Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

سلام خانم دکترممنون میشم پاسخم بدید حالم خوب نیست

خانم دکتردوروزبیحالی بدن دردکسالت خستگی دارم زیرشکمم دردمیکنه من درحال اقدام هستم عزیزم وقرص اوابوست ودوفامدمیخورم اوابوست دارم میخورم اون دوفامدتمام کردم وبگم پریودنشدم دوشب سوزش معده دارم بیحالی میتونم آنپول مسکن بزنم ممنون ازراهنمایتون

12 پاسخ 17 بازدید


گاهی به شوهرم می گم چیزی بخر نمی خره ناراحت می شم

امشب دخترم رو بردیم شهربازی و شام هم بیرون جای خوب غذا خوردیم، ولی داشتیم میومدیم خونه من گفتم بستنی دستگاهی بگیر دلم می خواد از فردا می خوام رژیم بگیرم ،اینم بگم گاهی شوهرم و دخترم بستنی می گیرن من نمی خوام ،امشب دلم خواست ،نخرید برام ، همیشه یه چیزیش می لنگه ، اصلا ارزش قائل نشد برام ، از این ناراحت می شم هرچی خودش دوست داره می گیره من بگم اهمیت نمی ده

61 پاسخ 952 بازدید


حالت تهوع و استفراغ تا چندهفتگی ادامه داره

سلام خانم دکتر و خانومای اومایی
من هفته نهم بارداریم تازه استفراغام شروع شده قبلش فقط حالت تهوع داشتم
میخواستم بدونم تا کی ادامه داره
امروز که دیگه فکر کنم اسید معدم و اوردم بالا گلوم میسوزه همش سرفه میکنم
راه حلی نداره که کمتر بشه حالت تهوعم؟

61 پاسخ 242 بازدید


سلام بچها بیاین سلیقه بدین حس میکنم این گل ها به این گلدان نمیاد

بنظرتون چه طور گلی میاد به این گلدان
برای روی میز جزیرم هست تو اشپزخانه
مرسی

59 پاسخ 731 بازدید


سزارین بچه ی دوم

سلام مامانا خوبین؟ مامانایی که بچه ی دومشون رو سزارین کردن یا می‌خوان سزارین کنن لطفاً بگین برای بچه ی دوم هم نیازه پول زیرمیزی یا دستمزد به دکتر داد یا نه؟ یا میشه شبی که می‌خوایم عمل کنیم بریم بیمارستان و بدون هزینه عمل کنیم؟
من بچه ی اولمو سزارین شدم دومی رو نمی‌دونم قراره چی بشه؟

59 پاسخ 488 بازدید


اویز تخت کنار مادر بچه ها بیایین لطغا🤍🙏🏻

سلام گلا
تخت پارک دختر من اویز نداره. از اینا که میچرخه.
حس میکنم دوست داشته باشه
تجربه تون چیه؟

بعد مهمه کنترلی باشه؟ عاخه مدلی خوشم اومده کوکی هس نه کنترلی

58 پاسخ 324 بازدید


جاروبرقی خوب چی پیشنهاد میدید؟

چیزی که امتحانشو پس داده باشه
متشکرم از راهنماییتون

57 پاسخ 404 بازدید


طبقه بالای مطب همسرم

همسرم جراح مغز و اعصابه. در شهرستان محل تولد خودم داره مطب میزنه.‌ ساختمون دوبلکسه. یعنی توی خود سالن مطب، حدود ده تا پله میخوره میره بالا. فضای بالا کامل خالی و مستقله. منم لیسانس علوم آزمایشگاهی و فوق لیسانس خون شناسی (هماتولوژی) ام. بنظرتون چه بیزینسی میتونم بالا راه بندازم ؟؟؟

57 پاسخ 976 بازدید


خانوما بنظرتون بیبی چک من مثبته

خانوما من ۱۸ امپول ازاد سازی زدم ۲۰همiuiکردم بی بی چکم مارک مدیکور هاله داشت بنظرتون مثبته ؟

56 پاسخ 530 بازدید


همکارم کاراشو میندازه گردن من

سلام دوستان روزتون بخیر
محل کارم شرایطی پیش میاد که همکارم حضور نداره و مجبور میشم کاراشو انجام بدم.
این غیبت ها زیاده و منو کلافه کرده. با رئیس و مسئول صحبت کردم گفتن انجام نده، اما واقعا شرایطی پیش میاد که نمیشه این کارو کرد.

