دوره پریودی ماهانم از ۷روز به ۴روز رسیده
سلام من الان ۸ماه هست که دوره مریضی ۷روز رسیده به ۴روز ولخته خون داخل پریودیم زیاده واین ماه هم که الان روز دوم پریود شدنم هست یک دفعه از زیر دلم درد شدیدی گرفت تا داخل واژنم کلی عرق کردم یک ربع بود الان کمتر شده سرگیجه زیاد هم دارم نمیدونم باید چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
سونو ی شش هفته
سلام وقت بخیر خانم دکتر و دوستان عزیز
سونو رفتم برای قلب
جوابش رو میزارم
حالت تهوع هامو چیکار کنم؟
هیچی نمیتونم نگهدارم
یه چیزی میخورم احساس خفگی میکنم
آبم نمیتونم حتی بخورم
نذر هایی ک باعث حاجت روایی تون شده ماه محرم 🖤❤️❤️❤️🖤🖤🖤
سلام دوستان چه نذر هایی پیشنهاد میدین برای محرم ک خودتون و اطرافیان تون ازش حاجت گرفته باشین.
اینجا بگین استفاده کنیم از تجربیاتتون❤️❤️❤️❤️
من خودم از نذر نمک و نذر شیر حضرت علی اصغر حاجت گرفتم. البته من بجای شیر .شیر موز با کیک دادم
شنیدممیگن نذر آب هم حاجت روایی داره ولی من انجام ندادم.
دوچرخه ۱۲ کودک ۳ساله
سلام خانوما دوچرخه سایز ۱۲ برای چند ساله کسی بچه ۳ ساله داره ک بتونه سوار دوچرخه۱۲ بشه
من پسرم با سه چرخه میتونه حرکت کنه امروز ی پایش شکست و درست هم نمیشه گفتم واس تولدش ک ماهی دیگه است دوچرخه۱۲ بگیرم بنظرتون واس دوچرخه زود نیست؟
نفخ شدیدددد در بارداری راهکار بدی لطفا
بچه مشکل من اینه که شما تصور کن معده مث یه بادکنکه و از صب که بیدار میشی ذره ذره بادش کنی تا آخر شب که به مرز ترکیدن برسه ولش کنی...ینی من دیگه نمیتونم راه برم از شدت ورم معده به تمام اعضای داخل بدن و کمرم فشار میاره کلا باد جمع میشه ورم میکنه و خالی نمیشه...چکار کنم کسب اینطوری بوده یه راهکار یا دارویی به من معرفی کنه..صبح ها لانزو میخورم شبها فاموتیدین به پیشنهاد دکتر اوما لاکسی ژل بعد از وعده غذایی هیچ تاثیری نداره
سلام دکتر جان سوالم درباره داروهایی که به دخترم میدم هست
سلام دکتر جان من برای رفلاکس دخترم چن بار دکتر برمش و هر دکتری یه دارو داده اوایل دارو که میدادم اروم میشد باز میدیدم نه خیلی ناارومه میبردمش دکتر باز داروی دیگه الان دکتراخری که بردم گفتن تا چن ماه همینجوره تا به مرور بهتر بشه من وقتی میبینم دارویی که مثلا الان به دخترم میدم ارومش نمیکنه چن ساعت که گذشت داروهایی که قبلا استفاده کردم براشو میدم آیا این کار من اشتباهه؟!چکار کنم خیلی درد داره و اروم نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید مثلا دکتر بردمش صبح یه فاموتدین و یه بیبی کر داده که صبح و شبه استفاده کرد اروم نشد بهش دی ای کولیک ساعت ۹دادم خوابید تابرای شیر بیدار شد و باز خوابید و تا شب همون قطره خود دکتر قبلی داده یاعصرش حداقل گریپ میکسچر بهش میدم آیا کارم اشتباهه ممنون از جوابتون
❌بچه ی یک ساله کی باید راه بره❌
سلام خانم دکتر عزیزمممم ،سلام مامانا 🌺
