استرس و اضطراب شدید
سلام.۳۰ سالمه
بنده ۲۷ بهمن عمل لاپاراسکوپی انجام دادم لوله رحم سمت راست رو برداشتم دلیلشم این بود انتقالام منفی میشد دکتر گف لوله سمت راستت هیدرو هس برداریم.بعد از اون روز من اصلاحالم خوب نمیشه همش پاهام یخ میکنه عرق یخ بدنم داره لرز تو بدنمه ضربان قلبم میره بالا رفتم پیش دکترم سرم اهن و امپول نوروبیون و تقویتی های دیگه بهم داد ولی بازم خوب نشدم. ازمایشات اورژانسی دادم برا عفونت و التهاب و کمبود اهن مشکلی نداشتم سنوگرافیمم خوب بود. دکتر میگه بخاطر شرایط استرس و اضطرابت بالاس بهم قرص آنسترا ۵۰ داده روزی نصف بخورم دیروز خوردم نصف ولی میگن اعتیاد اوره منو ترسوندن نظر شما چیه بخورم یا نخورم ؟
اولین اقدام و احتمال بارداری
بچه ها سلام به نظرتون چند درصد احتمال داره تو اولین ماه از،اقدام باردار بشم ؟ همه چیم اوکی هست
🌺راهنمایی و مشورت در مورد خونه🌺🏡
سلام دوست جونی ها
لطفا بیایی یه مشورت بهم بدین ببینیم چیکار میکنیم
ما مسکن ملی ثبت نام کردیم( قبلا کرده بودیم اون موقع ها که ثبت نام میکردن ولی الان به روال افتاده اینقد که پیگیری کردیم)یکم مشکلات داشت طول کشید
حالا از اردیبهشت تا الان هی میگن صبر کنید تا جایگزین کنیم هی میگن یه هفته، بعد میگن دو هفته همینجوررر مونده تا الان که بازم معلوم نیست تا کی طول بکشه پولمون مونده تو حساب از ارزش میوفته
حالا تصمیم گرفتیم از اون خونه مسکن ملی ها که امتیازش رو میفروشن بگیریم طرف مثلا۶۵۰ ریخته یه میلیارد هم امتیازش رو میفروشه ما بخواییم از این بخریم باید ۱٫۷۰۰ اینا پول بدیم بعد بقیه پول مسکن رو هم بریزیم حساب دولت (حدود ۵۰۰ اینا بریزیم که کامل بشه) این برا ما ۲ و خورده ای میوفته باید کل طلاهام رو بفروشم خونه هم خام هست دیگه بعد یسال اینا هم طول میکشه تا تحویل بدن. بعد انتخاب واحد هم وامش هست
بنظرتون چیکار کنیم موندیم تو دوراهی نمیدونیم منتظر باشیم تا اینا خودشون بگن پول بریز یا از این امتیازشو بخریم
شیر خشک چی بخرم خوب باشه
سلام خانم دکتر
بچم ۴ روزشه ، زردی هم داره میخوام شیر خشک بخرم چی بخرم خوب باشه بهش بسازه، شیرمم زور نداره سیرش نمیکنه
دائم زیر سینس ، یهو ۶ ساعت مداوم بیداره یه چرت کوتاه شاید بزنه ، از بیخوابی دیگه دارم میمیرم این چن روز چکار کنم
میخوام سیر باشه شکمش و زردیشم خوب بشه
خوردن آب مرغ نوزاد
خانما امروز مادرشوهرم با پستونک به بچم چند قطره از اب خورشت رو داد که پر از ادویه هم بود
وقتیم میگم نده به بچه میگه نمیره تو گلوش فقط طعمشو میچشه
امروز بچه خیلی بالا میاره میتونه از اون باشه
درد دندان بعد از کشیدن
سلام خوبین من دندانم درد میکرد رفتم کشیدمش الان دردش بیشتر شده تمام دندانهام درد میکنه روزی ۴ تا مسکن میخورم قرص مترونیدازول و اموکسی میخورم فایده نداره دیروز عکس انداختم گفت درد مال همون دندانه کیا اینجور بودن چیکار کنم چهار شنبه کشیدمش اگه کسی اینجور بوده لطفا راهنمایی کنه ممنونم
از کی غذا بدیم به نوزاد پنج ماهه
سلام خانوم دکتر ودوستان وقت بخیر نوزادم پنج ماهشه چه غذا هایی بهش بدم حریره بادام براش درست میکردم نمیخوره در میاره غذا هم برنج با خورش له میکنم میدم نمیخوره چیکار کنم شما از چند ماهگی و چیا میدادین
کتف درد بعد از سزارین
روز دهم سزارین یهویی کتف درد گرفتم و از دیشب اصلا خوب نشدم
حتی حال ندارم ب کارا بچه برسم
بی حسی از کمر بودم و خیلی هم رعایت کردم
ولی این دو سه روز خیلی نشستم ب بچه شیر دادم و بچه رو بغل کردم میتونه از این باشه؟
یا اثر بی حسیه؟
و اینکه اگه اثر بی حسی باشه خوب میشم؟؟؟
میتونم الان نسکافه و اینا بخورم؟
بیشتر از چه اپلیکشنی استفاده میکنید تو گوشی؟
مادرا یه سوال دارم
بیشتر از چه اپلیکشنی استفاده میکنید تو گوشی؟
و از اینستا چه بهره ای میبرید😁
یعنی چه استفاده ای در چه جهتی ازش میکنید؟
روزی چند ساعت داخل اینستایید؟
من تا میرم اینستا از زندگیم و بچم انگار غافل میشم
بعدشم میبینم دستاورد خاصی برام نداشته
بیشتر داخل چه اپلیکیشن هایی هستین که مفید باشه
خانوما کمک پریود نمیشم😨
سلام
وقت بخیر دوستان من ۱۵فروردین زایمان کردم
بعد دقیقا ۳۰روز بعدش پریود شدم
الان چن روزه عقب انداختم
پریود نمیشم ولی پی ام اسو ب صورت واضح داشتم😂
الان چیکار کنم
طبیعیه ک پریود نشدم؟
رابطه ک ایی ک پرخطر باشه ام نداشتم ینی جلوگیری طبیعی دارم ولی ببخشید واضح میگم اما توش نریخته
کسی بوده اینجوری باشه؟
پسر اولمو یادم نیس سرش چطو بودم
دیروزم زعفرون خوردم اما خبری نبوده😪
چیکار کنم؟
زخم سینه در شیردهی
سلام خانم دکتر خوبین، من هفته اول زایمانم سینه هام زخم بود با چه عذابی ب بچه شیر میدادم، پماد گرفتم که عکسش رو میفرستم ب مرور خوب شد، الان یک هفته ست مجدد سینه هام وحشتناک زخم شده، چون دو روزی خیلی سفت شده بود و بچه م ب سختی میتونست تو دهنش بذاره، شیر میدم اشکم درمیاد، پماد میزنم، شیر خودم رو میزنم رو سینه هام فعلا که تاثیری نداشته، شیردهی برام مثل یه شکنجه شده، پماد بهتری شما میتونین معرفی کنین...
