Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

عفونت ادراری چه علایمی داره خانم دکتر کمکم کنید.

خانم دکتر سلام شبتون بخیر
خانم دکتر از سر شب دخترم میخواد جیش کنه هی میگه وای سوختم 😭😭
نمیدونم خودش ُ عصری داشت میخاروند داخل واژن زخم شده یا علایم عفونت ادراری هست
داخل ُ چک کردم احساس کردم یکم زخمه کرم ریکاوو داشتم زدم
چیکار کنم خانم دکتر😭

31 پاسخ 46 بازدید


تفسیر جواب آزمایش کودک

سلام دکتر عزیزم خوبی ببخشی میشه جواب آزمایش پسرمو ببینید ۶ ماه پیش چکاپ دادم براش کم خونی داشت
الان ماهی یه دانه قرص ویتامین دی ۵۰ هزار میخوره دکتر ارتوپد نوشته براش ادامه بدم

8 پاسخ 88 بازدید


چرک کردن ناخن پا

سلام خانم دکتر
یه مدته ناخن پام تو گوشت فرو رفته و دردناکه و منم کوتاه نکردم ناخن بلند بشه این مدت ولی هنوز از تو گوشت نیومده بیرون ، صبح امروز دیدم گوشه ناخنم سفید شده و چرکی و دردناک، باهاش ور رفتم و یه مقدار بتادین روش ریختم و تمیزش کردم، ولی همچنان دردناکه و بنظرم عفونت داره، خوندم پماد تتراسایکلین خوبه ولی نمیدونم منع داره تو دوران بارداری؟ و اینکه من اصلا سابقه این مورد رو نداشتم ممکنه بخاطر بارداری باشه

8 پاسخ 354 بازدید


موهای کرکی بعد از لیزر

خانما من لیزرم کامل رفتم ولی جواب نگرفتم الان چیکار کنم؟
موهای زیر بغل خیلی نازک شدن در میاد موهاش ولی اینقد کرکی شده باید به زور ببینم ولی زیاده
پاهام و دستام هم در میاد هم ضخیم داره هم کرکی هم کوتاه هم بلند هم یه جاهاییش اصلا نداره
الان ادامه بدم؟ بیشترش رفته ها ثلی کرکی هم زیاد داره نمیدونم ۲،۳تا جلسه دیگه خوبه یا کلا ول کنم

8 پاسخ 276 بازدید


راهکار برای رفع سردرد شدید

سلام خدمت دوستان گل در اوما و خانم دکتر عزیز. من از امروز صبح که از خواب بیدار شدم سردرد شدیدی دارم. احساس میکنم سرم داغ شده و سنگینه. سابقه میگرن هم ندارم الان یک استامینوفن خوردم لطفا هر راهکاری میدونین بهم بگین لطفا. اصلا خوب نمیشم
مایعات هم زیاد خوردم

8 پاسخ 120 بازدید


آزمایش مدفوع حساسیت به پروتئین‌گاوی

سلام خانم دکتر خسته نباشید آزمایشی که برای دخترم نوشتین انجام شد.۳ماه و ۲۲روزشه وزنش ۶/۵ و قدش ۶۳ هست.فقط اینکه وزن ۶/۵ کیلوش واسه همون ۲۰روز پیشه و وزن اضافه نکرده اصلا شیرخوب نمیخوره همش با سرشیشه بازی میکنه هربار میک میزنه میندازه بیرون دوباره میگیره تو بغل شیر نمیخوره و همین باعث شده رفلاکسش زیاد بشه نکسیوم۲۰ ۵میلی گرم صبح ناشتا میخوره و شب نیم سی سی فاموتیدین ۴۰.قطره آد کامویت و بی بی کر ۵قطره میخوره