56 پاسخ 751 بازدید


خارش واژن بعداز پریودی

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم.
چندتا سؤال داشتم ممنون میشم جواب بدین و راهنمایی کنید.
چند روزه بعد پریودم قسمت بیرونی واژن م خارش داره و موقع ادرار سوزش کمی دارم.
هیچ ترشحی ندارم و بویی نمیده.
الان قرص فلوکونازول بخورم؟تاکی و چند تا؟
توی تشت آب و سرکه سیب و جوش شیرین بشینم یا سرکه ی سفید بهتره؟
چکار کنم زود از بین بره این عفونت.؟ اینجوری نبودم بعد از پریودم دوسه روزه اینجور شدم.
قرص لاکتوفوم چیه برای عفونته؟ خوبه استفاده کنم؟
شیاف فیتوواژکس هم دارم اونواستفادا کنم؟
به همسرم چه قرصی بدم ک اونم نگیره که زود از بین بره؟
لاکتوواژکس چیه اون خوبه؟

55 پاسخ 183 بازدید


❤️❤️❤️❤️بچه ها یه گره افتاده تو کارمون به انرژی مثبتاتون احتیاج دارم😘😘😘

سلام ودرود ....به حق این شبهای معنوی وعزیز برامون دعا کنید مشکلمون حل بشه با دلای پاکتون خیلیا دیدم اینجا انرژی مثبت گرفتن مشکلشون حل شده🥰🥰😍😍😘😘🤲🤲🤲🤲ان شاالله همینجا میگم که حل شده 🥲🥲🥲🥲

54 پاسخ 242 بازدید


سلام خانما یه سوال

سلام.. یه بنده خدایی امروز بهم زنگ زد و از یه موضوعی ناراحت بود میگفت زن داداشش زنگ میزنه بهش و راجع به مادرش یه سری مباحث رو میگه مثلا میگفت که مامانم اگه بره روستا و کسی ازش بخواد از روستا براش ماست بیارن مقدار قابل توجهی روی قیمتش میکشه و از طرف میگیره یا میگفت زن داداشم گفته قراره بوده مامانه براش جاروبرقی بخره الان متوجه شده یه تومن گرونتر بهش داده... یا چیزای دیگه رو که میخواد بخره سود میکشه روش... مغازه و ایناهم نداره ها انگار شده تفریحش.. از نظر مالی هم اوکین.. میگه حتی خالشم همین حرفو میزنه... حالا به نظرتون کار مادره اشتباهه؟ میگه اگه شوهرم بفهمه ابرومون میره اخه واقعا نیاز مالی نداره کاش حداقل یه کاری دست و پا میکرد ولی اینجوری رفتار نمیکرد

54 پاسخ 605 بازدید


تفسیر ازمایش خودم و بچه هام

سلام خانوم دکتر ممنون میشم ازمایش خودم و دختر و پسرم رو تفسیر کنید .با سپاس

54 پاسخ 123 بازدید


قلب جنین از چند هفته شروع به تشکیل شدن میکنه

سلام وقت همگی بخیر
دوستان من دیروز رفتم سونو گرافی پنج و نیم شیش هفتم هست
سونو واژینال انجام دادم گفتن قلبش تشکیل نشده 😔
خیلی نگرانم... برا دوستم تو پنج هفته تشکیل شده بود من نزدیک شیش هفتمه تشکیل نشده

53 پاسخ 457 بازدید


اونایی ک کاپ قاعدگی استفاده میکنن ی لحظه میشه بیان

سلام خانما من تازه کاپ قاعدگی خریدم قبل پریود شدن چند بار امتحان کردم ک سرجاش بزارم
حالا امروز روز اول پریودیمه از صب گذاشتم چند بار اصلا خونی پس نداد
ولی بار اخر خون پس داد
سوالم اینه از کجا بفهمم دقیق گذاشتم .وقتی وارد میکنم باید هل بدم تا اخر بره یا همون اول دهانه باشه کافیه

53 پاسخ 667 بازدید


🖤 التماس دعا دارم از همگی🖤

سلام به همگی. لطفا تو این شبا منو فراموش نکنید.
💞 شمایی که خدا لیاقت مادر شدن بهتون داده، لطفا منو *جور دیگه ای* دعا کنید... من خیلی بیچاره ام🖤
ممنونم از همگی ... 💔

