Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

استرس و اضطراب شدید

سلام.۳۰ سالمه
بنده ۲۷ بهمن عمل لاپاراسکوپی انجام دادم لوله رحم سمت راست رو برداشتم دلیلشم این بود انتقالام منفی میشد دکتر گف لوله سمت راستت هیدرو هس برداریم.بعد از اون روز من اصلاحالم خوب نمیشه همش پاهام یخ میکنه عرق یخ بدنم داره لرز تو بدنمه ضربان قلبم میره بالا رفتم پیش دکترم سرم اهن و امپول نوروبیون و تقویتی های دیگه بهم داد ولی بازم خوب نشدم. ازمایشات اورژانسی دادم برا عفونت و التهاب و کمبود اهن مشکلی نداشتم سنوگرافیمم خوب بود. دکتر میگه بخاطر شرایط استرس و اضطرابت بالاس بهم قرص آنسترا ۵۰ داده روزی نصف بخورم دیروز خوردم نصف ولی میگن اعتیاد اوره منو ترسوندن نظر شما چیه بخورم یا نخورم ؟

59 پاسخ 124 بازدید


اولین اقدام و احتمال بارداری

بچه ها سلام به نظرتون چند درصد احتمال داره تو اولین ماه از،اقدام باردار بشم ؟ همه چیم اوکی هست

25 پاسخ 337 بازدید


🌺راهنمایی و مشورت در مورد خونه🌺🏡

سلام دوست جونی ها
لطفا بیایی یه مشورت بهم بدین ببینیم چیکار میکنیم
ما مسکن ملی ثبت نام کردیم( قبلا کرده بودیم اون موقع ها که ثبت نام میکردن ولی الان به روال افتاده اینقد که پیگیری کردیم)یکم مشکلات داشت طول کشید
حالا از اردیبهشت تا الان هی میگن صبر کنید تا جایگزین کنیم هی میگن یه هفته، بعد میگن دو هفته همینجوررر مونده تا الان که بازم معلوم نیست تا کی طول بکشه پولمون مونده تو حساب از ارزش میوفته
حالا تصمیم گرفتیم از اون خونه مسکن ملی ها که امتیازش رو میفروشن بگیریم طرف مثلا۶۵۰ ریخته یه میلیارد هم امتیازش رو میفروشه ما بخواییم از این بخریم باید ۱٫۷۰۰ اینا پول بدیم بعد بقیه پول مسکن رو هم بریزیم حساب دولت (حدود ۵۰۰ اینا بریزیم که کامل بشه) این برا ما ۲ و خورده ای میوفته باید کل طلاهام رو بفروشم خونه هم خام هست دیگه بعد یسال اینا هم طول میکشه تا تحویل بدن. بعد انتخاب واحد هم وامش هست

بنظرتون چیکار کنیم موندیم تو دوراهی نمیدونیم منتظر باشیم تا اینا خودشون بگن پول بریز یا از این امتیازشو بخریم

25 پاسخ 368 بازدید


شیر خشک چی بخرم خوب باشه

سلام خانم دکتر
بچم ۴ روزشه ، زردی هم داره میخوام شیر خشک بخرم چی بخرم خوب باشه بهش بسازه، شیرمم زور نداره سیرش نمیکنه
دائم زیر سینس ، یهو ۶ ساعت مداوم بیداره یه چرت کوتاه شاید بزنه ، از بیخوابی دیگه دارم میمیرم این چن روز چکار کنم
میخوام سیر باشه شکمش و زردیشم خوب بشه

24 پاسخ 205 بازدید


خوردن آب مرغ نوزاد

خانما امروز مادرشوهرم با پستونک به بچم چند قطره از اب خورشت رو داد که پر از ادویه هم بود
وقتیم میگم نده به بچه میگه نمیره تو گلوش فقط طعمشو میچشه
امروز بچه خیلی بالا میاره میتونه از اون باشه

