Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

حساسیت بدن کودک ۲۰ ماهه

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
حدودا یک ماه و نیم پیش دخترم ویروس روزئولا گرفت و تب کرد و بدنش دونه زد ۳ ، ۴ روز طول کشید تا خوب شدن . ولی دوباره هر چند روز یکبار شکم و کمرش و دستش دونه قرمز میزنه و میخاره . کالامین براش میزنم و هیدروکسی زین و سیتریزین هم بهش میدم ولی فایده ای نداره

12 پاسخ 19 بازدید


بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه

عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.

96 پاسخ 375 بازدید


مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین

چطوری رسیدگی میکنین که موهاشون فر و خوشگل بمونه؟
چی میزنین به موهاشون؟
اگر میتونین عکسم بفرستین

95 پاسخ 627 بازدید


تفسیر ازمایش کودک 19 ماهه

سلام .توروخدا خیالم رو راحت کنید من تا صبح میمیرم از استرس دارم دیوونه میشم

87 پاسخ 133 بازدید


میشه بی بی چک منو نگاه کنید

سلام دوستان خوبین میشه این بی بی چک ببینین بنظرتون مثبته؟؟دیروز آزمایش خون دادم منفی بود این حس میکنم خط کمرنگی داره

80 پاسخ 643 بازدید


بچا میشه یه نظر بدید

میخام خط چشم بزنم بالای چشمم ب نظرتون خوبه شبز و اینا نمیشه یا زشت بشه ممنون میشم بگید

79 پاسخ 772 بازدید


چرا بیبی چکم اینجوری شد

سلام من پریودام نامنظم دیروز تست زدم هاله انداخت امروز منفی یعنی باردار نیستم؟اولی مدیکور دومی دورکا

79 پاسخ 779 بازدید


ختم صلوات دارم نیت پسر خواهر شوهرم هرکی هرچی می‌تونه بفرسته

بالا گفتم هرکی می‌تونه بخونه

79 پاسخ 396 بازدید


حد فاصله بین بچه اول و دوم نظر در مورد بارداری دوم

سلام خانوما ب نظر شما فاصله سنی بچه اول و دوم چقدر باشه خوبه و اصلا بارداری توی این شرایط بصرفه است؟
با بچه کوچیک بارداری و بچه دوم سخته اگ کسی می‌دونه نظر بدید ممنون چند وقته فکرم درگیر بارداری مجدد 😂

76 پاسخ 595 بازدید


هزینه عمل چشم چقدره

دوستان می دونید هزینه عمل چشم چقدر هست؟ خسته شدم از عینک

76 پاسخ 316 بازدید


ایرانخودرو دنا پلاس حواله😑😑😑

سلام خانما
شبتون بخیر . آقا من اسمم دراومده برا دنا پلاس ولی اینجور ک توی چت جی بی تی خوندم تفاوت زیادی نداره کارخانه و آزادش... پول هامم سکه هس بخام بفروشم ماشین رو بخرم و بعد از 3ماه تحویل بدن و..
خودمون ماشین داریم قصد استفاده ازش نداریم. بنظرتون حواله بفروشم حدودا 100 تومن. یا سکه بفروشم بدم ماشین و 3ماه آینده ک تحویل دادن ب قیمت بالاتر بفروشم و بدم طلا باز؟!

ایرانخودرو هم شده مث بچه آوردن. تا وقتی نداری فکرت یکیه وقتی داری هزارتا🤣

73 پاسخ 600 بازدید


سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم

سلام خانوما خوبید کسایی که سفره انداختن لطفا راهنمایی کنید واسه ۳۰نفر چقدر برنج و چقدر عدس باید بگیرم عدس پلو رو کی درست کنم بهتره یعنی زودتر درست کنم بزارم توظرف غذا بمونه اش رشته واسه ۳۰نفر چقدر حبوبات باید بریزم که آش خوشمزه بشه حلوا مجلسی از بیرون میگیرم و اینکه چطوری سفره رو قشنگ ترش کنم راهنمایی کنید من تا حالا سفره ننداختم

73 پاسخ 490 بازدید


سلام خانوما بیاین در مورد سزارین بگین و اینکه راهنمایی کنین

من بچم سفالیکه دلم می‌خواد سزارین شم چند روز پیش رفتم پیش دکترم طبق سونو ۳۴ هفته بودم اما طبق اوما ۳۲ هفته و چهار روز گفت ۲۰ تیر برم برا معاینه لگن بنظرتون میشه این دکتر نامه بده برم دولتی برا سزارین میگه من نمیام دولتی خصوصی عمل انجام میشه به منشی گفتم دکتر نامه بده میتونم برم دولتی گفت اونا قبول نمیکنن باید بری درد بکشی اگه نتونستی طبیعی بعدسزارین میشی

