Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

علائم سقط جنین در یازده هفته

سلام عرض ادب خانم دکتر دیشب ساعت یک شب یهو دیدم لباس زیرم خونی شده نه خون زیاد ولی شده بود بعدش با هزار استرس خوابیدم وامروز شیاف پروژسترون گذاشتم ویه آمپول پروژسترون هم زدم هیچگونه دردی ندارم دیشب هم پد گذاشتم صبح کاملا تمیز تمیز بود الانم هیچ خونی ندارم که بیاد روپد ولی دستمال میکشم لکه قهوه ای دارم.هشت هفته لودم رفتم سونو صدای قلبشو شنیدن هماتوم نداشتم همه چی نرمال بود الان چرا اینطوری شده از اول بارداری تا الان حتی یه قطره خون یا لکه ندیدم بجز دیشب.ممکنه بچه ام سقط شده باشه اگه سقط شده باشه چه علائمی داره واینکه این خون دلیلش چی میتونه باشه.
میشه برام یه سونوگرافی تجویز کنید واسه شنبه انجام بدم بیمه سلامت دارم

19 پاسخ 40 بازدید


خانوما پروتئین تراپی خوبه

سلام دوستای اومایی من موهام لایت داره موهامی خودم نرمه ولی یه مقدار به خاطر انجام لایت وز شده .با پروتئین نرامی ک داخل ارایشگاه ها انجام میدن موهام صاف میشه ؟چقدر ماندگاری داره ؟ممنون میشم اگه تجربه ای دارید جواب بدید

12 پاسخ 203 بازدید


در مورد بیبیچک ببیبنین

سلام خانوما،خاستم در مورد مزخرف بودن بیبیچکا ببینین من با این بیبی چک اونم در لحظه روز بعدش پریود شدم😑

12 پاسخ 587 بازدید


قطع کردن شیر شب

سلام خانم دکتر
وقتتون بخیر
دخترم ۱۶ ماهشه چند ماهه میخوام از شیر شب بگیرمش اما موفق نشدم
شیرخودمو میخوره
پستونک و شیشه شیر هم نمیخوره
تو طول شب تا اذان صبح سه بار شیر میخوره
دیگه از ساعت ۵ تا ۸و۹ یه سره سینه دهنشه
واقعا دیگه نمیکشم

پدرش بغلش میکنه تو شب برای دو سری موفق میشه
بقیه اش رو گریه های شدید میکنه و مجبورم شیر بدم

با فاصله هم ازش میخوابم اما فایده نداره

غذا هم خودش میخوره
ممکنه یه شب خوب بخوره
یه شب نه
اما چه بخوره چه نخوره شب بیدار میشه

داروی خواب آور چی میتونم بهش بدم که خوب باشه؟

12 پاسخ 118 بازدید


برفک نوزاد هشت ماهه از چیه؟ چه راهکاری داره؟

سلام خانومای اومایی و دکتر عزیز
بچه م تقریباً هشت ماهشه
سر زبانش برفک زده و حس میکنم ته حلقشم داره ولی مطمئن نیستم چون نمیزاره دهنشو باز کنم ببینم
چکار کنم که خوب بشه
من امروز دیدم اینطور شده قبلا نبود.
عکس میفرستم لطفاً راهنمایی کنید.پیشاپیش ممنون از کمک هاتون🌷🌷💗

12 پاسخ 118 بازدید


خانم دکتر سلام،کمی لکه قهوه ای دیدم

من باعرض معذرت به سرویس که رفتم لکه قهوه ای دیدم روی لباس زیرم، دوباره دستمال گذاشتم چیزی نبود اما چون من هفته ۱۴ باید سرکلاژ بشم و قبلا هم سرکلاژ شدم یکم نگرانم .
یک مشکلی که دارم دائما یبوست میشم یکم بهم فشار میاد، از یک طرف دیگه گاهی دلم پیچ میده وقتی غذا میخورم ، گاها زیر دلم تیر میکشه یا یکم سفت میشه و درد میگیره، این علائم خطرناک هست ، اتفاقا فردا نوبت سونو ۸ هفته دارم توی سونو مشکلی باشه مشخص میشه؟

12 پاسخ 234 بازدید


عمل خراش رحم و رضایتنامه

سلام خانم دکتر عزیز و اومایی ها
من دوشنبه ۸ تیر عمل خراش رحم دارم در کلینیک ارمغان در مشهد ولی متاسفانه شوهرم نیست ۸ تیر ک رضایتنامه رو امضا کنه ایا میتونه چندروز قبل عمل رضایتنامه امضا کنه ایا ارمغان قبول میکنه و اینکه ماه دیگه انتقال دارم ایا رضایتنامه اونم میتونه امضا کنه یا ن ؟ و هزینه خراش رحم چقدره کسی میدوننه ؟ الان بازه کلینیک بره یا ن؟ ممنون

12 پاسخ 391 بازدید


طریقه مصرف گرده نخل نر

سلام خانوما کسی طریقه مصرف گرده نخل رو میدونه
و اینکه کی بخورم
امروز یازدهم سیکلم هس 4روز دیگه تخمگذاریم شروع میشه
و اینکه همسرمم باید بخوره
و چجوری بوی گرده رو بگیرم بوش اذیتمون نکنه
واقعا بوی افتضاحی داره

12 پاسخ 173 بازدید


دوستان رشتی یه لحظه میاید لطفا!؟

ما داریم میایم رشت، جاهای دیدنی و بخصوص کنار دریا بخوایم چادر بزنیم شب بمونیم کجارو پیشنهاد میدین؟

12 پاسخ 298 بازدید


اسهال و سرفه نوزاو۷ماهه

سلام خانم دکترعزیز پسرم ۷ماهشه پریشب یهو تب کرد در حد ۳۸درجه بعد ی دوبارم بدنش داغ شد ولی ب تب نرسید امروز تک وتوک سرفه میکنه و ازبعدظهر دوبار اسهال شده چی بدم بهش؟
مامانا تجربه دارین بگین

12 پاسخ 82 بازدید


دکتر جان تفسیر آزمایش لطفاً

سلام دکتر میشه لطفاً این آزمایش رو تفسیر کنید.

