عفونت ادراری چه علایمی داره خانم دکتر کمکم کنید.
خانم دکتر سلام شبتون بخیر
خانم دکتر از سر شب دخترم میخواد جیش کنه هی میگه وای سوختم 😭😭
نمیدونم خودش ُ عصری داشت میخاروند داخل واژن زخم شده یا علایم عفونت ادراری هست
داخل ُ چک کردم احساس کردم یکم زخمه کرم ریکاوو داشتم زدم
چیکار کنم خانم دکتر😭
تفسیر جواب آزمایش کودک
سلام دکتر عزیزم خوبی ببخشی میشه جواب آزمایش پسرمو ببینید ۶ ماه پیش چکاپ دادم براش کم خونی داشت
الان ماهی یه دانه قرص ویتامین دی ۵۰ هزار میخوره دکتر ارتوپد نوشته براش ادامه بدم
چرک کردن ناخن پا
سلام خانم دکتر
یه مدته ناخن پام تو گوشت فرو رفته و دردناکه و منم کوتاه نکردم ناخن بلند بشه این مدت ولی هنوز از تو گوشت نیومده بیرون ، صبح امروز دیدم گوشه ناخنم سفید شده و چرکی و دردناک، باهاش ور رفتم و یه مقدار بتادین روش ریختم و تمیزش کردم، ولی همچنان دردناکه و بنظرم عفونت داره، خوندم پماد تتراسایکلین خوبه ولی نمیدونم منع داره تو دوران بارداری؟ و اینکه من اصلا سابقه این مورد رو نداشتم ممکنه بخاطر بارداری باشه
موهای کرکی بعد از لیزر
خانما من لیزرم کامل رفتم ولی جواب نگرفتم الان چیکار کنم؟
موهای زیر بغل خیلی نازک شدن در میاد موهاش ولی اینقد کرکی شده باید به زور ببینم ولی زیاده
پاهام و دستام هم در میاد هم ضخیم داره هم کرکی هم کوتاه هم بلند هم یه جاهاییش اصلا نداره
الان ادامه بدم؟ بیشترش رفته ها ثلی کرکی هم زیاد داره نمیدونم ۲،۳تا جلسه دیگه خوبه یا کلا ول کنم
راهکار برای رفع سردرد شدید
سلام خدمت دوستان گل در اوما و خانم دکتر عزیز. من از امروز صبح که از خواب بیدار شدم سردرد شدیدی دارم. احساس میکنم سرم داغ شده و سنگینه. سابقه میگرن هم ندارم الان یک استامینوفن خوردم لطفا هر راهکاری میدونین بهم بگین لطفا. اصلا خوب نمیشم
مایعات هم زیاد خوردم
آزمایش مدفوع حساسیت به پروتئینگاوی
سلام خانم دکتر خسته نباشید آزمایشی که برای دخترم نوشتین انجام شد.۳ماه و ۲۲روزشه وزنش ۶/۵ و قدش ۶۳ هست.فقط اینکه وزن ۶/۵ کیلوش واسه همون ۲۰روز پیشه و وزن اضافه نکرده اصلا شیرخوب نمیخوره همش با سرشیشه بازی میکنه هربار میک میزنه میندازه بیرون دوباره میگیره تو بغل شیر نمیخوره و همین باعث شده رفلاکسش زیاد بشه نکسیوم۲۰ ۵میلی گرم صبح ناشتا میخوره و شب نیم سی سی فاموتیدین ۴۰.قطره آد کامویت و بی بی کر ۵قطره میخوره
عوارض امپول hcg تا چه مدته؟؟؟
سلام دکتر جان
من امروز ۱۹ سیکلم هستم و روز ده سیکلم یه فولیکول ۲۰ داشتم و دکترم دوتا امپول hcg تزریقی داد زدم و سه شب نزدیکی داشتم بعد از اون خیلی حال روحیم بد بود و تا یه مدت حالت تهوع داشتم و هرچی میخوردم احساس سنگینی میکردم و هنوزم میکنم
الان سه روزی میشه که احساس میکنم سینه هام گاهی اوقات تیر میکشه و بعضی خوراکی ها را که میخورم تا یکساعت حالم بده و از دو روز بعد امپول ها نفخ دارم راهنماییم کنید چیکار کنم ؟
و ایا اینها عوارض امپول هستند و تا چند وقت عوارضش توی بدنه ؟
و چه زمانی تست بارداری بدم
سلام خانم دکتر بخیم باز شده؟+عکس
۷ روزه زایمان کردم ، خیلی مراقب بودم ولی از دیروز برا شیر دادن بچه یکم چهارزانو نشستم و ب پهلو خوابیدم ، حالا انگار گوشه بخیم ملتهب شده و کمی درد میکنه بنظرتون باز شده ؟
بهترین دکتر ارتوپد اهواز
سلام عزیزان لطفا بهترین دکتر ارتوپد اهواز و معرفی کنید ممنونم
۱۲ روز بعد از قطع دوفامد پریود شدم طبیعیه؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید من این سیکلم با ۶ روز تاخیر شروع شد این ماه از روز ۱۴ تا ۲۳ طبق گفته شما دوفامد خوردم شبی یکی برای تنظیم پریود چون استرادیول که مصرف میکردم به علت ضخامت کم اندومتر پریودم نامنظم شده بود.اما این ماه هم بعد از ۱۲ روز از قطع دوفامد پریود شدم.اقدام هم منظم داشتم.ولی متاسفانه نشد برای ماه جدید پزشک گفت لتروزل رو شروع کنم و روز ۱۴ سونو بدم خواستم ببینم این ماه هم باید دوفامد رو مصرف کنم؟؟
قطع شیاف پروژسترون در هفته سیزده
با سلام و احترام خانوم دکتر عزیز
من هفته ۱۳ بارداری هستم
از سابقم بگم یک ایست قلبی ۸ هفته ای در حدودا ۹ ماه پیش داشتم و همچنین اوایل این بارداری هماتوم داشتم که با مصرف شیاف پروژسترون ۴۰۰ شبی یک عدد در سونو جدیدم خوشبختانه هماتوم رفع شده بود و فعلا مشکلی ندارم
به همین دلیل ۲ شب هست که مصرف شیاف رو قطع کردم البته اواخر پروژسترون ۲۰۰ استفاده کردم چون ۴۰۰ پیدا نمیشد
الان پروژسترون ۴۰۰ پیدا کردم یک بسته خریدم به نظرتون استفاده کنم یا نیازی نیست به استفاده
در حال حاضر ترشحات طبیعیه بارداری دارم که با قطع شیاف فکر میکنم یکم بیشتر شده
آسپرین هم مصرف میکنم و ادامه دادم
نحوه مصرف قرص کنتراسپتیو دی ای
سلام دکتر جان خسته نباشید
من دوسالی بود که قرص سیپروترون کامپاند میخوردم اما به دلیل لکه بینی پزشک قرص کنتراسپتیو دی ای برام تجویز کردن اما طریقه مصرفشو بهم نگفتن اگه میشه برام توضیح بدین ممنون میشم
کسی از سایت بقراط نوبت دکتر گرفته؟
معتبرهست؟
برای دکتر محمد صادق مسعودی .نوبت میخاستم بگیرم.فقط از اسن سایت تونستم بگیرم.
