Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

برامدگی در ته حلق

سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر،خانم دکتر یه مدت نسبتا طولانیه این برامدگی ها ایجاد شده و یکبار ویزیت انلاین شدم ازبابت اینکه hpv نباشه،با این که رابطه پرخطر ندارم و فقط همسرم هستن و مبتلا هم نیستن ولی خیلی نگرانم،پزشک گفته بودن نیست ولی خواستم حتما شماهم چک کنید،شرمنده بابت عکس ارسالی

27 پاسخ 62 بازدید


❌ فوری بزرگ بودن دورسر نوزاد❌

سلام خانوم دکتر و اومایی های عزیز. من امروز برا چکاپ 9ماهگی بردم پسرمو. موقع تولد با وزن 3650بود و قد52 و دورسر 35.دوماه پیش برا چکاپ بردم دورسرش 45/5 بود امروز بعد دوماه بردم قد 75 و وزن 10 و دورسرش 47/5 بود. بهداشت باهام بحث کرد که این دورسرش خیلی بزرگ. شده سریعا برو دکتر پیگیری کن گفتم شاید ژنتیکه چون. سرباباش بزرگه. گفت نه خانوم برو دکتر. خانوم دکتر توروخدا منو راهنمایی کنید ایا مشکلیه. خطرناکه؟ خیلی بزرگه؟ مگه نباید تو دوماه دوسانت میرفته بالا دورسرش.؟ خیلی ناراحت شدم بخدا ترسیدم نمیدونم کجابرم چکارکنم. راهنماییم کنید بچم چه مشکلی داره. من مرتب و منظم بهش مولتی ویتامین و آهن و غذا و شیرشو میدم. نمیدونم چرا اینجوری گفتن.

38 پاسخ 414 بازدید


گاهی دخترم آنقدر عصبیم می کنه متاسفانه نمی تونم خودمو کنترل کنم می زنمش

داشتم میوردمش کلاس باهاش دارم صحبت می کنم، دستشو گذاشته تو گوشش همش می گه من نادیدت می گیرم ، این جور مواقع آنقدر عصبی می شم نمی تونم خودمو کنترل کنم،بعدش پشیمون می شم،چکارکنم

38 پاسخ 752 بازدید


آیا کسی از دوستان عمل جراحی فک در تهران انجام داده؟!

سلام خدمت همه.
ممنون میشم اگر کسی از دوستان در مورد عمل فک، هزینه های مربوط به اون، دکتر مناسب و بیمارستان مناسب اطلاعاتی داره به من راهنمایی بده. تهران هستم
با دکتر بهنیا و دکتر تبریزی تا الان به نتیجه رسیدیم. ولی باتوجه به اینکه دکتر تبریزی تو بیمارستان بهمن عمل میکنن هزینه ها خیلی زیاد میشه. دکتر بهنیا هم هنوز مشخص نیست.
دکتری میشناسید که تو بیمارستان دولتی باشن و خودشون شخصا عمل رو انجام بدن که به ایشون هم مراجعه کنم؟!
پیشاپیش تشکر میکنم 🙏
( عمل برای خواهرم هست، عمل اصلاحی هم هست زیبایی نیست، دو فک و چونه)

38 پاسخ 290 بازدید


خشک بودن بدن کودک

سلام دوستان وقتتون بخیر
بدن دخترم خیلی خشکه .
از تولدش هم مدام با روغن چرب میکردم.
روغن جانسون کودک
روغن فیروز
روغن بی بی لند
روغن بی بی فرست
ولی خب در کل بدنش خشک هست.
چه روغنی بزنم ک بدنش از خشکی در بیاد.
وازلین آرام کودک خوبه بزنم؟ بنظرم بدن رو چرب تر نگه میداره.

هم اینکه مگه روغن بدن باعث میشه بدن تیره بشه؟
دخترم بور بور هست ولی بدنش نسبت ب صورتش یه درجه تیره تر هست.منکنه بخاطر مصرف روغن باشه؟
عکس وازلین هم اینجا میزارم

37 پاسخ 216 بازدید


دخترا بیان از ترس دارم میمیرم

دخترا ما دیشب مهمون داشتیم بعد الان ک داشتیم غذا میخوردم یادم نبود ک تو اون لیوان گِلی ک زعفرون ریختن توش من دارم نوشابه میخورم همسرم برام ریخت ینی و متوجه زعفرون های داخلش نشده بود وقتی آخر نوشابه رو خوردم دیدم ته لیوان ی چیزی هست وقتی دست زدم رنگ دستم قرمز شد و متوجه شدم زعفرونه الان چیکار کنم خیلییی میترسم

37 پاسخ 766 بازدید


خانوما ب راهنماییتون نیاز دارم لطفا اگ کسی تجربه ای دارهه بهم بگه

سلام خانوما ،پسرم یک سال ونیمه ژیمناستیک میرهه بعد می‌خوام از هفته ی بعد کلاس شنا بفرستمش ،به نظر شما دیگ نزارم ژیمناستیک برهه یا جفتشون همزمان برهه ؟ اینم بگم ب غیر از این کلاس دوتا کلاس دیگ ام میرهه میترسم براش سنگین بشه، اذیت بشه ،الا دقیقا نمیدونم چیکار کنم