52 پاسخ 406 بازدید


عکس روکش دندان سفیدتر از دندون خودم خیلی ناراحتم

اینهمه هزینه کزدم حالا چکار کنممم

52 پاسخ 605 بازدید


خانم های شاغل کدبانو اشپز و زرنگ لطفا میشه بیاید کمکم کنید برای آشپزی

سلام عشقای من بچه ها من جدیدا یکم مشغله هام زیاد شده بد مدیریت و روال زندگیم از دستم خارج شده کلا و سر همین موضوع دیشب باشوهرم حسابی بحثمون شد بهم یاد بدید یا کمک کنید ک شرایط درست کنم من قبلا یعنی هفت هشت سال کامل فقط خونه اشپزی و مهمون داری و بشور بپز داشتم و تهش یکی دوساعتی میرفتم بیرون قدم بزنم جدیدا باشگاه رو شروع کردم روزی یکو نیم دوساعتم تو باشگاه میگذره قبلشم یک ساعت زمان میبره حاظر بشم بعد دوره اموزش ارایشگری برداشتم و میخوام شاغل بشم بیشتر وقتمم تو سالن میگذره گاهی وقتا کلا زمان از دستم در میره بخاطر ورزشم ک سنگینه تازه شروع کردم بونم کرخت و کمی درد دارم همش سرپام و میام خونه انرژی و تمرکز ندارم شاممون هرشب دیر میشه ناهارها هردوتامون خونه ایم و باید غذا بپزم میان وعده شوهرم بعد باشگاه سینه مرغ کبابی و سیب زمینی تخم مرغ و سالاد.....اینها هست جدیدا نمیرسم یا نیستم درست کنم غر زدناش وبهونه هاش شروع شده بعد ما رو طعم غذا حساسیم مثلا اون روز گرفتم دوکیلو پیاز خورد کردم تفت دارم فریز کردم باهاش غذا درست کردم ولی نتونستم بخورم غذا بوی پیاز مونده یا یه طعم بدی میداد غذای بیرون نمیتونیم بخوریم مخصوصا اشپزش مرد باشه با احترام ب همه اشپزها غذای مونده نمیتونیم بخوریم شخصا خودم در هفته اگه دوبار زرشک پلو بخورم بار دوم اصلا ب راحتی میلم نمیکشه و شوهرمم هم بد عادت شده من قبلا حتی برای صبحانه هم عدسی و کیک و حلیم.....یه چیزی میپختم ولی الان واقعا نمیتونم انگار شوهرمم دارا سرد میشه تازه دوتا عروس هلندی هم دارم ک قبلا درحال پختن یه چیزی برای اوناهم بودم الان نمیتونم زیاد بهشون رسیدگی کنم عذاب وژدان اونارم دارم بنظرتون چیکار کنم لطفا مدریت کردن و غذا درست کردن حالا یا اماده یا فریز ک بد نشه ویتامین و طعمشونو از دست نده و بهم بگین چیکار کنم واقعا کم اوردم ولی شرایطی پیش امد ک دیگه دلم از خیلی چیزها شکست و از وقتی متوجه ویروس اچ پی وی تو زندگیم شدم دیگه نمیتونم خودمو کلا ب شوهرمو خونه و اینها اختصاص بدم و احساس نا امنی دارم میدونم باید یه کاره ای بشم تازه شرایط تغذیه ایمونم فرق کرده و ماکارانی کربوهیدرات زود هضم و ارد سفیدو اینها هم نباید بخوریم و چیزهایی مصرف کنیم ک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن بشه ویتامین و پروتیین و همه چی داشته باشه

51 پاسخ 502 بازدید


خانم هایی که سینگ ظرفشویی تو کار دارن میشه بیاین

سلام خانمها خوبین میگم شما ها که سینگ ظرفشویی تو کار دارین برا اون قسمت زیر ابچکون چی کار میکنید که آب میریزه من همیشه باید دستمال دستم باشه هی خشک کنم خسته شدم تو عکس مشخص کردم کجا منظورمه

50 پاسخ 430 بازدید


بوی بد دهان دختر ۵ ساله

سلام خانم دکتر و خانومای اوما
دخترم مدتیه دهنش بو میده دندانپزشکی بردمش مشکلی نداشت قبلا فقط از خواب بلند میشد بو میداد الان ی مدته در کل روز شدیدددا بو میده دهنش خیلی ناراحتم از این بابت کجا ببرمش دیگه دکتر که دهتش بو نده ؟؟متخصص گوارشم بردم مشکی نبود

49 پاسخ 325 بازدید