مدفوع نوزادم چرا اینجوریه
گاهی مدفوعش حالت فرنی داره گاهی هم این مدلیه که تو عکس میفرستم نفخ و گاز زیادیم داره
دو ماهشه
اینفاکول لاکتاز بی بی کر زینک سولفات و آد مصرف میکنه
وزن تولد ۲/۳۰۰
وزن الان ۴/۳۰۰
نارس ۳۵هفته
شیر خشک آپتامیل pdfمصرف میکنه
سلام دکتر جان میشه آزمایش منو نگاه کنید
بالا گفتم دیگه
خارش شدید واژن بعد از مصرف دارو
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من چند وقت پیش ویزیت شدم پیشتون بهم فلوکونازول دادین که ۶ ماه مصرف کنم
الان حدود ۲ ماه ازش گذشته ولی خارش من کمتر نشده که هیچ بیشتر هم شده
همون اوایل پیش متخصص زنان هم رفتم دکتر هم بهم گفتند که فلوکونازول رو بخورم
علت این همه خارش چیه؟
ترشح پنیری شکل دارم هنوز
الان باید چه کار کنم
پاپ اسمیر و اچ پی وی تست بدم؟
شیرم چرا خشک نمیشه
سلام
تقریبا ۲۰روز هست دخترمو از شیر گرفتم ولی شیرم خشک نمیشه
سینه هام هیچ تغییری نکردن، امروز ی کوچولو فشار دادم شیر از یکیشون زد بیرون چ کنم؟
سیخ زدن کمر در خواب
سلام
من تو خواب بودم یدفعه یه گرفتگی شدید تو ناحیه کمر داشتم انگار کمرم سیخ میزد بعدش بدن به لرزش افتاد این نشانه چیه باید به دکتر مراجعه کنم یا صبر کنم ؟
تفسیر آزمایش دخترم چکاپ ۶سالگی
درود ووقت بخیر خدمت پزشک وناجی اوما
پزشک مهربون ممنون میشم آزمایش دخترم رو تفسیرکنید
ولطفابگید چه کارهایی نیازِ انجام بشه برا دخملم
پیشاپیش تشکر وخسته نباشیداز وقتی که دراختیارماکاربران اوما میزارید❤️❤️❤️😘😘🌹🌹
سوییت یا مسافرخانه قسمت زند شیراز قیمت مناسب
خانما مسافرخانه یا سوییت قیمت مناسب قسمت زند داخل شیراز سراغ دارید معرفی کنید ممنونم
چند جا پرسیدم گفتی شبی ۲میلیون
یکم زیاده واسم
استفاده از قرص برای خشک شدن شیر
سلام خانم دکتر جان وقتتون بخیر
توی سوال قبلیم بابت قطع شیر صحبت کردم باهاتون و گفتید نمیدونید ک مجاز استفاده از قرص هستید برای من یا نه ....
از دکترم سوال کردم گفت از نظر ما منعی نداره و از دکتر زنانت سوال کن بابت روش استفاده و دوز مصرف قرای قرص کابرگولین
...الانم از دیروز فقط امروز صبح دو وعده دادم دیگ ندادم شیر میشه راهنمایی کنید برای استفاده از قرص
سلام دستگاه میکرودرم خانگی منافذروبازترمیکنه؟
سلام میکرودرم خانگی گرفتم .
