بی حسی بدن در بارداری
سلام وقتتون بخیر
یازده هفته و شش روز هستم که تا حالا پنج شش بار هست که اول دستم بی حس میشه مثل خواب رفتگی بعدش سنگین میشه بعد یکی از پاهام شروع میکنه به بی حس شدن بعدش هم زبونم سنگین میشه نمیتونم حرف بزنم حدود بیست دقیقه نیم ساعتی این حالت دارم و بعد که خوب میشم سردرد شدید میگیرم ایا ممکنه طبیعی باشه چون یکی از اعضای خانواده ام هم موقع بارداری این حالت بوده البته بدون بیحس شدن زبونش و دکتر بهمش گفته بوده که طبیعیه
تفسیر آزمایش ،کریستال در ادرار
سلام خانم دکتر عزیزم و همه دوستان گلم
این برگه ازمایش رو میشه تفسیر کنید. دخترم دو ماه دیگه ۷ ساله میشه از پارسال تا الان ۲۱.۳ کیلوگرم مونده. خودم ازمایش چکاب براش به دکتر گفتم بنویسه. ممنون از لطفتون
بهترین وقت برای سونوگرافی nt
سلام دکتر اوما عزیز من یازده هفته و شش روزم میخوام شنبه برم سونوگرافی nt که میشه ۱۲ هفته و دوروز وقت مناسبیه دیر نیست آیا ؟
کسی با دکتر محمد صادق مسعودی (مغزو اعصاب و ستون فقرات)ویزیت داشته؟ چجور هستن،
ممنون میشم نظرتون رو در مورد این دوتا دکتر بگین اگه تجربه ای از ویزیت باهاشون دارین
دکتر محمد صادق مسعودی (مغزواعصاب و ستون فقرات)
و دکتر محمدرضا پیمایش و دکتر محمد سعید مرادی (ارتوپد)
کدومش. بهتر هست؟
استخر و بیماری های مربوط به آن
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من سال های طولانی که از استخرو پارک های آبی استفاده نکردم به علت خطر بیماری ها بخصوص زگیل و ... و انواع عفونت ها میخواستم شما راهنمایی کنید چقدر ریسک ابتلا به بیماری ها در استفاده از استخرو آیا ترس من بی مورد هست یانه؟ممنون از پاسخ کامل شما
درمورد قطع مکمل ها و شروع درمان گیاهی اچ پی وی مشاوره میخواستم
سلام خانم دکتر عزیزم وقتتون بخیر ببخشید همونجور ک میدونید من و همسرم درگیر اچ پی وی نوع ۶ هستیم و تحت درمانیم من صبح ناشتا پاورفیت بعد صبحانه شربت ایمیون بعدناهار شیتاکه و ویتامین ای و بعد شام قرص ایمیون اکتی اید و هفته ای سه بار امگا۳ استفاده میکنیم برای درمان البته شوهرم فقط پاور فیت و قرص و شربت ایمیون استفاده میکنن شیتاکه با معده اش سازگار نبود بعد الان اینترنتی یک کانالی رو پیدا کردیم ک زده درمان قطعی اچ پی وی در دوماه تا چهارماه داروهای گیاهی و موضعی داره و انگار خیلی ها نتیجه گرفتن بعد مشاوره انجام دادم و اگه بخوام اون پکیج و استفاده کنم باید این مکمل هامو قطع کنم میخواستم بدونم قطع کردن این مکمل ها حتی وقتی داروهای گیاهی اثری نداشته باشه باعث مقاوم تر شدن ویروس داخل بدنمون نمیشه خطر یا عوارضی نداره اگر داروهارو قطع کنم و استفاده نکنم؟الان من موضعی چیزی استفاده نمیکنم بعد نحوه شیو کردنمم اشتباه بوده انگار جاهای دیگه ای از ناحیه خصوصیم درگیر شده اطرافش حالت جوش جوش قهوه ای و یک دونه ضایعه بالای لابیام جای رویش مو ب وجود امده و نمیدون طبیعی هست یا نه اقدامی باید انجام بدم یانه ولی قبل اینکه بگم ضایعه جدید در اوردم مشاور گیاهی بهم گفت اصلا نباید با ژیلت و تیغ و ماشین شیو انجام بشه ک دکترم اصلا بهم نگفته بود الان من چیکار کنم بنظرتون داروهامو قطع کنم یا ادامه بدم یا این روش گیاهی رو امتحان کنم؟ الان با این وضعیت ک ضایعه جدید زدم یعنی دوره دارویی روم تاثیری نذاشته؟حدود دوماهه درمان رو شروع کردم بنظرتون اگه کرایو یا لیزر نخوام برای ضایعه انجام بدم درمانم طولانی تر میشه؟اخه از اینکه ناحیه تناسلیم زخم بشه و یا بسوزونن وحشت دارم و از چیزای تهاجمی خیلی میترسم
