حساسیت بدن کودک ۲۰ ماهه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
حدودا یک ماه و نیم پیش دخترم ویروس روزئولا گرفت و تب کرد و بدنش دونه زد ۳ ، ۴ روز طول کشید تا خوب شدن . ولی دوباره هر چند روز یکبار شکم و کمرش و دستش دونه قرمز میزنه و میخاره . کالامین براش میزنم و هیدروکسی زین و سیتریزین هم بهش میدم ولی فایده ای نداره
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
چطوری رسیدگی میکنین که موهاشون فر و خوشگل بمونه؟
چی میزنین به موهاشون؟
اگر میتونین عکسم بفرستین
تفسیر ازمایش کودک 19 ماهه
سلام .توروخدا خیالم رو راحت کنید من تا صبح میمیرم از استرس دارم دیوونه میشم
میشه بی بی چک منو نگاه کنید
سلام دوستان خوبین میشه این بی بی چک ببینین بنظرتون مثبته؟؟دیروز آزمایش خون دادم منفی بود این حس میکنم خط کمرنگی داره
بچا میشه یه نظر بدید
میخام خط چشم بزنم بالای چشمم ب نظرتون خوبه شبز و اینا نمیشه یا زشت بشه ممنون میشم بگید
چرا بیبی چکم اینجوری شد
سلام من پریودام نامنظم دیروز تست زدم هاله انداخت امروز منفی یعنی باردار نیستم؟اولی مدیکور دومی دورکا
ختم صلوات دارم نیت پسر خواهر شوهرم هرکی هرچی میتونه بفرسته
بالا گفتم هرکی میتونه بخونه
حد فاصله بین بچه اول و دوم نظر در مورد بارداری دوم
سلام خانوما ب نظر شما فاصله سنی بچه اول و دوم چقدر باشه خوبه و اصلا بارداری توی این شرایط بصرفه است؟
با بچه کوچیک بارداری و بچه دوم سخته اگ کسی میدونه نظر بدید ممنون چند وقته فکرم درگیر بارداری مجدد 😂
هزینه عمل چشم چقدره
دوستان می دونید هزینه عمل چشم چقدر هست؟ خسته شدم از عینک
ایرانخودرو دنا پلاس حواله😑😑😑
سلام خانما
شبتون بخیر . آقا من اسمم دراومده برا دنا پلاس ولی اینجور ک توی چت جی بی تی خوندم تفاوت زیادی نداره کارخانه و آزادش... پول هامم سکه هس بخام بفروشم ماشین رو بخرم و بعد از 3ماه تحویل بدن و..
خودمون ماشین داریم قصد استفاده ازش نداریم. بنظرتون حواله بفروشم حدودا 100 تومن. یا سکه بفروشم بدم ماشین و 3ماه آینده ک تحویل دادن ب قیمت بالاتر بفروشم و بدم طلا باز؟!
ایرانخودرو هم شده مث بچه آوردن. تا وقتی نداری فکرت یکیه وقتی داری هزارتا🤣
سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم
سلام خانوما خوبید کسایی که سفره انداختن لطفا راهنمایی کنید واسه ۳۰نفر چقدر برنج و چقدر عدس باید بگیرم عدس پلو رو کی درست کنم بهتره یعنی زودتر درست کنم بزارم توظرف غذا بمونه اش رشته واسه ۳۰نفر چقدر حبوبات باید بریزم که آش خوشمزه بشه حلوا مجلسی از بیرون میگیرم و اینکه چطوری سفره رو قشنگ ترش کنم راهنمایی کنید من تا حالا سفره ننداختم
سلام خانوما بیاین در مورد سزارین بگین و اینکه راهنمایی کنین
من بچم سفالیکه دلم میخواد سزارین شم چند روز پیش رفتم پیش دکترم طبق سونو ۳۴ هفته بودم اما طبق اوما ۳۲ هفته و چهار روز گفت ۲۰ تیر برم برا معاینه لگن بنظرتون میشه این دکتر نامه بده برم دولتی برا سزارین میگه من نمیام دولتی خصوصی عمل انجام میشه به منشی گفتم دکتر نامه بده میتونم برم دولتی گفت اونا قبول نمیکنن باید بری درد بکشی اگه نتونستی طبیعی بعدسزارین میشی
خانومایی که لیزر رفتن بیان
سلام خانوما شبتون بخیر .. من ۱۳ روز از اولین جلسه لیزرم میگذره بیکینی رو چهار روز بعد شیو کردم ولی بقیه جاهارو نه ..