دخترم یک سالو یک ماهشه،ولی هنوز راه نمیره،ماهم کمکش میکنیم ۲,۳قدم با ترس برمیداره بعد خودشو پرت میکنه بغلمون
بچه های شما کی راه رفتن؟
دستشم میگیریم تاتی تاتی میبریمش
ای وی اف وبارداری واقدام
سلام بچه ها خسته شدم ازهمچی من ازدوتج اولم بچه دارنشدم جداشدیم ازدواج دومم هم همینطور چندسال بچه دارنمیشیم شوهرم یک دختر داره من باهاش خوبم ولی هی کخ میریزه به باباش هی پیام میده فلانی اینکارو کرد نمیدونم من راضی نیستم شما بچه داربشین دارو نخورین الکی پول خرج نکن الکی خلاصه مارو خیلی دعوا میندازه برای ای وی اف دارم دارو میخورم پروسه های اولش خیلی ناامیدم حرف بچه درست باشه خدا بهش نگاه کنه وبچه نده بهمون من خستم خیلی دلم میخاد حداقل یک بچه داشته باشم اززندگی اولم خیری ندیدم حداقل این بشه من کاری به کارش ندارم ولی دوسم نداره اصلا این جور فک میکنن نامادری بده بخدا من اینجوری نیستم
انصافا درسایی که در دوران دانشگاه خوندیم چیزی خاطرتون مونده خصوصا ریاضی و آمار و
الان من دارم درس می خونم ..خودمو دارم هلاک می کنم می دونم یه مدت بعد همشون رو فراموش می کنم خصوصا ریاضی که ازش خوشم نمیاد
سلام دکترزنان کاربلد و باتجربه یزد کسی رو میشناسین برای سقط مکرر
سلام خانوما خوبین برای سقط مکرر باید علاوه بر پزشک زنان پیش پریناتولوژیست هم رفت؟
همسایمون دوبار سقط داشته میخاد مجدد اقدام کنه برای بارداری ولی میترسه میخاد پیش ی دکتر خوب یزد بره
کسی تجربه ی داشته ممنون میشم راهنمایی کنین؟
بیبی چک مثبت علائمی ندارم عفونت شدید هم دارم
سلام وقتتون بخیر خانومای گل❤️
من ی ساله ازدواج کردم ۳ ماه اول باردار شدم و ولی سقط شد بعد باز عفونت شدید گرفتم و چندین ماه باردار نشدم ولی سه ماهه مثلا ۲۰ روز تاخیر داشتم سونو آزمایش و تست دادم تستم منفی بود ولی سونو و آزمایش های کلی خیلی خوب بود و ماه قبل ۵ روز زودتر شدم یعد قدیمیا ی اعتقادی داشتن میگفتن اگ پریودت عقب جلو شه باردار میشی امروزم ۵ روزه گذشته پریود نشدم بعد امروز رفتم دکتر مامایی برای عفونتم گفت عفونتت شدیده ی چندتا قرص داد قبل خوردنم بیبی چک همینجوری زدم و مثبت دراومد
ولی من چون هیچ علائمی ندارم نمیدونم و سوالم اینه من همین دو روز پیش شیاف واژینال کلوتریمازول استفاده کردم ینی ۷ روز مرتب استفاده کردم بعد چون هرروز سوزش بعد ادرارم داشتم قرص های مثل سیپروفلوکساسین سفیکسیم ۴۰۰ اون قرصی ک رنگ ادرارو عوض میکنه مترونیدازول خوردم همرو یجا نه ولی چون خیلییییییی شدید بود دردم خوردم حالا ک بیبی چکم مثبته هیچ اتفاقی برای بچه ک نمیوفتع ؟ ضرر داره برا بچه ؟ 🥺💔
من هنوزم هیچ علائمی ندارم ولی بیبیم مثبته
سلام دکتر جان به نظرتون روروئک بخرم یا نه؟
سلام دکتر گلم
امیدوارم روز خوبی داشه باشبد🦋🌹
دکتر جان من کاملا میدونم روردئک چه معایبی داره و احتمال چه چیزایی هست
اما نوزادم 5 ماه و نیمشه کلافم کرده. حوصلش سر میره دایم میخواد همه جا ببریش نگاه کنه.الان سه چار دقه میشینه مستقل.
