Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

غذا نخوردن کودک یکساله

سلام پزشک عزیز پسرم یکساله هست باوزن۱۱ وقد۷۶ تقریبا دوهفته هست غذا را دردهنش نگه میدارد وواقعا خسته شدم قبلا بهش غذامیدادم اهسته میخورد اما الان تو دهنش نگه میداره اخرشم یا سرفه یا عطسه از دهنش میندازه بیرون دندونشم که جدیدا اومده بالا ونمیدونم این پروسه دندون مگه چند وقت طول میکشه
واینکه قطره ههایی که مصرف میکنه مولتی پدیا بست
اهن وکلسی شو هست چکاب یکسالگی چیا باید انجام بدیم
ومکمل بغیر چیزهایی که گفتم امگا لازم نیست استفاده کنه
غذاهای متنوع هم براش درست میکنم ولی خیلی خسته شدم اینم بگم که نون دست میگیره خودش بامیل خودش میخوره موزهم میخوره بادست خودش حتی غذا روهم میزارم جلوش اما باز خودشم نمیخوره شبها ساعت ۹میخوابه و۷ صبح بیداره در طول شب ساعت ۱۲ و۴ صبح شیر میخورد دیگه بیدار بشه هیچی نمیخوره تا ۱۰ اونم خوابش بیاد ۱۲۰ شیر میخوره اما قبلا صبحانه شو حداقل ساعت ۹ میخورد ساعت ۱۱ هم میوه بهش میدادم اما الان هیچی نمیخوره بخوره هم دهنشو باز میکنه همه رو جمع میکنه ویه دفعه میریزه بیرون

30 پاسخ 30 بازدید


ضخامن اندومتر ۱۲ در بارداری

سلام ،من ۵هفته وچهار روز طبق اوما هستم ودیروز رفتم سونو ولی ساک را مشاهده نکردن ولی ضخامت اندومتر را زده ۱۲
ب نظرتون خوبه یا کم؟؟
بتا روز موعد ۱۱۸ وسه روز بعد ۱۳۹۷ بود

7 پاسخ 251 بازدید


ترشح خونی زیاد، ۱۰روز مونده ب پریود

سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
من ۱۰ روز مونده ب پریودم،امروز ظهر یهویی مقدار زیادی ترشح صورتی و قهوه ای ازم اومد ولی از اون موقع دیگه هیچی نیومده،کسی تجربه ای داره این مورد؟
انقدری بود ک گفتم حتما پریود شدم

7 پاسخ 161 بازدید


تکرار سونوگرافی آنومالی هفته ۲۴

سلام خانم دکتر .سونوگرافی انومالی رو هفته ۲۴ دوباره تکرار کردم همون ورم کلیه رو جنین داره و بیشتر شده نسبت به هفته ۱۹

7 پاسخ 117 بازدید


ریزش مو و ارتباطش با کم کاری تیروئید

سلام دوباره خدمت خانم دکتر عزیز.
خانم‌دکتر من چند وقتیه دچار ریزش مو شدم.هر وقت شونه کنم کلی می ریزه حین حموم هم زیر دوش دست می کشم کلی می ریزه زمین و میاد تو دستام.خیلی شدید....بنظرتون چیکار کنم؟!
آخرین چکابم واسه اسفندپارساله.می فرستم خدمتتون.
طبق اون چکاب گفتین ۶روز پریودی قرص آهن بخورم.تیروئیدمم کم کاره که روزی یه دونه دز ۱۰۰ رو می خورم.ویتامین دی مم گفتین ماهی یه دونه ۵۰۰۰۰.قبل تر گفتین تا دوماه هفته ای یه دونه بخورم بعد ۴ماه بعدی رو ماهی یه دونه.و بعد چکاب رو تکرار کنم که می افته واسه برج ۶ و۷.مرسی از پاسخگویی تون.

7 پاسخ 155 بازدید


بهترین مکمل اهن و مولتی ویتامین در بارداری

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
لطفا اهن و مولتی ویتامین و کلسیم خوب بهم معرفی بفرمایید 🙏

7 پاسخ 123 بازدید


قرص بیوتین در شیردهی

سلام خانوم دکتر جان من میتونم تو شیردهی از این قرص استفاده کنم ؟؟
با دوز بیشتر یا کمتر؟؟ممنون میشم بگید
بعد خانوم دکتر جان به جز هیروویت قرص دیگه میتونم بخورم برای ریزش مو ؟چون این قرص معدمو اذیت میکنه

7 پاسخ 65 بازدید


شیر مادر و خوردن قرص

سلام عزیزم
ببخشید من شیر خودمو به دخترم میدم
می تونم قرص فلوسکتین ۲۰ بخورم؟؟؟؟

یه سوال دیگه اینه دخترم زیر بغلش وقتی عرق میکنه بو میده؟؟؟
مشکلی داره؟؟؟

7 پاسخ 107 بازدید


مرکز تصویربرداری که محافظ سربی داشته باشه

سلام مامانا جایی می‌شناسید که برای عکس کامل دندان محافظ سربی داشته باشه تو بارداری بشه عکس انداخت ؟
سمت اندیشه و شهریار و فردیس و کرج یا رباط کریم و اسلامشهر

