خس خس سینه ⭕⭕⭕⭕⭕❗❗اورژانسی
سلام خانم دکتر عزیز دختر خواهرم
۹ ماهشه
سینش خس خس میکنه
سرفه میزنه
آبریزش بینی و عطسه
داروی خاصی هم استفاده نمیکنه فقط قطره آهن و مولتی ویتامین
رفلاکس هم ندارعه
ضدافتاب کودک چی میزنین بچها؟ بیوکسین داشته کسی؟
سلام خانم گلا
پرسیدم سوالمو
پیشاپیش ممنونم🌹🤍
حالت چشمک زدن بچه دوسه بار در روز(مدل تیک عصبی)
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم.
دخترم دوسال و نیمش هست دوسه روزه متوجه شدم که در طول روز دوسه بار چشمش رو مدل چشمک میبنده(مثل تیک عصبی)
خیییلی دلشوره گرفتم و نگرانم ....
اصلا قبلا اینجور نبوووود .
مثلا دیروز کلا زیر نظر ک گرفتم ب صورتی ک خودش متوجه نشه... نزد فقط دیشب دوبار زد...
تلوزيون اصلا نگاه نمیکنه شااااید سر هم دوساعت در هفته نگاه کنه.و حتی شاید کمتر.....
موهاشو هم میبندم ک روی صورتش نریزه ک چشمش خارش پیدا کنه یا تیک عصبی بگیره....
ولی نمیدونم اینو از کجا یاد گرفته....
لازمه پیگیر باشم؟ خیلی نگرانم.
کسی بچه ش اینجوری بوده؟ چکارش کرده؟
خوب میشه؟
لازمه الان ببرم دکتر ؟یا اگه بیشتر شد ببرمش؟
چکارش کنم یادش بره؟😓😓😓
بیاین ببینیم چه چیزهایی برای زیبایی استفاده میکنین
سلام دوستان کرم ضد لک سانیورا گرفتم کسی استفاده کرده راضی بودین
از تاب افتادن نوزاد ۴ ماهه
سلام خانم دکتر تو رو خداا زود جواب بدین پسرم ۳ ماه و ۲۰ روزس از تاب افتاد یه طرف بند تاب باز شد به پهلو افتاد خوابش میومد گذاشتم بخوابه قشنگ تو اون اروم میشد همیشه بعد از افتادن یکم گریه کرد زیاد گریه نکرد اولین لحظه که افتاد گریه کرد و اروم شد شیر دادم خورد خوابید چیکار کنم الان ببرم دکتر یا چی فردا که حتما میبرم از سرش عکس بگیریم با کله نیوند با پهلو اومد ولی سرش هم خورد زمین چیکار کنم من بیشتر از اون گریه کردم😭😭
خانوما محتاج دعاهاتونم
دوستای قشنگم میشه با دلهای مهربونتون تواین شب عزیز برام دعا کنین🥺الان رفتم ازمایش بتا دادم میشه دعاکنین مثبت باشه
بچه ها الان رفتم سرویس بهداشتی خودمو خشک کردم یه قطره خون روشن دیدم
لطفا اونایی که تجربه داشتید بهم میگید چکا کنم یکم استرس گرفتم
۱۸ هفته و ۳ روز رفتم سونو طول سرویکسم ۳۴ بود و دهانه رحمم کاملا بسته بود
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عج دعای فرج بخونیم 🩵 💙
اللهم عجل لولیک الفرج به حق خانم زینب کبری سلام الله علیها 🩵 💙
برنامه خاصی هست که مداحی های خوب داشته باشه؟ دانلود کنیم؟
سلام بالا سؤال پرسیدم ممنون میشم اگه برنامه خاصی میشناسین ک مداحی های خوب محرمی داشته باشه رو دانلود کنم
تحلیلگران اقتصادی بیاین.
سلام بچه ها
من چند روز دیگه وامم جور میشه
فکر کنم نهایت ۳۰۰ تومن بتونم بگیرم
به نظرتون طلا بخرم باهاش؟
دید بلند مدتم اینه که چند ماه دیگه بتونم خونه بخرم. البته با این قیمتای سرسام آور واقعا نمیدونم میشه یا نه😑
دونه های قرمز و سفت همراه با خارش
سلام خانم دکتر وقت بخیر،تقریبا ۴روزه روی صورت،گوش،دست و پای پسرم دونه های قرمز سفت زده دو روزه اول زیاد نمیخارید اما الان خیلی میخارونه اذیتش میکنه
بهش سیتریزین هر۱۲ ساعت،یکبار هم امروز بهش شربت نئوتادین دادم و قرص پردنیزولون ۵ میدم،چون قبلا کهیر زده بود به آموکسی کلاو حساسیت داشت بیمارستان بهش این قرص رو دادن تا ۳روز بخوره ک کهیر بدنش خوب بشه
من دیدم امروز اذیتش میکنه خیلی میخارونه خودش رو خواستم بدونم علتش چیه و چی بهش بدم؟!
البته برای اولین بار یکم عسل ریختم داخل شیزموزش
بازم نمیدونم برای عسل هستش یا چیز دیگه؟!