24 پاسخ 419 بازدید


درد دندان بعد از کشیدن

سلام خوبین من دندانم درد میکرد رفتم کشیدمش الان دردش بیشتر شده تمام دندانهام درد میکنه روزی ۴ تا مسکن میخورم قرص مترونیدازول و اموکسی میخورم فایده نداره دیروز عکس انداختم گفت درد مال همون دندانه کیا اینجور بودن چیکار کنم چهار شنبه کشیدمش اگه کسی اینجور بوده لطفا راهنمایی کنه ممنونم

24 پاسخ 103 بازدید


از کی غذا بدیم به نوزاد پنج ماهه

سلام خانوم دکتر ودوستان وقت بخیر نوزادم پنج ماهشه چه غذا هایی بهش بدم حریره بادام براش درست میکردم نمیخوره در میاره غذا هم برنج با خورش له میکنم میدم نمیخوره چیکار کنم شما از چند ماهگی و چیا میدادین

24 پاسخ 171 بازدید


کتف درد بعد از سزارین

روز دهم سزارین یهویی کتف درد گرفتم و از دیشب اصلا خوب نشدم
حتی حال ندارم ب کارا بچه برسم
بی حسی از کمر بودم و خیلی هم رعایت کردم
ولی این دو سه روز خیلی نشستم ب بچه شیر دادم و بچه رو بغل کردم میتونه از این باشه؟
یا اثر بی حسیه؟
و اینکه اگه اثر بی حسی باشه خوب میشم؟؟؟
میتونم الان نسکافه و اینا بخورم؟

24 پاسخ 165 بازدید


بیشتر از چه اپلیکشنی استفاده میکنید تو گوشی؟

مادرا یه سوال دارم
بیشتر از چه اپلیکشنی استفاده میکنید تو گوشی؟
و از اینستا چه بهره ای میبرید😁
یعنی چه استفاده ای در چه جهتی ازش میکنید؟
روزی چند ساعت داخل اینستایید؟
من تا میرم اینستا از زندگیم و بچم انگار غافل میشم
بعدشم میبینم دستاورد خاصی برام نداشته
بیشتر داخل چه اپلیکیشن هایی هستین که مفید باشه

24 پاسخ 503 بازدید


خانوما کمک پریود نمیشم😨

سلام
وقت بخیر دوستان من ۱۵فروردین زایمان کردم
بعد دقیقا ۳۰روز بعدش پریود شدم
الان چن روزه عقب انداختم
پریود نمیشم ولی پی ام اسو ب صورت واضح داشتم😂
الان چیکار کنم
طبیعیه ک پریود نشدم؟
رابطه ک ایی ک پرخطر باشه ام نداشتم ینی جلوگیری طبیعی دارم ولی ببخشید واضح میگم اما توش نریخته
کسی بوده اینجوری باشه؟
پسر اولمو یادم نیس سرش چطو بودم
دیروزم زعفرون خوردم اما خبری نبوده😪
چیکار کنم؟

24 پاسخ 569 بازدید


زخم سینه در شیردهی

سلام خانم دکتر خوبین، من هفته اول زایمانم سینه هام زخم بود با چه عذابی ب بچه شیر میدادم، پماد گرفتم که عکسش رو میفرستم ب مرور خوب شد، الان یک هفته ست مجدد سینه هام وحشتناک زخم شده، چون دو روزی خیلی سفت شده بود و بچه م ب سختی میتونست تو دهنش بذاره، شیر میدم اشکم درمیاد، پماد میزنم، شیر خودم رو میزنم رو سینه هام فعلا که تاثیری نداشته، شیردهی برام مثل یه شکنجه شده، پماد بهتری شما میتونین معرفی کنین...

