده کردم تو این سه روز تغییری حاصل نشده.
بعلاوه اینکه کولیک هم گرفته ( تقریبا یه هفته ست) دکتر برای کولیکش هم دارو داد که من عکسشون رو برای شما میفرستم که شماهم چک کنید.
در واقع من خیلی نگران پوست صورتش هستم، پوستش خیلی بد شده.
جسارتا میخواستم بدونم نظر شما چیه؟ ممکنه حساسیت باشه؟ لازمه شیر خشکشو عوض کنم؟ لازمه آزمایش بدم؟
وزن بدو تولدش 3500 بود که یه مقدار کم کرد و شد 3000
الان در حال حاضر 4700 شده
تو غربالگری یک ماهگیش 4200بود، تو دو هفته شده نیم کیلو
اضافه کرده تقریبا
قدشم بدو تولد 52بوده، الان شده 57
یه مورد دیگه ای هم که شاید لازم باشه بگم اینه که جدیدا همش دستاشو میبره سمت صورتش و کله اش و حسابی مشتشو بازو بسته میکنه حتی بیشتر خودشو با حرص چنگ میندازه، اینکار رو خیلی زیاد و با حرص انجام میده
دکتر چک کرد، درد گوش یا درد دیگه ای نداشت.
سابقه سرکلاژ و احساس فشار
با سلام
من در بارداری قبلی با طول سرویکس 10درهفته 15بارداری سرکلاژ شدم
الان 8هفته ام یه ذره که راه میرم احساس فشار در واژن دارم و باید خودم رو سفت بگیرم شیاف پروژسترون 400هر 12ساعت مصرف میکنم کسی تجربه همین چیزی داشته
رفلاکس گریه شدید نوزاد
سلام خانوم دکتر بچه من 40روزشه خیلی آروم بود نه کولیک داشت نه چیزی یکم هر از گاهی شیر بالا میآورد
الان دو شب هست از ساعت 9شروع میکنه به گریه تا صبح امشب یکم بهش استامینوفن دادم آروم شد
دارو هم بایولاکت اد و است امپرازول میدم با قطره لاکتاز
لق و افتادگی دندان کودک
سلام خانما وقتتون بخیر
دختر من پنج سال و پنج ماهش هست ده روزی میشد دندونش لق شده بود الان میخواد بیفته یکم ریشش مونده میترسم خدایی نکرده تو خواب بیفته و دخترم نفهمه قورتش بده . دخترم الان آورد بهم نشون داد دارع از دندونش خون میاد و بعش گفتم با زبونش بزنه بهش بلکه بیفته
راه کار شما چیه ؟ برای بند اومدن خون چیکار کنم ؟
و یه سوال شما هم وقتی دندون بچه میفته بهش میگین بزاره زیر سرش فرشته ها براش کادو میارن ؟ من حالا موندم براش چی بگیرم
برای رشد قد کودک چیکار باید بکنم؟
سلام دوستان
پسرم ۶ سال و ۹ ماهشه قدش ۱۱۶ وزنش ۱۹ کیلو دکتر گف وزن و قدش کمه استخوانش خیییلی ظریفه مچ دستاش مثه دست بچه دوساله
خیلی ناراحت قدش و استخوان بندی ظریفش هستم چیکار کنم قدش بلند بشه و استخوانش درشت؟؟؟
فوریییی نیش زدن پشه دست دخترم
سلام خانوم دکتر وقت بخیر دست دخترم دیشب پشه نیش زده خیلی ورم کرده و میخارونه چی بزنم خیلی گریه میکنه
خانمای۳۳/۳۴هفته حاملگی بیایید کمک
بچه من امروز خیلی ضربع میزنه همش تو پهلوهام خیلی دردناکه سر پسراولم یادم نیس ولی دراین حد نبود نکنه مشکلی داره حرکات بچه شماچجوریه
واینکه من ژاق بازم در طول روز کوتاه دراز میکشم مشکل نداره؟
سلام بچها میخوام ماشین ظرفشویی بخرم میاید کمک
من ماشین بوش سری ۸ سفارش دادم ولی خب دودل شدم نمیدونم بخاطر اینک خدمات پس ازفروش نداره میترسم
کسایی که دارند میایند راهنمایی کنید
طب سنتی برای پسر دارشدن
سلام خانوما میگم برای رژیم پسر دارشدن تو همدان کسی رو میشناسید؟یااینکه پیش دکتر زنان برم نتیجه بهتری داره؟
تجربه ای برای پسرزایی دارید ممنون میشم بگید❤️
خودم عاشق دخترم یه دونه ام دارم میخوام بعدیش پسر باشه
ترشح قهوه ای تو هفته ۶ بارداری
سلام خانم دکتر و دوستان
من الان رفتم سرویس یکم کمر درد دارم دیدم یه لکه قهوه ای روی لباس زیرمه
ببخشید عکسشو ولی میفرستم
ففط ویتامین دی و اسید فولیک مصرف میکنم