7 پاسخ 87 بازدید


بارداری یا تنبلی تخمدان هست ؟؟

سلام خانوم‌دکتر .و عزیزان من تنبلی تخمدان دارم هر ماه شاید کم و یا لکه بینی ولی هرماه بازم پریود میشدم چ لکه بینی چ کم ..ماه پیش دفع لخته داشتم ک یه سری گفتن سقط بوده ی سری گفتن ضخامت رحم
این ماه ۱۹ روز از تایم پریودی ماه گذشته میگذره و من پریود نشدم تست روزای اول زدم منفی بود ولی هنوز پریود نشدم سینه هام یکم سفت و درد میکنه گاه گاهی ..و یک روز فک کنم بعد تست البته یه لکه بینی کوچیک خیلی کم یا ترشح خیلی کم قهوه ای دیدم و تموم خیلی کم بود و تموم شد سریع ۱بار فقط
بنظرتون چکار کنم از تنبلی تخمدان یا احتمال داره باردارم ؟؟

7 پاسخ 162 بازدید


ترک لب نوزاد ۱ ساله

سلام عزیزم
ببخشید دخترم یک سالشه
چند روزه لبش ترک داره
روغن نارگیل میزنم بازم خوب نشد
علتش چی می تونه باشه؟؟؟؟؟

7 پاسخ 91 بازدید


قطع نشدن پریود با دارو

خانم دکتر من حدود ۲۰ روزه پریود شدم قطع نمیشه دکتر بهم داروی پروژسترون داده چهار روزه میخورم هیچ تغییری نکرده بیشترم شده سونوگرافی هم دارم عکسش پایینه
چیکار کنم قطع شه
مفنامیک‌اسید و ترانگزامیک اسیدم خوردم فایده نداشته

7 پاسخ 87 بازدید


تفسیر جواب آزمایش غربالگری اول خیلی نگرانه میشه زودتر جواب بدید

با سلام
تفسیر جواب آزمایش بارداری اولشه دکتر بهش گفته مشکوکه میشه زودتر جواب بدید

7 پاسخ 136 بازدید


میخام پریودم عقب بیوفته

سلام خانما من هشتم پریود میشم میخام چندروز عقب بیوفته قرص LD چطوری باید بخورم

6 پاسخ 89 بازدید


درمان سوختگی و آبله 🥲

سلام دکتر عزیز و دوستان
خواهرم دو روز پیش با آبجوش سوخته
آبله طی دو روز هیچ تغییری نکرده . سوزش و التهاب و کمی تورم هم داره

بنظرتون چکار کنیم که آبله باز بشه و زودتر خشک بیافته 🥲

ممنون از پاسخ شما 🥲❤️

6 پاسخ 152 بازدید


وزن گیری شیر خشک نان کامفورت

سلام وقتتون بخیر
میخواستم ببینم اونایی ک به بچشون شیر خشک نان کامفورت میدادن وزنگیری چجوری بود ؟ چون پسر من یه ماهه میخوره این شیرو وزنگیری چندانی نداره وسط
یکیم راجب گرفتگی بینی نوزاد ک حالت خلطی داره قطره استفاده میکنم تاثیرش کمه چی براش خوب؟

6 پاسخ 101 بازدید


سرگیجه و بی طاقتی

سلام خانم دکتر عزیز من هفته پیش از مسافرت برگشتم با بچه خیلی برام سخت گذشت و بی خوابی و اینا بعد فرداییش دچار سرگیجه بی طاقتی شدم ک غذا خوردم و استراحت رفع شد امشب دوباره اینجوری شدم و تازه یکم خوب شدم حموم رفتم یهو تو حموم حالم بد شد نفسم گرفت تپش قلب گرفتم سرگیجه آب قند خوردم سرگیجم بهتر شد ولی بعد سردرد شد نمی‌تونستم سرپا بمونم یا راه برم خمیده راه میرفتم می‌نشستم خوب بود ولی حس تنگی نفس داشتم گر می‌گرفتم سردم میشه این موقع قرص پرو پرانول ۱۰ خوردم در ضمن از بعد زایمان تا الان ۱۶ماه قرص سرترالین مصرف میکردم بعد مسافرت قطع کردم دیدم بهترم بعد یکم خوابیدن یکم بهتر شدم ولی نمی‌دونم چرااینحوری شدم بخاطر ضعیف بودن معدم ویتامینم نیمخورم چون بعد زایمان یه مدت خوردم اذیت کرد نخوردم آخرتی با داریم دکتر گفت دیگ نخور اذیت میشی

6 پاسخ 240 بازدید


سلام دکتر جان میشه آزمایش منو نگاه کنید


بالا گفتم دیگه

6 پاسخ 80 بازدید


شیرم چرا خشک نمیشه

سلام
تقریبا ۲۰روز هست دخترمو از شیر گرفتم ولی شیرم خشک نمیشه
سینه هام هیچ تغییری نکردن، امروز ی کوچولو فشار دادم شیر از یکیشون زد بیرون چ کنم؟

6 پاسخ 218 بازدید


کیت تخمک گذاری

آیا کسی ک تنبلی تخمدان داره و ذخیرش پایینه آیا کیت استفاده کنه مثبت کاذب نشون میده؟؟؟

6 پاسخ 100 بازدید


سلام دکترجان پانکچر بعدی کی میتونه باشه؟

سلام من این ماه پانکچر شدم اما متاسفانه جنین نشد کی مراجعه کنم باز ؟ برا تخمک کشی برا باز دوم

6 پاسخ 185 بازدید