میخاستم ببینم معتبر هست؟
کسی تا حالا از این سایت نوبت گرفته؟
بد خابی و بی خابی بچه
سلام خانمای عزیز.پسرم دوسال و دوماهشه یکساله که تایم خابش جابجا شده ساعت ۲ تا ۵ صبح یعنی تو این ساعتا متغییر هست میخابه و خابش عمیق بود تا ۲ ظهر .تقریبا سه هفتس تو خاب بلند میشه گریه میکنه همش میگه بغل دیونه شدم بردمش دکتر میگه همه چیش اکی هست فقط دارو معده داده.کسی بچش ای مدلی بوده اگه بوده کی خابش اروم شده
حس سبک شدن شکم
سلام هفته ۳۴ بارداریم دو روزه حس میکنم شکمم سبک شده احساس سنگینی بچه رو دیگه ندارم و حرکات بچه هم کمتره (شدت ضربه ها کمتره) همون دو روز پیش هم نوار قلب گرفتم همه چی خوب بود.
بیشتر کل روز رو حس میکنم بچه خوابه حتی موقع نوار قلب هم دکتر گفتن که خواب هستش
زمان مناسب آزمایش سقط مکرر
سلام دکتر خداقوت سیکل قبلیم ال دی مصرف کردم این سیکل هم سینال آف و اچ ام جی و قرص دکتر نوشته برام.
چه زمانی واسه آزمایش ایمنی انعقادی مناسب هست؟پریود شم میشه انجام داد یا کلا یک سیکل بدون دارو بگذره بعدش؟
دکتر جان سلام آلت تناسی پسرم انحراف داره ایا مشکل جدی هست؟
از نوزادی که برای ختنه مراجعه کردم دکتر اطفال تشخیص داد که نوک الت انحراف داره ولی باید متخصص اورولوژی معاینه کنه که مراجعهکردم گفت نه مشکلی نداره صبر کن بعد یکسالگی ختنه کنید
۱سال و ۲ ماهه بود ختنه شد وقتی ادرار میکنه خط صاف هست ولی در کل انحراف داره نیاز هست مجدد مراجعه کنم به دکتر یا نه طبیعیه؟
الان از خواب بیدار شد امدم پوشک عوض کنم تونستم عکس واضحی بگیرم
منظم شدن تیرویید بازم ادامه بدم قرصو
دوستان من کم کاری داشتم الان نرمال شده روزی یه لووکسین۱۰۰میخوردم الان بنظرتون ادامه بدم؟ اگه تجربه دارید راهنمایی کنید ممنونم
غده لنفاوی شش ماه بعد عمل فتق باز
سلام خدمت پزشک محترم ، من شش ماه قبل عمل فتق کشاله ران سمت چپ کردم اینگویال با مش، امروز بعد شش ماه برای چکاپ و بدون هیچ علامتی رفتم سونوگرافی شکم و لگن دکتر تو یافته ی همراه ذکر کرده دقیقا تو همون قسمت عملم یک غده لنفاوی دوازده میلی متری هست خواستم ببینم طبیعیه
سلام دوستان من تخصصی جوابم از دکتر گرفتم حالا شمام اگه تجربه دارید بگید
فکرم درگیره و 4 شنبه میخام بریم دکتر شوهرم معاینه بشه
کسی بوده شوهرم اینطور ضایعه داشته باشی بنظرتون زگیل هست یا خال گوشتی ؟خودتون یا شوهرتون داشتین این مدلی بعد بفهمین خال بوده؟من نگرانم خیلی و تا پس فردا خودمو میخورم مرسی،تست پاپ هم 4 ماه پیش خوب بود غیر از التهاب چیز دیگه ای نبود،ولی تست مخصوص hpv ندادم
تزریق برای درمان واریس
اوماییهای عزیزو پزشک اوما سلام
کسی هست به خاطرواریس تزریق کرده باشه
من قبلنا یه کم رگ نازک بنفش روی پاهام بود بعد از بارداری بیشتر شد رفتم دکتر قلب و عروق میگه باید تزریق کنی وگرنه در آینده اذیت میشی