8 پاسخ 79 بازدید


عوارض امپول hcg تا چه مدته؟؟؟

سلام دکتر جان
من امروز ۱۹ سیکلم هستم و روز ده سیکلم یه فولیکول ۲۰ داشتم و دکترم دوتا امپول hcg تزریقی داد زدم و سه شب نزدیکی داشتم بعد از اون خیلی حال روحیم بد بود و تا یه مدت حالت تهوع داشتم و هرچی میخوردم احساس سنگینی میکردم و هنوزم میکنم
الان سه روزی میشه که احساس میکنم سینه هام گاهی اوقات تیر میکشه و بعضی خوراکی ها را که میخورم تا یکساعت حالم بده و از دو روز بعد امپول ها نفخ دارم راهنماییم کنید چیکار کنم ؟
و ایا اینها عوارض امپول هستند و تا چند وقت عوارضش توی بدنه ؟
و چه زمانی تست بارداری بدم

8 پاسخ 225 بازدید


سلام خانم دکتر بخیم باز شده؟+عکس

۷ روزه زایمان کردم ، خیلی مراقب بودم ولی از دیروز برا شیر دادن بچه یکم چهارزانو نشستم و ب پهلو خوابیدم ، حالا انگار گوشه بخیم ملتهب شده و کمی درد میکنه بنظرتون باز شده ؟

8 پاسخ 686 بازدید


بهترین دکتر ارتوپد اهواز

سلام عزیزان لطفا بهترین دکتر ارتوپد اهواز و معرفی کنید ممنونم

8 پاسخ 59 بازدید


۱۲ روز بعد از قطع دوفامد پریود شدم طبیعیه؟

سلام خانم دکتر خسته نباشید من این سیکلم با ۶ روز تاخیر شروع شد این ماه از روز ۱۴ تا ۲۳ طبق گفته شما دوفامد خوردم شبی یکی برای تنظیم پریود چون استرادیول که مصرف میکردم به علت ضخامت کم اندومتر پریودم نامنظم شده بود.اما این ماه هم بعد از ۱۲ روز از قطع دوفامد پریود شدم.اقدام هم منظم داشتم.ولی متاسفانه نشد برای ماه جدید پزشک گفت لتروزل رو شروع کنم و روز ۱۴ سونو بدم خواستم ببینم این ماه هم باید دوفامد رو مصرف کنم؟؟

8 پاسخ 109 بازدید


قطع شیاف پروژسترون در هفته سیزده

با سلام و احترام خانوم دکتر عزیز
من هفته ۱۳ بارداری هستم
از سابقم بگم یک ایست قلبی ۸ هفته ای در حدودا ۹ ماه پیش داشتم و همچنین اوایل این بارداری هماتوم داشتم که با مصرف شیاف پروژسترون ۴۰۰ شبی یک عدد در سونو جدیدم خوشبختانه هماتوم رفع شده بود و فعلا مشکلی ندارم
به همین دلیل ۲ شب هست که مصرف شیاف رو قطع کردم البته اواخر پروژسترون ۲۰۰ استفاده کردم چون ۴۰۰ پیدا نمیشد

الان پروژسترون ۴۰۰ پیدا کردم یک بسته خریدم به نظرتون استفاده کنم یا نیازی نیست به استفاده
در حال حاضر ترشحات طبیعیه بارداری دارم که با قطع شیاف فکر میکنم یکم بیشتر شده
آسپرین هم مصرف میکنم و ادامه دادم

8 پاسخ 202 بازدید


نحوه مصرف قرص کنتراسپتیو دی ای

سلام دکتر جان خسته نباشید
من دوسالی بود که قرص سیپروترون کامپاند می‌خوردم اما به دلیل لکه بینی پزشک قرص کنتراسپتیو دی ای برام تجویز کردن اما طریقه مصرفشو بهم نگفتن اگه میشه برام توضیح بدین ممنون میشم

8 پاسخ 47 بازدید


کسی از سایت بقراط نوبت دکتر گرفته؟

معتبرهست؟
برای دکتر محمد صادق مسعودی .نوبت میخاستم بگیرم.فقط از اسن سایت تونستم بگیرم.
میخاستم ببینم معتبر هست؟
کسی تا حالا از این سایت نوبت گرفته؟

