Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

بی حسی بدن در بارداری

سلام وقتتون بخیر
یازده هفته و شش روز هستم که تا حالا پنج شش بار هست که اول دستم بی حس میشه مثل خواب رفتگی بعدش سنگین میشه بعد یکی از پاهام شروع میکنه به بی حس شدن بعدش هم زبونم سنگین میشه نمیتونم حرف بزنم حدود بیست دقیقه نیم ساعتی این حالت دارم و بعد که خوب میشم سردرد شدید میگیرم ایا ممکنه طبیعی باشه چون یکی از اعضای خانواده ام هم موقع بارداری این حالت بوده البته بدون بیحس شدن زبونش و دکتر بهمش گفته بوده که طبیعیه

21 پاسخ 74 بازدید


تفسیر آزمایش ،‌کریستال در ادرار

سلام خانم دکتر عزیزم و همه دوستان گلم
این برگه ازمایش رو میشه تفسیر کنید. دخترم دو ماه دیگه ۷ ساله میشه از پارسال تا الان ۲۱.۳ کیلوگرم مونده. خودم ازمایش چکاب براش به دکتر گفتم بنویسه. ممنون از لطفتون

10 پاسخ 92 بازدید


بهترین وقت برای سونوگرافی nt

سلام دکتر اوما عزیز من یازده هفته و شش روزم میخوام شنبه برم سونوگرافی nt که میشه ۱۲ هفته و دوروز وقت مناسبیه دیر نیست آیا ؟

10 پاسخ 161 بازدید


کسی با دکتر محمد صادق مسعودی (مغزو اعصاب و ستون فقرات)ویزیت داشته؟ چجور هستن،

ممنون میشم نظرتون رو در مورد این دوتا دکتر بگین اگه تجربه ای از ویزیت باهاشون دارین
دکتر محمد صادق مسعودی (مغزواعصاب و ستون فقرات)
و دکتر محمدرضا پیمایش و دکتر محمد سعید مرادی (ارتوپد)
کدومش. بهتر هست؟

10 پاسخ 87 بازدید


استخر و بیماری های مربوط به آن

سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من سال های طولانی که از استخرو پارک های آبی استفاده نکردم به علت خطر بیماری ها بخصوص زگیل و ... و انواع عفونت ها میخواستم شما راهنمایی کنید چقدر ریسک ابتلا به بیماری ها در استفاده از استخرو آیا ترس من بی مورد هست یانه؟ممنون از پاسخ کامل شما

10 پاسخ 368 بازدید


درمورد قطع مکمل ها و شروع درمان گیاهی اچ پی وی مشاوره میخواستم

سلام خانم دکتر عزیزم وقتتون بخیر ببخشید همونجور ک میدونید من و همسرم درگیر اچ پی وی نوع ۶ هستیم و تحت درمانیم من صبح ناشتا پاورفیت بعد صبحانه شربت ایمیون بعدناهار شیتاکه و ویتامین ای و بعد شام قرص ایمیون اکتی اید و هفته ای سه بار امگا۳ استفاده میکنیم برای درمان البته شوهرم فقط پاور فیت و قرص و شربت ایمیون استفاده میکنن شیتاکه با معده اش سازگار نبود بعد الان اینترنتی یک کانالی رو پیدا کردیم ک زده درمان قطعی اچ پی وی در دوماه تا چهارماه داروهای گیاهی و موضعی داره و انگار خیلی ها نتیجه گرفتن بعد مشاوره انجام دادم و اگه بخوام اون پکیج و استفاده کنم باید این مکمل هامو قطع کنم میخواستم بدونم قطع کردن این مکمل ها حتی وقتی داروهای گیاهی اثری نداشته باشه باعث مقاوم تر شدن ویروس داخل بدنمون نمیشه خطر یا عوارضی نداره اگر داروهارو قطع کنم و استفاده نکنم؟الان من موضعی چیزی استفاده نمیکنم بعد نحوه شیو کردنمم اشتباه بوده انگار جاهای دیگه ای از ناحیه خصوصیم درگیر شده اطرافش حالت جوش جوش قهوه ای و یک دونه ضایعه بالای لابیام جای رویش مو ب وجود امده و نمیدون طبیعی هست یا نه اقدامی باید انجام بدم یانه ولی قبل اینکه بگم ضایعه جدید در اوردم مشاور گیاهی بهم گفت اصلا نباید با ژیلت و تیغ و ماشین شیو انجام بشه ک دکترم اصلا بهم نگفته بود الان من چیکار کنم بنظرتون داروهامو قطع کنم یا ادامه بدم یا این روش گیاهی رو امتحان کنم؟ الان با این وضعیت ک ضایعه جدید زدم یعنی دوره دارویی روم تاثیری نذاشته؟حدود دوماهه درمان رو شروع کردم بنظرتون اگه کرایو یا لیزر نخوام برای ضایعه انجام بدم درمانم طولانی تر میشه؟اخه از اینکه ناحیه تناسلیم زخم بشه و یا بسوزونن وحشت دارم و از چیزای تهاجمی خیلی میترسم