سلام دکتر اوما میشه سونوی منو تفسیر کنید
پریودام عقب میوفتن و نامنظم شدن
دوستان با تجربه که انتقال داشتین مثبت شده میاین
من دیروز ساعت ۱۲ ظهر یه جنین ۵ روزه بلاست انتقال دادم چی کار کنم شانس مثبت شدنم بیشتر باشه
استراحت، غذا در چه حد باشه
علائم شما چیا بودن؟
سونو و آزمایش ان تی
من الان ۱۱ هفتمه دوازده هفده دقیق برم برای ان تی ک جنسیتشم ب صورت احتمالی معلوم باشه یا بزارم دوازده هفته و سه چهار روز برم
لکه بینی در بارداری
سلام . من هفته ۱۵ بارداری هستم تا الان هرماه سر تاریخ پریودم لک دیدم . که طی دو الی سه روز تموم میشه . ولی چند روز بعد در حد کم دوباره توی ترشحاتم رگه های خونی میبینم . دوباری که تو موعد پریودی دیدم بیشتر بوده و به پزشکم مراجعه کردم سونو کرده و گفته همه چی نرماله . شیاف پروژسترون۴۰۰ هم هرشب یکی استفاده میکنم. بنظرتون دلیل لکه بینی چی میتونه باشه؟ البته بگم که من همیشه درگیر زخم دهانه رحم بودم و قبل از بارداری هم یه فیبروم کوچیک داشتم ممکنه به این ربط داشته باشه؟ بنظرتون کار خاصی بلید انجام بدم؟
زخم شدن سینه در شیردهی
سلام خانم دکتر وقت بخیر
دخترم سینمو بدجور گاز گرفت و با دندونش کشید زخم شده و خون اومد
الان که نمیتونم شیرش بدم چکار کنم؟ سینم خشک نمیشه؟
راهی هست زخمش زودتر خوب بشه؟
جواب آزمایش دخترم خاستم
سلام خاستم ببینم جواب آزمایش دخترم چطوره
وام 400میلیونی خرید خونه
سلام این وام جدید که گفتن 99به بعد فرزند یک به بالا داشته باشین از 200تا400میلیون آیا کسی رفت سراغش راست جریان چی
تفسیرازمایش مدفوع پسر2 ساله
سلام خانوم دکتر میشه ازمایش پسرمو تفسیر کنید ممنون
جایگزین قرص سیپروترون کامپاند
سلام پزشک عزیز اوما شبتون بخیر ..
دکترجان من بخاطر تنبلی تخمدان و جوش های هورمونی قرص اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپاند مصرف میکردم
دوباره مدتی هست که علائمم برگشته
میشه یه جایگزین برای سیپروترون کامپاند بگید که خاصیتش مثه سیپروترون کامپاند باشه ولی عوارضش کمتر باشه ؟؟؟
چون من با سیپروترون کامپاند خیلی لاغر میشم و نمیخوام چون لاغرم و کمبود وزن دارم
هرچی سرچ کردم بقیه قرص ها بیشتر اثر ضد بارداری داشتن تا کم کردن هورمون آندروژن
تو کرج چهارراه طالقانی تو پارسیان عکس رنگی رحم داده
سلام خانوما کسی تو کرج تو موسسه تصویر برداری پارسیان پیش دکتر رضا رامبد عکس رنگی رحم انجام داده
درد های پریودی
سلام من الا توی هفته 34هستم دردهای شبیه پریودی دارم نکنه زایمان زودرس بگیرم واژنم هم انگار یه حالتی نرم به خودش میگیره آیا طبیعیه
سلام خانوما من پس فردا عمل پانکچر دارم
من پس فردا عمل تخمک کشی دارم کسی نیست این سیکل پانکچرش باشه باهم حرف بزنیم
تفسیر آزمایش هورمون خون
با سلام. من روز سوم پریود ازمایش هورمون انجام دادم. آیا در محدوده نرمال هستن؟ فکر میکنم 17 OH progesterone بالاست.
آیرسان کوزارکس یا فارم استی؟
سلام دوستان
من فارم استی داشتم و واقعا نسبت به حجم و قیمت عالی.
الان کوزارکس نداشتم. به نظرتون کدوم بگیرم. کسی بوده دوتاشو استفاده کرده باشه؟
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ماهه مجازه؟یه مدت ریکال کرده بودن یا ممنوع انگار؟
سلام دکتر و اومایی ها
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ماهه مجازه؟ دکتر متخصص نوشته امروز.
یادمه یه مدت میگفتن شربت یا قطره پلارژین یا ممنوعه برا فلان سن یا ریکال شده بود یادم نیست دقیقا چی بود..