72 پاسخ 382 بازدید


خانومایی که لیزر رفتن بیان

سلام خانوما شبتون بخیر .. من ۱۳ روز از اولین جلسه لیزرم میگذره بیکینی رو چهار روز بعد شیو کردم ولی بقیه جاهارو نه ..
امشبم مجبورم ک بیکینی رو شیو کنم ینی تا الان فقط یکبار بیکینی رو شیو کردم که البته الان قسمت بالاش کمی زیرش داره و موهای زیربغلمم ریخته
می‌خوام بپرسم که شما بین جلسه های لیزر اصلا شیو نکردید یا چندبار شیو کردین؟؟
چون بالاخره آدم متاهل نمیشه شیو نکنه بخاطر رابطه...
بدون شیو خیلی سخته رابطه داشته باشم

69 پاسخ 585 بازدید


شما به همه ی کارا میرسین

خانما بچه‌ی من دائما گریه میکنه یعنی باید فقط بغل نگهش داری
منم در حد آشپزی و جارو اینا میرسم اونم به زور
ولی شوهرم انتظار داره یه لکه هم تو کشوی یخجال نباشه اون همه زحمتو نادیده میگیره مبگه تو بی سلیقه ای
شما چجوری به همه کارا میرسین

68 پاسخ 596 بازدید


از ریزش مو خسته شدممم😖😖😖

سلام بچه ها از بس تو این چندسال هی ریزش مو گرفتم خوب شده و دوباره گرفتم خسته شدم بعضی وقتا به این فک میکنم ماشین بذارم تا ته بزنم خودمو نجات بدم
بعد از عملم ریزش مو گرفتم یه دو ماهی درگیر بودم خودش خوب شد تا همین یک ماه پیش خیلییی کم موهام ریخت مثلا اومدم موهام تقویت کنم روغن آرگان زدم حواسم نبود خورد به ریشه موهام سریعم رفتم شستم موهامو ولی ازون موقع موهام دستهدسته میاد پایین
دیگه مو به سرم نمونده از بس این مدت فراز نشیب ریزش داشتم
قبل دکتر هم رفتم دو دوره یکم بهتر شد ولی گفت همینطوری باید ادامه ش بدی مامانم دیدم اوضاع پول ولش کردم بعد دکترم خوب شد تا الان
خیلییی عصبیم
آرزو مو رنگ کردن سه سال به دل خودم گذاشتم میترسم رنگ کنم بدتر بریزه 😔
آزمایشم تازه دادم مشکل ندارم فقط آزمایش هورمون ندادم
کسی بوده مثل من باشه
بنظرتون چیکار کنم ،قبلا امپول هم زدم ،الانم دارم قرص مکمل تقویتی اینا میخورم ولی اصلا فایده نداره 😥
نمیدونم چیکار کنم ....

66 پاسخ 285 بازدید


جیش کردن رو چطور به پسرم یاد بدم

سلام خوشگلا
صبح بخیر
میگم من کم کم میخوام پسرم رو از موشک بگیرم
گفتم چندبار ببرمش یاد بگیره جیش کنه
بعد دیگه پوشک نکنم
الان دستشویی رو دوست داره بخاطر اینکه شلنگ رو بگیره دستش😅اما بلد تیست جیش کنه
صبح بیدار شد پوشکش کلا ۱بار خیس کرده بود از دیشب
کلی هم تو دستشویی موندیم اما بلد نیست جیش کنه
چطور بهش یاد بدم؟

66 پاسخ 315 بازدید


جمع آوری گربه های خیابونی

شماها جایی نمیشناسین بشه بهشون زنگ زد بیان گربه ها رو ببرن ؟ که هم بهشون آسیبی نرسه هم خودمون راحت شیم .

65 پاسخ 612 بازدید


بالا بودن آنزیم لیپاز در آزمایش

با سلام خدمتتون
خانم دکتر جان من تقرییا ۹ ماهه قسمت راست زیر قفسه سینه درد میکنه ۳ بار سونو شکم ولگن انجام دادم مشکلی نبوده ازمایش دارم لیپاز حد نرمال آزمایشگاه ۶۰ بوده من ۷۸ بوده وامیلاز نرمال بقیه فاکتورها هم طبیعی
بنظرتون چرا این آنزیم بالاس تو نت زده بیماری های پانکراس نکنه چیز بدی باشه

64 پاسخ 115 بازدید


کسی آمپول لاغری اسپارتینا تزریق کرده؟

سلام دوستان .میشه از تجربتون بگین

* خیلی علائم افت فشار، سرگیجه، حالت تهوع ... داشتین؟
* تاثیر خوبی در لاغری داشت؟

64 پاسخ 458 بازدید


بی بی چک روز ۸ انتقال جنین

با سلام وقت بخیر دوکتر جان ودوستان من امروز روز ۸ انتقالم متاسفانه نتونستم صبر کنم تست زدم با ادرار اول صبح نبود غروب زدم
تست مدیکور
میتونم اعتماد کنم یا ممکنه خطا داشته باشه؟

63 پاسخ 487 بازدید