Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

مدفوع نوزادم چرا اینجوریه

گاهی مدفوعش حالت فرنی داره گاهی هم این مدلیه که تو عکس میفرستم نفخ و گاز زیادیم داره
دو ماهشه
اینفاکول لاکتاز بی بی کر زینک سولفات و آد مصرف میکنه
وزن تولد ۲/۳۰۰
وزن الان ۴/۳۰۰
نارس ۳۵هفته
شیر خشک آپتامیل pdfمصرف میکنه

13 پاسخ 24 بازدید


سلام دکتر جان میشه آزمایش منو نگاه کنید


بالا گفتم دیگه

6 پاسخ 80 بازدید


خارش شدید واژن بعد از مصرف دارو

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من چند وقت پیش ویزیت شدم پیشتون بهم فلوکونازول دادین که ۶ ماه مصرف کنم
الان حدود ۲ ماه ازش گذشته ولی خارش من کمتر نشده که هیچ بیشتر هم شده
همون اوایل پیش متخصص زنان هم رفتم دکتر هم بهم گفتند که فلوکونازول رو بخورم
علت این همه خارش چیه؟
ترشح پنیری شکل دارم هنوز
الان باید چه کار کنم
پاپ اسمیر و اچ پی وی تست بدم؟

6 پاسخ 129 بازدید


شیرم چرا خشک نمیشه

سلام
تقریبا ۲۰روز هست دخترمو از شیر گرفتم ولی شیرم خشک نمیشه
سینه هام هیچ تغییری نکردن، امروز ی کوچولو فشار دادم شیر از یکیشون زد بیرون چ کنم؟

6 پاسخ 219 بازدید


سیخ زدن کمر در خواب

سلام
من تو خواب بودم یدفعه یه گرفتگی شدید تو ناحیه کمر داشتم انگار کمرم سیخ میزد بعدش بدن به لرزش افتاد این نشانه چیه باید به دکتر مراجعه کنم یا صبر کنم ؟

6 پاسخ 178 بازدید


تفسیر آزمایش دخترم چکاپ ۶سالگی

درود ووقت بخیر خدمت پزشک وناجی اوما
پزشک مهربون ممنون میشم آزمایش دخترم رو تفسیرکنید
ولطفابگید چه کارهایی نیازِ انجام بشه برا دخملم
پیشاپیش تشکر وخسته نباشیداز وقتی که دراختیارماکاربران اوما میزارید❤️❤️❤️😘😘🌹🌹

6 پاسخ 87 بازدید


سوییت یا مسافرخانه قسمت زند شیراز قیمت مناسب

خانما مسافرخانه یا سوییت قیمت مناسب قسمت زند داخل شیراز سراغ دارید معرفی کنید ممنونم
چند جا پرسیدم گفتی شبی ۲میلیون
یکم زیاده واسم

5 پاسخ 232 بازدید


استفاده از قرص برای خشک شدن شیر

سلام خانم دکتر جان وقتتون بخیر
توی سوال قبلیم بابت قطع شیر صحبت کردم باهاتون و گفتید نمیدونید ک مجاز استفاده از قرص هستید برای من یا نه ....
از دکترم سوال کردم گفت از نظر ما منعی نداره و از دکتر زنانت سوال کن بابت روش استفاده و دوز مصرف قرای قرص کابرگولین

...الانم از دیروز فقط امروز صبح دو وعده دادم دیگ ندادم شیر میشه راهنمایی کنید برای استفاده از قرص

5 پاسخ 126 بازدید


سلام دستگاه میکرودرم خانگی منافذروبازترمیکنه؟

سلام میکرودرم خانگی گرفتم .
درهفته یکی دوبار استفاده بشه خوبه؟
منافذ پوست رو بازترنمیکنه؟
فایده داره واقعا یا بدردنمیخوره؟
چکارکنیم بیشترتاثیر داره ؟
یااگه تجربه ای دارین ازاستفادش بگین ممنونم عزیزانم

5 پاسخ 165 بازدید


علت رویت نشدن علایم بارداری در سنو

سلام.۲۳ اردیبهشت پریود شدم ۱۷ خرداد رفتم سنوی داخلی دادم برای چکاپ ماهانه چهار روز تاخیر. داشتم تست پ رنگ شد بتا همون روز چهار ۶۵۲ بود قبلش هم یک ماه اوابوست اوزیل می‌خوردم و برج ۱۱ سال قبل پانکچر کردم آیا این بارداری مشکلی ندارد؟ خارج رحمی یا شیمیایی نیست ب خاطر مصرف دارو

5 پاسخ 243 بازدید


سلام خانما کسی بوده وام قالی بافی گرفته باشه

من مدرکشو ندارم اکه برم فنی حرفه ای آموزش ببینم بنظرتون وام میدن و اینکه کلا مراحل ثبت نامش چجوریه اکه کسی گرفته میشه راهنمایی کنید