37 پاسخ 473 بازدید


دادن غذای کمکی ب بچه ی ۴ماهه

سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی و دوستان عزیز.دختزم ۱۶ تیر ۴ ماهش تموم میشه میخوام از ۲۰ تیرغذای کمکی شروع کنم هم شیر خودم سیرش نمیکنه هم شیر خشک هر کاری کردم نخورد ینی از صب تا شب سینه تو دهنش داره میخوره ولی همش گرسنس وزنشم دکترش گف کمه ۵۱۰۰.حساسیت پرو تئین گاوی رفلاکسم داره ولی خیلی بهتر شد.با چی باید شروع کنم؟روزای اول چقد باید بدم و چن وعده؟؟ ممنون میشم هم دکتر عزیزهم دوستان راهنمایی کنن.🌷

36 پاسخ 121 بازدید


به فال قهوه اعتقاد دارین

به فال قهوه اعتقاد دارین؟ براتون سنگینی نداشته؟

36 پاسخ 426 بازدید


خوردن حبه ی سیر ناشتا و شب

سلام دوستان خوردن حبه ی سیر ناشتا و قبل از خواب چه تاثیر هایی داره؟
کسی استفاده کرده؟

36 پاسخ 309 بازدید


چقدر من مامان بدی هستم😭😭😭

امروز داشتم دخترمو میبردم خانه بازی لباسای تازش پوشونده بود تو راه افتاد زمین منم دعواش کردم اعصابم خورد شد لباساش تازه خریده بودیم سیاه شد کلا تازه کلی هم باباش غر زد چرا میگیری و فلان بعد دخترم گریه کرد مامان ببخشید دیگه نمیکنم الان اونقدر ناراحتم اینجا نشستم تا تایم مهدانه تموم بشه ببرنش خونه کم مونده گریه کنم چرا دعواش کردم اونکه کاری نکرده بود اعصابم اصلا نمیکشه😭😭😭

36 پاسخ 854 بازدید


آیا بیبی چک بتا دقیق هست؟

دوستان تاحالا بیبی چک بتا استفاده کردید؟ معتبر هست؟ همه بیبی چک ها بعد دو سه دقیقه میگن جواب تست رو چک کنید این نوشته بود بعد پنج تا ده دقیقه
سه روز پریودم عقب افتاده اما خبری نیست بیبی چک هم منفی بود
البته این مدت شرایطم استرس زا بوده می تونی بخاطر اون پریودم عقب افتاده باشه

36 پاسخ 534 بازدید


خرید یا فروش طلا

بچه ها امروز طلا اومده روی 16 تومن کسی سیگنال داره که وقت خرید هست یا نه؟ و اینکه آیا پایین تر میاد یا نه؟

35 پاسخ 863 بازدید


مراسم شیرخوارگان چند شنبست؟

سلام .دوستان کسی میدونه مراسم شیرخوارگان چند شنبه میشه؟چه تاریخی؟

35 پاسخ 442 بازدید


بررسی نسخه و دارو برای درمان اندومتریوز

سلام وقتتون بخیر دکتر جان
دکتر این نسخه رو امروز دکتر واسه ام تجویز کردند
اما داروخانه بجای قرص بلاژست قرص دزولست بهم داده عوضش کنم ؟
و بجای آناهیل کپسول برومونکس داده

35 پاسخ 117 بازدید


حقوق معلم غیرانتفاعی اول و دوم دبستان

سلام خوبین ،خانما کسی میدونه حقوق معلم غیرانتفاعی پایه ی اول و دوم دبستان الان چقدره
داخل هر شهری حقوقشون متفاوته یا ثابت هست؟

35 پاسخ 797 بازدید


سلام خانوم دکتر خسته نباشید

سلام خانوم دکتر خسته نباشید
من دیروز عکس رنگی رحم داشتم خدا رو شکر نه گرفتگی داشتم ونه چسبندگی و.... اینا نداشتم
سوالم اینکه چن روز بعد از عکس رنگی میتونیم رابطه داشته باشیم و آیا اقدام به بارداری رو داشته باشیم

35 پاسخ 241 بازدید


دکتر اوما در مورد قطع نکردن شیر سوال دارم

سلام دکتر جان و دوستان میخوام بدونم
اگه شیردهی رو تا زایمان قطع نکنم و پسرم همچنان شب ها شیر بخوره بعد زایمان دیگه شیر آغوز ندارم به بچه ام بدم ؟

34 پاسخ 165 بازدید


دلآرام هفته 19 بارداری لطفا اگه تاپیک دیدی بیا کارت دارم😘

سلام
لطفا پیام بزار کارت دارم

34 پاسخ 248 بازدید


سلام. دوستان چطوری نیتونم نقره بخرم

و روی نقره سرمایه گذاری کنم؟!
هیچی بلد نیستم لطفا از صفر تا ۱۰۰ راهنمایی کنید ، ممنونم

34 پاسخ 528 بازدید


پلاسما برایه بخیه لابیاپلاستی

سلام دکتر عزیز خسته نباشید من چند روز قبل برایه لابیاپلاستی پرسیدم ازتون که دوباره بخیه شدم بازم برایه سومین باز بخیه شدم تروخدا دیگه دارم میمیرم انقد درد کشیدم امروزم برایه بار چهارم بازم دو تا بخیه دیگه زد میگفت عفونت میکنی خیسش میکنی بخیه هات باز میشه برام پلاسما انجام داد با یه دستگاه تروخدا بنظرتون این جواب میده خوب میشه؟ میگه زیاد اب نزن بهش درخالیکه من تکرر ادرار گرفتم همش دسشوییم تروخدا کمکم کنید احساس میکنم دیگه هیچوقت خوب نمیشم

33 پاسخ 641 بازدید