سینه خیز دست و پا شکسته میره. غلت میزنه اما زورش میاد تکون بخوره خسته بشه کم میره. میره رو حالت 4 دست و پا حدود یکی دو دقه میمونه.
با این اوصاف میتونم براش بخرم. بعد شما تجربه داربد میمونه توش یه خرده خودش بچرخه؟
کسی تا حالا درگیر کنه کبوتر شده؟
اگه تاحالا اسمشو نشندین برین خداروشکر کنید😭💔زندگیم رو گرفتن لعنتی ها لطفا لطفا هرگز نزارین تو فصل های گرم کبوتر ها نزذیک به خونه اتون لانه درست کنن اگر هم کردن بعد باز شدن تخم هاشون سریع جمعشون کنید یه کبوتر چاهی اومده وسط درز انقطاع ساختمونمون لونه کرده از داخل دیوار و درز ها و شکاف های کناف و هالوژن و پریز تمام کنه ها ریختن تو زندگیم بچه دوساله دارم جمع کردیم زندگی رو سم زدیم دوشب ندیدمشون دوباره برگشتن نصف شب بیرون میان الان من حدود یک هفته است هر شب تا 5 صبح بیدارم زیر چشمام گود شده جون نمونده واسم شوهرم رفت یه دریچه به درز انقطاع باز کرد هیچ پرنده ای توش نبود پرنده رفته و کنه هاش از گشنگی افتادن دنبال ما اون وسط رو سم چغندر زدیم ولی بازم هستن با چسب نواری درز هارو گرفتم خیلی هاشون گیر میفتن زیر چسب ولی بعضیاشون هم نمیدونم از کدوم قبرستون میان حالم خیلی بده 😭 از بیخوابی مریض شدم ولی شب نمیتونم بخوابم
تب واکسن ۱۸. ماهگی
سلام خانم دکتر جان میشه لطفا سریع جواب بدید
پسرم واکسن ۱۸ ماهگی شو امروز زد طبق گفته شما ساعت ۱۰ که بردمش بهداشت یه نیم ساعت بعد واکسن بهش پروفن دادم ۵ سی سی بعد ۴ ساعت استامینوفن پاراکید و۴ ساعت بعد هم پارکید دادم اما الان تبش ۳۸ و۵ چیکار کنم پاشویه هم کردم با گلاب محیط هم خنک میترسم توخواب تبش بیشتر از این بشه حالت تهوع هم دارهمیتونم شیاف بزارم الان ۴ ساعت از بروفن گذشته
مثبت شدن تست HPV
سلام خانم دکتر من پاپ اسمیر دادم بعد چتدروز نامه اومد ک hpv مثبت شده و هیچی دیگ نگفته بود داخل نامه(من خارج از ایرانم) فقط گفته بعد دوسال تکرار کن عکسشو میفرستم ببینید چرا نگفته نوع چنده
اینجا دسترسی ب دکتر خیلی سخته برا هر چی باید دوماه و یک ماه تو نوبت باشی
چقدر دلم میخواد برم مشهد 😭
حالم اصلا خوب نیست....چقدر این چند وقته دکتر و دوا کردم و فایده نداشته...فکر میکنم دیگ اخرین امیدم امام رضا باشه که دست ب دامنش بشم....
هر چی داروی معده بوده خوردم بازم هیچی نمیتونم بخورم....