5 پاسخ 189 بازدید


سوال راجب دکتر فاطمه شریفی چشم پزشک

مادرا یه سوال داشتم
کسی تا حالا مطب دکتر فاطمه شریفی داخل شیراز رفته؟
برای ضعیفی چشم پسرم رفتم
خانم دکتر گفت برید ۳ روز قطره هر ۸ساعت داخل چشمش بریزید بعد ۳ روز بیاید
میخواستم ببینم کسی این کار رو کرده؟
چون یه جای دیگه رفته بودیم اونجا هر ۵دیقه قطره ریختن بعد با دستگاه چک کردن
خواستم بپرسم فرقی داره یا جواب یکیه؟؟

5 پاسخ 79 بازدید


هوای بندر انزلی چ جوریه این هفته

هوا شرجیه اونجا ؟

5 پاسخ 254 بازدید


تزریق آمپول رگام

سلام خانم دکتر عزیز
۶هفته و ۶ روزه باردارم و هماتوم ساب کوریونیک طی یک هفته از ۰/۲ سی سی تغییر پیدا کرده به ۱/۵ سی سی گروه خونی خودم o منفی و همسرم B مثبت دیروز آزمایش رگام دادم نتیجه منفیه و پزشک گفتن با توجه ب نتیجه آزمایش نصف آمپول تزریق بشه
مزاحم شما شدم نظرتون رو بپرسم ک با توجه ب نتیجه آزمایش نیاز ب تزریق آمپول هستش ؟

5 پاسخ 115 بازدید


تفسیر سونوگرافی آنومالی

سلام دکتر جان ممنون میشم یه نگاهی بندازین سونوگرافی آنومالی تو 21انجام شد یکم نگرانم چطوره

5 پاسخ 114 بازدید


تفسیر ازمایش دخترم و کمبود ویتامین

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز ، دخترم چکاپ بردم کم بود ویتامین داره ، عزیز بعد دوسالگی هیچ قطره ای ندادم و قرص هم نمیخوره

5 پاسخ 51 بازدید


iui بعد از iuiناموفق

سلام دکتر جان وخانوما
من این ماه ازروز سوم پریودی لتروزول خوردم و چهاردهم سیکلم امپول زدم شونزدهم سیکلم iuiکردم .
امروز ۳۰سیکلم پریود شدم
این ماه دوباره میتونم iuiکنم یا باید فاصله بیفته بینش؟
و اینکه واسه سری قبل دکترم داروهامو ازروز سوم گفت بخور الان تعطیلیه شنبه برم پیش دکترم میشه روز ۴ پریودی اشکالی نداره؟
خودم لتروزول بگیرم شروع کنم از روز سوم؟؟

5 پاسخ 128 بازدید


ناخن فرو رفته در گوشت پا

سلام خانم دکتر من بعد از زایمان ناخن شصت جفت پاهام رفت داخله گوشت یکشو دکتر برام کشید الان دوماهه انقد رشد کرده و باز انگار تو گوشته میشه نظرتون رو بگید اونیکی هم درد می‌کنه و قرمزی داره میشه لطفاً بگید چیکار کنم به نظرتون اونیکی کشیدم رشد می‌کنه یا همینجا متوقف شده کلافه شدم اونیکی رو چیکار کنم ممنون از شما

5 پاسخ 243 بازدید


سلام کسی میتونه این نسخه را بخونه

یکیش مگنیفورت یکی دیگشو نمیدونم چیه

5 پاسخ 149 بازدید


بی اختیاری ادرار در خانم های سالمند

با سلام مادر من حدود ۲ ساله بیاختیاری ادرار داره طوری که تا دستشویی نمیتونه خودشو نگه داره ۳۰ سال پیش عمل افتادگی مثانه انجام داد ولی تاثیری نداشت الان دنبال درمان موثر هستم جدید ترین درمان چیه و آیا لیزر موثر هست

4 پاسخ 203 بازدید


اولین پریود بعد از سقط

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من ماه قبل در تاریخ ۱۹ اردیبهشت فرآیند سقطم شروع شد و تقریبا یکهفته طول کشید که خونریزیم متوقف شد، آخرین سونوگرافی که برای بقایا دادم گفت به اندازه ۳.۵ سی سی بقایای مونده بعدش آمپول زدم و چند لخته نسبتا بزرگ دفع کردم و دوسه روز بعد خونریزی متوقف شد، ۲۰ روزی پاک بودن تا هفته ی قبل چهارشنبه پریود شدم روزهای اول در حد لکه بود ولی هرروز که میگذره خونریزیم بیشتر میشه و لخته های بسیار کوچکی هم دفع میکنم، چکار کنم خونریزیم بند بیاد دیگه خسته شدم! سونوگرافی انجام بدم مجدد ؟

4 پاسخ 94 بازدید