12 پاسخ 86 بازدید


تکرر ادرار و راه چاره 😢

سلام دکتر جان وقتتون بخیر
من دوروزه تکرر ادرار دارم یعنی میرم دستشویی میام بیرون
انگار باز دستشوییم داره میریزه میرم سرویس بزور دو سه قطره میاد
و یکمم احساس سوزش دارم
خسته شدم ازین حس
چه دارویی میتونم استفاده کنم ؟؟؟
و اینکه آب و چایی هم زیاد میخورم فرقی نمیکنه ولی

12 پاسخ 271 بازدید


استفاده از قطره حاویdhaبرای نوزاد ۸ماهه

سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز
پسر من طبق تقویم اوما ۷ماه و ۲۷ روزشه
خوب غلت میزنه جابجا میشه رو دستاش میاد
دندونش هم دو هفته ای هست داره تیزی میزنه برای درآمدن
خودش تنهایی میشینه به اندازه شاید ۱۰دقیقهولی یه کم تنیله برای حرکت
هنوز ۴دست و پا نمیره
من میخواستم بهش قطره بب وینک بدم اشکال نداره ؟
الان مولتی ویتامین ویوا کیدز میخوره و قطره آهن سیدرال گوچه

12 پاسخ 82 بازدید


سونو انومالی مجدد در هفته ۲۶

سلام خانم دکتر.دکتر من برام انومالی اسکن نوشته برای قردا(هفته ۲۶-۲۶)
من ۱۸هفته هم رفته بودم و مشکلی نداشت.
بنظرتون زود نیست برای این سونو یا حتما فردابرم؟
اکثرا دیدم سونو بعدیشون ۲۸ هفته ببعد رفتن

12 پاسخ 211 بازدید


بچه ها سریال محکوم دیدین

بچه ها سریال محکوم ایرانی دیدن از کجا دانلود میکنید من 6قسمت دانلود کردم داخل روبیکا بقیه اش هرچی میگردم نیست؟!؟

12 پاسخ 242 بازدید


خانومای گلی که از کارای دندان پزشکی اطلاعات دارید کمک کنید☺️☺️

سلام دخترا من به خاطر دوتا بارداری پشت سرهمی که داشتم و شیردهی دندونام کلا خراب شده هفت هشتاشو درست کردم بقیم تو این چند ماه خراب شده برم لکه گیری کنم ارزش داره؟؟یا یه روکشی چیزی کنم که ماندگار باشه البته جنس دندونامم افتضاحه با اینکه رسیدگی میکنم😔😔😔😔کلا ناامید شدم با این هزینه ها و گرونی

12 پاسخ 232 بازدید


این حساسیت سوختگیه یا قارچ؟

سلام خانم دکتر وقت بخیر
چند روزه گردن پسرم حساسیت کرده اول اندازه یه ناخن بود رفته رفته بزرگتر شد دکتر بردم گفت پماد هیدروکورتیزون بزن ولی خوب نشده روز به روز هم بزرگتر شد دوروزه براساس تجربه دوستان اوما پماد هیدروکورتیزون رو با کلوتریمازول باهم میزنم اصلا فرقی نمیکنه

11 پاسخ 321 بازدید


علت ضربهای ریز ممتد و منظم چیه

سلام خانم دکتر جنین ضربهای ریزی داره و منظم هست از چی میتونه باشه یعنی داره سکسکه میکنه؟ یا دلیل دیگه ای داره
کسی تجربشو داره؟
مثلا هروز این اتفاق میوفته

11 پاسخ 268 بازدید


حرکت جنین در چند هفتگی حس کردین و چطور بود

شما در چند هفتگی حرکت های جنین احساس کردین ممنونم میشم جواب بدین

11 پاسخ 196 بازدید


لکه ی سوختگی قدیمی روی ساق دست

سلام خانما خوبین ،حدود یکسال پیش ساق دستم خورد به فرگاز و سوخت
الان جاش خیلی مشخصه
روم نیست لباس آستین کوتاه بپوشم برای بیرون خیلی مشخصه
ترمیم کننده ای هست که بزنم کمرنگ بشن؟
ممنون میشم معرفی کنید یا عکسشو بفرستید

11 پاسخ 293 بازدید


عفونت ادراری در بارداری و قرص کوتریموکسازول

باسلام خدمت دکتر محترم و دوستان ۲۷ هفته و یک روز بارداری ..عفونت ادراری دارم و کشت ادرار قرص کوتریموکسازول را به باکتری حساس نشان داده و دکتر دوره ده روزه و دوازده ساعتی دوتا دونه قرص برام‌تجویز کردن ایا این تعداد برای بچه خطری نداره تا حالا هفت روز خوردم از قرص

11 پاسخ 99 بازدید