امشبم مجبورم ک بیکینی رو شیو کنم ینی تا الان فقط یکبار بیکینی رو شیو کردم که البته الان قسمت بالاش کمی زیرش داره و موهای زیربغلمم ریخته
میخوام بپرسم که شما بین جلسه های لیزر اصلا شیو نکردید یا چندبار شیو کردین؟؟
چون بالاخره آدم متاهل نمیشه شیو نکنه بخاطر رابطه...
بدون شیو خیلی سخته رابطه داشته باشم
شما به همه ی کارا میرسین
خانما بچهی من دائما گریه میکنه یعنی باید فقط بغل نگهش داری
منم در حد آشپزی و جارو اینا میرسم اونم به زور
ولی شوهرم انتظار داره یه لکه هم تو کشوی یخجال نباشه اون همه زحمتو نادیده میگیره مبگه تو بی سلیقه ای
شما چجوری به همه کارا میرسین
از ریزش مو خسته شدممم😖😖😖
سلام بچه ها از بس تو این چندسال هی ریزش مو گرفتم خوب شده و دوباره گرفتم خسته شدم بعضی وقتا به این فک میکنم ماشین بذارم تا ته بزنم خودمو نجات بدم
بعد از عملم ریزش مو گرفتم یه دو ماهی درگیر بودم خودش خوب شد تا همین یک ماه پیش خیلییی کم موهام ریخت مثلا اومدم موهام تقویت کنم روغن آرگان زدم حواسم نبود خورد به ریشه موهام سریعم رفتم شستم موهامو ولی ازون موقع موهام دستهدسته میاد پایین
دیگه مو به سرم نمونده از بس این مدت فراز نشیب ریزش داشتم
قبل دکتر هم رفتم دو دوره یکم بهتر شد ولی گفت همینطوری باید ادامه ش بدی مامانم دیدم اوضاع پول ولش کردم بعد دکترم خوب شد تا الان
خیلییی عصبیم
آرزو مو رنگ کردن سه سال به دل خودم گذاشتم میترسم رنگ کنم بدتر بریزه 😔
آزمایشم تازه دادم مشکل ندارم فقط آزمایش هورمون ندادم
کسی بوده مثل من باشه
بنظرتون چیکار کنم ،قبلا امپول هم زدم ،الانم دارم قرص مکمل تقویتی اینا میخورم ولی اصلا فایده نداره 😥
نمیدونم چیکار کنم ....
جیش کردن رو چطور به پسرم یاد بدم
سلام خوشگلا
صبح بخیر
میگم من کم کم میخوام پسرم رو از موشک بگیرم
گفتم چندبار ببرمش یاد بگیره جیش کنه
بعد دیگه پوشک نکنم
الان دستشویی رو دوست داره بخاطر اینکه شلنگ رو بگیره دستش😅اما بلد تیست جیش کنه
صبح بیدار شد پوشکش کلا ۱بار خیس کرده بود از دیشب
کلی هم تو دستشویی موندیم اما بلد نیست جیش کنه
چطور بهش یاد بدم؟
جمع آوری گربه های خیابونی
شماها جایی نمیشناسین بشه بهشون زنگ زد بیان گربه ها رو ببرن ؟ که هم بهشون آسیبی نرسه هم خودمون راحت شیم .
بالا بودن آنزیم لیپاز در آزمایش
با سلام خدمتتون
خانم دکتر جان من تقرییا ۹ ماهه قسمت راست زیر قفسه سینه درد میکنه ۳ بار سونو شکم ولگن انجام دادم مشکلی نبوده ازمایش دارم لیپاز حد نرمال آزمایشگاه ۶۰ بوده من ۷۸ بوده وامیلاز نرمال بقیه فاکتورها هم طبیعی
بنظرتون چرا این آنزیم بالاس تو نت زده بیماری های پانکراس نکنه چیز بدی باشه
کسی آمپول لاغری اسپارتینا تزریق کرده؟
سلام دوستان .میشه از تجربتون بگین
* خیلی علائم افت فشار، سرگیجه، حالت تهوع ... داشتین؟
* تاثیر خوبی در لاغری داشت؟
بی بی چک روز ۸ انتقال جنین
با سلام وقت بخیر دوکتر جان ودوستان من امروز روز ۸ انتقالم متاسفانه نتونستم صبر کنم تست زدم با ادرار اول صبح نبود غروب زدم
تست مدیکور
میتونم اعتماد کنم یا ممکنه خطا داشته باشه؟




