لکه بینی قهوه ای همراه با لخته خلطی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من چند روز پیش یهو خونریزی قرمز داشتم ی مقدار سریع شیاف پروژسترون استفاده کردم خونریزی قطع شد اما لکه بینی قهوه ای دارم ی تکه های خلط مانند هم همراه لکه بینی میبینم روی دستمال چند روزه در حدی ک دستمال کثیف میشه اگه امکانش باشه عکس میفرستم خدمتتون درد هم ندارم اصلا میخواستم بدونم خطرناکه؟خطر سقط داره؟ب دکترم دسترسی ندارم لازمه سنو بدم استرس دارم
خانوما کسی هست ریاضی رو خیلی خوب بلد باشه
امتحان ریاضی ۲ دانشگاه دارم
همش مصنوعی هم نصف سوال ها درست جواب میده نصفشو غلط اصلا قابل اعتماد نیست
کسی هست بتونه کمکم کنه
دکتر جان. آیا بعد سزارین رسیدگی ب بچه باعث کمردرد میشه؟
من سزارین کردم ، خیلی میترسم ب کارای بچه برسم چون میگن اگه استراحت نکنین کمر درد میمونه روتون برا همیشه
راسته؟
هیچ کار خاصی نمیکنم فقط همین کارای بچه ، ولی بچم کولیک داره اصلا آروم و قرار نداره و هی تو بغلمه و خیلی خستم میکنه
الانم کمر درد دارم کمی
جواب ازمایش توسط دکتر مهربون
سلام خانم دکتر مهربون خسته نباشید و ایام ب کام😍🥰
پدرم ۲سالِ دستش این لک ها میاد ومیره گهگدار خیلی کوچیکه ایندفعه خیلی بزرگ زده هرچی دکترم میره کسی سر درنمیاره صورتشم مث رگای واریس میمونه (از وقتی ۲سال پیش بیمارستان بستری شد دچار این قضیه شد)
میشه شما نظرتونو بفرمائید لطفا ممنون از لطفتون
قطع قرص نکسیوم ۲۰ یا جایگزینش
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید دخترم نکسیوم میخوره ولی نتونستم دیگه گیربیارم به اندازه ۶روز دیگه مونده الان دوماهه استفاده میکنه جایگزینی هست براش که شدت رفداکسشو زیاد نکنه چون اینو میخوره خوبه و اینکه نیازه ادامه بدم تو همین ۶روز نمیشه کمش کرد و کلا قطعش کرد میشه راهنماییم کنین
3/5ماهشه
سلام جواب آزمایش خاستم تفسیر کنین
ممنون میشم جواب بدین
تفسیر ازمایش و تجویز قرص
سلام دکترجان این اخرین ازیمایشمه این مدت صبح و شب فروس سولفات میخوردم وتاثیری نداشته باتوجه به بارداری
و فریتین و فقر اهنم چه قرصی بگیرم
سیتریزین برای بچه یکساله
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر عزیز ♥️
پسرم یکسالشه آبریزش بینی داشت دکترش برای شربت سیتریزین داده صبح و شب 2.5 سی سی
موردی نداره برای این سن ؟
دکتر غدد اطفال یا ؟
سلام . برا اینکه پسرمو ببرم دکتر غدد حتما باید ببرم متخصص غدد اطفال ؟؟ بهترین دکتر غدد اطفال یزد . شیراز. اصفهان کسی میشناسه معرفی کنه؟؟
با بدغذایی بچه باید چکار کرد واقعا؟؟
حالم خیلی بده هررر چی براش درست میکنم هیچی نمیخوره .. روانم ریخته بهممم
خانومایی که این ماه اقدام بودین بیایین دورهم باشیم
سلام دوسیاااا که این ماه اقدام یاiuiیاivfکردین و امپول hcgزدین بیایین دور هم بگذرونیم این روزا رو به امید اینکه تستمون مثبت بشه 😍از حس حالتون وضعیتتون بگین
خودم این ماه
۱۸ امپول زدم ۲۰ iuiکردم
تفسیر آزمایش غربالگری ۱۲ هفته
سلام خانم دکتر و دوستان. میشه لطف کنید آزمایش غربالگری ۱۲ هفته منو تفسیر کنید؟ دکتر گفتن یه عددش بالاست باید مرحله دومشم چند هفته دیگه انجام بدم، میخواستم بدونم این بالا بودن خطرناک نیست؟ آخه دکتر گفت چیز خطرناکی نیست ولی بهتره مرحله دومشم انجام بشه
سلام خانم دکتر عزیز و مادرای مهربون سفت شدن فرشتم طبیعی تو هفته ۲۸
خانم دکتر من ۳ یا ۴ روز خیلی فرشتم خودشو جم میکنه بد ول میکنه طبیعی یا خطر داره وقتی خودشو جم میکنه حس میکنم دست رو شکمم میزارم مثل سنگ میشه بد نرم میشه تکون میخوره خدارو شکر میترسم انقباض باشه🤔🤔😟🐧🐧🐧🐧🐧
دور سر نوزاد ۳ ماهه
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
دور سر پسرم رو بهداشت گفت حیلی زیاد شده عکس نمودارش رو میفرستم باید حتما حضوری برم پیش پزشک یا مشکلی نداره؟
بچم شیر خشک میخوره و وزن تولدش ۳.۰۷۵ بود و الان ۷ کیلوعه تقریبا و الان ۳ ماه و دو روزشه
نیش پشه و جوش
سلام خانم دکتر عزیز و اومایی ها
خانم دکتر دخترم و بینی شو پشه خورده خیلی حرص میخورم چی بهش بزنم یکم کم رنگ بشه میبینم عصبی میشم پماد افتر باید باریچ زدم فایده نداشته
دور دهانشم دونه زده فقط دور دهانشه نمیدونم از چیه
کمکم کنین لطفا
سلام خانوم های گل شیر خشک الان چه قیمت هست
و اینکه در ماه چند تا شیر خشک میدن؟
راحت گیر میاد ؟
بسته شدن گوش دخترم
سلام خانم دکتر و دوستان من بهمن ماه گوشت دخترم رو سوراخ کردم و گشواره انداختم و خوب هم بود پری روز بر اثر دراوردن لباس یکی از گوش واره هاش افتاد امروز که خواستم گوشش کنم متوجه شدم بسته شدم چیکارکنم ترو خدا کمکم کنید
دلیل مدفوع مخاطی چیست؟ آیا حساسیته؟
سلام خانم دکتر عزیز این عکس مدفوع خواهر زادمه برای دیروز و امروز شیرمادر میخوره و شیرخشک گیگوز ببینید طبیعیه ممنون
14 تخمک بالغ و صفر جنین
سلام افسرده عالمم سه روز پیش 14 تا تخمک بالغ داشتم که هیچ کدوم جنین نشدن ابن سینا دلم میخاد دیگ پامم نزارم اونجا
کدوم بانک ها الان وام خوب میدن؟
سلام دوستان کدوم بانک ها الان وام خوب میدن.
که اذیت نکنن در حد ۱۰۰ تومن تا ۲۰۰ تومن
عمل لیزیک و لازک
خانمای عزیز سلام کسی این عمل انجام داده؟ نمره چشمتون چند بوده و اینکه آستیکمات بودید یا ن؛ و اینکه کدوم بهتره و هرچی اطلاعات دارید لطفا ب اشتراک بزارید یکی از دوستام میخاد انجام بده اطلاعات میخاست تشکر از همه