درهفته یکی دوبار استفاده بشه خوبه؟
منافذ پوست رو بازترنمیکنه؟
فایده داره واقعا یا بدردنمیخوره؟
چکارکنیم بیشترتاثیر داره ؟
یااگه تجربه ای دارین ازاستفادش بگین ممنونم عزیزانم
علت رویت نشدن علایم بارداری در سنو
سلام.۲۳ اردیبهشت پریود شدم ۱۷ خرداد رفتم سنوی داخلی دادم برای چکاپ ماهانه چهار روز تاخیر. داشتم تست پ رنگ شد بتا همون روز چهار ۶۵۲ بود قبلش هم یک ماه اوابوست اوزیل میخوردم و برج ۱۱ سال قبل پانکچر کردم آیا این بارداری مشکلی ندارد؟ خارج رحمی یا شیمیایی نیست ب خاطر مصرف دارو
سلام خانما کسی بوده وام قالی بافی گرفته باشه
من مدرکشو ندارم اکه برم فنی حرفه ای آموزش ببینم بنظرتون وام میدن و اینکه کلا مراحل ثبت نامش چجوریه اکه کسی گرفته میشه راهنمایی کنید
سوال راجب دکتر فاطمه شریفی چشم پزشک
مادرا یه سوال داشتم
کسی تا حالا مطب دکتر فاطمه شریفی داخل شیراز رفته؟
برای ضعیفی چشم پسرم رفتم
خانم دکتر گفت برید ۳ روز قطره هر ۸ساعت داخل چشمش بریزید بعد ۳ روز بیاید
میخواستم ببینم کسی این کار رو کرده؟
چون یه جای دیگه رفته بودیم اونجا هر ۵دیقه قطره ریختن بعد با دستگاه چک کردن
خواستم بپرسم فرقی داره یا جواب یکیه؟؟
هوای بندر انزلی چ جوریه این هفته
هوا شرجیه اونجا ؟
تزریق آمپول رگام
سلام خانم دکتر عزیز
۶هفته و ۶ روزه باردارم و هماتوم ساب کوریونیک طی یک هفته از ۰/۲ سی سی تغییر پیدا کرده به ۱/۵ سی سی گروه خونی خودم o منفی و همسرم B مثبت دیروز آزمایش رگام دادم نتیجه منفیه و پزشک گفتن با توجه ب نتیجه آزمایش نصف آمپول تزریق بشه
مزاحم شما شدم نظرتون رو بپرسم ک با توجه ب نتیجه آزمایش نیاز ب تزریق آمپول هستش ؟
تفسیر سونوگرافی آنومالی
سلام دکتر جان ممنون میشم یه نگاهی بندازین سونوگرافی آنومالی تو 21انجام شد یکم نگرانم چطوره
تفسیر ازمایش دخترم و کمبود ویتامین
سلام دوستان و خانم دکتر عزیز ، دخترم چکاپ بردم کم بود ویتامین داره ، عزیز بعد دوسالگی هیچ قطره ای ندادم و قرص هم نمیخوره
iui بعد از iuiناموفق
سلام دکتر جان وخانوما
من این ماه ازروز سوم پریودی لتروزول خوردم و چهاردهم سیکلم امپول زدم شونزدهم سیکلم iuiکردم .
امروز ۳۰سیکلم پریود شدم
این ماه دوباره میتونم iuiکنم یا باید فاصله بیفته بینش؟
و اینکه واسه سری قبل دکترم داروهامو ازروز سوم گفت بخور الان تعطیلیه شنبه برم پیش دکترم میشه روز ۴ پریودی اشکالی نداره؟
خودم لتروزول بگیرم شروع کنم از روز سوم؟؟
ناخن فرو رفته در گوشت پا
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان ناخن شصت جفت پاهام رفت داخله گوشت یکشو دکتر برام کشید الان دوماهه انقد رشد کرده و باز انگار تو گوشته میشه نظرتون رو بگید اونیکی هم درد میکنه و قرمزی داره میشه لطفاً بگید چیکار کنم به نظرتون اونیکی کشیدم رشد میکنه یا همینجا متوقف شده کلافه شدم اونیکی رو چیکار کنم ممنون از شما
سلام کسی میتونه این نسخه را بخونه
یکیش مگنیفورت یکی دیگشو نمیدونم چیه
بی اختیاری ادرار در خانم های سالمند
با سلام مادر من حدود ۲ ساله بیاختیاری ادرار داره طوری که تا دستشویی نمیتونه خودشو نگه داره ۳۰ سال پیش عمل افتادگی مثانه انجام داد ولی تاثیری نداشت الان دنبال درمان موثر هستم جدید ترین درمان چیه و آیا لیزر موثر هست
اولین پریود بعد از سقط
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من ماه قبل در تاریخ ۱۹ اردیبهشت فرآیند سقطم شروع شد و تقریبا یکهفته طول کشید که خونریزیم متوقف شد، آخرین سونوگرافی که برای بقایا دادم گفت به اندازه ۳.۵ سی سی بقایای مونده بعدش آمپول زدم و چند لخته نسبتا بزرگ دفع کردم و دوسه روز بعد خونریزی متوقف شد، ۲۰ روزی پاک بودن تا هفته ی قبل چهارشنبه پریود شدم روزهای اول در حد لکه بود ولی هرروز که میگذره خونریزیم بیشتر میشه و لخته های بسیار کوچکی هم دفع میکنم، چکار کنم خونریزیم بند بیاد دیگه خسته شدم! سونوگرافی انجام بدم مجدد ؟