8 پاسخ 92 بازدید


بد خابی و بی خابی بچه

سلام خانمای عزیز.پسرم دوسال و دوماهشه یکساله که تایم خابش جابجا شده ساعت ۲ تا ۵ صبح یعنی تو این ساعتا متغییر هست میخابه و خابش عمیق بود تا ۲ ظهر .تقریبا سه هفتس تو خاب بلند میشه گریه میکنه همش میگه بغل دیونه شدم بردمش دکتر میگه همه چیش اکی هست فقط دارو معده داده.کسی بچش ای مدلی بوده اگه بوده کی خابش اروم شده

8 پاسخ 110 بازدید


حس سبک شدن شکم

سلام هفته ۳۴ بارداریم دو روزه حس میکنم شکمم سبک شده احساس سنگینی بچه رو دیگه ندارم و حرکات بچه هم کمتره (شدت ضربه ها کمتره) همون دو روز پیش هم نوار قلب گرفتم همه چی خوب بود.
بیشتر کل روز رو حس میکنم بچه خوابه حتی موقع نوار قلب هم دکتر گفتن که خواب هستش

7 پاسخ 292 بازدید


زمان مناسب آزمایش سقط مکرر

سلام دکتر خداقوت سیکل قبلیم ال دی مصرف کردم این سیکل هم سینال آف و اچ ام جی و قرص دکتر نوشته برام‌.
چه زمانی واسه آزمایش ایمنی انعقادی مناسب هست؟پریود شم میشه انجام داد یا کلا یک سیکل بدون دارو بگذره بعدش؟

7 پاسخ 103 بازدید


دکتر جان سلام آلت تناسی پسرم انحراف داره ایا مشکل جدی هست؟

از نوزادی که برای ختنه مراجعه کردم دکتر اطفال تشخیص داد که نوک الت انحراف داره ولی باید متخصص اورولوژی معاینه کنه که مراجعهکردم گفت نه مشکلی نداره صبر کن بعد یکسالگی ختنه کنید
۱سال و ۲ ماهه بود ختنه شد وقتی ادرار میکنه خط صاف هست ولی در کل انحراف داره نیاز هست مجدد مراجعه کنم به دکتر یا نه طبیعیه؟
الان از خواب بیدار شد امدم پوشک عوض کنم تونستم عکس واضحی بگیرم

7 پاسخ 603 بازدید


منظم شدن تیرویید بازم ادامه بدم قرصو

دوستان من کم کاری داشتم الان نرمال شده روزی یه لووکسین۱۰۰میخوردم الان بنظرتون ادامه بدم؟ اگه تجربه دارید راهنمایی کنید ممنونم

7 پاسخ 164 بازدید


غده لنفاوی شش ماه بعد عمل فتق باز

سلام خدمت پزشک محترم ، من شش ماه قبل عمل فتق کشاله ران سمت چپ کردم اینگویال با مش، امروز بعد شش ماه برای چکاپ و بدون هیچ علامتی رفتم سونوگرافی شکم و لگن دکتر تو یافته ی همراه ذکر کرده دقیقا تو همون قسمت عملم یک غده لنفاوی دوازده میلی متری هست خواستم ببینم طبیعیه

7 پاسخ 132 بازدید


سلام دوستان من تخصصی جوابم از دکتر گرفتم حالا شمام اگه تجربه دارید بگید

فکرم درگیره و 4 شنبه میخام بریم دکتر شوهرم معاینه بشه
کسی بوده شوهرم اینطور ضایعه داشته باشی بنظرتون زگیل هست یا خال گوشتی ؟خودتون یا شوهرتون داشتین این مدلی بعد بفهمین خال بوده؟من نگرانم خیلی و تا پس فردا خودمو میخورم مرسی،تست پاپ هم 4 ماه پیش خوب بود غیر از التهاب چیز دیگه ای نبود،ولی تست مخصوص hpv ندادم

7 پاسخ 538 بازدید


تزریق برای درمان واریس

اوماییهای عزیزو پزشک اوما سلام
کسی هست به خاطرواریس تزریق کرده باشه
من قبلنا یه کم رگ نازک بنفش روی پاهام بود بعد از بارداری بیشتر شد رفتم دکتر قلب و عروق میگه باید تزریق کنی وگرنه در آینده اذیت میشی

7 پاسخ 194 بازدید