10 پاسخ 166 بازدید


سلام دکتر اوما میشه سونوی منو تفسیر کنید

پریودام عقب میوفتن و نامنظم شدن

10 پاسخ 112 بازدید


دوستان با تجربه که انتقال داشتین مثبت شده میاین

من دیروز ساعت ۱۲ ظهر یه جنین ۵ روزه بلاست انتقال دادم چی کار کنم شانس مثبت شدنم بیشتر باشه
استراحت، غذا در چه حد باشه
علائم شما چیا بودن؟

10 پاسخ 391 بازدید


سونو و آزمایش ان تی

من الان ۱۱ هفتمه دوازده هفده دقیق برم برای ان تی ک جنسیتشم ب صورت احتمالی معلوم باشه یا بزارم دوازده هفته و سه چهار روز برم

9 پاسخ 167 بازدید


لکه بینی در بارداری

سلام . من هفته ۱۵ بارداری هستم تا الان هرماه سر تاریخ پریودم لک دیدم . که طی دو الی سه روز تموم میشه . ولی چند روز بعد در حد کم دوباره توی ترشحاتم رگه های خونی میبینم . دوباری که تو موعد پریودی دیدم بیشتر بوده و به پزشکم مراجعه کردم سونو کرده و گفته همه چی نرماله . شیاف پروژسترون۴۰۰ هم هرشب یکی استفاده میکنم. بنظرتون دلیل لکه بینی چی میتونه باشه؟ البته بگم که من همیشه درگیر زخم دهانه رحم بودم و قبل از بارداری هم یه فیبروم کوچیک داشتم ممکنه به این ربط داشته باشه؟ بنظرتون کار خاصی بلید انجام بدم؟

9 پاسخ 275 بازدید


زخم شدن سینه در شیردهی

سلام خانم دکتر وقت بخیر
دخترم سینمو بدجور گاز گرفت و با دندونش کشید زخم شده و خون اومد
الان که نمیتونم شیرش بدم چکار کنم؟ سینم خشک نمیشه؟
راهی هست زخمش زودتر خوب بشه؟

9 پاسخ 166 بازدید


جواب آزمایش دخترم خاستم

سلام خاستم ببینم جواب آزمایش دخترم چطوره

9 پاسخ 89 بازدید


وام 400میلیونی خرید خونه

سلام این وام جدید که گفتن 99به بعد فرزند یک به بالا داشته باشین از 200تا400میلیون آیا کسی رفت سراغش راست جریان چی

9 پاسخ 467 بازدید


تفسیرازمایش مدفوع پسر2 ساله

سلام خانوم دکتر میشه ازمایش پسرمو تفسیر کنید ممنون

9 پاسخ 49 بازدید


جایگزین قرص سیپروترون کامپاند

سلام پزشک عزیز اوما شبتون بخیر ..
دکترجان من بخاطر تنبلی تخمدان و جوش های هورمونی قرص اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپاند مصرف میکردم
دوباره مدتی هست که علائمم برگشته
میشه یه جایگزین برای سیپروترون کامپاند بگید که خاصیتش مثه سیپروترون کامپاند باشه ولی عوارضش کمتر باشه ؟؟؟
چون من با سیپروترون کامپاند خیلی لاغر میشم و نمیخوام چون لاغرم و کمبود وزن دارم
هرچی سرچ کردم بقیه قرص ها بیشتر اثر ضد بارداری داشتن تا کم کردن هورمون آندروژن

9 پاسخ 113 بازدید


تو کرج چهارراه طالقانی تو پارسیان عکس رنگی رحم داده

سلام خانوما کسی تو کرج تو موسسه تصویر برداری پارسیان پیش دکتر رضا رامبد عکس رنگی رحم انجام داده

9 پاسخ 86 بازدید


درد های پریودی

سلام من الا توی هفته 34هستم دردهای شبیه پریودی دارم نکنه زایمان زودرس بگیرم واژنم هم انگار یه حالتی نرم به خودش میگیره آیا طبیعیه

9 پاسخ 209 بازدید


سلام خانوما من پس فردا عمل پانکچر دارم

من پس فردا عمل تخمک کشی دارم کسی نیست این سیکل پانکچرش باشه باهم حرف بزنیم

9 پاسخ 209 بازدید


تفسیر آزمایش هورمون خون

با سلام. من روز سوم پریود ازمایش هورمون انجام دادم. آیا در محدوده نرمال هستن؟ فکر میکنم 17 OH progesterone بالاست.

9 پاسخ 105 بازدید


آیرسان کوزارکس یا فارم استی؟

سلام دوستان
من فارم استی داشتم و واقعا نسبت به حجم و قیمت عالی.
الان کوزارکس نداشتم. به نظرتون کدوم بگیرم. کسی بوده دوتاشو استفاده کرده باشه؟

9 پاسخ 163 بازدید


قطره پلارژین برای نوزاد ۴ماهه مجازه؟یه مدت ریکال کرده بودن یا ممنوع انگار؟

سلام دکتر و اومایی ها

قطره پلارژین برای نوزاد ۴ماهه مجازه؟ دکتر متخصص نوشته امروز.

یادمه یه مدت میگفتن شربت یا قطره پلارژین یا ممنوعه برا فلان سن یا ریکال شده بود یادم نیست دقیقا چی بود..

9 پاسخ 91 بازدید