سلام خانوما بیاین ی لحضه
همراه بانک صادرات هنوز برا شما هم درست نشده؟
ناخن فرورفته در گوشت بعد از بارداری
سلام دکتر جان و دوستان عزیز. من بعد بارداری ناخن شصد جفت پاهام رفت تو گوشت یکشو برم دکتر کشید ولی الان دوماه ک کشیدم هنوز همینقدر رشد کرده و دوباره تو گوشته اونیکی هم ک التهاب داره و درد میکنه خیلی ناراحتم به نظرتون چیکار کنم ناخنی ک کشیدم کامل در میاد یا نه ؟همنجوری نصفه میمونه انگار کامل تو گوشته و اونیکی رو چیکار کنم ؟؟؟
وسایل برای مسافرت چی ببرم
مامانا من بعد از خیلی میخوام با شوهرم و بچم بریم مسافرت
چه چیزایی لازمه ببرم؟
خیلی وقته که نرفتم ذهنم یاری نمیکنه😅
تفسیر ازمایش فر ند یک ساله
سلام خانم دکتر دختر من یک سال و دوماهشه وزن تولدش ۳۳۰۰ بوده اما الان ۸۴۰۰ هست و تو دوماه اخیر ۳۰۰ گرم اضافه کرده اما تو این دوماه چهارتا دندون آسیاب هم دراورده اشتهاش هم خوبه همه چی گوشت برنج سوپ همه چی میخوره و اصلا هم بی حال نیست و لی شب ها خیلی دیر میخوابه تا دو دو نیم بیداره
دکترش چکاپ داد این ازمایشش میشه برام تفسیر کنید و بگید برای وزن گیریش چیکار کنم ممنون.اکه کسی تجربه ای داره ممنون میشم بگه
استقاده کردن دو شیر خشک هم زمان ممکن است ؟
سلام وقت بخیر
پسر من رفلاکس پنهان داره دکتر نان کانفورت گفتن بهش بدم خوب بهش ساخته ولی وزن گیری کمی داره قبلا ببلاک معمولی میخورد خوب وزن میگرفت میتونم دو تاشو با هم بدم ؟
تب بعد از واکسن
سلام پزشک جان فردا پسرم واکس ۱۸ ماهگی داره وتمام واکسناش اذیت شده وبردمش دکتر براش ایبوبروفن واستامینوفن پاراکید سوپانسیون خریدم
حالا میخواستم بدونم وقتی میریم مرکز بهداست ایبوبوفن بهش بدم واینکه تو همین اوما خوندم که گفتید ایبوبروفن باعث کاهش قندخون میشه خیلی ترسیدمچیکار کنم اصلا سوپانسیون استامینوفن هیچ تبی براش تاثیر نداشه فقط شیاف اماالان ایبوبروفن بهش بدم واینکه. همون روز اول بهش ایبوبروفن بدم یا روز دوم هم تکرارکنم
چه غذاهایی روز واکسن یهش بدم
باید بعد واکسن ببرمش پیاده رویی
تفسیر جواب ازمایش
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان جواب ازمایش دخترم لطفا تفسیر کنین برام تشکر
رفع برفک دهان نوزاد
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز دخترم تقریبا ۲ هفته درگیره برفک شده و ۲ بسته قطره نیستاتین استفاده کردم و ۳ بار در روز هم ۵ قطره میدم بخوره هم داخل دهانش با گاز استریل آعشته میکنم سر شیشه و پستونکم میجوشونم و بهداشت رعایت میکنم خودمم سینه هام بعد و قبل شیردعی با شامپو بچه میشورم و حدودا ۳ تا ۴ بار پماد ضدقارچ میرنم ولی هنوز دخترم کامل خوب نشده کمی بهتر شده ولی کامل خوب نشده تو نت خوندم از نیستاتین قوی تر هم هست ژل هست اسمش الان خاطرم نیست یا قطره بنفش میگن بهتره بنظدتون اونا هم امتحان کنم یا نیستاتین رو همچنلن ادامه بدم ی بسته دیگه نیستاتین خریدم بنظرتون چیکار کنم
رفلاکس نوزاد سه ماه و ۲۱ روزه
سلام خانم دکتر عزیز ومامانا پسرم رفلاکس داره اس امپرازول که میدم خیلی بی قراری میکنه قطع میکنم خوب میشه ولی خیلی بالا میاره بنظرتون چه دارویی بدم که خوب باشه فاموتیدین خوبه؟دیگه از بس بردم دکتر خسته شدم انواع اقسام دکتر عوض کردم دیگه نمیدونم چیکار کنم واقعا😭قبلا ۴۰ روزه بود دکتر فاموتیدبن داده بود ولی رفلاکسش اون موقع خوب بود فقط کمی حالت تهوع داشت چن روز دادم دیگه ندادم از واکسن ۴ ماهگی وحشت دارم😭
قطع شدن اومای من
چطورین خوبین
از صبح هرچی تلاش کردم نتونستم وارد اوما بشم
شما هم همین مشکل داشتین؟
چون تاپیک هارو دیدم آخریش برا ۸ ساعت پیش بود