سفت شدن مثل سنگ سینه در ترک شیر کودک
خانم دکتر و اومایی های عزیز هرکی تجربه داره کمک کنه.
خواهرم پسرشو از شیر میگیره، الان دو روز هس نداده میگه سینه اممثل سنگ شده و خیلی درد داره چیکار کنه؟
معده درد در ماه نهم بارداری
سلام دکتر جان
سلام خانما
من ۳۶هفته هستم و از وقتی وارد ماه ششم شدم سوزش معده شدید هر روزدارم انگار آتیشی از معدم میاد تا گلوم حتی نغذیه ام هم کم شده مراعات میکنم٫ اب زیاد میخورم و... اما این دو هفته معده درد شدید گرفتم قشنگ معدم تیر میکشه حتی حس میکنم دردش به شکمم میزنه.
حالا سوالم اینه معده درد توی ماه نهم طبیعیه؟؟ و چکار کنم کمتر شه خیلی خسته شدم بخدا
کار نکردن شکم نوزاد ۱ماهه ۳ روزه ...راه حل ؟؟؟🌱
سلام
نوزاد یکماهه از دوشنبه شکمش کار نکرده ...
دفع گاز معده داره
شکمش سفت نیست
زور میزنه گاهی
بی قرار نیست
شیر خوردنشم مث قبله
چیکار کنم کار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
ببرمش دکتر یعنی ؟نکنه انسداد داره😭😭
تا چند روز پیش ۲_۳بار در روزم داشت
ماساژ و چرب کردن مقعد رو انجام دادم
سلام عمل خراش و برداشتن پولیپ چه ماهی در سیکل ای وی اف انجام میشه
سلام من امروز پانکچر شدم و دکتر گفت که هایپر شدی و باید دومین پریودیت بیای اگه دومین پریود برم کی عمل میکنن و کی انتقال میدن کسی هست بهم توضیح بده
راهکاری برای کوچک کردن بینی به جز عمل
سلام خانومای عزیز
برای کوچیک کردن بینی گوشتی راهکاری دارید؟آنزیم که میگن چطوره؟راه دیگه ای هست؟
کسی از قرص گلوریا استفاده کرده ؟،📣📣
چه عوارضی داشت ؟وزن هم کم کردید ؟میخوام برم باشگاه ۲۵ کیلو کم کنم میخوام درکتارش ی قرص هم بخورم ک اشتهامو از بین ببره و کمک کنه
فقط اگر راضی بودید از کجا تهیه کردید
هرکس تجربه ای درباره بقیه دارو ها و روش ها داشت بهم بگه
با سوسک فاضلاب چه کنم
سلام خانوما با سوسک بزرگ که از فاضلاب توالت درمیان چیکار کنم اعصابم خورد شده اگه سمی چیزی استفاده کردین معرفی کنید
رابطه بعد از زایمان طبیعی
سلام وقت بخیر
من تا ۲ ماه بعد از زایمانم رابطه نداشتم با اولین رابطه دچار خونریزی شدم و هنگام دخول خیلی درد داشتم به طوری که انگار اولین بار بود بخاطر درد دیگه دخول کامل نداشتیم و ادامه ندادیم از ژل روان کننده هم استفاده کرده بودیم...
ایا طبیعی؟چرا بعد دوماه هنوز بدنم اماده نیست
استفاده از قرص جلوگیری برای عقب انداختن پریودی
سلام خانم دکتر عزیزو دوستان گرامی من هفته دیگه 4ام پریود میشم ولی میخوام برم مسافرت از اونجایی که خونریزی های شدید دارم میخوام قرص جلوگیری مصرف کنم که بندازم عقب از کی باید شروع کنم و چه مارکی چجوری بخورم میشه زودتر بهم جواب بدید لطفا
وجود خون در مدفوع؟؟
سلام خانم دکتر عزیز معذرت بابت عکس مدفوع نوزادم به این شکل شده خیلی بی قراری میکنه پروتئین گاوی هم نخوردم فقط این چند روز حلیم خوردم و خیلی کم گیلاس و آلبالو بنظرتون خون داره داخل مدفوعش؟من متوجه نشدم