خیلی نگرانم سونو رفتم قلبش تشکیل شده مشکلی نداشت الان نمبدونم چرا اینجوری شدم
لکه لانه گذینی برای همه بارداری ها اتفاق می افتاد
سلام.همه کسای ک طبیعی باردار شدن لک لانه گذینی باید داشته باشن ؟ دقیقا کی لک دیده میشه؟ من تقریبا در هفته پنجم هستم ولی لک ندیدم
معرفی پزشک پریتانولوژ انلاین🙏🏻
سلام خانم دکتر و دوستان اومایی وقتتون بخیر
میخواستم ببینم هیچکدوم از شما عزیزان پزشک پریتانولوژیست میشناسین ک به صورت انلاین ویزیت کنه؟؟ جهت اطمینان میخاستم مدارکمو ببینه توی شهرمون پریتانولوژ نیست متاسفانه و باید مسافت زیادی طی کنم برای ویزیت با اینجور دکترا.. توی گوگل هم زدم دکتر زیادی میاره ولی خب نمیدونم کدومشون بهتره ..ممنون میشم اگر تجربه دارید راهنمایی بفرمایید مرسی از شما❤️
احساس ادرار کاذب داشتن درصورتی که قبل از اون سرویس رفته باشم
سلام خانم دکتر و دوستان گل مدتی هست که بعد از رفتن به سرویس بهداشتی مثلا ۱۰ دقیقه تا نیم ساعت بعدش حس نیاز دارم به سرویس یه حالت پری مثانه با قلقلک شدن تو بدنم دارم بعد میرم میبینم خیلی ادرارم کمه درحد چند قطره هست و شبا خوابم بهم ریخته چهار بار یا بیشتر بیدار میشم نه سوزش دارم نه بوی ادرارم بده
البته در کل اب زیاد میخورم اما اینکه برم سرویس بعد ۱۰ دقیقه بازم حس سرویس دارم فکنم طبیعی نیست
مسمومیت غذایی و تغذیه بعدش
سلام دکتر عزیز و مامانا، دخترم ساعت ۴ صبح گلاب به روتون با استفراغ از خواب بیدار شد، وچند بار بالا اورد، الان خودمو شوهرمم درگیرِ این حالت شدیم، مسمومیت غذاییه یا با ماست یا تخم مرغ ، الان بچه بیدار بشه ،چی بدم بخوره؟؟؟
مارک ادکلن خوب....
بچا یه ادکلن خوب معرفی میکنید ک ماندگاری بالا داشته باشه ینی بوش چن روز بمونه ممنون میشم
قد و وزن بچه ۳سال و یکماه
سلام مامانای گل
شما بچه هاتون توی این سن قد وزنشون چقدره
من خیلی حساس شدم
۶ ماهه پسرم استپ وزنی داره.هردکتر و دارویی هم بگین مصرف کرده ولی بی فایده
اشتهاشم بد نیس.اینجور نیس بگم چیزی نمیخوره
واقعا دارم دیوونه میشم
بیمارستان تامین اجتماعی همدان
سلام دوستان
خانم های همدانی کیا تو بیمارستان آتیه همدان زایمان کردن؟
ی سوال داشتم
کسی پیج لباس تابستانی کودک که جنساش خوب و شیک باشه سراغ داره
سوالمو بالا پرسیدم
دوستانی ک شوهراشون واریکوسل عمل کردن لطفا بیان
سلام دوستان عزیز شب همگی بخیر
انشالله اوضاع بر وفق مراد همگی باشه❤️
من همسرم 9 بهمن واریکوسل عمل کرد بعد 3ماه ازمایش اسپرموگرام داد مورفولوژی و بقیه ایتم ها تغییر نکرد فقط تعداد 4میلیون کم شد
این ماهم اقدام کردم ولی خب امیدی ندارم
شماها چند وقت بعد عمل باردار شدین؟ و ازمایش چند وقت بعد عمل همسرتون انجام داد و ایا تاثیری داشت؟
چیا مصرف کردن برا خوب شدن اسپرم
خانم دکترعلائم حساسیت به پروتئین گاوی چیه
سلام پسرمن دونه های ریزی روپوستش هست همش گاه میره گاه باز میزنه یبوست هست و چهار روز شکمش کار میکنه مدفوع خمیری حالت داره
دوسه هفته هست که گلوش خلط داره نمیدونم خلط گلو براثرویروس یا سرماخوردگی هست یا علائم حساسیت به پروتئین گاویه
برای خلط گلوش دکتر بردیم دارو داد ده روز استفاده کردیم ولی خوب نشد
خونریزی در بارداری وivf
سلام خانم دکتر ودوستان
من یکماه پیش ivfکردم و دوقلو باردارم دیشب یادم رفت شیاف بزارم و امروز یه بار ۴ کیلویی در حد دودقیقه بلند کردم امدم خونه دیدم شورت خونی شده البته کمم نبود عوض کردپ الان دوساعت گذشته چیزی نیامده اما تو دلم یه جوریه چکار کنم الان؟امکان داره بچه ها سقط بشن😔😔😔