بخاطر بیماری خودایمنی و داروهایی که تزریق میکنم سیستم ایمنیمو ضعیف میکنه و بدنم میریزه به هم
نمیتونم به اینکه میگن نطلبیده اعتقاد پیدا کنم ....چون وقتی پولش نباشه خودمونم بکشیم جور نمیشه که بریم...
نق زدن زیر سینه
سلام خانم دکتر عزیز خوبین، دخترم امروز ۴۰ روزش شد، یه مدته میشه که شیر میخوره زیر سینه یه کم بی قراری میکنه،امروز وقتی سینه هامپرشیر میشد و رگمیکرد قشنگ میخورد بعدش هی گریه میکرد هی سینه رو میگرفت هی ول میکرد هی میگرفت، من به خاطر زردی بهش با قطره چکون شیر خشک میدادم ولی ب مرور قطع کردم تا هفته پیش که سینه هام زخم شد دو سه بار آخر شب بهش با شیشه دادم که اونم نمیگرفت و به زور اگه ده میل میخورد، دیشبم دادم که همینجوری بی تابی کرد و ندادم،امروز هر وعده شیردهی نهایت ۵ تا ده دقیقه شیر میخورد و مننگران شدم نکنه بچه گرسته بمونه که همین نیم ساعت پیش بعد شیر خودم بهش شصت میل دادم که راحت خورد، علتش چیه؟ یعنی میخواد سینه م رو ول کنه؟ یا علت دیگه داره؟ من بهش فاموتیدین میدم صبح و شب ۶ قطره، از طرفی احساس میکنم بینیش صدا میاد، نمیدونم کیپ هست یا فکر میکنم اینطوره،چون شب کولر روشنه، از طرفی امروز خوابش خوب بود یعنی ۵ یا ده دقیقه سینه رو میخورد قشنگ میخوابید، الان من شیر خشک و اصلا بهش نمیخوام بدم و دوباره قطع کنم کامل چون میترسم نکنه شیر خودم و ول کنه، اگه همینقدر کم شیر خورد تو هر وعده مشکلی پیش نمیاد براش؟ محض احتیاط یه دارو بدم برای دماغش ایراد داره؟چی بهش بدم؟ لطفا راهنماییم کنین ببخشید طولانی شد
رشد عدد بتا دربارداری
سلام خدمت خانم دکتر
ببخشید من روز موعد بتا دادم ۱۱۸ بود بعد سه روز ۱۳۹۷ بود الان چون ساک را ندیدن گفتن بتا تکرار بشه خارج رحم نباشه وامروز ۴روز بعداز اون بتا ی آخر وی هفته تاخیر بتام ۱۷هزار بود
ب نظرتون خارج رحم یا مولار؟؟خیلی عددش زیاد نشده
حالت تهوع و سونوی قلب
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من دائما حالت تهوع دارم . گاها استفراغم دارم
نفخ و این حالت تهوع خیلی اذیتم میکنه
عرق نعنا یا عرق زیره اینا نمیتونم مصرف کنم؟ انقدر نفخ دارم نفس به زور میکشم
و اینکه برای سونوی قلب باید ۸ هفته ام کامل پر شه برم تو ۹ هفته؟
الان میزنه برام شما روز چهارم از هفته هفتم بارداری هستین سن بارداری ۶ هفته و ۴ روز
بر اساس کدوم باید برم سونو؟
پکیج ضد ریزش مو
سلام بچه ها من چندبار تایپیک زدم برای ریزش مو اما جواب درست نگرفتم
واقعا ریزش موی شدید دارم حجم موهام به شدت کم شده ، آیا کسی پکیجی واسه ریزش موی شدید گرفته که واقعا جواب داده باشه...حتی گیاهی...تجربه شخصی میخوام خواهشا نه تبلیغ برای فروش
ممنون
سلام اینجا کسی از جهرم هست؟
میشه بیاین تاپیک