24 پاسخ 208 بازدید


سفت شدن مثل سنگ سینه در ترک شیر کودک

خانم دکتر و اومایی های عزیز هرکی تجربه داره کمک کنه.
خواهرم پسرشو از شیر میگیره، الان دو روز هس نداده میگه سینه ام‌مثل سنگ شده و خیلی درد داره چیکار کنه؟

24 پاسخ 259 بازدید


معده درد در ماه نهم بارداری

سلام دکتر جان
سلام خانما
من ۳۶هفته هستم و از وقتی وارد ماه ششم شدم سوزش معده شدید هر روزدارم انگار آتیشی از معدم میاد تا گلوم حتی نغذیه ام هم کم شده مراعات میکنم٫ اب زیاد میخورم و... اما این دو هفته معده درد شدید گرفتم قشنگ معدم تیر میکشه حتی حس میکنم دردش به شکمم میزنه.
حالا سوالم اینه معده درد توی ماه نهم طبیعیه؟؟ و چکار کنم کمتر شه خیلی خسته شدم بخدا

24 پاسخ 199 بازدید


کار نکردن شکم نوزاد ۱ماهه ۳ روزه ...راه حل ؟؟؟🌱

سلام
نوزاد یکماهه از دوشنبه شکمش کار نکرده ...
دفع گاز معده داره
شکمش سفت نیست
زور میزنه گاهی
بی قرار نیست
شیر خوردنشم مث قبله
چیکار کنم کار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
ببرمش دکتر یعنی ؟نکنه انسداد داره😭😭
تا چند روز پیش ۲_۳بار در روزم داشت
ماساژ و چرب کردن مقعد رو انجام دادم

23 پاسخ 146 بازدید


سلام عمل خراش و برداشتن پولیپ چه ماهی در سیکل ای وی اف انجام میشه

سلام من امروز پانکچر شدم و دکتر گفت که هایپر شدی و باید دومین پریودیت بیای اگه دومین پریود برم کی عمل میکنن و کی انتقال میدن کسی هست بهم توضیح بده

23 پاسخ 152 بازدید


راهکاری برای کوچک کردن بینی به جز عمل

سلام خانومای عزیز
برای کوچیک کردن بینی گوشتی راهکاری دارید؟آنزیم که میگن چطوره؟راه دیگه ای هست؟

23 پاسخ 469 بازدید


کسی از قرص گلوریا استفاده کرده ؟،📣📣

چه عوارضی داشت ؟وزن هم کم کردید ؟میخوام برم باشگاه ۲۵ کیلو کم کنم می‌خوام درکتارش ی قرص هم بخورم ک اشتهامو از بین ببره و کمک کنه
فقط اگر راضی بودید از کجا تهیه کردید
هرکس تجربه ای درباره بقیه دارو ها و روش ها داشت بهم بگه

22 پاسخ 191 بازدید


با سوسک فاضلاب چه کنم

سلام خانوما با سوسک بزرگ که از فاضلاب توالت درمیان چیکار کنم اعصابم خورد شده اگه سمی چیزی استفاده کردین معرفی کنید

22 پاسخ 260 بازدید


رابطه بعد از زایمان طبیعی

سلام وقت بخیر
من تا ۲ ماه بعد از زایمانم رابطه نداشتم با اولین رابطه دچار خونریزی شدم و هنگام دخول خیلی درد داشتم به طوری که انگار اولین بار بود بخاطر درد دیگه دخول کامل نداشتیم و ادامه ندادیم از ژل روان کننده هم استفاده کرده بودیم...
ایا طبیعی؟چرا بعد دوماه هنوز بدنم اماده نیست

22 پاسخ 528 بازدید


استفاده از قرص جلوگیری برای عقب انداختن پریودی

سلام خانم دکتر عزیزو دوستان گرامی من هفته دیگه 4ام پریود میشم ولی میخوام برم مسافرت از اونجایی که خونریزی های شدید دارم میخوام قرص جلوگیری مصرف کنم که بندازم عقب از کی باید شروع کنم و چه مارکی چجوری بخورم میشه زودتر بهم جواب بدید لطفا

22 پاسخ 132 بازدید


وجود خون در مدفوع؟؟

سلام خانم دکتر عزیز معذرت بابت عکس مدفوع نوزادم به این شکل شده خیلی بی قراری میکنه پروتئین گاوی هم نخوردم فقط این چند روز حلیم خوردم و خیلی کم گیلاس و آلبالو بنظرتون خون داره داخل مدفوعش؟من متوجه نشدم

22 پاسخ 175 بازدید